Posts

Showing posts from August, 2012

Bini yang Kesepian

Kisahnya begini. Aku adalah seorang usahawan yang telah dilantik untuk membekalkan alat-alat peralatan elektrik. Salah seorang pegawai atasan adalah seorang perempuan. Dia adalah salah seorang daripada pengurus kanan bagi syarikat elektrik yang aku bekalkan. Namanya cukup sekadar Liah sahaja.
Satu hari, aku telah dijemput untuk menghadiri satu jamuan makan malam yang dihadiri oleh semua usahawan-usahawan dan kakitangan syarikat elektrik tersebut di Pulau Pinang. Aku kesana bersama-sama dengan partner aku didalam bisnes ini. Program tersebut bermula pada pukul 8.30 malam dan aku tiba bersama partner aku dalam pukul 5.00 petang. Sebaik saja tiba, aku lihat Puan Liah ni tengah berborak dengan usahawan-usahawan yang dijemput. So, aku macam biasa masuk ke reception tu dan check-in. Apabila selesai check-in aku terus menuju ke tempat Puan Liah tadi untuk bertanyakan khabar. Dia bertanya pada ku samada sudah check-in ke belum dan aku jawab sudah. Dia juga bertanyakan nombor bilik aku dan tak…

Bini Ku

Aku dah berkawin dan mempunyai seorang anak perempuan berumur 11 tahun.Perkawinanku telah menjangkau usia 12 tahun tetapi rezeki yang diberi hanya seorang saja.Isteriku tidak merancang malah nafsu berahinya semakin tua semakin meliar.Kami masing masing giat berusaha untuk mendapatkan anak tetapi rezeki belum tiba.Usia isteriku pula telah memasuki 30 tahun dan aku tua lima tahun daripadanya.Aku sedar bahawa aku tidak dapat memenuhi kehendak nafsu membuasnya diranjang.Kedalaman vaginanya juga tidak dapat dicapai oleh penisku yang hanya 5 inci panjang ini.Setiap kali kami
bersetubuh aku sajalah yang tewas dulu.Tetapi isteriku ini sabar sahaja namun aku berusaha juga mengimbangi keadaan dengan menggunakan dildo untuk memuaskan nafsu meliar biniku.
Setelah selesai kerja aku balik kerumah jam 5.30 petang.Aku mendapati biniku sedang bersolek dimeja soleknya.
“Abang! Ana ada seminar malam ni.Seminar pembekal Avon.”kata biniku.
“Jam berapa?”aku bertanya.
?.00 petang”jawapnya ringkas.
“Ana mungk…

Bini Kelate

Apa khabar kekawan semua? Aku harap anda semua berada di dalam keadaan yang sihat, zahir dan batin. Pada kali ini aku nak berkongsi pengalaman sebenar yang aku alami pada suatu masa dulu. Kini ianya masih lagi berjalan dan aku harap ia akan kekal buat selamanya. Mungkin juga pengalaman dan kegiatan ku ini boleh dikongsikan oleh rakan-rakan untuk buat modal melacap. Tapi yang jelasnya aku bukan seorang penulis yang baik, cuma di laman ini nak berkongsi pengalaman aje.
Aku, sekarang nie sudah bekerja di salah sebuah syarikat di negeri Kelantan. Tak perlu ku nyatakan namanya, takut nanti terbocorkan lak rahsianya. Memang dah lama sebenarnya nak aku menulis di laman nie, tapi belum sampai seru agaknya. Tetapi kalau asyik dok baca cerita dan pengalaman orang rasa tak seronok gak kan. Eloklah kita kongsikan juga pengalaman seks kita ngan orang lain.
Terus terang aku katakan, aku lebih suka dan cepat stim kalau melihat orang yang sudah berkahwin berbanding dengan anak dara. Baik bini orang, …

