Nurse Aii Vee

Aku duduk di Chansellor Condo, Taman Kosas Ampang. Blok mana tak payah aku citer lar…. Kawasan nie ramai Nurse dari Gleneagles Intan Hospital yang duduk.. Kebanyakkan masih bujang lagi ler… Aku duduk bujang ler, rumah nie aku beli sendiri dengan loan Southern Bank. So ader satu amoi nie yang juga nurse kat Hospital Gleneagles Intan yang duduk menyewa kat sebelah rumah aku. Boleh tahan cun dia, tapi bukan jenis amoi yang mata sepet lar… Jenis up to date sikit.

Bila dah lama duduk berjiran aku pun rajin-rajin bertegur saper dengan amoi nie walaupun ada 4-5 nurse melayu yang duduk sekali kat situe.. Aku tak minat pun kat nurse-nurse melayu tue walaupun mereka memang cantik… Dia nie kira menarik juga dengan potongan aku agak-agak dalam 34-27-34 dengan ketinggian sekitar 160cm kot…

Target aku kat amoi nie sebab satu jer, nasik lemak dia.. makk oiii macam buah kelapa… Besar tahap melampau.. So aku pun selalu ajak dia makan nasi lemak kat Hot Station Nasi Lemak, Taman Kosas. Dia pulak memang suka makan nasi lemak kat situe, tak susah ler aku nak ajak dia makan selalu-selalu..

Nama Lean Aii Vee, asal dari Bentong, Pahang.. Umur dia baru 20 tahun dan masih bujang ler… Aku tau member-member dia yang lain sure jealous sebab aku selalu ajak dia jer makan nasi lemak. So bila dah lama-lama aku pun cuba usha line kot-kot aku boleh ayat dia jadi steady girlfriend aku. Ternyata percubaan aku untuk mengorat Aii Vee tidak sia-sia… Bila aku cakap yang aku suka dia, dia pun cakap suka kat aku jugak.. Dia cakap tak pernah dalam hidup ada sorang mamat melayu ngorat dia… Lagi pun dah lama dia suka kat aku tapi malu nak cakap..

Dah rezeki nak buat macam mana kan.. Yang best nyer aku declare jadi couple masa kat Hot Station tue lah. Aku berbisik-bisik perlahan sebab orang ramai tengah melantak kat situe. Aii Vee I suka kat U… Itulah ayat pendek yang terkeluar dari mulut aku semasa kami tengah makan.. Hampir nak tergelak si Aii Vee bila aku cakap macam tue…

Tapi dia cool kemudian sambil memegang tangan aku terus dia cakap yang dia suka kat aku jugak… Entah ler.. macam nak tergelak jugak bila-bila di fikirkan betapa desperate's nyer aku nak ngorat si Aii Vee nie… Tapi itu citer 5 bulan lepas.. Dan sekarang aku ngan Aii Vee seperti couple-couple yang lain yang selalu berdating pada hari minggu atau dia off duty.. Kalau dulu dia naik bas sekolah pergi dan balik dari hospital, kini kalau ada masa kelapangan aku menjadi pemandu setia untuk mengambil dia dari tempat kerja nyer…..

Tak pun kalau kami tak ke mana-mana, rumah aku menjadi tempat persinggahan bagi Aii Vee.. Aku kalau kat rumah sekadar mengemas alar kadar jer dulu.. Kini Aii Vee menjadi penyeri rumah aku apabila dia cukup rajin mengemaskan rumah aku dan yang best nyer dia siap tolong basuh pakaian aku.. Pakai washing machine ler bro'!.. Aku paling suka menyakat si Aii Vee apabila dia sedang membasuh pinggan mangkuk selepas kami makan.

Apabila tengah membasuh tue ler aku suka datang dari belakang dan terus memeluk erat pinggang nyer sambil menjilat telingga atau leher nyer.. Pada mula-mula aku start couple dengan dia nie, pernah juga dia memarahi aku sebab memeluk dia tanpa izin dia.. Tapi lama-kelamaan dia pun tak ambil kisah dan mungkin dia memahami yang aku sekadar ingin bergurau senda atau bermanja dengan nyer…

Kadang-kadang mana boleh tahan kalau dia berada di dalam rumah aku dengan hanya memakai t-shirt tanpa lengan bersama-sama seluar pendek macam nak main bola tanpar kat pantai jer… Atau dia cuba menggoda aku dengan pakaian sebegitu rupa… Sehingga lah satu hari tue.. Datang kepala otak biol aku, ketika Aii Vee sedang membasuh beras untuk memasak nasi… Aku datang dari belakang terus memeluk Aii Vee sambil dengan selamber nyer aku meramas buah dada Aii Vee..

