Kisah Bedah Episod 1

Peristiwa demi peristiwa yang telah dilalui oleh Bedah. Semuanya sungguh pahit dan menyiksakan batinnya. Peristiwa-peristiwa yang tidak dipinta itulah yang telah membuatkan Bedah menjadi liar. Dia begitu berani melalui liku-liku hidup yang kotor dan bergelumang dengan maksiat dan noda. Dia begitu nekad mengikut hati dan perasaan lalu tunduk kepada nafsu syaitan.

Sejak berusia 13 tahun, Bedah telah pun merasai nikmat yang biasanya hanya di kecapi oleh wanita-wanita yang telah bersuami. Dia masih ingat bagaimana mahkota kesuciannya telah diragut oleh seorang pemuda yang berusia 15 tahun lebih dari usianya.

Tubuh Bedah yang gempal itu memang menarik minat ramai anak muda di kampungnya. Pelajar pelajar lelaki di sekolahnya turut merasa geram bila melihat tubuh Bedah yang menggiurkan itu. Ramai pelajar pelajar lelaki menyatakan bahawa tubuh Bedah memang cantik seksi dan gempal. Pada mulanya timbul juga rasa marah di hati Bedah bila dikatakan begitu tetapi akhirnya dia menjadi lali dengan kata kata sedemikian. Malah sekarangdia merasa bangga pula bila pelajar pelajar lelaki di sekolahnya menyapanya dengan kata kata demikian. Walaupun usia Bedah baru menjangkau 13 tahun tetapi bentuk tubuh badannya sudah macam seorang gadis yang telah dewasa.

Ponggongnya lebar dan berisi sementara pinggangnya halus dan ramping. Buah dadanya pula kelihatan tegang dan terbonjol. Pernah beberapa kali Bedah diajak oleh beberapa orang pelajar lelaki Tingkatan Lima yang agak nakal untuk melakukan hubungan seks di dalam setor di sekolahnya tetapi iman Bedah ketika itu masih teguh. Pelawaan dari senior sekolahnya itu dapat ditangkisnya dengn memberi berbagai alasan. Pada suatu ketika pernah seorang pelajar lelaki di sekolahnya hampir berjaya memiliki tubuh Bedah yang memberahikan itu.

Kejadian tersebut berlaku di dalam setor sekolah. Pelajar lelaki tersebut telah sempat mengucupi bibir Bedah yang nipis itu. Pelajar lelaki itu juga telah sempat meramas buah dada dan ponggong gebu Bedah tetapi apabila mereka bersedia untuk bertindak lebih jauh tiba tiba beberapa orang pelajar sukan telah datang ke setor tersebut. Kalau tidak kerana kedatangan pelajar pelajar-pelajar sukan tersebut ke setor untuk mengambil peralatan sukan sudah tentu mahkota kesucian Bedah telah dapat diragut oleh pelajar lelaki itu. Pelajar tingkatan lima yang kacak itu memang disenangi oleh Bedah dan itulah punca kenapa dia merelakan tubuhnya diperlakukan begitu oleh pelajar berkenaan.

Petang itu, nasib Bedah memang sial. Ketika itu dia baru sahaja selesai mandi dan membasuh pakaiannya di sungai. Setelah selesai mandi dan membasuh, Bedah segera mendaki tebing untuk pulang ke rumahnya. Waktu itu dia telah diekori oleh seorang pemuda di kampungnya yang telah lama mengidam untuk menikmati tubuh montok Bedah. Ketika itu Bedah hanya berkemban sahaja dan apabila melihat tubuh Bedah yang disaluti oleh kain batik yang basah itu, perasaan gian pemuda tersebut begitu meluap-luap. Nafsunya kuat bergelora. Tubuh Bedah yang gebu dan telah lama diidam idamkan olehnya itu akan diulinya dengan secukup cukupnya nanti.

