Posts

Showing posts from October, 2011

Kisah Rosmah

Peristiwa ini berlaku sekitar di awal tahun 80an di sebuah perkampungan tepi sungai di Negeri Pahang. Samada kisah ini benar atau rekaan semata-mata terpulang kepada anda para pembaca untuk menilainya. Saya sebagai penulis cuma melakarkan kisah yang sering berlaku dalam masyarakat sejak dahulu hingga ke hari ini.
Rosmah bte Idris (bukan nama sebenar) adalah seorang gadis sunti berusia 16 tahun san masih bersekolah dalam tingkatan 4 di sebuah sekolah menengah di kampungnya. Beliau tinggal bersama dengan ibunya dan seorang adik lelaki berusia 13 tahun. Manakala abang sulungnya melanjutkan pelajaran ke luar negeri. Bapanya pula bertugas sebagai buruh binaan di Singapura yang jarang sekali balik ke kampung.
Ibunya seorang pekerja di sebuah kilang di pekan berhampiran. Walaupun dengan gaji yang tidak sebanyak mana tapi mampulah untuk menampung perbelanjaan mereka 3 beranak. Rosmah bersekolah pada sebelah pagi manakala adiknya sebelah petang. Walaupun Rosmah tinggal keseorangan pada sebelah…

Kisah Rumah Warden

Semasa aku sekolah kat asrama dulu aku ni ramai kakak angkat. Aku tinggal di asrama lelaki. Pada satu hari salah sorang kakak angkat aku, kak hasni, ajak aku gi ke asrama pompuan tapi aku takut. For sure aku ni lelaki, dia kata takpa . Aku pun ikut lah. Aku tak tahu apasal dia pangil aku time tuh. Dahlah waktu malam pukul 12 pulak tuh...! Dia kata nak bawak aku gi rumah kakaknya. Aku pelik gak apasal...? Pastu barulah aku tahu yang kakak dia ni cikgu Manisah, seorang warden di asrama pompuan,dan juga cikgu bm aku. Pastu dia panggil aku masuk dalam rumah. Fulamak cantik siot permandangan dalam rumah tu, ada macam-macam gambar pompuan telanjang...! Pastu kak Hasni ajak aku mandi. Aku ikut jer, masa tuh dia bukak baju, coli, seluar pendek, dan spender. Peh besar gila tetek dia. Baru aku tahu apasal kak Hasni glamour kat sekolah...! Pastu dia suruh aku bukak pakaian. Aku ikut je. Belum sempat aku bukak spender sampai habis, dia dah mula kulum aku punya pelir. Aku pun tekan kepalanya sampa…

Kisah Seorang Isteri

Aku adalah wanita kampung yang diberi didikan agama yang secukupnya.... Oleh kerana cinta aku dibuang oleh keluarga kerana memilih sudin menjadi suamiku.Pada awal perkhawinan memanglah indah dan aku merasakan pilihan aku adalah tepat.Aku boleh dikatakan cantik berumur dalam 23 tahun,berkulit cerah aku ada iras-iras macam pelakon tiara jaquelina tuh,kata kawan-kawan aku masa sekolah dulu...ramai jugaklah jejaka-jejaka yang nak buat aku gf lah dan nak buat bini.
Tapi itu dulu...aku memilih sudin menjadi teman hidup aku...masa itu aku baru habis spm dan bekerja disebuah kilang aku bertemu dengan sudin..sudin ketika itu ialah supervisor aku.Setelah berkhawin...dan mendapat anak pertama sudin telah dibuang kerja kerana terlibat dengan dadah.nasib baik majikan aku tidak menyerahkan kepada pihak polis,kalau tidak tak tahulah apa nak jadi.Setelah beberapa bulan pihak syarikat aku hendak mengurangkan pekerja dan akan membuang pekerja,diantaranya termasuklah dengan aku..aku masih baru ketika it…

Kisah Tak Kesah

Kami sudah hampir 10 tahun duduk berjauhan. Aku tinggal di Kuala Lumpur manakala isteriku, Nikita duduk di Kota Bharu. Dulu kami duduk bersama ketika aku bekerja di Kota Bharu. Apabila aku berpindah ke Kuala Lumpur, aku tinggalkan Nikita dan dua anak di kampung kerana tidak mampu duduk di Kuala Lumpur dengan gaji yang kecil.
Aku biasanya balik dua minggu sekali. Oleh kerana kami berjauhan, maka dua minggu sekali aku dapat menyetubuhi isteriku. isteriku masih muda, umur 35 tahun manakala aku baru 40 tahun. Aku memang lelaki yang nakal. di Kuala Lumpur aku mempunyai ramai girlfriend tidak kira anak dara, janda dan bini orang yang kukenali melalui facebook.
Sebagai lelaki yang normal aku selalu keluar dengan mereka. Biasanya bila dah mesra melalui sms dan call, baru aku ajak mereka keluar. Ketika itu aku sudah intim dengan mereka maka di pertemuan pertama biasanya aku dapat mencium pipi, bibir mereka. Malah ada yang rakan facebook yang dapat kusetubuhi di pertemuan kali pertama.
Isteriku…

