Cerita Imah Bahagian 2

Suki bangun melihat perlawanan antara Imah dengan Seman. Tangannya mula merocoh balaknya yang kini kelihatan keras semula. Mahu tak mahu dia mesti merasa cipap tembam ni malam ni.
"Yaa emm yaaa sikit lagii laju..laju.. aaaaa Imah pancuuuuuuuut nieee"
"Oh ! Ahh! " Seman mencabut balaknya lalu dilepaskan air maninya di atas perut Imah. Memancut-mancut. Imah menghulur tangan tolong merocoh balak yang sedang memancutkan air mani hangat ke atas tubuhnya itu. Banyak dan pekat.
"Ini bukan air kencing" fikir Atan. Dia merasakan zakarnya dalam seluarnya keras. Tangannya meramas zakarnya perlahan-lahan. Sedap juga. Rasa semacam.
Imah merebahkan kepalanya ke bantal semula. Dia menarik nafas panjang. Seman jatuh ke atas lantai. Terlentang. Air mani Seman meleleh tak tentu hala di atas perut Imah. Perlahan-lahan Imah mengambil selimut di sebelahnya lalu dilapkan air mani itu.

"Kak, saya sekali?' tanya Suki.
Imah merenung mata juling Suki yang mukanya masih lagi ditutupi oleh topeng ski. Pandangan Imah beralih ke arah jam di dinding yang menunjukkan 9.30 malam. Atan akan balik jam 10.00. Masih sempat fikirnya.
"Sekali je tau" Sambil membuka kangkangnya.
Suki membetulkan kedudukannya dan menekan balaknya hingga ke pangkal dengan sekali tekan sahaja.
"Oh!" keluh Imah. Dia Cuma menahan sahaja.
Suki mula menghayun. Perlahan pada mulanya tetapi tidak lama. Sekejap sahaja Suki mula menghayun laju.
"Jangan gelojoh" Imah menegur.
"Saya tak tahan kak... kakak kemut kuat sangat"
Imah tahu orang muda yang menyetubuhinya itu tidak akan bertahan lagi.
"Pancutlah, Akak tak apa..." Imah memberikan sokongan.
"Ohhhhhh ah" Suki mula memancut ke dalam rahim Imah. Dia tertiarap di atas badan Imah.
Seman dan Muthu bangun dan mengenakan seluar masing-masing. Imah terus terlentang di tengah katil. Perlahan-lahan Imah menolak Suki ke sebelah.
"Kawan dah nak balik tu" Bisik Imah.
"Terima kasih kak"
Imah melihat ke dalam mata juling Suki kemudian berpaling ke arah jam didinding. Suki juga bergegas mengenakan pakaiannya.
Seman datang meramas buah dada Imah. Muthu pula menyucuk dua batang jarinya ke dalam cipap Imah yang melelehkan air mani Suki ke atas cadar. Suki cuma memegang tangan
"Terima kasih kak".

Atan bersembunyi di dalam biliknya. Dia mendengar bunyi tapak kaki meninggalkan rumahnya. Dia melondehkan seluarnya. Mengeluarkan zakarnya yang besar panjang itu lalu mula merocohnya. Rasa sedap menyelinap seluruh urat sarafnya. Dengan keadaan berdiri tidak jauh dari pintu biliknya dia terus merocoh. Fikirannya seolah-olah melihat semula kejadian di bilik emaknya sebentar tadi.. Tangannya semakin kuat.
Imah bangun perlahan-lahan. Rasa lenguh pada tubuhnya khususnya di bahagian pangkal pahanya hilang apabila dia bangun berdiri. Air mani orang ketiga yang dipancutkan kedalam rahimnya kini meleleh ke pahanya. Dia menggerak-gerakkan badannya dengan senaman kiri dan kanan. Jam kini hampr pukul sepuluh. Sebentar lagi Atan akan balik.
Dengan bertelanjang bulat dia keluar. Dia tahu tualanya masih berada di ruang tamu setelah direntapkan oleh penceroboh tadi. Melangkah keluar sahaja dia melihat pintu rumahnya telah pun ditutup oleh orang tadi. Dia melihat tualanya selambak di tepi seti.

Ketika dia melalui bilik anaknya dia mendengar suara keluhan di dalamnya. Perlahan-lahan dia menolak pintu. Dengan mulut terlopong dia dapat melihat Atan berdiri dengan sedikit membongkok melancap balaknya yang besar panjang. Mata Atan terpejam rapat.

