Posts

Showing posts from January, 2013

Nor Hayati

kisah ini bukan mengenai kali petama aku mengadakan hubungan seks tetapi ini kali pertama aku mengadakan seks dgn wanita lain dari isteriku sendiri. Aku merupakan seorang guru sebuah sekolah menengah di utara semenanjung. Sudah beristeri dgn 3 org anak. Aku sangat suka akan hubungan seks, bagiku seks mestilah dinikmati secara fizikal berserta persaan jiwanya sekali. Aku suka melakukan seks dalam keadaan tenang dan tenteram. Keindahan seks sebegitu dapat ku rasa sewaktu awal perkahwinan ku. Namun kini aku rasakan isteriku semakin berubah, selalu sibuk menguruskan anak-anak dan terlalu memberi perhatian kepada kerja-kerja rumah. Sehingga aku rasa terabai. Seks hanya sekadar melepaskan rasa tanggung jawab sahaja kerana alasannya terlalu letih. Aku bukan tidak suka dia memberi perhatian kpd anak2 ttp bagaiman dengan kehendak aku. Semakin hari seks semakin hambar. Selalu kena "pulun" supaya dia dapat tidur cepat.
Dalam keadaan inilah aku tersedar bahawa disekolah ku terdapat seora…

Nor Pembantu Rumahku

Nor pembantu rumah. Pembantu rumah baru ku memang muda lagi sekitar umur 24 tahun. Isteri ku yang cari. Cantik sederhana, body cute, tinggi cukup macam isteri aku. Buah dada yang menarik, punggungnya yang mengancam, sedap mata memandang.
Pada mulanya macam biasa. Tak ada apa-apa berlaku. Hampir 3 bulan ianya bermula cara tak sengaja. Rumah memang bersih sejak Nor jadi pembantu. Isteri aku nampak puas hati. Dah mula pecaya sungguh. Aku pun tak terlintas nak buat apa-apa, maklum anak-anak semua ada kira dah besar jugalah.
Isteri aku ni memang cukup jaga badan. Selalu pergi urut. Paling tak pun dalam dua minggu sekali urut kat Selayang tempat dia urut. Biasanya jika pergi dia akan ajak Nor sama. Buat teman.
Aku ni jenis selalu balik lambat, keluar pagi balik pagi. Sejak seminggu dua ni aku dah mula terperasan yang Nor selalu renunga aku bila aku tengah tengok tv. Kebetulan aku memang ada nombor handpon dia.
Waktu tu jam 10.35 malam. Anak-anak dah masuk bilik, tinggal aku isteri dan Nor. …

Sarinah

Memang aku stim dekat Sarinah. Tak perlu aku nak cerita panjang bagaimana aku kenal dia. Yang pastinya dia adalah bini orang yang tua 6 tahun dari aku dan dilahirkan pada tahun 1974, surirumah sepenuh masa dan mempunyai 4 orang anak. Di antara ke semua pertemuan kami, hanya satu yang aku anggap sebagai pertemuan yang paling manis dan di sini hendak aku ceritakannya.
Aku ambil Sarinah di hadapan rumahnya selepas Maghrib. Aku tipu bini aku dengan bagi tau yang aku ada kerja di pejabat dan akan balik selepas pukul 10.00 malam. Tetapi sebenarnya aku main kayu tiga.
Selepas ambil dia di kampung, aku terus drive ke town menuju ke hotel. Sepanjang perjalanan Sarinah meluahkan perasaannya yang berlakikan suami yang panas baran dan turut bermain kayu tiga. Malah dia turut memberitahu aku yang beberapa hari sebelum itu dia ditampar berkali-kali oleh suaminya gara-gara salah faham tentang perkara yang kecil.
Sampai di hotel, aku mandi dulu sebab baru balik kerja. Tapi sebelum tu sempat juga aku …

