Along

Saya memang gemar melayari laman-laman xx rated nih. Pada saya tubuh wanita cukup indah untuk di teliti dimana terletaknya kenikmatan bagi seorang lelaki. Selain itu juga laman ini memang menjadi satu laman wajib saya untuk selusuri terutama cerita-cerita yang terkandung didalam nya.biar hanya satu cerita yang sempat saya baca…. ianya sudah memadai. Sehingga lah terfikir pada saya untuk bersama menyumbang sedikit pengalaman saya tentang cerita sex yang pernah saya alami sendiri.
Kenali saja saya sebagai Zahid atau Abg Long. Saya bukanlah tergolong sebagai lelaki hansem seperti Hans Isac atau sesiapa yang sewaktu dengannya. Saya hanya anak melayu yang biasa ada di serata tempat, namun perwatatakan saya yang ceria selalu memikat wanita. Yang membuat pasangan saya puas hati adalah kerana layanan yang saya berikan didalam melayari asamara..huh.. sehingga mereka tidak pernah menuntut saya untuk mempertanggungjawapkan apa yang berlaku. Pada mereka, mereka memerlukannya atas alasan ketidakpuasan hati terhadap pasangan mereka.
Ishhh . panjang lak.. ok lah..
Cerita saya bermula sewaktu saya berumur 15 tahun lagi…
Waktu itu aku tinggal bersama keluarga di kampung tidak jauh dari umah Uwan.
Sewaktu aku berumur 15 tahun, aku telah merasai sedapnya memancut kan air mani. Uhhhhhhhhhhhh ..ianya berlaku sewaktu aku membantu arwah Uwan ku di kebun pisangnya.
Telah menjadi kebiasaan ku membantu Uwan setiap hujung minggu dikebun pisang. Kerja ku membersihkan daun pisang kering. Uwan suka menanam pisang abu.. jadi aku terpaksa guna tangga untuk mencantas daun pisang kering. Oleh kerana kemalasan ku mengangkut tangga dari satu pokok ke satu pokok, aku memilih untuk memanjat pokok pisang tersebut. Kalau Uwan tau .. cukup marah dia.. tapi aku ape peduli… janji senang kerja aku.
Ade satu ari tu aku hanya pakai seluar sukan pendek.. lepas main bola pagi minggu tu.. aku pun panjat pokok pisang tu..
Sewaktu aku melurut turun.. konek ku pun bergesel dengan batang pisang tersebut.. aku rasa semacam..terus pergi ke pokok pisang kedua.. dan rasa tersebut tambah syok sementara konek tambah keras.. aku pun fikir nak buat lagi.. kali ni aku tak terus turun tapi aku terus geselkan konek ku ke batang pisang tersebut.. akibat nya satu macam punya nikmat aku rasa..hingga samapai satu peringkat dimana aku telah tidak tahan.. dan aku peluk batang pisang tu sekuat mungkin untuk menguatkan tekanan ketas konek dan akhir … ughhhhhhhhhhhhhhhhhhh … aku dapat merasakan sehingga sekarang setelah 20 tahun.. kenikmatan tersebut..
Pada waktu itu aku fikir aku terkencing.. namun pabila ku selak seluarku emang basah namu kencing ku berwarna putih.
Apa yang berlaku pada hari itu terus ku ulangi setiap kali aku berada di kebun pisang Uwan, malah akau makin rajin menolong Uwan sehingga kedua orang tua ku pelik dengan sikap ku.
Setahun kemudian baru aku mengetahui dari abg kawan ku bahawa kenikmatan yang kudapati itu adalah hasil dari klimaks ku sewaktu keluarnya airmani seorang lelaki..
Ok lah .. aku akan sambung lagi cerita ku dimana pertama kali aku menikmati pantat tidak lama selepas itu.. yakni sewaktu aku berusia 15 tahun.. ngan anak jiran ku yang baru berusia 15 tahun.
Pada sesiapa yang ingin kan memeberi pandangan serta komen atau memerlukan nasihat dari ku..walaupun aku bukannya pakar terapi sex..