Imah tidak menyangka balak anaknya sudah menjadi begitu besar dan panjang. Hampir sama saiznya dengan balak suaminya. Tanpa disedarinya Imah melangkah masuk ke dalam bilik anaknya dan menghampiri anaknya.


Atan masih boleh bayangkan bagaimana orang bertopeng itu memasukkan zakarnya yang hitam itu ke dalam cipap emaknya menyebabkan emaknya mengeluh dan mengerang sebagaimana keluhan yang selalu didengarinya apabila ayahnya ada di rumah. Tangan Atan mengurut balaknya lagi. Air pelincir yang keluar dari hujung balaknya kian banyak dan kerja melancapnya kian mudah. Tiba-tiba Atan terasa bahunya disentuh orang. Atan membuka matanya. Dia melihat emaknya yang masih bertelanjang bulat berada disisinya.

"Emak!" seru Atan sambil memeluk emaknya. Buah dada emaknya betul-betul berada di pipinya.
"Tak apa Tan.. tak apa" sambil membelai kepala anak tunggalnya itu. Dia membawa anaknya untuk duduk di birai katil. Atan cuma mengikut.
"Dah lama ke Atan balik?" Atan menganggukkan kepalanya.
"Cikgu tak jadi adakan kelas pada malam ini. Cikgu Suzy tak dapat datang. Cikgu Jali hanya kutip yuran saja" Atan mendongak melihat wajah emaknya yang cantik, bermuka bujur sirih dan mulut sejemput. Emaknya masih lagi membelai rambutnya. Tangan Atan masih lagi memaut pinggang emaknya. Balaknya yang keras tadi kini mengendur tetapi masih lagi besar dan kembang. Kelihatan dihujung zakarnya masih meleleh air mani membasahi pahanya.
"Atan nampak apa yang berlaku dalam bilik emak tadi?" Atan menganggukkan kepala. "Siapa mereka tu?" "Entahlah emak pun tak tahu" walau pun dalam fikirannya Imah dah dapat mengagak siapa sebenarnya mereka bertiga tu. "Kenapa mereka datang ke rumah kita mak?" "Entahlah¡K.eeer saja mereka nak berseronok dengan emak" "Berseronok?" Atan hairan. "A aa, berseronok¡K orang dewasa ni berseronok dengan cara mereka sendiri" "Mak tak apa-apa?" "Tak eh.. err mak pun berseronok juga" "Tapi kenapa mereka pakai topeng"
"Sebab¡Ksebab mereka cuma nak berseronok dan tak mahu kita kenal dia" "Peliknya"
"Tak pelik tetapi itu mungkin cara mereka" Perlahan-lahan Imah memegang zakar anaknya. "Boleh tak Atan rahsiakan kejadian malam ni?" tangannya mula merocoh zakar anaknya.
Atan mengeluh sambil matanya terkebil-kebil melihat muka emaknya.
"Atan janji Atan tak akan beritahu sesiapa" Janji Atan sambil tunduk melihat tangan emaknya membelai kepala zakarnya.
"Sesiapa saja?" tanya Imah.
"Sesiapa saja" jawab Atan.
"Walau pun kepada ayah?"
"Walau pun kepada ayah"
Imah terus merocoh balak anaknya. Tangan Atan mula bermain dengan buah dada emaknya.
"ooohhh" bunyi suara Atan.
"Sedap?" tanya emaknya.
"Emmm yaaa".
Imah bangun.
"Atan baring biar emak tolong lancapkan"
Atan mengikut perintah emaknya bagaikan di pukau. Hatinya seronok dan berdebar-debar. Imah mula merocoh kembali balak anaknya. Atan cuma mengangkat kepala di atas bantal untuk melihat perilaku emaknya. Perlahan-lahan dia lihat emaknya menunduk dan memasukkan zakarnya ke dalam mulut. Hangat. Nikmatnya.
"Ahhhhh Ummmmm" Keluh Atan.
Emaknya terbongkok-bongkok menghisap zakarnya. Tangannya masih lagi merocoh ke atas ke bawah di bahagian pangkal zakarnya. Atan mula memegang kepala emaknya. Sesekali Atan merasakan emaknya menjilat buah zakarnya hingga sampai ke lubang duburnya. Terangkat-angkat ponggong Atan dibuatnya.
"Sedap" Tanya Imah lagi sambil tangannya terus merocoh balak anaknya. Dia tersenyum melihat muka Atan yang turut senyum dan menggangukkan kepalanya kemudian melopong keenakan.
"Ohh, mak Atan rasa semacam niieee" tiba-tiba tubuh Atan menegang.
Imah dengan cepat memasukkan balak anaknya ke dalam mulutnya dan ketika itu Atan memancut air mani pertama dalam hidupnya. Banyak. Pekat. Imah terus merocoh balak sambil terus menghisap kepala balak anaknya itu.

