Boss Tercinta

Aku telahpun bekerja kembali setelah menganggur selama 6 bulan selepas di retrenchkan. Aku gembira bila satu daripada application kerja aku di balas dan aku pun diterima bekerja dengan sebuah syarikat yang menjual barangan duty free.

Yang interview aku pula seorang director, Anira namanya. Dah berkahwin mempunyai seorang anak...and tak lah berapa lawa . Badan pula montel but pandai sangat bergaya.. Suka pakai cat kuku and pakaian ketat and make up..siap lipstik merah yang membuatkan wajahnya senang dipandang.Sewaktu aku diinterview, dia asyik bertanya mengapa aku di retrenchkan dan dia mengatakan dia sedih mendengar. so aku ni bukanlah terror sangat dengan barangan duty free. tapi tetiba aku diterima bekerja dan dia, nira, suruh aku start kerja immediately. so aku pun on aja lah.Sewaktu bertugas, sering kali dia call aku tanya khabar and all.. maklumlah dia di kl..aku di klia....so satu hari aku shift malam....so aku kena buat closing ....dia datang..aku sorang masa tu..yang lain aku suruh pulang....sebab aku ada transport sendiri.... so nira tiba.....

Aku selamba aja greet dia and dia kata nak tolong aku.. hmmmm?director?tolong salesman?hmmm..ok jugak kan? masa dah masuk pukul 12.30 pagi so, aku pun dah keletihan..tetiba nira kata tak payah lah balik..u pun esok off kan? so i can book a hotel room at pan pacific...dia kata. aku pun fikir betul gak, nanti ntah apa apa on the road..so aku setuju...aku ingatkan dia book kan untuk aku and dia balik so oklah.

bila masuk bilik hotel, aku pun lepak jap ngan nira, dia order room service..kopi and all..so aku pun lepak japlah ngan dia. bila dia bangun, aku ingatkan dia nak blah..tapi dia masuk toilet...dia keluar dari tolet hanya pakai panty and bra dia...bercoverkan tuala.aku terkejut abis kopi semua tumpah kat atas seluar aku... dia ketawa..aku pun tersenyum...terus dia datang dekat ngan aku.

aku masa tu tengah duduk atas katil...dia tolak aku lantas aku pun terbaring keatasa katil..selamba aja dia mula cemolot ngan aku....sambil meraba raba bahagaian konek aku yang basah ngan kopi... tangan dia mula membuka zip seluar aku. aku tak pakai baju..so dia pun senang mencium dan menjilat leher aku..kemudain turun ke dada aku...then perut aku...then dia menjilat jilat pulak kat getah suspender aku.....aku masih surprised so....aku biarkan aja...dia pun mula menguakkan getah suspender aku dan terpampanglah batang konek aku yang 7 inchi tu...kepala berkilat kilat keras dan penuh bermaya... dia memnadang kearah aku sambil tersenyum..dan terus dia menjilat kepala konek aku...lepas tu dia masukkan kedalam mulut dia..sambil menyoyot konek aku..waduuuuuuuhhh sedap siot....maklumlah ...makcik ni experience....aku pun tahan stim macam nak gila... dia kulum koenk aku siap berbunyi lagi tuuu...lepas abis kulum batang aku,...dia jilat pulak muah zakar aku...uuuuiii...stim gilos....aku nak meletup ...dia kata biarkan...so that lepas aku meletup for the first time...memang cepat..so that the second time boley main lama skit..

so aku pun biarkan aja dia menggulum konek aku sampai aku pun terpancut air mani aku..terus masuk mulut dia...dia melahap konek aku masa air aku masuk mulut dia...abis dia telan....dan dia menjilat jilat pulak kepala konek aku...sampai kering konek aku dibuatnya...lepas tu...dia bangun dan terus ke toilet..sambil menarik tangan aku..aku pun ikut lah...

So setelah aku ikut nira ke toilet, dia lucutkan semua seluar aku dan dia pasangkan air untuk mandi...dia pun menaggalkan panty lace berwarna hitam dia dan bra lace dia, terbonjollah tetek dia yang agak besar dan mampat itu...area cipap dia pun tak banyak bulu aku rasa dia ni shave....so dia mula membasuh badan aku....dan memeluk aku dari belakang sambil meraba raba dada aku...setelah abis, aku dan dia keluar balik dan terus ke katil...tapi sebelum itu, dia berhentikan aku di depan cermin besar yang ada dalam bilik hotel itu. dia melutut dan terus menggulum konek aku lagi sekali...