Kisah Zarida

Kisahnye bermula begini....Abis makan pun aku ajak Zarida beredar.. masa dalam kereta, aku saja bukak enjin kereta dulu... tapi belum start lagi.. Zarida bertanya kenapa tak start lagi.. aku dengan tipu daya nya kata lah.."biar enjin panas dulu.." Lepas tu aku bukak topik lain... aku tanya kat Zarida yang dia dah ader bf ker belum.. dia kata dah clash...ooo baru aku tau.. aku pun cuba masuk jarum dan tanya kat dia yang dia pernah cium ker pakwe dia... dia terperanjat ngan soalan aku dan tersenyum."Takkk.." Jawabnye sambil mencebik.. eleeehhhh aku tau.. mesti pernah punyee...Kemudian aku kata kat dia yang aku ader beli present kat dia untuk mlm jamuan perkenalan .. tapi Zarida beriya-iya nak present tu mlm tu jugak.. aku kata mana boleh... nanti tak surprise... tapi dia tetap merengek2 nak present tu jugak... aku pun kasi la sebungkus baju..(baju tu agak sexy sikit sebab belahan butang pada dada agak lebar) Aku pun cakap pada Zarida.. ok presents tu u boleh ambik ta…

Kongkek Cikgu

Petang tu...selepas latihan sukan aku tak balik kerumah ,cikgu Nora
mengajak aku
balik kerumahnya terus.Untok pengetahuan pembaca aku belajar kelas
tambahan (tusyion)
matematik dengan cikgu Nora.Cikgu Nora mengajak aku balik kerumahnya
untok membantunya.
Hari tu cikgu Nora memandu begitu laju sekali.Sampai dirumah
dia menyuroh memberitahu ibu ku yang aku balik lewat kerana membantu
cikgu.Ibu ku
membenarkannya.
Sampai dirumah tiada orang lain cuma kami berdua saja.
"Cikgu...mana adik cikgu Leha tuuuu"
"Dia balik KL ada hal.lusa baru balik"
Aku memang dah bias dengan rumah cikgu Nora ni.
"Tutup pintu tu dan kunci"katanya.Sambil tu cikgu Nora terus membuka
baju T nya yang
basah berpeloh masa sukan tadi
sambil menuju kebilik air.Aku jadi terkejut.Cikgu Nora langsung tak
malu dalam hati ku..
Aku terus menuju keruang tamu dan terdengar bunyi air paip.
Bermakna cikgu Nora tengah mandi.
"Man...kamu tak nak mandi ke?"
"Tak apalah cikgu,saya tak bawa baju."kata ku.
&q…

Kongsi

Entahlah, tapi apa yang aku mahu dan suka adalah isteriku bersetubuh dengan jantan lain dan aku menatap dan mendengar erangan nafsu mereka belayar. Itulah perasan yang terbenam dijiwa ku, selepas setahun bernikah. Aku adalah seorang intelek dan pemegang ijazah. Aku pernah belajar tentang saikologi, memang manusia ada satu perasan iaitu bawah sedar, dan perasaan bawah sedar aku yang aku pendam sedang membuak, iaitu aku mahu isteriku berzina dengan orang lain.
Demi merealisasikan impian berbau so ku, aku mula mendekati isteriku agar dia rela untuk berseks dengan jantan lain. Aku mendekatinya dengan cara berbual semasa berada di atas kamar tidur.
Terlupa pula aku nama isteriku Normaliza, orangnya biasa sahaja, tapi yang paling ku suka adalah alat sulit celah kangkangnya. Dia pandai megemut. Nak kata cantik sangat isteriku tu nanti bongkak pulak.
Sambung kembali, aku pun mulakan rancangan aku semasa kami berbual, dari topik semasa sampai bab seks dan cerita mat salleh yang bersifat terbuk…

Ku Cinta Dia

Aku tinggal di negeri di selatan tanahair.Aku seorang yang agak sosial. Masa itu umurku masih lagi belasan tahun.Aku sering mengunjungi disko & pub2 yang ternama di negeri ini.Oleh kerana aku punyai rupa dan badan yang menarik,serta PR yang bagus, aku mempunyai ramai kawan2 yang dari golongan berada dan mampu.Waktu itu aku masih lagi menuntut di IPTA di negeri ini. Tika itu aku sudah pun mempunyai steady boyfriend.Namanya Y.Dia bekerja di sektor telekomunikasi berhampiran tempat ku belajar.Aku amat menyayanginya. Dia amat baik dan mengambil berat terhadapku.Dari segi kewangan, pelajaran, kesihatan & makanan ku semuanya dia uruskan.Perhubungan ku ini teramat jauh sehingga aku sudah menyerahkan hatiku sepenuhnya kepada dia.Hampir setahun perhubungan kami.Tetapi aktiviti sosial ku tidak ku lupakan.Setiap malam akan aku membohonginya untuk keluar berhibur dengan kawan2 ku.Sehinggalah aku berkenalan dengan seorang jejaka yang sudah berumur.Namanya D.Dia tidak langsung ku sayang.Cum…