Nita Anak Kak Mira

Aku terkejut apabila tersembul muka Nita di muka pintu aku terus mencabut batang ku dari lurah pantat Kak Mira lejun batang ku basah dek air brahi. batang ku mengecut semakin kecil. Nita berlari anak kedalam rumah…”habiss.bentakku.kalau-kalau Nita bercerita dengan bapanya yang aku bersetubuh dengan ibunya.



Aku mengekan pakaian ku dan terus keluar dari tandas ,sebelum aku pergi meninggalkan rumah pak nik aku sempat menjeling kearah Kak Mira sedang memakai tuala ke badan nya.dia tersenyum kepada ku…penuh bermakna aku tau dia belum puas.



Esoknya sewaktu aku keluar ke kedai munah untuk membeli rokok aku terserpak dengan lalila gadis manis pak nik yang sedang membesar tu..lenggok punggungnya puhhhmembuatkan aku gerammm.dia menjeling ke arah ku.aku buat dek aje.macam tak ada apa yang berlaku..setelah selesai membeli rokok aku keluar dari kedai munah. Nita masih di situ. Aku melangkah laju menuju ke jalan tanah merah menuju ke rumah ku dan kerumah Nita juga. sampai di kawasan belukar aku menyelinap masuk ke kawasan semak yang agak terlindung dari pandangan mata orang yang lalu lalang di situ, tujuanku satu menanti Nita balik dari kedai munah.



selang beberapa minit ku lihat Nita menuju kearah ku .aku menanti penuh debar. tujuanku untuk memberitahu Nita agar merahsiakan perkara ini dari ayahnya.



apabila Nita menghampiriku aku memanggil “lalila..sini sekejap ”

Nita tercari-cari dari mana suara memanggil.”abang man ke tu…?” sapa Nita

“ya jawab ku” sambil mejengah kan diri dari belukar itu.

”ada apa..?”tanya Nita.

”mari sekejap..”panggilku

“ada apa” tanya Nita.

”marilla dulu”panggilku lagi.



Nita akur dia melankah meredah semak menuju ke arah ku.



”ada apa abang man…?”apabila ia hampir kepadaku.

"Nita nampak tak yang semalam ..?”tanyaku.

”lebih pada nampak. lama dah Nita intai apa yang abang man buat dengan mak kat dalam tandas tu” “habis kenapa tolak pintu tandas tu..?

”tak tahan “jawab Nita .

”habis nak ke tanya ku”….

”takut" jawab Nita.

takut apa?” tanyaku.

”tak biasa.” jawab Nita.



aku menghampiri Nita aku mengosok belakang Nita dia menggeliat.tangan ku semakin berani terus le pungunggnya yang pejal tu ku ramas du daging pungungg yan pejal tu tu Nita mengeliat.aku memeluk erat badan Nita yang sedang membesar. tubuh ku rapat ke tubuh Nita aku gesel batang ku yang keras ke lurah punggung Nita .ia membiarkan..tangan ku merayap ke dua gunung yang membengkak itu.kuramas lembut ku usap puting yang mula mengeras



“aaa bbang mannn…..jjjangannn buat Nita macam ni”rayu Nita.



aku tidak lagi mendengar rayuan Nita yang tersekat -sekat itu.



syaitan sudah menguasai ku..aku selak t shirt biru yang menutup badan gebu Nita..terus ku buka coli hitam yang menutup dua bukit yang mekar itu.terselah kecantikan bukit yang putih melepak dengan puting kemerahan aku memusing badan Nita mengadapku.terus ku hisap puting Nita.



Nita mendengus..”aaaabang mannnn….isskkk…sedap bang” Nita merams kepla ku..



aku duduk mencangkung terus ku lucutkan kain batik yang menutup lurah brahi yang masih ditutupi panties pink aku usap lembut .Nita mengeliat….



aku baringkan Nita ber lapik kan kain batik yang di pakai tadi .Nita tebaring aku mendatangkan Nita dari kakinya perlahan-lahan ku tarik panties pink melurut ke lutut Nita terselah lah pantat yang gebu membengkak di hiasi bulu halus yang baru tumbuh. ku rapatkan muka ku lalu ku jilat pantat yang amat mendebarkan ku Nita mengeliat.



"bang…Nita tak tahan ni" apabila lidah ku bemain-main di lurah itu…

aku bangun menanggalkan suluar trak kutersembul batang tu yang keras berkilat…aku acu kan ke arah lubang pantat Nita..bila tersentuh saja kecelah lurah tu Nita mengaduh.



”sakit banggg….janggannnn….”



Bersambung...

Iklan di Post