Belajar Sambil Bekerja

Hai pekaba semua namaku asmah orang panggilku dgn nama as dan aku berumur 21,aku belajar sambil berkeja,aku berkeja disebuah hotel dibandar x ,hobiku adalah menonton cd lucah dari situ aku mempunyai keinginan untuk bersetubuh dgn mat salleh,aku sememangnye sudah kehilangan dara (dirasmikan oleh x'bf aku)dan saiz body aku 33 26 37 dari hari kehari keinginanku untuk main dgn mat salleh semakin meluap luap aku teringinkan batang mat salleh yang saiznya besar dari leleki melayu,pada suatu ari time dah habis kerja pukul 7.45(malam)aku diarah menghantar dinner ke bilik first class

sampai dibilik aku masuk tanpa mengetuk pintu apabila masuk aku terkejut melihat mat salleh dgn gengnye(4orang) 3orang bekulit putih (seorang pompuan) (dua orang laki)dan sorang lagi laki berkulit hitam(negro)sedang berbaring dgn hanya memakai tuala aku dengan segera meletak dinner diatas meja dan ingin balik capat masa aku nak kuar salah sorang mereka cakap tunggu (nie aku nak versi kan dalam bahasa melayu) dia tanya nama aku bagi kate name aku as pastu aku kate (cant i help you )dia cakap saye nak awak punye badan,aku aku kate tak boleh pastu dia tawar kan aku 3ribu ringit aku masih tak nak(padahal aku dah berair)pastu dia kate sorang 3ribu pun tak nak,

aku pikir sejenak kalau 3 ribu sorang aku dah ade 9ribu,aku kata betul ke,dia pun kuar kan duit dari beg pakaian dia dia bagi aku 5ribu dia kate ambil duit nie dulu untuk pendahuluan bakinye lepas kite main,di pun masuk kan duit tu dalam poket baju aku pastu tangan dia mulakan operasi tangan dia meramas tetek ku yg serdahana besar pastu member dia pun menyerang badanku tak sampai 1minit badan ku dah hampir terbogel hanye tinggal seluar dalam aje aku itu pun tak lama paste aku dibaringkan dikatil dia main kelentikku terlalu nikmat aku diarah menghisap penis mereka malam tu aku tak caye berpeluang menghisap 2 konek(saiz 8-9 inci) serentak dan si negro tu leka menjilat cipapku yg dah mula berair saat yg dinantikan dah tiba,aku dikangkang seluas yang boleh oleh member dia dan penis yg paling kecik (saiz 8inci)antara semua tu mmenujah masuk

aku kate slow2 dia senyum dia pun masuk sedalam 6 inci aahhh tu saje yg boleh aku cakap sebab nikmat yg tersangat aku kate masuk sampai abis dia kate ok pastu dia kate cipap aku kecik sangat tak boleh gelojoh aku akte ok,sementara tu si negro tu tengah buat ngan minah salleh terjerit jerit minah sekor tu cam orang gila cipap ku hampir 1/2 jam diperah airnya pastu giliran member dia saiz 9 inci lagi besar dari kawan dia time dia masak dia kate sedap tak aku hanye tersenyum time doggy kawan dia asyik tepuk punggung ku sambil kate punggung aku lebar besar sesuai di untuk kami tapi cipap kecik,aku kate besarkan lah kalo kecik dia kate dia kate kau cabar kami ke aku kate ye aku kate jangan sampai cipap aku koyak dah

dia kate ok. selepas 1jam lebih aku diposisikan 69 dengan minah salleh tu dimana aku atas minah tu bawah pastu aku penis saiz 9 tu masuk aku dengan segera mengemut batang tu sambil tu si negro tu masukkan batang kedalam cipap minah tu. patut ler minah tu menjerit cam orang gila si negro tu punye besar bola tennis panjang 9 1/2. tapi yang herannya penis negro tu boleh masuk habis. air minah tu meleleh kuar aku main kan kelentik minah tu. aku jeling negro yu dan dia kate nak cuba ke aku senyum jela.

malam tu punggung aku teruk kena lanyak dgn mat salleh 2ekor tu. tiba giliran negro tu negro tu cuba masuk tapi tak boleh sebab cipap aku masih tak boleh menerima batang negro tu dgn kate lain batang tu besar sangat pastu. mat salleh tu kate nak kite orang tolong ke. pastu salah sorang mat salleh tu datang dia kopak cipap aku. cipap aku seolah olah cam getah merengang dgn sepantas kilat batang negro tu masuk. aku menjerit kuat tak tahan suruh kuar negro tu tak nak kuar. Lepas 3minit baru ler cipap ku dapat terima batang negro tu. bila dah ok baru negro tu mendayung. tiba tiba aku terasa ade jari tengah korek jubo ku pedih + panas rasanya. aku kate ko nak buat ape. dia kate nak cuba jubo aku boleh ke tak. aku kate malam nie badan nie diorang punya.

dia pun letak lotion kat jubo aku dan cuba masuk dan dapat masuk emm best tak terkata ler hampir masuk 6 inci dia kate boleh masuk lagi ke tak sementara tu negro batang negro tu behenti jap untuk memberi laluan member mencuba masuk juboku mat salleh tu kate boleh ke tak aku kate yap,bila dah stabil (punggung) diarang pun mendayung sama sama. korang nak tau cam ner aku menjerit lebih teruk dari minah tadi nasib baik bilik nie kalis bunyi aku cam tak caya yang aku tengah buat aksi sebijik cam dalam cd lucah tu

"Eemmmmmmm..bestnye rasa sakit sedap..." Aku terkejut besar bila tengok batang negro tu boleh masuk abis dalam cipap aku. Pastu diarang pancut sorang je pancut dalam jubo yang lain pancut kat muka aku emmmm nikmat aku tengok jam hampir pukul 11 malam bermakna hampir 3jam (letih aku dibuatnya tak larat)aku berlayar dalam kenikmatan tercapai ler hasrat aku aku pun mencapai pakaianku lalu bersiap nak balik masa aku nak pakai seluar dalam salah sorang kate bagi aku seluar dalam tu aku nak buat kenangan aku pun bagi ler,aku minta duit dia bagi 5ribu dia kate 1 ribu bonus sebab aku pandai kemut pastu berani

Lepas ambil duit aku pun jalan keluar aku rasa lain macam jee pedih sikit dan berapa hari aku jalan tak berapa betul balik umah aku check badan aku ku lihat punggungku merah cipap ku melecit kemerahan tapi hati ku puas mengenangkan hasratku tercapai

Iklan di Post