Bedah masih ingat bagaimana dia diheret oleh lelaki itu ke dalam sebuah semak di tepi tebing sungai di kampungnya. Tangisan dan rayuannya langsung tidak dihiraukan oleh pemuda yang telah dirasuk oleh nafsu syaitan itu. Kain batik yang dipakai oleh Bedah ketika itu direntap oleh lelaki itu dengan rakus dan menjadikan tubuh Bedah bertelanjang bulat. Kemudian Bedah nampak lelaki itu melucutkan pakaiannya satu persatu sehingga kedua dua mereka sama sama berbogel.

Lelaki itu dengan rakus mengucupi mulut dan mengepit bibirnya. Bedah ingat juga bagaimana liarnya tapak tangan pemuda itu meraba kemaluannya yang masih licin dan belum ditumbuhi oleh bulu. Bedah masih juga ingat bagaimana dia terpekik kecil bila pemuda itu mengigit gigit kecil pongongnya ketika tubuhnya ditiarapkan oleh pemuda itu di atas tanah. Dan yang paling tidak mudah dilupakan oleh Bedah ialah ketika anak muda itu mengasak kemaluannya dengan senjata yang besar dan keras. Walaupun pada hakikatnya senjata pemuda itu adalah normal tetapi disebabkan Bedah belum pernh disetubuhi, rasa sakit tidak dapat dielakkan olehnya.

Bedah menangis dan merayu kepada pemuda itu agar memberhentikan sahaja perbuatan yang sedang dlakukan olehnya itu. Dia meminta agar pemuda itu segera mencabut senjatanya yang telah pun menyelam jauh ke dalam lurah kemaluannya. Rayuan dari Bedah itu langsung tidak dihiraukan oleh pemuda itu. Usahkan dicabut senjatanya yang sedang terpacak keras itu malah dia terus menekan dan menarik senjatanya keluar masuk dari lurah Bedah yang semakin licin dan berair. Akhirnya Bedah terpaksa menyerah kepada pemuda yang telah dirasuk oleh syaitan itu setelah dia diancam akan dibunuh sekiranya dia terus menangis dan memekik mekik.

Bedah kini hanya membiarkan sahaja apa yang dilakukan oleh pemuda itu ke atas dirinya. Apabila diancam begitu, perasaan takut segera merta menyelinap di hati sanubari Bedah. Dia kini hanya merelakan sahaja apa yang dilakukan oleh pemuda itu. Dia membiarkan sahaja pemuda itu terhongget honget di atas perutnya. Dia juga membiarkan pemuda itu meramas buah dadanya. Dia turut membiarkan bibirnya dikucup dan lehernya disedut. Pendeknya, Bedah menyerah seperti seorang isteri menyerah kepada suaminya.

Selepas peristiwa itu Bedah mula ketagih seks. Dia mula menjadi liar. Perasaan takut ketika pertama kali disetubuhi secara paksa telah luput dari ingatannya disebaliknya dia hanya mengingati dan menagih kenikmatan bersetubuh. Untuk memenuhkan rasa dahaganya itu, Bedah sering meminta bantuan dari beberapa orang pelajar lelaki yang kacak-kacak di sekolahnya. Pelajar pelajar lelaki dari tingkatan lima itu begitu seronok bila dipelawa oleh Bedah. Namun demikian Bedah masih belum dapat menikmati kepuasan yang sepenuhnya. Pelajar pelajar tingkatan lima itu masih gagal untuk memuaskan nafsunya yang sedang kuat bergelora itu.

Bukan sahaja pelajar lelaki tingkatan lima di sekolahnya yang merasa kenikmatan dari layanan Bedah itu malahan tukang kebun sekolahnya juga turut dapat merasakan kenikmatan bersetubuh dengan Bedah. Bagi Bedah, dia lebih senang menyerahkan tubuhnya kepada tukang kebun yang telah beranak tiga itu dari pelajar pelajar lelaki yang muda dan kacak di sekolahnya itu kerana cara persembahan dan pengalaman yang boleh memberikan rasa nikmat dan kepuasan kepadanya. Untuk itu, tukang kebun yang telah beristeri itu mampu memberikan kepuasan yang diingini oleh Bedah. Pengalaman adalah lebih penting.

