Posts

Showing posts from November, 2012

Fierah Tersayang

aku mula kenal dia kt pasar ramadhan..aku tlg kawan aku niaga...sebelum tu aku intro skit ttng aku k...aku ni xla hensem mn...tp mns tu ada ar jg...hehehehe...aku ms jmp dia nh aku malu2 ckit...aku krg bese ngan gurl...tapi ms aku nk nom dia bknmain payah nk dpt...ye ar berpada ar jg coz dr pakaian dia pn desence...tudung ttup dada...baju pn t shrt pjg...tp aku dpt jg nom dia.mlm 2aku xtdo men msg ngan dia...lm gak aku mlayan sblm kuar ngan dia..mula2 ajak kuar pn dia xnk...tp bl aku usha2 dia nk jg...mcm bese kuar aku ajak lpk town...tngk movie...kt dalam pn dia jh ckit dr aku...tp bila dh sjk sgt dia rpt ckit...aku pn mengerakan jentera2 aku...ml2 aku french kisz dia...xksh tp masam skt mk dia...aku plk pn dia xksh coz dh sjk sgt la 2..tgn aku mula ar meraba blkng dia...dia snym kt aku...aku cb2 ar seluk kt dalm bj dia...main luar je...blm p kt bra lg..dia da jg tepis2...yp lm2 dia rela kn jg...aku tgk di da melayan...aku kis lipz dia...men lidah...dia xda respon...aku suwo dia wat.…

Farhan Anak Lelaki Ku

Pada Jumaat malam itu aku pulang ke rumah 20 minit lebih awal. Keadaan rumahku sunyi sepi. Farhan anak lelakiku tentunya masih belum pulang. Aku mengambil keputusan untuk menukar pakaian yang lebih selesa. Keputusan yang ringkas itu memulakan rangkaian peristiwa yang telah menukar cara hidupku buat selamanya.
Bila aku berjalan masuk ke bilikku, aku terpaku tidak bergerak. Aku dapati Farhan sedang baring di atas katilku, berbogel sepenuhnya. Sebelah tangannya kemas menggenggam kemas batang pelirnya yang panjang. Matanya terpejam dan dia menggoncang pelirnya dengan laju. Aku tahu sepatutnya aku keluar dari situ, tetapi aku sangat terkejut dan terpegun dengan aksi tersebut.
Rasanya seperti sudah lama tetapi aku hanya berdiri di situ kira-kira 10 saat sebelum anakku mula mengerang. Dia menggoncang batang pelirnya dengan ganas dan laju menyebabkan erangannya bertambah kuat. Tiba-tiba badannya mengeras dan air maninya terpancut keluar ke dada dan perutnya.
"Uuuhhg, Yesss, Mak, Han dah …

Dirogol Tukang Rumah

Kisah ini benar-benar terjadi pada diriku. Kejadian ini berlaku sejurus aku dan suamiku berpindah ke rumah yang baru kami beli. Kami bercadang membesarkan rumah kami dengan menambah bahagian dapur.

Kawasan perumahan ini agak sunyi kerana banyak rumah-rumah kosong belum didiami pembeli. Suamiku mengupah seorang tukang berbangsa cina bagi tujuan tersebut. Tukang tersebut dikenali sebagai Lim dan bekerja bersama dua orang pekerja India. Kawan kami telah mengesyorkan mereka kerana hasil kerja mereka amat baik.

Kerana aku bekerja sebagai guru maka kami mengatur agar kerja-kerja dilakukan pada cuti penggal. Suamiku berharap agar aku menyelia kerja-kerja dan memberitahu tukang mana-mana yang perlu. Suamiku bekerja di sebuah pejabat kerajaan. Rupa-rupanya perancangan kami ini menyebabkan musibah pada diriku.

Lim dan pekerjanya biasanya masuk ke rumah kami melalui pintu pagar belakang rumah. Sekali sekala sahaja aku meninjau ke belakang melihat kerja-kerja mereka dan biasanya tiada apa yang pe…

Untung Jadi Pemandu Pelancong

Cerita ini berlaku pada tahun lepas ketika aku dan isteriku melancong ke Sabah. Oleh kerana aku ada urusan niaga di Kota Kinabalu selama tiga hari, maka aku bawa isteriku, Zakiah sekali. Kesian aku nak tinggalkannya di Kuala Lumpur sendirian memandangkan anak-anakku semua sudah berumahtangga. Hanya aku dan isteri yang ada di rumah. Ini menyebabkan aku mempelawanya ikutku ke Sabah. dia terkejut kerana selama ini bila aku outstation aku jarang membawanya bersama. Inilah kali pertama Zakiah menjejakkan kakinya di Kota Kinabalu. Aku disambut rakanku, Ghani yang menjadi pemandu pelancong kami. kami sewa kereta Wira dan Ghanilah yang menjadi pemandu kereta sewa kami. Oleh kerana aku ada banyak miting di sini, maka aku suruh Ghani temani isteriku ke mana sahaja dia nak pergi. hari pertama Ghani membawa isteriku ke Pasar Filipina membeli udang harimau dan mutiara Sabah. Malam itu kami makan malam. ghani turut serta bersama kami makan di Hotel Hyatt. "Esok kamu nak bawa Zakiah ke mana Gha…