Apa lagi… habis melabung rice cooker dengan beras-beras yang sedang di basuh.. Menjerit panjang Aii Vee Ahhhhhhhhhhh, mujur cepat-cepat aku menekup mulut nyer dengan tangan kanan aku… Aku memalingkan badan Aii Vee ke arah aku dan berkata.. Far ler… Terus Aii Vee menangis dan aku pun terus menggelabah lerr.. Takut pun ader.. cuak tak ingat punyer.. Menyesal pulak jangan cakap larrr..

Aku terus memujuk Aii Vee dan berjanji takkan buat lagi kepada nyer.. Aii Vee menggelengkan kepala.. sambil bersuara…I bukan marah, tapi terkejut sajer… It's okey kalau U yang buat tadi.. I takut orang lain…. Aku terus memeluk Aii Vee sambil mencium Dahi nyer… Sambil aku mengusap lembut belakang badan nyer… Buat pertama kali aku mencium bibir nyer… Ternyata Aii Vee menerima ciuman dari bibir ke bibir sambil berpelukkan…

Kalau setakat cium pipi tue dah biasa sangat.. Nak kirakan masa relationship aku dengan Aii Vee baru masuk 2 minggu aku dah pegang-pegang tangan dan cium-cium pipi nie.. Aku tengok Aii Vee semakin galak dan ghairah apabila ciuman demi ciuman aku membangkitkan nafsu nyer.. Memandangkan keadaan kami tidak sesuai kerana ketika itu berada di kitchen maka aku terus mendukung Aii Vee ke sofa di ruang tamu..

Aii Vee sekadar tersenyum manja memeluk leher aku dan terus menyerang kembali bibir aku.. Aku terus duduk di atas sofa manakala Aii Vee di atas riba aku sambil berlawan-lawanan lidah kami… Aku melepaskan ciuman dan terus memandang tepat mata Aii Vee sambil bersuara.. Far minta maaf ok… Jawab Aii Vee pula.. Please Far.. I don't mind pasal tadi…Lalu Aii Vee menarik tangan aku terus di letakkan ke atas buah dada nyer… This is for you… Even this is 1st time i'll let one guy pegang tau… jelas Aii Vee lagi.. Aku tercengang dengan tindakan nyer…

As long U promise dengan I, U akan jaga I and nak kawin dengan I.. I will give everything to You..kata nyer lagi… Ohhh aku terus insaf, niat asal sekadar nak main dengan amoi nie, last-last aku admit yang dia memang ditakdirkan untuk menjadi pasangan hidup aku..

Aii Vee… U sure tak marah kalau I buat something dekat U….aku cuba menduga nyer….U nak buat aper dekat I.. balas Aii Vee.. Alarrr.. kalau I nak fuck U kasi tak… Depend lar!… Macam mana U take care of me!…kata Aii Vee lagi… Kami pun menyambung sesi ciuman sambil aku mula menyerang leher Aii Vee sehingga meninggalkan kesan love bite pada leher nyer.. Aku menyeluk tangan aku di dalam t-shirt nyer dan terus menyerang buah dada nyer.. Walaupun dari luar sarung bra nyer tetapi cukup untuk aku dapat rasakan keenakkan nyer… Dengan buah dada yang mantap dan padat aku telah mula rasakan puting nyer telah mula menegang, daging-demaging buah dada Aii Vee turut membengkak…

Ramasan demi ramasan menyebabkan Aii Vee mengerang.ngerang… Ahhhhh Asshhhhh Arsssssssss Aaaaahhhhhhhh…..Aku kemudian berbisik perlahan kepada Aii Vee.. Kita pie masuk dalam bilik yer…Aii Vee sekadar mengangguk kepala dan mendepa kan ke dua-dua tangan tanda menyuruh aku mendukung nyer… Aku tanpa membuang masa terus mendukung Aii Vee lalu ku bawa ke atas katil lalu aku campakkan ke atas katil..