Akibat dari sikapnya yang liar itu akhirnya Bedah sudah tidak lagi mengambil berat terhadap pelajarannya. Dia gagal dalam peperiksaan SRP yang didudukinya. Lantaran selalu dimarahi dan dileteri oleh ibu dan kakak-kakaknya, akhirnya Bedah mengambil keputusan untuk melarikan diri ke bandar Kuala Lumpur. Di sana Bedah mbekerja sebagai seorang sales girl di salah sebuah pasaraya. Nasibnya memang begitu baik kerana telah diterima untuk bertugas di pasaraya itu.

Semasa bekerja di pasaraya tersebut, Bedah berpeluang untuk berkenalan dengan ramai lelaki. Bedah menggunakan kecantikkannya untuk mendapatkan wang tambahan. Bedah memang pintar dia dalam soal menggoda lelaki. Dan jika dibandingkan dengan gadis-gadis lain di tempat kerjanya ternyata Bedah memang mempunyai banyak kelebihan. Jadi tidak hairan lah sekiranya dia sentiasa mempunyai wang yang banyak.

Sewaktu bekerja di pasaraya itulah Bedah telah berkesempatan berkenalan dengan Datuk Mahmud, seorang ahli perniagaan yang berjaya. Hasil dari perkenalan tersebut, hubungan antara Datuk Mahmud dengan Bedah semakin rapat dan akhirnya Bedah dijadikan perempuan simpanan Datuk Mahmud untuk beberapa ketika. Setelah isteri keempat Datuk Mahmud meninggal dunia akibat penyakit barah rahim akhirnya Datuk Mahmud mengahwini Bedah. Mereka berkahwin atas kerelaan Bedah walaupuun Bedah sedar bahawa Datuk Mahmud yang telah berusia 60 tahun itu sudah tidak mampu memberikan kepuasan kepadanya.

Bedah kini telah pun berusia 30 tahun. Namun begitu nafsunya semakin kuat dan membara. Datuk Mahmud yang telah tua itu sudah tidak mampu untuk memuaskan nafsu isteri ke empatnya itu. Setiap kali mereka melakukan hubungan seks, Bedah tidak pernah merasa puas. Datuk Mahmud terlalu cepat keluar air dan kadang-kala hanya baru beberapa minit sahaja mereka bersetubuh, Datuk Mahmud telah terpancut air maninya. Bedah masih terkapai-kapai sendirian sedangkan Datuk Mahmud telah mendengkur keletihan.

Sejak kebelakangan ini, Bedah sering teringat ketika dia melakukan hubungan seks dengan pelajar-pelajar tingkatan lima ketika dia di bangku sekolah dahulu. Hampir kesemua pelajar-pelajar lelaki tersebut begitu cepat keluar air mani ketika melakukan persetubuhan dengannya. Malahan ada di antara pelajar-pelajar tersebut telah terpancut air mani ketika mereka belum sempat memasukkan senjata mereka ke dalam lurah Bedah yang bergerak-gerak macam buntut ayam itu.

Oleh kerana sering tidak menerima kepuasan dari suaminya yang telah tua itu, akhirnya Bedah mengambil keputusan untuk mencari kepuasan di luar rumah, terutamanya ketika Datuk Mahmud berada di luar negeri bagi menguruskan perniagaannya. Bagi Bedah memang tidak sukar untuk mendapatkan lelaki yang dapat memuaskan nafsunya kerana bentuk tubuh yang dimiliki olehnya itu begitu mengiurkan setiap mata lelaki yang memandangnya.Bentuk badannya yang seksi dengan punggung yang berukuran 50 inci lilit itu membuatkan ramai lelaki yng kuat nafsu sering memburunya. Mereka tidak akan menolak sekiranya Bedah mempelawa mereka untuk menikmati hidangan yang lazat dan penuh nikmat itu.