Di kedai Muthu dengan pintu tertutup masih kedengaran suara orang berbual di dalamnya. Kalau tadi lampunya gelap tetapi kini lampu terpasang. Muthu menyangkut topeng hitam di belakang kaunter kedainya. Dia mengambil tiga botol minuman lalu membukanya dan membawa kepada Seman dan Suki.
"Dey, aku sudah cakap aa, itu pompuan kan hebat punya"sambil duduk di sebalah Seman dan Suki. Suki tersandar keletihan. Matanya dipejamkan tidak tahu apa nak cakap lagi.
"Memang dia hebat, aku jadi tak tahan dengan kemutannya"Sahut Seman sambil meminun minuman yang ada dihadapannya.
"Aku rasa seluruh perempuan perumahan ini yang kita projek, dialah yang paling best" Sampuk Suki sambil membuka matanya.
"Apa kata kita projek dia sekali lagi" Cadang Muthu.
"Kau nak mampus ke Muthu, itu melanggar pantang larang kita berprojek"
"Yalah Muthu, kau sabar ajelah, aku tak mahu kita kena tangkap" balas Suki menyokong pendapat Seman.
Malam itu Atan tidur dengan nyenyak. Selepas dia memancutkan air mani pertamanya, emak buatkan air dan selepas minum, emak lancapkannya lagi sekali sebelum dia tidur. Ketika Imah masuk biliknya, hidungnya mencium bau air mani seluruh bilik. Imah terus sahaja naik ke katil. Keletihan. Mungkin terlalu banyak seks untuk satu malam atau satu hari. Dalam terlanjang bulat Imah terlena mimpikan suaminya. Imah tidak keluar rumah selama dua hari. Dia tidak pergi ke kedai Muthu. Kebetulan pula bekalan hariannya masih mencukupi. Atan pula sibuk dengan kerja sekolahnya.
Pada sebelah malamnya Atan akan ke kelas tambahan dan pada sebelah petang Atan sibuk dengan kerja sekolah yang lainnya. Cuma sebelum tidur dia meminta emaknnya melancapkannya beberapa kali. Imah tidak keberatan memenuhi keperluan anaknya. Perkara yang penting rahsia kejadian dia diceroboh oleh tiga orang itu tidak diketahui oleh sesiapa.
Muthu, Seman dan Suki kadang-kala berharap juga agar Imah datang ke kedai Muthu untuk membeli belah. Sekurang-kurangnya dapat juga mereka melihat tubuh yang paling best mereka pernah jamah tu. Pagi itu sebelum pergi sekolah Atan meminta emaknya melancapkannya sekali.
"Kenapa ni, selalu tak pernah pun minta buat macam ni sebelum pergi ke sekolah?" sambil tangannya membuka zip seluar anaknya yang masih duduk di meja makan.
"Benda Atan ni selalu keras dalam kelas, terutama ketika Cikgu Suzy mengajar"
Imah mengeluarkan balak anaknya yang mula hendak mengeras.
"Cikgu Suzy seksi, selalu Atan nampak seluar dalamnya ketika dia duduk. Dia pakai skirt pendek"
Imah mula menghisap zakar anaknya.
"Bila keadaannya bagitu, anu Atan pun keras, membonjol ditepi seluar"
Imah terus menyonyot zakar anaknya. Tangannya merocoh batang zakar yang besar itu.
"Lepas tu Cikgu Suzy selalu datang kat meja Atan. Atan rasa dia selalu tengok anu Atan. Atan rasa malu"
"Habis apa Atan buat" tanya emaknya.
"Atan tutup dengan buku, bila waktu rehat Atan akan me¡Kme.."
"Melancap"

Bersambung...

Iklan di Post