Terjerit Aii Vee apabila aku mencampak nyer… Jahat.. Nak pussy I, tapi campak I macam nie….. Aii Vee turut menjelir lidah nyer.. Aii Vee pun duduk di sisi katil manakala aku datang dari belakang terus memeluk nyer sambil meramas buah dada nyer dari luar t-shirt sambil mencium dan menggigit manja leher Aii Vee…
Aku jilat leher Aii Vee sekejap kiri sekejap kanan.. Ternyata Aii Vee turut rasa nikmat akan perbuatan aku itu…

Aku menarik Aii Vee sehingga dia rebah ke katil dan terus aku mengucup bibir nyer dengan semahu-mahu nyer… Bibir nyer cukup aku rasakan hangat dan lembut… Di dalam masa yang sama aku cuba menanggalkan t-shirt yang di pakai oleh Aii Vee.. Dia memberikan kerjasama dengan mengangkat sedikit tubuh nyer agar aku mudah menarik keluar t-shirt nyer..

Tue dia.. buah dada Aii Vee yang menjadi idaman aku selama ini.. Tanpa membuang masa aku menanggalkan hook bra Aii Vee yang berada di depan dengan 2 jari sahaja lalu tersembulah buah dada nyer yang padat dan mantap.. Aku pun terus menggerakan jari jemari aku mengusap manja buah dada Aii Vee manakala mulut ku pula sudah memulakan penjelajahan ke sasaran yang utama iaitu puting buah dada nyer yang berwarna pink tersebut…

Ketika itu juga Aii Vee sudah tidak keruan lagi… OoooHHHH…. Farrr…. bisikan yang keluar dari mulut Aii Vee… Aku terasa puas kerana akhir nyer Aii Vee tenggelam di dalam kenikmatan yang di terima oleh nyer… jari-jemari aku terus meramas dengan kasar tapi nikmat pada buah dada Aii Vee yang cantik itu… Aii Vee pula hilang pertimbangan apabila tangan nyer mencari-cari batang aku yang masih berada di dalam boxer aku..

Tidak mahu menghampakan Aii Vee lalu aku tanggalkan terus t-shirt aku dan boxer sekaligus dan dengan pantas Aii Vee menggengam erat batang aku. Aku juga mengambil kesempatan untuk menanggalkan seluar pendek sekali dengan pantie thong nyer.. Mudah sekali aku memisahkan seluar dan thong Aii Vee kerana dia mengangkat bontot nyer untuk membantu aku…

Betapa cantik nyer bentuk cipap Aii Vee dengan alur nyer yang terkatup rapat dan hanya sedikit bulu-bulu ari yang tumbuh di sekitar cipap nyer. Aku meneruskan serangan dengan menjilat pusat Aii Vee dan dia semakin mengerang keenakkan.. Mmmmmmm Aaaaahhhhh Far….geli ler.. dan aku turun lagi hingga ke bawah iaitu sekitar cipap nyer sehingga cipap nyer basah kuyup…

Aii Vee semakin kelemasan dan rengekan-rengekan manja semakin kuat apabila aku mula menjilat dan menggigit manja biji kelentit Aii Vee yang tidak bersunat nie… Aii Vee terjerit-jerit sambil meraung kesedapan…Tubuh nyer mengeliat tanda merasai kenikmatan yang tak terkata.. Mmmmmmm Ahhhh Ourghhhhh Heeerhhhhhkkkkkkkkk…. Farrrr sedappp nyerrr…. sambil kedua-dua tangan nyer meramas kuat rambut dan kepala aku…. Aku lihatkan bontot Aii Vee terangkat-angkat dan aku bertambah stim lagi kerana Aii Vee semakin mengerang keras… Ternyata kenikmatan yang di rasai oleh Aii Vee adalah terhebat dan ia menjadi nikmat milik kami berdua….

Setelah aku rasakan cipap Aii Vee cukup basah dan bersedia menerima tusukan batang aku yang pertama.. Aku terus membetulkan kedudukan aku di antara Aii Vee sambil menganggkat sedikit bontot nyer… Bantal menjadi pengalas bontot Aii Vee agar mudah aku untuk mengarahkan batang aku ke arah cipap nyer..

Aku kemudian geselkan batang aku di atas cipap nyer dan menekan kepala batang aku melepasi alur cipap Aii Vee.. Ooohh terasa nikmat dan panas aku rasakan apabila kepala batang aku melepasi alur cipap Aii Vee.. Aii Vee memegang erat pinggang aku malah aku parhatikan nyer telah mula memejam kan rapat kelopak mata nyer…

Nafas Aii Vee tersekat-sekat… dan aku tahu dia ketakutan ketika mananti dara nyer yang akan pecah nanti.. Demi sayang aku pada nyer, aku cuba mengkhayalkan nyer dengan cumbuan-cumbuan nikmat agar Aii Vee tidak panic.. Aku tekan lagi batang aku perlahan-lahan.. Sakit Far… antara dengar dan tidak..