Bedah berjaya menggoda seorang pemuda kacak dalam lingkungan usia dua puluhan. Telah beberapa kali Bedah melakukan hubungan seks dengan Leman Rock. Telah beberapa kali juga Bedah melakukan persetubuhan dengan Tony, pemuda India beragama Kristian yang bekerja sebagai pemain drum di salah sebuah pub di jalan Tuanku Abdul Rahman. Bedah juga telah beberapa kali tidur dengan Ranjit Singh, seorang penyanyi di sebuah disko. Bedah juga pernah terkapar lesu di bawah perut Khalid, seorang anggota tentera darat. Dan yang paling menyenangkan Bedah ialah perhubungannya dengan Malek. Telah beberapa kali dia menggeletar dan terkapar di bawah perut anak muda yang bertugas sebagai pegawai Kastam itu.

Malek adalah adik bongsu kepada Datuk Mahmud. Dia berkhidmat sebagai seorang pegawai Kastam di bahagian unit anti penyeludupan di Perlis. Malek memang disayangi oleh Datuk Mahmud dan kerana itu dia sering menghabiskan cuti tahunannya di Kuala Lumpur. Dia begitu senang tinggal di rumah abangnya dari melancong ke luar negeri yang secara tidak langsung memerlukan belanja yang banyak.

“Mengapa kau tidak kahwin-kahwin, Malek?” pertanyaan yang sering diajukan oleh Bedah kepada adik iparnya ketika Malek pulang bercuti di rumahnya.

”siapalah yang inginkan saya, kak … rupa tak ada, harta pula jauh sekali. Bukannya seperti Abang Mud, orang kaya … handsome pulak,” jawab Malek selamba.

Dia begitu merendah diri kepada kakak iparnya itu. Sebetulnya Malek hanya membuat alasan sahaja yang mengatakan dirinya tidak kacak padahal dia adalah seorang pemuda yang kacak. Tingginya hampir enam kaki, manakala kulitnya pula hitam manis. dadanya berbulu lebat dan tentang gaji pula tentulah lumayan. Dalam sebulan dia memperolehi hampir RM3000.00 jika dicampur dengan elaun dan overtime. Oleh kerana itu tidak hairan lah sekiranya dia mampu memakai kereta jenis BMW.

Malek mempunyai prinsip hidup yang agak ganjil. Baginya berkahwin dan mempunyai isteri adalah merupakan beban semata-mata. Bagi Malek, perkahwinan adalah umpama rantai yang mencerut kebebasan hidupnya sebagai seorang lelaki. Malek memang mempunyai ramai kenalan perempuan yang terdiri daripada berbilang bangsa. Melayu ada, Cina ada, Siam ada, India ada malah gadis Orang Asli juga ada. Semua gadis yang dikenalinya sudi memberikan layanan seperti seorang isteri.. Jadi, apalah gunanya dia beristeri!

Semua gadis-gadis yang mendampingi Malek terpikat pada ketampanan, kedudukan serta kehebatan wajah pemuda itu. Semua gadis yang mengenali oleh Malek sanggup menyerahkan seluruh tubuh mereka jika Malek menginginkannya. Kehandalan Malek ketika berada di atas ranjang juga tidak dapat dilupakan oleh gadis-gadis yang pernah mengalaminya. Oleh kerana dia bertugas di utara, Malek telah beberapa kali menikmati tubuh gadis-gadis Siam yang memang terkenal dengan kehebatan dan kejelitaanya. Apam Siam yang lebar dan tinggi membusut itu sudah menjadi perkara biasa sahaja kepada Malek. Gadis-gadis Siam memang begitu hormat kepada pegawai-pegawai unit anti penyeludupan seperti Malek.

Malek juga pernah berpuluh-puluh kali menikmati keputihan dan kelicinan peha gadis-gadis Cina, yang menjadi anak kepada peniaga-peniaga beras di sempadan Malaysia - Thailand. Malek juga sudah muak dengan tubuh-tubuh gempal wanita Melayu Kelantan yang sering disogokkan oleh pembekal-pembekal Beras Siam ke Pahang atau Selangor. Gadis-gadis Kelantan yang rata-rata berusia antara 25 hingga 30 tahun itu mudah benar diajak tidur oleh pegawai pegawai Kastam apatah lagi kalau pegawai-pegawai Kastam itu dari Unit Anti Penyeludupan. Mereka rela tubuh mereka yang montel itu dilapah semahu-mahunya oleh pegawai-pegawai Kastam itu asalkan beras yang mereka seludupkan itu tidak dirampas.