apa lagi, stim baliklah konek aku, sambil tu dia memerhatikan diri dia menggulum konek aku di cermin...macam tak pernah dapat konek makcik ni...dia bangun dan meniarapkan dada dia kat meja cermin itu sambil menggankangkan kaki dia..."lan, masukkan konek kau kedalam, jangan slow slow, masukkan dengan semua tenaga kau lan" anirah kata... aku angguk aja, dan mencari cari lubang cipap nira, bila kepala konek aku dah sett kat mulut cipap dia, aku terus ram masuk ...dia menjerit sikit ..."aaaaaaaaaaaa"" sssssssssssss""'sedapnyaaaaaaa....." kata nira.. aku terasa kepala konek aku terkena dinding dalam sekali cipap anira..leas tu aku mula pump konek aku dalam cipap dia..in out in out...makin lama makin laju...makin kuat...terdengar buah zakar aku menghentak bontot nira.."Pap""Pap" "aaahhhh ...ahhhhhhhh" nira berbunyi..."ssssssssssss sedapnya lan...besarnya konek kau lan, lagi lan, laju lagi lan...fuck me baby"nira kata gelojoh sekali...

aku pun menghentak lagi...kali ni aku keluarkan sepenuhnya konek aku..biarkan seketika dan merejam kembali kedalam cipap nira..."ooooohhhh yes, more, fuck me more!harder you fucker!" kata nira...aku pun marah dia panggil aku fucker...aku pun memukul bontot dia.."slap"slap"" uiiiiiii..yes baby...hit my ass hard" kata dia... lepas lebih kurang 10 minit macam tu, dia terus bangun dan mencabutkan konek aku dari cipap dia. dia erus duduk keatas meja cermin dan mengangkangkan kaki dia.."Now, fuck me hard you fucker" kata dia pada aku. Aku pun mengacukan kepala konek aku kat mulut cipap dia, aku pegang kaki dia biar menggangkang, dan terus merejamkan konek aku masuk dengan tidak ada per kemanusiaaan. aku pump bagai nak gila...lama jugak aku pump..In out in out...makin lama makin laju...dia pulak menggeentel gentel kelentit dia...sambil tangan dia lagi satu meramas ramas tetek dia...""yes lan, fuck me..fuck me more, harder deeper baby" i want u to make me cum lan, faster baby" kata dia...aku pun teruskan...

lebih kurang lima minit ke 7 minit lepas tu..dia bangun sambil membiarkan konek aku dalam cipap dia, dia berpaut kat bahu aku dan mengelilingi pinggang aku dengan kaki dia..aku pun angkat dia dan fuck dia sambil berdiri...berat siot...tapi sedapppp.....lepas seketika, aku pusing dan melemparkan dia kat atas katil...aku terus merejamkan konek aku masuk lagi kali ni sambil kaki nira tegak keatas dan bersama bukan mengangkang...nampak aku mulut cipap dia merah dan berisi...so aku fuck dia lagi...kali ni dia tak tahan..."ahhhhh alan..uuuuuuuu...ahhhhh...i am cumming lan..aaaaaa..lick my cunt lan!" arah nira.aku pun mencabut kan konek aku dan terus menjilat cipap dia, tak lama kemudia, terasa aku air mani dia..."Aaaaaaaaaaaaaa....ooooooooooooo here i cummmmmmmmmmm..mmmmmmmmmmmm...sssssssssssssssssss" aku pun menjilat dan menyedut cipap nira....dia pun mula lemah..sambil mengemut ngemutkan cipap dia...aku mengangkat kepala aku dan senyum..nira pun senyum, dia pulak lepas tu, memusingkan badan dia...dan suruh aku masukkan konek aku kedalam lobang bontot dia...

aku pun tak tunggu..mula mula aku masukkan jari aku...satu kemudian dia..kemudian 3....dah aku lemahkam otot lobang bontot nira, aku mula memasukkan konek aku kedalam lobang bontot dia...sikit sikit..dia hanya "ssssssssss...uoooooooo...best ..lagiii..masukkan lagi lan...." kata nira.. aku merejamkan konek aku kat dala bontot dia dan mula pump..in out in out...tak lama lepas tu aku pun tak tahan.."nira, i am cumming....""" dia terus mengelurakan konek aku dan terus menghalakan muka dia kat konek aku...aku memancutkan air mani aku. sambil dia membuka mulut dia,, masuk banyak air mani aku dalam mulut dia..dia telan abis...lepas tu dia jilat konek aku..sampai kering..kami pun terbaring lepas tu..dan tertidur...

esok ari aku bangun, aku check out...semuanya dah berbayar.,...nira pun dah blah...sampai ari ni..kita ada perjumpaan secret kami...kalau tak kat hotel..kat dalam kereta dia pun on...janji puas...

Iklan di Post