Tiba-tiba Aii Vee cuba menolak dada aku akibat tekanan batang aku yang telah berjaya memecahkan selaput dara nyer.. Akhir nyer selaput dara Aii Vee pecah selepas kemasukkan penuh batang aku ke dalam cipap nyer.. Aii Vee menangis terisak-isak kerana kesakitan yang amat sangat.. Aku memujuk dia dengan ciuman-ciuman sekitar bibir dan dagu nyer bagi mengurangkan kesakitan nyer..

Ku lihat bibir alur cipap Aii Vee berdarah tetapi kembang kuncup… Memang tidak dapat di nyatakan betapa nikmat nyer apabila cipap Aii Vee mengemut keras.. Dan sedikit demi sedikit aku memulakan sorongan demi sorongan tetapi Aii Vee tetap merintih kesakitan lagi…

Aii Vee sakit…Far.. taknakkk… Auchhhhhh…Aii Vee menangis terisak-isak dan menekan dada aku agar tidak meneruskan henjutan-henjutan batang aku pada cipap nyer.. Aku tida mahu mengalah begitu sahaja.. Aku berusaha mententeramkan Aii Vee dengan mencium bibir nyer sambil meramas kuat buah dada nyer.. Aii Vee kembali merengek manja dan ghairah…dan aku meneruskan dayungan batang aku di dalam cipap nyer….

Apabila aku rasakan yang Aii Vee telah bersedia untuk menerima hentakan maut aku setelah dia bertambah khayal lalu dengan kekuatan yang paling maksimum, aku menghentakan batangku sedalam-dalam nyer dan serapat mungkin ke dalam cipap Aii Vee….

Tubuh Aii Vee terangkat tinggi dan dia meraung kuat… Aauuuwwwwww….Ahhhhhh…… Ooooohhhhhh….. Sedapppp nyerrrrrr Farrrrrrrrrrr….. rengek Aii Vee dan aku seronok apabila dia tidak lagi terasa sakit malah mula menikmati keenakkan permainan seks nie… Aii Vee ternyata masih dara.. dan itu cukup merangsang nafsu aku ke tahap yang paling dasyat sekali… Aku memeluk tubuh Aii Vee dengan erat…. seperti tidak mahu melepaskan nyer lagi…

Terasa nikmat apabila dapat merasai kehangatan tubuh Aii Vee yang amat aku cintai dengan kulit yang putih, licin di tambah dengan buah dada yang padat dan besar yang menekan dada aku… sesungguh nyer ia cukup mengasyikkan ketika batang menjalan kan kerja sorong tarik sorong di dalam cipap nyer… Aku larikan jari-jemari aku dari buah dada nyer terus meramas sekitar bontot Aii Vee yang padat itu… Aii Vee merintih nikmat kesedapan… Ahh Auuuwwwww Ahhhhh Errkkkssssssss… Nada tersebut membuatkan aku semakin terangsang…..

Ku lihat Aii Vee memejamkan mata sahaja sambil merintih nikmat kesedapan dengan nada mengikut hanyunan batang aku di dalam cipap nyer.. Aku berbisik manja kepada Aii Vee… Sedap ker sayang?… Jawab Aii Vee.. MMmmmm sedapppppppp….

Aku tidak tahu berama lama lagi aku mampu bertahan kerana cipap Aii Vee begitu kuat mengemut batang aku seseolah terasa beribu-ribu tangan yang lembut meramas dan mengurut manja batang aku…Ku lihat Aii Vee terus tenggelam di dalam dunia kenikmatan nyer sendiri sesolah di awang-awangan… Ku dayung batangku sedalam-dalam nyer di dalam cipap Aii Vee….

Tiba-tiba Aii Vee menjerit kuat dan…. Arrghhh Arrrgghhh Argghhhhhhhh Ouuchhhhh.. Auuwwwwwwww…. dia telah klimaks rupa nyer…. Ku biarkan Aii Vee menikmati sepenuh nyer klimaks yang datang dari cipap nyer…..

Setelah Aii Vee puas dengan klimak nyer, aku menyambung kembali dayungan batang aku di dalam cipap nyer… Semakin lama semakin laju dayungan aku….. Dan Aii Vee masih merengek manja walaupun tidak sehebat tadi… Aku cuba menahan agar tidak terpancut dulu… kerana aku yakin Aii Vee akan turut sama klimaks sekali lagi….. Aku terus meyerang buah dada Aii Vee untuk memberikan impak maksima rangsangan demi rangsangan kepada tubuh nyer..

