Posts

Showing posts from July, 2013

Urutan Batin

Setelah perkawinan kami memasuki tahun kelima, aku dan isteriku Thalha mengalami hubungan suami isteri yang makin hari makin hampa, kerana kesibukan mengurus dua anak kami yang masing-masing berumur 2 dan 3 tahun. Thalha malas sekali jika diajak berhubungan suami isteri, alasannya terlalu penat bekerja sebagai ibu rumah tangga dan mengurus anak. Aku yakin Thalha bukan jenis isteri yang suka selingkuh, selain taat beragama, norma-norma moral dan kesusilaan sangat dijaga benar oleh isteriku, ini kerana isteriku berasal dari keluarga baik-baik.

Aku berusaha mencari maklumat bagaimana memulihkan hubungan kami supaya normal kembali. Jika kupaksakan berhubungan, Thalha berteriak kesakitan, meskipun sudah dengan pemanasan (four play) yang lama. Thalha tidak terangsang sama sekali dan lubang kemaluannya tetap kering, dan jika dipaksakan masuk, dia akan menjerit kesakitan. Aku berusaha mencari alternatif untuk penyembuhan kedinginan isteriku ini. Sudah berbagai cara digunakan tapi belum berhas…

Tertipu

Belum sempat aku meletakkan beg bimbit yang aku bawa di atas meja dalam bilikku,
aku diserbu oleh Hashim, kawanku. Dengan nafas yang tercungap-cungap dia
memberitahuku ada restorans ikan bakar yang baru dibuka. Makanannya enak dan
harganya murah, harga promosi katanya. Katanya aku akan rugi dan kempunan jika
tidak mencubanya. Beria-ia Hashim berkempen, akhirnya aku bersetuju untuk
mencubanya.

Tengah hari itu aku menelefon isteriku di pejabatnya. Aku ingin mengajaknya makan
tengah hari di restoran yang diberitahu oleh Hashim. Kata Hashim restoran baru
itu menawarkan pelbagai jenis ikan bakar, ayam bakar dan berjenis masakan bakar
yang lain. Aku memang arif kegemaran Fatin isteriku adalah ikan bakar yang
dicecah dengan air asam.

“Hello, Syarikat Purnama. Boleh saya bantu encik?” Suara lunak di sebelah sana
menjawab panggilan telefonku.

“Boleh saya bercakap dengan Puan Fatin Adiba,” balasku menerangkan maksudku
membuat panggilan.

“Maaf encik, boleh saya tahu siapa encik?” Masi…

Tergoda Dengan Abang Ipar

Ini bukanlah pengalaman pertamaku kerana ketika kejadian itu aku telah pun
bersuami dan beranak dua.Kisahnya bermula pada suatu pagi dalam pukul 7.00 pagi.
Ketika itu cuma aku dan dua orang anakku yang berada di rumah. Suamiku hantar aku
balik kampungsempena cuti sekolah (aku seorang guru) dan diaberkursus di alor
setar. Emak dan ayah pula ikutrombongan ke kelantan selama tiga hari.
Jadi pagi itu aku baru sudah mandi bila aku dengarabang iparku, Erry, sampai kat
muka pintu. Masa tu akuberkemban dengan towel aje. Dia datang untuk bagi kueh
yang kakakku, Ella, buatkan. Mungkin ada banyak lebih agaknya.

“Effa..ini kueh kak ella kau bagi” katanya.

Aku suruh dia masuk. Aku perasan dia pandang aku tak lepas-lepas.masa tu anak-
anak aku tidur lagi. Aku mintak dia tunggu kejap sebab nak pakai baju.sambil dia
nak buka pintu ‘grill‘ rumah tu aku pun masuk kedalam bilik nak pakai baju.
Tiba-tiba masa aku tengahmembongkok nak pakai seluar dalam aku perasan dia dah
berdiri kat belakang ak…

Temuduga Jawatan Setiausaha

Jawatan Kosong Setiausaha Peribadi Eksekutif Untuk wanita muda sahaja Gaji:
RM3,500 (tidak termasuk bonus +komisyen) Kelayakan: -Berusia 18 tahun dan tidak
lebih 25 tahun semasa memohon. -Masih bujang dan tidak terikat dengan sebarang
perhubungan. -Mempunyai penampilan dan susuk badan yang menarik. -Sanggup dan
berani berdikari. -Bekerja secara profesional dan rahsia. -Keutamaan diberikan
kepada calon yang tinggal berdekatan dengan bandar yang mempunyai pejabat rasmi.
(Sila rujuk senarai nama bandar dan bandaraya pejabat kami di bawah: Pulau
Pinang, Alor Setar, Ipoh, Kuala Lumpur (4 jawatan), Johor Bahru, Singapura,
Kuching, Miri, Kota Kinabalu dan Labuan). Berminat ? Sila hantarkan permohonan
anda berserta gambar terbaru ke alamat seperti yang disertakan. (Ujian akan
diadakan kepada calon yang disenaraipendekkan). Aku tidak akan mengesahkan samada
jawatan ini benar-benar wujud tetapi aku amat bertuah kerana aku adalah orang
yang dipertanggungjawabkan untuk menemuduga calon…

