Zaki

Kisah ni camne aku main ngan anak sedara aku dan kawan dia.Anak sedara aku nama wati .kwana dia nama nadia.Wati ni anak abg aku yg sulung..umur 18thn...leaps SPm diorang datang lepak kat rumah aku kat JB..datang melancong la kononnya ngan kawan dia. Dipendekkn cerita satu mlm aku ajak diorang tengok citer blue.Aku dah tengok dah citer tu..saja jek nak pancing budak 2 org ni.. Filem lebih kurang 20 mins, aku tengok wati dok mengelisah aje, pehanya
kadang terbuka sikit dan tertutup tangan dia seakan meramas cushion sofa tu.
Si Nadia lak duduk kat carpet dibawah sambil meniarap, pinggulnya kadang-kadang bergoyang Aku bangun buat-buat nak ke toilet tapi on the way tepok bahu wati sambil buat insyarat dengan kepala suruh dia ikut, macam nak melompat aku bila Adlene bangun terus, Nadia dah tengah syok macam tak peduli. Aku pegang tangan wati sambil pimpin dia kedalam bedroom aku. Ada katil besar dengan tilam dreamland. Aku pasang aircond, namapaknya dah tak payah nak bercerita panjang lagi, aku terus mencium bibir wati yang bergincu gelap.manis sekali, dia membalas.
Aku tanpa takut melorot skirtnya kerana zip dah aku tarik dari belakang, dia pakai undies merah! Dengan high waistline tapi low cut.aku kira syok habis. Tapak tangan aku aku lekapkan betul-betul kat vaginanya, langsung tak marah malah dia pulak dok bukak zip seluar aku Batang aku yang panjang, batang hindustan pun keluar megah sebab aku ni memang tak pakai seluar
dalam. Tanpa disuruh wati melutut dan menjilat-jilat kepala batang aku yang memang sudah laparkan pantat anak sedara aku ni Kuluman wati sungguh berkesan, aku macam terangkat kaki dibuatnya.
Habis batang aku di jilat licin macam budak kecil hisap ais krim magnolia lolipop. Aku terus menyingkap baju wati , nampak bra dia warna merah juga..satu suit le tu, jenis mahal pulak. Aku tarik cangkuk belakang dia dan terus meleraikan bra tu dari badan wati. Dia cuma tersenyum lebar dan terus menghisap konek aku Aku angkat dia bagun dan mendukung wati ke katil, teteknya memang seperti diduga, cantik and menongkat langit, nipple agak pink dan sudah keras. Aku merebahkan wati atas katil empok tu dan segera melorotkan undiesnya dan nampaklah medan permainan orang dewasa.
Pantat wati bercukur! Tiada seurat bulu pun, bogel, macam pantat budak kecil, cuma saiz shaja berbeza.Aku pun membenamkan muka aku ke gua wati yang sudah menati, aku jilat dan gigit celah-celah bibir pantat dan biji mutiaranya, wati menguis kan kaki nya di tilam, mest stim habis dia ni. Airnya banyak keluar, rugi ni, membazir so aku jilat habis.
Lepas tu aku bangun, dan membenamkam muka aku pula kat celah buah dada Wati yang meninggi, nipplenya aku gigit kecil, Aku mengiringkan badan wati, membuka kakinya luas dan merapatkan batang Aku ke permukaan pantatnya. Kemasukkan batang aku melalui jalan
mengiring begini memang aku suka, terasa setiap rongga didalam liang pantang wati bila aku mengongkek begitu.Ibu jari kaki kananya aku hisap bila batang aku giat mengongkek, katil bergoyang dan wati menggeliat macam ulat kena panas.
Kali ini aku memusingkan badan wati untuk main cara doggy. Pinggangnya aku paut kuat bila batang aku menekan tubi pantat wati yang ternyata bukan lagi virgin tetapi masih keperawanan, sebab ketat. Dia pula menolong aku dengan menonggekkan lagi punggungnya keatas. Betul-betul macam blue film tadi aku sontot habis pantat wati macam takde hari esok, wati cuma berkata fuck me, fuck me berulang kali.
Dalam 10 minit doggy, aku rasamacam nak cum, jadi aku tekan dalam-dalam dan lepaskan pancutan air mani aku, memang aku tak suka membazir. Korang tahu apa jadi? Bila aku keluar dan wati tertiarap habis, aku nampak si nadia rupanya dok intip kita orang!
Muka dia nampak paling stim habis, mata macam nak tutup dan tanganya tengah dok gosok pantat dia dari luar skirt. Mungkin dia tak perasan kita orang dah habis. Kesiannnn nadia, aku ni gentlemen so aku pelan-pelan turun dari katil dan cepat-cepat mendapatkan dia, aku tutup mulut dia dengan tangan takut menjerit.dia tergamam dan terlepas juga jeritan kecil tapi
tangan aku lagi cekap sebab dah masukkan kedalam skirtnya dan dok tengah meraba pantat yang memang dah basah.
Aku bawa dia kebilik sebelah yang aku biasanya sediakan katil yang lengkap untuk member yang datang overnight. Katil ni kecil sikit tapi will have to do. Batang aku ni jenis yang cepat
recycle, so masa tu dok rasa macam nak menegang balik. Nadia macam takut-takut tapi aku cepat-cepat buka bajudia, bra hitam pulak! At the same time aku singkap skirt dia ni dan tarik kebawah undies dia, sah dia orang ni satu kepala sebab brand underwear pun sama jenis Triumph dan warna undies dia ni hitam macam bra dia juga.
Cepat-cepat aku tolak atau tekan nadia ke dinding sambil berdiri, aku french kiss mulut dia dan disambut dengan malu-malu. Tangan kanan aku mengangkat peha dia keatas dan tangan kiri menghalakan batang aku ke medan perang. Aku tak tengok pun lagi rupa pantat dia tapi dah batang aku nak gasak.
Cuma aku tahu dia dah basah dan licin so kemasukkan batang besar aku tak mungkin susah sangat. Tetapi lain jadinya, aku rasa ada halangan! Nadia cuba menolak aku tapi aku sontot juga
lubang dia, Nadia terlonjak keatas sebab aku terasa macam koyakkan sesuatu! Rupanya dia ni masih virgin lagi..yahoooooo! aku dapat dara malam tu! Nadia cuba lagi menolak aku tapi si batang tu dah menongkat masuk kelubang tirus yang ketat. Lalu aku henjutla cukup cukup, Nadia pula mengadui lebih, lebih tapi lepas dua tiga kali henjut macam dia stim balik, so aku
pulak bukak bra budak sorang ni, kami masih lagi berdiri, lenguh juga. Aku seret
dia kat katil...rebahkan badan bai-baik dan mula balik acara mengongkek, air si Nadia ni pekat keluar, aku rasa campur darah sekali.
Dia dah tak boleh kawal lagi terus peluk aku kuat-kuat dan aku lagi sekali pancut dalam
lubuk untuk kali keduanya pada satu malam...tapi di lubuk yang fresh!

Iklan di Post