Lydia Pelayan Resort

Lydia mengetuk puintu. “Masuk!” suara Farid. “Hmm…. not baddd…” kata Farid lagi sebaik saja Lydia gadis pelayan resort itu melangkah masuk.

“Nama you Lydia? Ganesh beritahu you apa tadi….” farid memerhatikan Lydia yang sedang membuka butang seluar jeans nya.


“Ya…Lydia. Dia kata lepas kerja datang ke mari dan layan you…” Lydia senyum dan menarik pula T shirtnya. Push up bra? Hmmm…

“I tanggalkan ok…hehehe!” pinta Farid. Tak perlu mintak pun, sure Lydia akan berbogel depan dia. Buah dadanya kelihatan lebih besar dari dalam gambar hphone Ganesh tadi. Putingnya pink… dan buah dada nya besar dan tegang…

“Apalagi?” Farid bersandar di kepala katil dan menggosok gosok batangnya yang kian keras.

“Captain kata, I kena bagi pussy I pada you hari ni…” Lydia merenung ku dan perlahan lahan memusingkan badannya. Dia topless tapi mash lagi memakai panties kecik. Memang cantik dan sexy gadis kacukan chindia ini.

“Apa lagi you nak buat dengan I ni… pada I…?” tanya Farid.

Lydia melangkah dan melutut di atas katil. “I boleh hisap batang you… lama, kalau you nak, I boleh make you klimaks dan pancut kat face I…” Lydia senyum.


“Then apa lagi….?” Tanya Farid. Lydia rapat dan mencapai butang seluar Farid. Farid hanya memerhatikan saja.

“You akan fuck pussy I ni….” dia duduk di depan Farid dan membuka pehanya. Pehanya putih melepak gebu…. “Ni… fuck di sini… dan juga di belakang, kalau you nak…hehehe!” Betul sundal first class Lydia ni. Nampak muka baik je…. macam muka budakboleh buat isteri lah….

“I can fuck you ass?” tanya Farid. Lydia menangguk dan menarik seluar Farid. Kemudian gadis muda itu tersenyum… “tak pakai seluar dalam…..” Lydia tunduk dan meletakkan batang Farid ke pipinya…. di jilat jilatnya kepala takok Farid. “Hmm… macam baru lepas main je….” kata Lydia. Dia terbau kesan2 sex Farid dan Dilla.

“Hmm…. teruskan menjilat… hisap… suck me Lydia!” Farid mengarahkan Lydia.

Lydia menghisap dan menjilat…. “Hmm… beast batang abang ni…. tak berapa panjang… hmmm…” gadis muda itu kembali menghisap. “Tapi… kepalanya besar bang… macam penumbuk…..hmmmmm!!!” Lydia terpaksa menganga bear untuk mengolom sepenuhnya kepala bulat besar Farid. farid menolak lagi… ke dalam. Hampir tercekik Lydia.

“Ohhh Lydia… pandainya you ni…. sedut you is really amazing baby!” kata Farid bersandar di kepala katil dengan Lydia yang topless itu melutut di celah2 pehanya. tangan Farid mencapai pula buah dada Lydia. Diramas2nya… “Hmm…kenyal baby! Boobs you ni.” Lydia terus menghisap dan menjilat…. dijilatnya bahagian bawah kepala takok farid… itu membuat farid memejam mata mengeloh pajang. ‘Ohhh…Lydia… bestnya u jilat kat bawah tu… ohhh!!“ Lydia tersenyum….. dia puas hati pasangannya suka apa yang dilakukannya.

"Buka panties you baby! I nak pussy you…. kita 69!” farid tak tahan. Dia memang suka menjilat pussy Dilla. Sejak kawin dulu dia suka jilat…. tapi jarang dia lakukan kemudiannya… mungkin ini sebabnya Dilla mencari batang lain? Ah! Takkira lah….. pussy Lydia ni dah tentu lebih best lagi…

Iklan di Post