Nina Dan Aku Sangat Mesra

Aku dan Nina berkawan baik dan boleh dikatakan macam adik beradik sebab dia lebih muda daripada aku. Umur dia baru 20 tahun. Sebelum ni dia naik bas untuk ke pejabat. Awal tahun ni dia berpindah dekat dengan rumah aku. Aku ni pulak tinggal sorang aje sebab malas nak cari housemate. Lagipun senang aku nak buat apa aku suka. Privacy. Sebab rumah dia tu dalam laluan aku ke pejabat, aku pun tumpangkan dia setiap hari.

Suatu ari tu aku sembang dengan Nina paal kawin ni sebab aku rasa dia ni dah cukup ranum untuk akwin dah. Oh ya body dia ni boleh kata solid jugak. Ukurannya 34B 25 35 jenis pnggung melentik sebab badan dia lebih panjang.

"Kau bila nak kawin dik?". "Ish awal lagi tu bang. Nak le merasa enjoy dulu."
"Kau dah ada calon tak?" "Tak terfikir pun lagi."
Tiba-tiba Nina Tanya aku. "Bang kawin tu best ke?" "Best le. Lagi lak akwin tak nikah."
"Macam amna kain tak nikah tu?" "Buat benda macam orang dah kawin Cuma tak ada komitmen aje."
"Contoh?" "Seks lah. Itu yang selalu orang buat bila kawin."

Lepas tu aku berhenti beli paper kat kedai. Aku amsuk balik kereta, Nina dah senyum dan gelak-gelak kecil. "Bang, kedai kopi dah buka ke?" Aku terkejut dan tengok zips eluar aku dah melopong. Alamak, malu juga.

"Eh diam-diam ajelah. Tengok aje sudah, janagn cakap banyak." Aku bergurau.

Aku pun betulkan balik zip aku. Dah rosak. So, dia asyik jelling-jeling lagi.

"Eh tak pernah tengok ke?"
"Mana ada tengok." Dia malu-malu.

Esoknya aku tumpangkan dia lagi. Bila dia masuk aje terus nak jelling kat zip aku. "Ni seluar lain lah. Mana boleh kau nampak."
"Eh abang ni. Mana ada Nina tengok."
"Macam le aku tak perasan. Ko tak pernah tengok lelaki punya ke?"
"Tak."
"Adik lelaki kau punya?"
"Mana ada. Tak kan nak intai lak."
"Apa salahnya. Aku punya pun kau intai."

Lepas tu aku cuba jerat dia. Ko nak tengok tak?
"Eh apa abang ni."
"kalau nak tengok aku tunjuk. Alah kita kan adik beradik. Apa nak segan. Aku tunjuk ni sebagai education. Esok tak le kau jakun sangat bila tengom suami kau punya."

Aku pun terus buka zip aku dan keluarkan koe aku. Aku emmang tak pakai spender sebab dah plan awal-awal lagi.

"Eeee malulah." Nina tutup muka dia. "Apalah abang ni." Tapi dalam masa yang sama dia jelling juga.
"Alah tengok ajelah. Karang aku tutup balik kang." Masa tu kote aku masih lembik.
"Nak pegang?"
"Tak nak lah. Besar sangat."
"Ni belum tegang lagi."
"Boleh besar algi ke?"
"Boleh. Ko gosok dia sikit. Gosoklah." Aku merayu.
Nina pun pegang batang aku. Teruss mencodak batang aku bila terkena tangan lembut dia. Nina terus gosok sambil senyum pada aku.
"Nina, balik kerja nanti datang rumah abanag nak?" Nian mengangguk.

Lepas pukul 5 aje aku terus ambil dia. Nasib aku baik sebab jiran sebelah aku tak ade. Rumah aku corner lot. Sebelah tu hutan. So taka de orang yang nampak. Lagipun dalam kereta aku suruh Nina nyorok sikit.

Masuk aje rumah, aku kata aku nak mandi. Aku suruh Nina mandi kat dalam bilik lagi satu. Lepas mandi aku pakai lengkap. Nina pakai baju tshirt dengan seluar tidur aku.
Aku pun terus rapat apda dia. Dan buka seluar aku. Nina terus pegang dan gosok pelan-pelan.

Nina jilat sikit batang abanag." "Gelilah bang." "Alah tak apanye. Cubalah."
Lentok dia dengan kata-kata manis aku. Dia pun jilat kepla kote aku. Batang aku ni tak le besar macam orang lain cerita. Sampai kadang-kadang tu tak lojik dan tak nak mengalah. Batang aku 5 ½ inci dan diameter ukur lilit 2 inci. Plean-pelan aku sukruh dia masuk dalam mulut dia. Pnas suam aje. Best betul.

Akupun buka tshirt dia. Mula ramas tetek dia. Mak ai. Lembut dan pejal. Bes betul. Nian dah mula berbunyi. Hmmmm..Hmmmmmm.
Aku pun dah mula berair. Nina kata masinlah bang. Aku jawab tu lah air mazi. Aku pun gentel putting Nina yang kecil aje. Tak pernah usik le dikatakan.. Dia dah elmah lutut. Dah tak leh melutut. Aku suruh dia baring. Sambil tu tanggal semua pakaian dia. Aku dan Nina dah bogel. Aku tengok bdan dia. Dia dah mula rasa malu. Tapi aku cepat-cepat puji bdan dia yang cantik tu. Aku pun cari biji kelentit dia. Aku gentel sampai dia mula mengeliat. Sambil gentel aku hisap puting dia dan main lidah kat putting dia. Hmmm bang geli bang.apa abang buat ni.tu ajelah bunyi suara dia.

Aku terus jilat kelentit dia.kali ni lagi meraung-raung dia.geli bang.ahhhh.hmmmm..isshhhhhh.banag geli bang.jangan.ahhh..banga nak kencing ni.bang.Aku terus jilat..cutt.cuttt terpancur le air nikmat dia.banyak dan suam aje.wahhhh..

Ahhhh...bang.Nina tak leh tahan..bang.

Aku pun ready nak fuck dia.tapi aku fikir, dia mesti tak rela dan auks ayangd ia amcam adik aku sendiri. Aku pun suruh dia kocok batang aku sampai aku nak pancut. Crettt.aku pancu kat muka dan buah dada dia. Terbeliak mata dia tengok air aku yang banyak.

"Wow banyaknya air abang keluar. Panas pulak tu."
"Ni baru pelajaran pertama abang pada nIna. Nina suka tak?"
"Suka."
"Nak lagi?"
"Nak".sambil malu-malu.

Lepas tu aku suruh dia pakai baju balik dan plan untuk aktiviti seterusnya hujung minggu ni. So nanti aku cerita aktiviti aku dengan Nina. Lepas tu rakan-rakan sepejabat Nina pun aku tibia. Aza, Wada dan Lia ialah gadis-gadis amni bertudung yang aku buat projek dengan diorang. Aza kecil molek dengan ukuran tubuh 30 B 24 32, Wada pulak 30A 22 30, dan Lia temban sikit 34C 26 37. Macam -macam aktiviti kitaorang berlima lkukan. Bukan sesam kita aje. Tapi aku ada mengupah 10 orang budak sekolah untuk mereka. So nanti aku cerita lagi.

Iklan di Post