Ternyata tindakan aku berkesan kerana Aii Vee turut menghenyakkan bontot nyer sekali untuk mengejar klimaks nyer untuk kali kedua… Aii Vee semakin tidak terkawal……….. Henyakkan bontot Aii Vee semakin kasar dan keras dan aku pula semakin tidak dapat mengawal batang aku dari hendak memancut….

Akhir nyer aku menyerah kalah dan aku benamkan sepenuh nyer batang aku di dalam cipap Aii Vee dan boooommmm… Pancutan demi pancutan air mani aku memasuki cipap Aii Vee dan terus ke pintu rahim nyer… Aii Vee juga turut mengejang .. Oucchhhhhh Ahhhhhhhh Aii Vee melepaskan klimaks nyer dan aku pulakkk Ahhhhhh Ahhhhh Ahhhhhh Ahhhhhh… terus melepaskan sisa-sisa pancutan air mani aku…. Batang aku memuntahkan begitu banyak sekali air mani ke dalam cipap Aii Vee…

Sambil mengoyang bontot aku ke kiri dan ke kanan agar rangsangan kenikmatan turut di rasai oleh Aii Vee… Aku kemudian menghempaskan diri di tepi Aii Vee sambil meramas manja buah dada nyer…. Aii Vee menarik kepala ku agar mengisap buah dada nyer kembali…

Aku pun mengisap manja di sekitar putih buah dada Aii Vee.. Dia sekadar memerhatikan perilaku aku sambil tersenyum puas dengan apa yang dia rasai nyer hari ini… Aii Vee nak lagi… tanya aku kepada Aii Vee…. dia menjawab… I penat ler…kalau U nak lagi.. U buat sorang-sorang ler… Terus Aii Vee menolak aku lalu dia mengangkangkan kaki nyer… Aku sekadar tersenyum manja, lalu menggelengkan kepala tanda aku tidak mahu main lagi..

Aku ingin dia berehat sepenuh nyer agar dia boleh bekerja esok… Aku mencium bibir nyer dan terus meninggalkan dia untuk kebilik air untuk kencing… Aku turut mengambil kain putih yang telah di basahkan untuk mengelap cipap Aii Vee.. Nak pakai lama, kena ler kita turut membantu menjaga aset tue sekali….

Aii Vee tersenyum apabila aku mengelap perlahan di sekitar cipap nyer… Thank You sayang.. kata Aii Vee.. Aku bangga apabila melihat tompok-tompok darah dara milik Aii Vee di atas tilam aku.. Hasil kerja batang aku yang bakal membuntingkan Aii Vee di kemudian hari…

Bermula pada hari tue.. Aku dan Aii Vee kerap melakukan seks di rumah aku… Dia tidak lagi menetap di rumah sewa nyer sendiri tapi kini telah duduk sekali di rumah aku.. Jadi setiap malam Aii Vee menjadi teman tidur aku… Memang kami bersekedudukan sebab line clear kan… Memandangkan dia nie Nurse.. so aku tak risau nak pancut dalam sebab dia ada under protection dengan pil perancang di samping memakai IUD….. Hidup aku bahagia dengan Aii Vee….

Apabila dia mengemas rumah tue.. Di tidak lagi memakai baju atau seluar… So selalu jugak aku mengacau dia apabila dia sedang mengemas rumah atau memasak.. Nafsu seks aku dengan Aii Vee nie sentiasa membara… Pernah dia tengah memasak untuk aku, terus aku rangkul dia di atas meja makan dan terus menghentakkan batang aku di dalam cipap nyer..

Walupun mula-mula Aii Vee terasa amat sakit kerana tiba-tiba sahaja aku memasukkan batang aku di dalam cipap nyer, tetapi Aii Vee amat menyukai nyer.. Dia amat menggalakkan aku melakukan seks ganas sedemikian rupa dan dia cukup teruja sebagai tanda aku terasa amat ghairah dengan nyer…

Aku tidak lagi mencari awek-awek luar untuk menjadi pasangan seks aku sekarang… Aku dah ada Aii Vee dan dia lah akan menjadi teman hidup aku sekarang dan di kemudian hari.. Aii Vee pernah berkata… Batang nie Aii Vee punya…Orang lain tak boleh rasa atau tengok… Batang nie jer satu-satu yang boleh mengandungkan baby Aii Vee… Faham!…. Itulah ingatan yang menjadi pegangan aku agar tidak memburu lagi awek-awek yang berada di luar tue… Aii Vee I Love U…..

Iklan di Post