Saya dan Pakwe

Aku berkawan dengannya dah setahun lebih . segala rahsia ku telah diketahui olehnya . jadi oleh kerana kami telah mengetahui isi hati masing masing maka terjadilah satu cerita . pada malam tu kami keluar berjalan jalan , lepas berjalan kesana kesini ..kami berdua pun duduk di satu tempat , sedang asyik berborak..tiba tiba pakwe ku berbisik teringin nak pegang buah dada aku ..aku pun terkejutlah bila dia meminta benda tu ..aku cuba mengelak untuk tidak terus dipegang ..tapi aku mengalah juga ,aku merelakan pakwe ku berbuat begitu jadi bermula adegan yang tidak diingini ..tetek ku di ramas kuat sehingga menjadi keras sehingga aku mengeluh kesedapan ..ramasan semakin kuat ..aku terus mengeluh kesedapan ..sambil pakwe ku berkata emmm bestnya ..kalau dapat buat macam nie selalu kan best ..masa tu aku dah tak boleh buat apa mulutnya terus mencium bibirku ..di hisapnya lidahku sampai aku naik lemas ..setelah puas buat sup lidah tangannya merayap pula ke bahagian bawahku ..di rabanya kuat sam…

Sami India

Panggil aje aku Pn.Salmah.Kisah aku bermula bila aku mendapat tahu
yg suami aku mempunyai hubungan sulit dgn setiausahanya...aku pun
mendesaknya untuk berterus terang..suami aku mengaku yg dia memang
sayangkan setiausahanya itu dan mereka telah merancang untuk berkahwin
samaada aku setuju ataupun tidak.Hancur lebur hati aku bila mendengarnya.
apa boleh buat nak kecoh2 serang budak tu..itu bukan style aku,jadi
aku pun mengambil keputusan untuk mengunakan ilmu hitam
Diam2 aku pergi ke rumah seorang sami India yg dihebohkan "power"
oleh kawan aku Rozita.Aku pergi seorang diri tanpa pengetahuan suami
aku dan juga Rozita sendiri.Sami itu namanya Gopal yg tinggal lebih
kurang 30km dari tempat aku tinggal.Aku masih ingat lagi bila sami
Gopal memberitahu aku bahawa suami aku telah terkena ubat guna2
tg dilakukan oleh setiausahanya dan menyuruh aku meminum sejenis
air berwarana biru kononya penawar supaya aku tidak turut tunduk
kepada ilmu setiausaha suami aku.Selepas kira2 10min aku…

Saat Bersama Jiran

Ceritanya berlaku tak lama dulu, adalah 5 tahun lepas. Masa tu aku dan isteriku duduk menyewa di sebuah rumah di taman perumahan. Waktu tu aku ada seorang cahaya mata yg aku biasa letakkan di rumah org untuk di jaga di siang hari semasa aku dan isteriku pergi bekerja. aku bekerja di sebuah pelabuhan yg baru sementara isteriku pegawai kerajaan. Di sebelah rumah penjaga anak ku tinggallah sepasang suami-isteri yang mempunyai 5 org anak kecil. Suaminya ni seorang jurutera dan selalu kena bekerja di luar negara memantau project, kadang2 6 bulan baru pulang kerumah. Nama wanita ni Jue, tu yang isteri aku cerita pada aku, sebernanya dia dan isteriku selalu duduk bersembang bila masa nak menjemput anakku dari rumah penjaganya. Dari mulut isteriku ni banyaklah juga aku ketahui tentang dia ni, dah 10 tahun berkahwin dan selalu kena tinggal suaminya, umur Jue ni masa tu baru 28thn. dia ni pernah sekali ikut suami ke luar negara tapi kerana dia tak boleh sesuaikan diri masa di luar negara dia ta…

