Kisah Ain Si Bini Muda Siri 4

Terus terusan Ajit menghenyak batangnya dalam dalam kemaluan Ain. Ajit menhempap seluruh kekuatan badannya pada Ain. Ain masih merasakan batang Ajit masih keras dah penuh dicipapnya. Air mani Ajit dan campuran darah akibat pemecahan dara Ain meleleh ditepi peha Ain.

Ajit masih beluh puas , dipalingkan wajah Ain dan terus mencium dan menjilat bibir,pipi ,mata dan menghisap hisap bibir Ain. Ajit terus memegang kepala Ain dan menolak kepalanya ke bawah sementara Ajit berdiri tegak. Ain tak berdaya untuk melawan lagipun badik tajam masih lagi ditangan Ajit dan diacu acukan ke arah pipi Ain. Bila bila masa sahaja badik itu boleh menikam dan merobek wajah Ain yang putih bersih dan amat menarik itu.

Akibatnya Ain turutkan sahaja kehendak Ajit . Ajit menekan masuk batangnya yang basah baru sahaja keluar dari lubang nikmat Ain dan kini dipaksa mengulumnya. Batu Ain sedar batang Ajit tidaj bersunat dan bau hangit yang sangat tengik menusuk hidungnya. Ajit terus menyorong batangnya kemulut Ain. Ternyata batang Ajit berkulup itu masih tegang dan perlukan layanan mulut Ain yang mungil.

Bagi Ajit pemandangan perempuan 19 tahun bertudung dan sedang mengulum batang hitamnya yang telah lama tidak dilayan atau diservis. Ajit mendorong batangnya jauh kedalam mulut Ain dan membuat beberapa hentakan kecil hingga kepala Ain berlaga dengan hujung sinki. Sungguh Ain tidak menyangka walaupun Ajit telah menyemburkan berdas das air mani pekatnya kedalam rahimnya namun batang berkulup itu masih tegang dan keras dan masih lagi perlu dipuaskan oleh mulutku pula. Sedangkan batang suaminya setelah melelehkan air nikmatnya akan terkulai layu dan suaminya akan terus terlena.

"Mari adik kasi isap ..." Suara Ajit kedengaran lembut tetapi tangan kasarnya mula mencengkam kepala ku dan mengarahkan tepat ke batang berkulupnya. Terbit bau yang menyesakkan menusuk hidung Ain pabila saja batang Ajit yang bercampur maninya dan darah dari selaput daranya sendiri. Rasa mual dan jijik mula menusuk nusuk di anak tekak Ain. Ajit membiarkan Ain berlutut di lantai tandas OKU itu sambil memegang kemas kepala Ain yang masih lagi termengah mengah mengulum batang pasak Ajit.

Campuran segala macam cecair Dan Ain telah pun mencapai orgasm pertama dan keduanya tadi Ain bertambah galak oleh nafsunya sendiri. Ternyata nafsu Ain sendiri telah berjaya dibangkitkan oleh mat bangla kontraktor walaupun dengan secara paksa. Kemaluan Ain terkemut kemut dan masih terasa kehadiran batang Ajit sebentar tadi. Jauh dibenak fikirannya jika Ajit mahu menyetubuhinya lagi Ain akan relakan dan beliau terasa ngilu di hujung biji kelentitnya.

Ain mula menghisap disekeliling kulup Ajit yang berasa kenyal dan kental itu Ajit sendiri terpaksa menahan kesedapan akibat hisapan dan jilatan lidah Ain yang semakin laju dihujung batang keramatnya. Ain mula memainkan hujung lidahnya direkahan lubang kencing Ajit dan Ajit merasakan nikmat yang sukar digambarkan sedangkan isteri Ajit sendiri yang berada di Bangla tidak pernah memberikan kesedapan sebegini .....

Ponnnnn ...kedengaran bunyi hon bas diluar menandakan bas akan memulakan perjalanan kembali ke KL. Berdecup decup Ain menghisap batang Ajit and Ajit tidak dapat menahan kesedapan lalu memancutkan benihnya keluar dan kali ini ke dalam mulut Nurul Ain yamg baru saja bergelar seorang isteri kepada Ujang .Ajit menarik batangnya dari mulut Ain tapi kedua dua belah tangan Ain memaut bontot Ajit dari belakang dan sepertinya tidak mahu melepaskan batang Ajit dari mulutnya...

Pancutan air mani Ajit terus saja diteguk dengan geram dan ghairah oleh Ain. Tanpa sedikit pun tersisa dari air mani Ajit . Ain menelan kesemunya dengan rakus. Ajit terburu buru menarik kepala Ain yang bertudung itu. Ajit menyarung semula seluar jeansnya dan menarik zipnya. Sempat jugak Ajit menanggalkan panty yang dikenakan oleh Ain tadi semasa beliau mendoggie Ain dan Ajit memasukan seluar dalam Ain di poket seluar jeans beliau dan berlalu pergi.

Ain tergumam dan sama sekali tidak percaya yang beliau sendiri seakan tidak membenarkan zakar Ajit keluar dari mulutnya sebentar tadi. Sepertinya Ain dirasuk nafsu dorongan seks yang hebat dan mahukan batang Ajit yerua berada dimulutnya. Malah Ain menelan setiap titisan air mani Ajit .. Arghhhh sedangkan semasa kuluman batang suaminya Ujang Ain tak sanggup untuk menelan. Ain membuang kesemua air mani Ujang semam beliau disuruh mengulum batang suaminya itu. Ain keluar dari tandas tersebut dan perlahan lahan berjalan menuju ke bas. Terasa berdenyut kemaluanya dan masih lagi basah dan berlendir akibat paksaan mamat bangla tadi . cuma kini Ain sendiri sangsi sama ada apa yang berlaku sebentar tadi atas dasar paksaan atau dengan kerelaan beliau ...

Bersambung

Iklan di Post