Suzana Yang Pemurah

Aku pernah kerja pejabat dulu sekejap dengan 3 orang kerani perempuan, ofis tu kecik je. Yang penting kerani2 tu suma memang baik dan pemurah bodi. Masing2 jenis tak kisah pegang2, sentuh2. Minah yang aku paling gemar ialah Suzana pasal dia jenis yang pakai kebaya ketat belah tinggi, menyerlahkan bontot dan dadanya. Konekku sentiasa menegang jika berdekatan dengannya. Pernah sekali aku try geselkan konekku di bontotnya masa kerja kat meja kaunter, aku tengok dia selamba je sampai berlendir2 air mazi aku keluar. Lepas ni aku target nak parking konek aku kat bontot dia dan pancut, dan aku bercadang nak pakai kondom supaya pancut kat bontot dia tak basah. Petang tu pas kerja aku gi beli kondom yang paling nipis supaya dapat rasa kenikmatan bontot Suzana. Esoknya, masa aku datang pejabat, cantik aku nampak Suzana dah sampai dan lepak kat kaunter kira borang, dia pakai baju kebaya pendek kain satin arini. Tak semena2 batang aku mengeras dan aku offer nak tolong dia kira borang. Dia gembira…

Skodeng Adila

Ringgggg! Kedengaran loceng masa terakhir Sekolah Menengah Kampung Sejati. Adila masih lagi menyiapkan tugasan yang diberi oleh Cikgu Zakaria. Pelajar lain semuanya bergegas keluar untuk pulang ke rumah masing-masing. Cikgu Zakaria masih lagi terpacak di depan kelas. "Adila, awak sudah siapkan semua soalan latihan itu," tanya Cikgu Zakaria sambil berjalan ke meja Adila. "Belum," jawab Adila pendek. "Dila, aku balik dulu," terdengar suara Sunita satu- satunya pelajar berketurunan Singh yang belajar di sekolah itu. "Baiklah, nanti kita jumpa lagi," balas Adila. "Susahkah soalan latihan ini?" tanya Cikgu Zakaria lagi yang masih tercegat di sisi Adila setelah Sunita pergi. "Saya kurang faham dengan soalan nombor sembilan dan sepuluh ini, cikgu," balas Adila sambil menunjuk kepada soalan di dalam kertas latihan. Cikgu Zakaria pun menunjukkan cara untuk menjawab soalan-soalan tersebut. Selesai sahaja, Adila mengucapkan terima kasih…

Kisah Seks Seorang Lesbian

Aku merupakan seorang tomboy dan lesbian. Dahulu aku mempunyai seorang kekasih
lesbian juga tetapi hubungan kami tidak bertahan lama. Bagaimanapun aku masih
teringat-ingat pengalaman pertamaku beraksi seks dengan bekas kekasihku itu yang
bernama Yana. Aku dan dia berkenalan di waktu bangku sekolah semasa aku menuntut
di tingkatan enam. Entah mengapa aku merasakan amat tertarik padanya. Dan dia
juga seperti tertarik padaku. Lalu kami sering keluar bersama dan semakin rapat.
Di mana ada aku di situ juga ada dia.

Aku sering mengambil kesempatan pergi ke rumahnya jika ada peluang. Ternyata dia
tidak kisah atau benci aku pergi ke rumahnya. Bagaimanapun,kami masih tidak
terikat kepada hubungan cinta sesama lesbian. Kami hanya berkawan rapat sahaja
ketika itu. Akibat terlalu kerap aku pergi ke rumahnya,emaknya telah mengambil
aku sebagai anak angkatnya. Aku terkejut juga dengan keadaan tersebut tetapi aku
berasa gembira juga kerana aku pasti dapat mendekati Yana dengan lebih rapa…

Sungai Sebagai Saksi

Peristiwa ini berlaku sekitar di awal tahun 80an di sebuah
perkampungan tepi sungai di Negeri Pahang. Samada kisah ini benar
atau rekaan semata-mata terpulang kepada anda para pembaca untuk
menilainya. Saya sebagai penulis cuma melakarkan kisah yang sering
berlaku dalam masyarakat sejak dahulu hingga ke hari ini.
Rosmah bte Idris (bukan nama sebenar) adalah seorang gadis sunti
berusia 16 tahun dan masih bersekolah dalam tingkatan 4 di sebuah
sekolah menengah di kampungnya. Beliau tinggal bersama dengan ibunya
dan seorang adik lelaki berusia 13 tahun. Manakala abang sulungnya
melanjutkan pelajaran ke luar negeri. Bapanya pula bertugas sebagai
buruh binaan di Singapura yang jarang sekali balik ke kampung.

Ibunya seorang pekerja di sebuah kilang di pekan berhampiran.
Walaupun dengan gaji yang tidak sebanyak mana tapi mampulah untuk
menampung perbelanjaan mereka 3 beranak. Rosmah bersekolah pada
sebelah pagi manakala adiknya sebelah petang. Walaupun Rosmah tinggal
keseorangan pada sebelah…