Rina

Adalah sorang awek cina tu baru pindah rumah sebelah kat apartment aku, aku pun sebab boring punya pasal tolonglah dia pindah, menyibuk pun ia. Dia ni pun boleh tahan jugak bentuk badannya. Namaya Rina Chong, seorang executive, tapi belum ada kereta sebab kereta Wajanya belum ready lagi.
Cerita punya cerita rupanya dia punya office kat sebelah office aku aje kat KL. So seminggu lepas dia pindah aku pun offerlah kalau - kalau dia nak tumpang aku pergi kerja sama-sama. Rina pun setuju, sebab public transport dari apartment kami ke KL payah sikit, kerana dia kata dia belum ada special lagi, aku pun seronok sangatlah, sebab aku bujang lagi.
Aku kata kalau nak ikut aku kena tolong kejutkan aku pagi - pagi sebab aku ni masuk kerja ikut suka hati, sebab aku boss kecik kat ofis. SO dia kata okay.
Oleh kerana apartment tu belum ada phone-line, aku pun bagi kunci rumah aku kat Rina.
Pagi tadi(May 24 ,2001, 7.10 AM), Rina datang kejut aku, tapi kali ni aku rasa basah dan sejuk semacam aku konek …

Ratih

Namaku Ratih. Usiaku kini 27 tahun. Menurut banyak teman-teman priaku, wajahku sesungguhnya tidak terlalu cantik, namun diakui sangat merangsang. Demkian juga pendapat mereka mengenai bodyku. Dengan tinggi badan 168cm dan berat 57kg, penampilanku selalu mengundang tatapan napsu setiap lelaki. Aku menyadari betul bahwa bagian tubuhku yang paling menarik perhatian kaum pria adalah buah dadaku yang berukuran 34B dan pantatku yang besar dan membulat. Kendati selalu menjadi pusat perhatian kaum lelaki, sampai usia 25 tahun aku belum pernah merasakan kenikmatan bersetubuh dengan lelaki. Buah dadaku yang bulat dan kencang belum pernah dijamah lelaki. Demikian pula kemaluanku yang berbulu lebat belum pernah merasakan dahsyatnya hunjaman kemaluan lelaki yang katanya bisa membuat kaum wanita merintih-rintih dan menggelinjang karena rasa nikmat yang luar biasa. Oh ya, ada satu hal lagi yang katanya membuatku terlihat sangat sexy, yaitu bulu ketiakku yang tumbuh lebat dan subur. Kerapkali jika ak…

Pensyarah Lama

Ini cerita benar berlaku setahun yang lalu. Aku saorang pelajar IPT dan kami pelajar-pelajar perempuan selalu juga menonton vcd blue. Satu hari aku rasa terlalu horny selepas melihat vcd pada malam sebelumnya. Aku memang dah tak tahan tetapi aku belum pernah buat sex. Sebenarnya aku tak ada pakwe lagi. Jadi apa boleh buat, tahan sajalah. Tengah hari tu aku hendak berjumpa saorang pensyarah ku. Dia agak berumur aku rasa dalam lingkungan 40an. Bila aku ketuk pintu aku dengar suara minta tunggu sekejap. Bila beliau buka pintu nampak seperti dia baru pakai baju. Aku minta maaf kerana menganggu. Dia kata tak ngapa hanya dia baru mandi selepas pergi gym tengahari tadi. Beliau kata beliau perlu kuruskan badan sedikit. Memang badan nya agak gempal dan juga gelap sedikit. Aku tutup pintu biliknya dan aku perasan yang zip seluarnya terbuka. Lepas tu dia jemput aku duduk di kerusi set dan apabila dia duduk aku boleh nampak seluar dalam nya melalui lubang zip yang terbuka. Tiba-tiba perasan horny…

Pengalaman yang Indah

Ceritanya agak panjang. Aku kenal ngan seorang budak pompuan nih.Tapi biasala budak zaman sekarang kalo tak ringan ringan tak sah. dia baru abis spm dan start keje kat tempat aku keje.di pendekkan cerita aku pon selalu la tengok wayang ngan dia.tak ada siapa ajar dan tak tahu siapa start tapi masing masing tangan dah berada di dalam seluar dalam lawan masing masing. bayangkan lah 1st time pegang cipap. rasa macam nak pancut kejap tuh aje.dan perkara nih berlanjutan sampai lebih kurang 1 tahun perkenalan kami.Yang aku nak ceritakan 1st time aku bersetubuh dengan dia.
Lepas setahun kami berkawan, aku pon di jemput la datang beraya kat umah dia.masa tuh, family dia nak kluar tapi dalam lebih kurang 15 lagi. Kakak dia yang tua setahun dari dia dah kluar ngan balak dia.berkenalan lebih kurang ngan family dia, diaorang pon berangkat la jalan jalan raya. Yang tinggal aku ngan nenek dia.
Untuk pengetahuan, rumah dia rumah kampung, so ada rumah atas dan bawah la..jadi, ruang tamu kat atas dan da…

