Lin, Terima Kasih

Pada petang itu ,aku pergi ke rumah Lin untuk meminta dia menyiapkan kerja yang disurh oleh cikgu.Maklumlah saya umur walaupun 18 tapi masih menuntut ditingkatan lima.Begitu juga dengan Lin gadis ytang berbangsa Dayak.tapi aku amat meyukainya.Dari rupa bentuk badan yang menawan membuatkan aku tertawan kepadanya.Aku amat menyayanginya walaupun kami berlainan bangsa. Dia juga amat menyukaiku .Aku suka menhibur hatinya dengan membuat lawak jenaka kepadanya.Ini membuatkan dirinya tidak berasa kesunyian.Aku berasa gembira apabila mendengar ketawanya dengan suara yang halus. Dia ini juga seorang gadis understanding juga.
Pada minggu hari ahad aku pergi ke rumahnya kebetulan juga ibubapanya tidak berada dirumah.Mengikut kata lin ibubapanya pergi ke belaga.Mungkin akan pulang pada waktu petang.Kami berdua-duaan di rumagh lin.Tanpa membuang masa kami pun membuka cerita vcd yang dibeli oleh ayahnya.Dalam cerita itu ada juga terselit adegan-adegan yang menakutkan.Ini membuatkan dia takut sambil memeluk aku apabila dia berasa takut. Tanpa tak disedari rupanya cerita itu juga mengandungi cerita yang berunsur lucah. Aku melihat pada buah dadanya yang nampaknya mengembang."Lin tak takut lagikan. Lin saya berasa boring ni.Apakata kita lakukan sesuatu supaya kita tak berasa jemu kat sini.Tak je tonton cerita ni bosan juga.Kita nak buat apa kata Lin.Aku memberanikan diri untuk menciumnya.Dia tidak menolak apabila kau menciumnya malah dia berasa geli apabila aku memulakan menjilat pada bahagian tengkuk yang memberikan dirinya supaya bertambah stim.Tanpa berlengah aku terus meromennya sehingga dia mengeluh bertambah stim.
Lin boleh buka baju tak,dia senyum melihat aku.tanpa berlengah aku terus membuka bajunya.Alangkah indah nya melihat dua gunung yang tinggi putih melepak.aku bertambah berselera nak menjamahnya.Aku terus meromennya sehingga perlahan-lahan aku membuka bajunya sehingga skirtnya.Aku terus menjilat sehinggalah pada bahagian pehanya.Dia mengerang kesedapan.Tak sangka perbuatan begini amat meyeronokan lin katanya.Aku terus membuka baju .Maka dengan itu kami sama-sama berbogel.Kami berpeluk-pelukan sampai dia menjadi tak sabar-sabar nak merasai kenikmatannya.Tiba dia mecapai tahap organism.Aku menciumnya dari mulut sehingga pada celah kemaluan.ahhhhhhhhhh,,,,,,,lagi ahhhhhhh lin dah nak ni......ahhhhhhhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhh.cepat-cepat lin dah nak keluar ni..........aku memegang pada kemaluan dengan jari lalu memasukkna nya kedalam pussy nya .dia megerang kesedapan .aduhhhhhhhh pelahan sikit.ahhhhhhhhh............seluruh badanya kuraba-raba dan dia berasa amat kenikmatan.aku memasukkan koneku kedalam lubang nikmatnya.aduhhhhhhh sedapnya tak kusangka betapa sedapnya berbuat begini.ini kali pertama aku membuatnya.Tak ku sangka sugguh sedap nikmat aahhhhhhhhhh kataku.......ahhhhh lin............sedaplah,,,,,,,,,ohhhhhhh.Lin mengerang kesakitan kerana kesempitan apabila koneku memasuki ruang nikmatnya.aduhhhhh pelahan lah sikit .............aku terus memegang burit belakang dengan tangan.aku menarik-narik supaya ianya memasuki ke ke lubang nikmatnya.ahhhhhhhhhh tiba kau merasa kepanasan dari lubang nikmatnya.aku pun melakukkan adegan masuk keluar ....dia berasa sugguh nikmatnya.
Tak ku sangka aku hendak mengeluarkan cecair.......lin dah nak keluar mana nak keluarni .......lin nak dalam ke......
tak nak lah nanti lin mengandung.....aku pun memancutkannya kearah perutnya maka cecair itu memancut dengan banyaknya.aku terus mengangkatnya dan memerluknya dan melakukannya secara berdiri aku berasa seronok melakukan dengan cara itu..ahhhhhhhhh aduhhhhhh kata lin.......Selepas itu aku menyuruhnya supaya dia menghisap konekku,tapi dia berasa geli melihatnya...akan tetapi kupaksa juga akhirnya dia dapat mengulum konekku.......aduh betapa sedapnya apabila dia mengulum konekku......ahhhhh sedap nya lin lagi lin akhirnya air ku terpancut lagi dan dia tertelan airku itu.dia berasa loya apabila menelanya.geliler........
itu sikiut saja..........aku masukkan lagi koneku kedalam mulutnya lau kusuruh dia menghisapnya ,macam aice krim,huhuhuhuhu betapa sedapnya lebih sedap dari melancap.....sudahlah lin dah penat ni.........oklah jomlah kita berhenti kejap...........kami senyum sama sendiri apabila melihat kedua-duanya berbogel.Buat kali terakhir aku memasukkan lagi konekku kedalam lubang nikmatnya buat kali terakhir............aku berasa hairan darah yang melekat pada koneku baru aku tahu aku telah memecah virgin lin rupanya.tapi apa boleh buta nafsu dah kuasainya.k
kami pun mengenakan pakian masing-masing .dia senyum kearah ku kerana berasa seronok dam menandakan dia puas membuatnya.aku pun meminum air melepaskan penat.selepas itu aku pun pulang.sebelum pulang aku menciumnya dan dia menerima balas ciuman ku.Aku pun pulang dengan keadaan muka yang senyum kerana ini kali pertama aku berbuat aku memantat pompuan kali pertama........