Posts

Showing posts from November, 2010

Xde Orang Tau

citenye b'laku pd 19 ogos..nk dijadikan cite,aq ni mmg ketagih seks..tp xt'ingin nk wt bnde bkn2 la..b4 dis,aq slalu gak la wt phone sexs ngan boy aq..ntah cmne,ktorg putus..so,aq kapel balik ngan boy lme aq..b4 ktorg putus dulu,aq pnah jnji nk bg dia rabe aq..tp xksmpaian cz dh putus dulu b4 temujnji ktorg tu..so,bile dh kapel balik,dia mntk la..aq xnk..ms 17 ogos tu,dia ajk jmpe tp aq xnk..kbtuln krdt aq xde..so,dia call ngn bg msg..dia kate dia tunggu aq kt blkg kdai yg b'dpn ngan uma atuk aq..dlm msg dia,dia ckp jgn smpai dia t'tunggu2..dlm 8.30mlm,aq mntk izin nk kuar..so,aq jmpe la dia kt tmpt yg dijnjikn..mse tgh bual2,dia ajk aq gi blkg sket..aq tau npe dia wt cmtu..aq ikut tp still jauh lg ngan dia..tgh bual2 ni,dia tarik aq..pstu dia peluk pinggang aq..erat sgt..dia mntk tetek ngan pepek aq..aq xbg..dia merayu..last2 aq bg tp kt luar je..pstu cpt2 aq chow b4 dia mntk lbih2..mlm tu dia bg msg ckp lau dia jmpe aq lg,dia nk rse tetek aq sbb besar dia kate..maklu…

Yuran Tuisyen Ayu

Hai kawan-kawan. Sebelum saya menceritakan pengalaman seks saya, izinkan saya perkenalkan diri saya. Saya seorang guru sekolah rendah yang mengajar Bahasa Inggeris di salah sebuah sekolah di Temerloh, Pahang. sekolah ini adalah sekolah luar bandar (sekolah kampung) dan rata-ratanya pencapaian pelajar dalam Bahasa Inggeris adalah teruk. Boleh dianggap sayalah satu-satunya manusia yang pandai berbahasa Inggeris di kampung ini. Ramai ibu bapa yang hendak saya mengajar Bahasa Inggeris kepada anak-anak mereka yang akan menduduki peperiksaan SPM. Dalam ramai-ramai itu ada seorang anak murid saya ini bernama Ayu.
Ayu mempunyai body yang cukup solid. Tetek dia, besar dan berisi. Kalau tengok dia mesti meleleh air liuh. Dari cerita budak-budak kampung, si Ayu ini adalah seorang bohsia dan ayah kandungnya sendiri memakai dia. Saya sebenarnya tak kisah sama ada dia bohsia atau dipakai oleh bapa dia.
Pada suatu hari hujan turun agak lebat. Biasanya tuition akan bermula pada pukul 4.00 petang. Dis…

Zaki

Kisah ni camne aku main ngan anak sedara aku dan kawan dia.Anak sedara aku nama wati .kwana dia nama nadia.Wati ni anak abg aku yg sulung..umur 18thn...leaps SPm diorang datang lepak kat rumah aku kat JB..datang melancong la kononnya ngan kawan dia. Dipendekkn cerita satu mlm aku ajak diorang tengok citer blue.Aku dah tengok dah citer tu..saja jek nak pancing budak 2 org ni.. Filem lebih kurang 20 mins, aku tengok wati dok mengelisah aje, pehanya
kadang terbuka sikit dan tertutup tangan dia seakan meramas cushion sofa tu.
Si Nadia lak duduk kat carpet dibawah sambil meniarap, pinggulnya kadang-kadang bergoyang Aku bangun buat-buat nak ke toilet tapi on the way tepok bahu wati sambil buat insyarat dengan kepala suruh dia ikut, macam nak melompat aku bila Adlene bangun terus, Nadia dah tengah syok macam tak peduli. Aku pegang tangan wati sambil pimpin dia kedalam bedroom aku. Ada katil besar dengan tilam dreamland. Aku pasang aircond, namapaknya dah tak payah nak bercerita panjang lagi, …