Bini Kawan

pertama kali aku melakukan hubungan seks ialah dengan
bini member ku,benda ni berlaku ketika aku menyewa satu rumah
dengan member tempat aku bekerja.
Apabila aku bekerja shift petang pada sebelah paginya
aku akan berada dirumah manakala member aku ni berkerja
pada sebelah pagi, normal day.So pagi tu memang aku hanya
berdua ngan bini dia ni kat rumah tu.Setelah seminggu aku
kat rumah tu aku tengok bini member aku tak le lawa sangat
tapi yg menggeram kan aku ialah bentuk badan nya ditambah
pula dengan buah dadanya yang besar tu.Lebih2 lagi bila dia
tengah berkemban, sering jugak aku melancap terbayangkan
bini member aku ni tengah main ngan aku.
So dipendekkan cerite pada satu ari tu seperti biasa
pagi aku tengah duk kat dalam bilik aku hanya pakai kain je.
Seperti biasa bini kawan aku akan memanggil aku untuk
bersarapan kat dapur, selepas tu aku duk kat ruang tamu sambil
membaca surat khabar.Lalu bini kawan aku ni duduk le kat ruang
tamu tu dan berborak sampai lerr dia cakap benda2 yg menghairahkan
Aku…

Bini Bos Aku

Ha...ko semua nak tau cerita macam mane seorang isteri solehah kena main ngan aku.?panjang cite dia.tapi aku pendekkan ok. Macam gini mulanya.aku seorang perantau.aku tinggal kat umah sewa,ngan kengkawan.ade 3 org kat umah aku.kira dok bujang lah.aku keje di sebuah kedai tayar kereta kat daerah batu pahat.biaselah tak cukup makan punya pasal aku buat keje part time kat sebuah kedai makan kat sini.tak jauh dari rumah sewa aku.so di pendekan cerita,bini tokay warong tempat aku keje nih sangat lah lawa,cun,uummmmuaaah....walau
pun dah beranak 4.baik dari ujung rambut sampai ujung kaki,semuanya aku nak jilat.
So aku panggil bini tokay aku ni kak ila.kak ila nie dia jaga duit.aku ni keja buat air.aku dah lame intai kak ila ni.dalam kepala otak ni dah set nak main ngan dia je.diam tak diam aku dah bekerja ngan tokay aku ni dekat dua tahun.tapi aku still tak dapat main.nak jadikan cerita mimpi aku menjadi nyata.
Pada satu malam,masa tu dah nak balik.tengah kemas nak balik nih.umah tokay aku n…

Bila Curang

Suzie terus mengayak-ayakkan punggungnya dek kegelian. Dia mendengus keenakan sambil mengeluarkan erangan nikmat. Sambil Uncle Dave asyik dengan liang cipapnya, Suzie pula asyik meramas-ramas kedua-dua teteknya dan menggentel-gentel putingnya yang memang telah sedia keras dari tadi. Kemudian Suzie rasakan lidah Uncle Dave menular ke atas lurah cipapnya dan berlegar-legar di biji kelentitnya pula.
"Ohhh....uncle it's nice...do it uncle....lick my clit.....suck my clit uncle.... suck my clit harder uncle....", Suzie mengerang menikmati jilatan dan nyonyotan Uncle Dave terhadap biji kelentitnya.
"Suzie...your vagina smells so sweet....I've forgotten the smell of vagina until now. Your clitoris is long and hard.....I love sucking it..." kata lelaki tua ini.
"Do whatever you want uncle.....satisfy me uncle. It's been two months since I last have a moment like this. Satisfy me uncle.... oooooo......I love your tongue uncle...." Suzie menggalak Uncle…

Bertukar Isteri

Oleh kerana terlalu banyak menonton VCD lucah,timbullah dan terbayanglah dalam fikiran akan nikmat kepuasan jika isteri sendiri yang menjadi pelakonnya.Daripada melihat pelakon lain yang beraksi lebih menghairahkan dan menghangatkan jika isteri sendiri yang berlakon.Inilah punca yang memulakan semua cerita yang diceritakan disini.Aku membayangkan dalam fikiran isteri main dengan lelaki lain dan dengan hanya membayangkan sahaja aku sudah dapat merasakan kepuasannya. Bagaimana jika benar terjadi,tentulah suatu yng paling istimewa dapat aku rasai dan kecapi.Tak dapat aku gambarkan dengan kata2.
Semua telah dirancang dengan teliti.Bukan mudah hendak mendapat peluang dan kesempatan melihat isteri main dngan lelaki lain.Ini adalah pertama kalau kalau jadi aku akan dapat melihat dengan mata kepala sendiri isteri main dengan lelaki lain.
Isteri aku pernah main dengan lelaki lain sebelum ini tapi aku tak dapat melihatnya sendiri.Pertama kali itu aku jugak yang rancangkan.Dari perkenalan dalam …