Romen Atas Sofa

Layanlah kisah benar dari aku. aku ni kerja kilang je. ada lak awek (namanya yati)minat kat aku sampai dia pernah ambil kesempatan menekankan cipap dia kat kepala lutut aku semasa aku duduk atas kerusi. dari situ aku memerhatikannya. memang langsing dan cute le. pada satu masa tu member sekilang ajak kawan2 pi rumah dia nak sambut birtyhday.

Yati nak pergi dgn aku. tapi naik motor je. aku diajaknya ke rumah jemput dia. aku okey jer. bila sampai rumahnya hari tu rupanya dia sorang je. terus dia jemput ke atas rumah. ahli keluarga lain ntah pergi ke mana. memang lengang dan sunyi walaupun rumah tepi jalan je. sambil tengok video aku tunggu dia. tiba-tiba dia keluar dari bilik dengan baju kurung berkain batik. dia menindih aku sambil menyondol-nyondol mukaku nak bercium.

Aku layan terus tanpa berlengah. sambil dia meramas kepala konek aku. aku meramas tetek dia yang segar sebab baru mandi. Lepas tu aku bogelkan dia dengan menanggalkan kain dan seluruh pakaiannya. Dia bogelkan aku dan tak sabar nak kulum batang keramat ku itu. aku merapatkan butuh dan tubuh aku dan memeluk erat...... dia nak baring atas carpet. Aku akur sahaja. Aku jilat cipap sampai dalam habis kelentit dia jadi tegang.... yati tekan kepala ku sampai aku nak lemas. abangg... cepat la nak masuk ni...rayunya. aku faham dia dah mula nak aku melakukan proses jolok menjolok.

Tanpa buang masa walau 2 saat, aku toron dia sikit sikit batang ku hilang dari pandangan sebab ditelan dek cipapnya yang licin dan basah. Sedapppppppppp bang... laju-laju bang.....yati dah tak tahannnn.... aku terus melajukan speed ku kerana minyak pelincir dia menang sungguh best. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh dah dah dah katanya. aku pun dah nak klimaks. lalu aku keluarkan batang tu dan hayun lagi dicelahteteknya sampai pancut ke muka yati. yati kulum lagi dan lepas tu baru kami pergi ke majlis tersebut.

Masa hantar dia balik dia nak se'round'......dan aku layan lagi.... kalau ada awek,janda, atau sesiapa yang bergelar wanita boleh rasa batang aku ...

Iklan di Post