Dengan Ireena

ade budak kat skolah aku..nama dia Ireena...kulit dia putih melepak....muka dia sweet....badan dia..POWER..aku dari dulu inginkan fuck badan camtu....ketawa dia manis...ada skali cikgu aku suruh aku buat sains projek. aku dengar aje lar. pastu cikgu aku pilih ireena sebagai partner aku lar. aku syok gila. masa tu jugak aku ajak dia datang rumah aku utk. buat projek tu.
tepat pukul 11.30 pagi hari Ahad dia sampai..Pakai SEXY GILA!!..aku dah horny gila..tapi terpaksa sabar pasal dia datang nak buat projek jer. mula kitorang buat lar projek...sampai dah petang kita penat so i suruh maid aku gorengkan mee untuk dia...lepas tu kita sambung.

aku tinggalkan dia kat atas jap pasal aku nak turun ambik air..haus. masa itu jugak orang gaji aku cakap kat aku "___(nama adalah secret),kamu suka sama dia ya?buat aja sama dia..bibik enggak marah...bibik pun mcm itu dulu" kata org gaji aku yang sporting tu. aku pun kata "tengoklah dulu...malular bibik."

pastu aku naik kat atas bagi…

Della yang Liar

Perkenalanku dengan Della terjadi pada sekitar tahun 1998. Della saat itu berusia 29 tahun, telah bersuami dengan 2 orang anak, tinggi 160 cm, 47 kg, bodi sangat sintal dan dada berukuran 34B.
Sebagai seorang wanita keraton berdarah biru, Della adalah wanita yang lugu dalam hubungan sex namun dia adalah seorang wanita tipe penggoda dan berani dalam berpakaian. Tidak jarang dia ke kantor dengan menggunakan rok sangat mini hingga memperlihatkan bentuk kakinya yang indah dan jarang mengenakan BH. Hal ini aku ketahui dari ceritanya sendiri. Pada awalnya kami bersahabat akrab tanpa orientasi berhubungan sex. Dia punya seorang pacar selain suaminya. Sering kami membicarakan teknik-teknik bagaimana dia melakukan hubungan sex dengan sang pacar yang aku nilai masih konvensional.

Beberapa kali kami pergi ke cafe-cafe sepulang kantor (kantor kami berlainan) sekedar melepas penat dan menunggu macet. Setiap kali mengunjungi cafe, mata para lelaki pada umumnya menoleh dan tidak sedikit yang berusah…

Dapat Gadis Baru

Kisah ini berlaku ketika aku menuntut di United Kingdom. Pada awal peringkat aku disini, semangat aku berkobar kobar utk belajar. Al maklum la, baru baru sampai.Selepas 2 atau 3 hari, nafsu aku mula memuncak muncak. Batang aku asyik meronta ronta. Aper taknya hari hari menyaksikan gelagat mat saleh melakukan maksiat didepan mata aku.

Oleh kerana tak tahan melawan penangan nafsu aku aku mula mencari ikhtiar utk membuang air yg udah bertakung dalam kepala aku nie.Pucuk dicita ulam mendatang, semasa dalam kelas lecturer,math aku bercerita la kat kitaorang semua yg tak lama lagi ader minah dari Brunei akan sampai dan belajo sama kat college kitaorang. Sebelum dia sampai aku udah berfikir macam mana rupanya orang Brunei.

Dalam hati aku udah memikirkan adegan adegan seks yg paling hard core aku nak buat dgnya.Sebelum nie pun aku dah mendengar cerita dari kengkawan aku yg balik dari uk yg budak Brunei boleh dikatakan mengamalkan free seks. Pada pengamatan aku sendirila bukannya aper, budak…

Cikgu Mira

Cerita ini diterbit kan oleh Kumpulan ALOY yang diketuai aku. Terdiri dari 5 orang anak muda, 2 lelaki dan 3 perempuan (tidak termasuk aku). Kumpulan yang menceritakan kisah suka duka mereka dan menggabungkan idea untuk memberikan kepuasan yang menarik. Kebanyakan gaya bahasa di ambil dari cerita-cerita yang telah sedia ada untuk menambahkan lagi seri cerita ini. Sekian.
Aku merupakan seorang pelajar di sebuah sekolah di Melaka. Nama ku Azam (bukan nama sebenar) Ketika itu aku berada di awal tingkatan 5. Aku merupakan seorang yang kuat melancap kerana aku tidak dapat menghentikan perbuatan aku itu. Aku selalu mengubah situasi untuk melancap. Kadangkala aku menggunting gambar penyanyi wanita seperti Siti Nurdiana dan Syura untuk menaikkan nafsu aku. Gambar mereka yang tersenyum itu sudah cukup untuk membayangkan mereka sedang melihat aku sedang melancap.

Cerita yang aku ingin sampaikan disini bukan lah kegiatan aku melancap tetapi kisah aku dengan seorang guru matematik ku yang bernama…