Pasrah

Salam sejahtera kepada para pembaca yang dihormati lagi di kasihi.Aku memasukki ruangan baru lagi dan aku mendapati yang bawasannya yang ada banyak cerita-cerita yamg menarik didalamnya .Oleh itu aku pun nak menyumbangkan cerita berdasarkan penggalaman ku …. Mula-mula cerita dia begini.Nama aku Liza,tinggal di Kuala Lumpur(Ampang).Aku masih belajar lagi didalam jurusan progammer IT software di maktab yang bernama ITTAR.Mula-mula aku berlajar komputer nie atas desakkan mak dan bapa ku …aku memang tak minat langsung tentang komputer nie tapi apa boleh buat ???.Aku pun mulakan lah pelajaran ku Di dalam kelas aku tu ada beberapa orang perempuan dan lelaki .Mula aku belajar di semester satu tak lah susah sangat,tapi bila aku berganjak ke semester dua aku rasa amat susah sangat di sebabkan aku tidak memiliki komputer.Jadi aku pun bercadang hendak membeli satu komputer .Aku pun bertanyakan macam mana hendak membeli sebuah komputer dari rakan-rakan ku.Mereka pun bercerita lah tentang komputer…

Pak Amir dan Anaknya

“Hmm budak ni berbadan solid, berambut panjang hingga sampai melepasi punggung, mata dia sayu, bibir pulak selalu basah bagikan kena gincu,” dalam khayalannya Pak Amir tengah menghisap bibir anak bungsunya sampai puas.
Malam yang dinantikan Pak Amir datang jua. Dari senja Pak Amir dah sediakan kain pelikat yang agak usang dan hanya memakai baju singlet longgar berkopiah putih dah buruk, sambil duduk di beranda Pak Amir berpikir anak yang mana satu yang untuk pertama kali dibahamnya dalam lamunan.
Pak Amir menilai kecantikan ketiga puterinya satu persatu, semua ada kelebihan tersendiri sehingga sukar Pak Amir untuk memilih antara anak haruan mana yang dia ngap lebih dulu.
Pak Amir terbayang akan keindahan buah dada anak sulungnya yang berkulit putih melepak, bersaiz 36C.
“Kalau lah budak tu ada baby, mesti kenyang sakan baby tu nenen kat mak dia,” Pak Amir bagaikan terlupa bahwa dia tengah hisap rokok, sehinggakan puntung rokok dia hisap bagai buah dada anak sulungnya.
Pak Amir bayangk…

Noni dan Syam

Kisah ini berlaku semasa Suami aku ditahan dipenjara. Aku sebenarnya ada seorang Adik Ipar yang kacak dan tegap bernama Hisham. Dia selalu menolong aku semasa aku dalam kesusahan hinggakan aku rasa amat terhutang budi pada dia.

Suatu hari, suami aku ditahan dipenjara kerana dadah. Aku jadi serba salah dan sedih lalu aku talipon Sham untuk meminta bantuan. Sham datang jam 4.00 petang bersama isterinya (Adik aku) dan kami terus kebalai bersama dengan anak aku Biera berumur 18tahun.

Setelah kami berjumpa dengan polis dibalai, aku jadi lagi sedih kerana tidak dibenarkan berjumpa dengan suami aku. Kami pulang hampa. Sham menawarkan agar aku dan anak aku tumpang bermalam dirumah mereka, tapi aku menolak dan menyuruh Anak aku saja yang pergi, kerana aku ingin bersendirian.
Jam 11.00 malam aku menalipon Sham dan berkata aku rasa teramat sedih dan ingin berbual pasal masaalah aku. Sham datang dari Kodiang kerumah aku diKangar jam 11.30mlm. Kami mula berbual dan aku tidak dapat menahan sebak la…