Manakala dengan gadis-gadis India pula, Malek bukan sahaja dapat menikmati lurah yang panas berbulu tebal itu tetapi telah beberapa dara turut diragut olehnya. Selain dari gadis-gadis India, Malek juga pernah beberapa malam tidur dengan Malini Kaur, anak seorang saudagar Sikh yang berulang alik dari Hadyaai ke Padang Besar. Bagi Malek, Malini Kaur memang mempunyai banyak keistimewaan dari gadis-gadis lain yang pernah ditiduri olehnya. Bagi Malek, setiap kali dia meniduri Malini dia akan benar-benar merasa puas dan nikmat. Sebagai seorang gadis berketurunan Sikh, Malini bukan sahaja menyerahkan lurahnya yang berbulu lebat itu malah lorong belakangnya juga turut dihidangkan kepada Malek. Inilah yang menyebabkan Malek tidak boleh melupai Malini.

Dengan cara kehidupan Malek seperti itu, dia memang tidak memerlukan seorang isteri untuk memuaskan nafsunya. Bagi Malek, belum tentu isteri yang dikahwininya nanti akan dapat memberikan kepuasan seperti mana yang diperolehinya dari gadis-gadis yang pernah ditiduri olehnya sebelum ini.

Bedah memang tahu bahawa adik iparnya itu bukanlah sebarangan lelaki. Bedah begitu pasti dan yakin bahawa Malek mempunyai sesuatu yang amat luar biasa. Malek tentu lebih hebat dari Leman Rock. Lebih handal dari Tony malah lebih ganas dari Ranjit Singh. Dari cerita yang pernah diberitahu oleh teman-temannya, Bedah mengetahui bahawa lelaki yang kurus tinggi memang mempunyai senjata yang besar dan panjang. Dan bila mengingatkan Malek, Bedah semacam ternampak-nampak akan senjata kepunyaan adik iparnya itu.

Bedah kini nekad. Dia ingin menggoda Malek, adik iparnya sendiri. Dan sekiranya dia berjaya menggoda adik iparnya itu, dia akan mengulum senjata Malek yang besar dan panjang itu sehingga air maninya terpancut ke dalam mulutnya. Dia akan menelan air mani Malek supaya wajahnya akan tambah berseri dan tidak akan berkedut ketika usianya limapuluh tahun nanti. Bedah memang pernah mengulum senjata Leman Rock, Tony dan Ranjit Singh. Air mani ketiga-tiga orang pemuda itu telah beberapa kali ditelannya. Entah berapa banyak air mani ketiga-tiga orang pemuda itu telah ditelannya di sendiri tidak ingat kerana dia tidak perlu mengingatkan itu semua.

Bedah masih ingat lagi bagaimana Leman Rock terpekik-pekik ketika air maninya terpancut ke dalam tekak Bedah dan selepas itu Leman Rock lemah dan terkulai lesu. Bedah juga masih ingat ketika dia mahu menelan air mani kepunyaan Ranjit Singh beberapa bulan lalu, Ranjit Singh telah memberikan syarat kepada Bedah.

”Kalau you mahu suck my thingy, you mesti kasi your belakang pada I,” ujar Ranjit Singh yang begitu geram melihat punggung Bedah yang lebar dan tembam itu.

Bedah sanggup menerima syarat yang diberikan oleh Ranjit Singh itu asalkan dia dapat menghirup air mani pemuda keturunan Sikh yang ketika itu begitu geram terhadap ponggong Bedah yang besar dan gebu.

Bedah memang telah lama gilakan Malek, adik iparnya itu tetapi peluang untuk dia berdua-duaan dengan Malek tidak pernah terbuka kerana suaminya sentiasa saja berada di rumah ketika Malek datang mengunjungi rumahnya. Hasratnya untuk mendapatkan rasa nikmat dari Malek terpaksa dipendamkan sahaja olehnya. Dia hanya menunggu ketika dan masa yang sesuai untuk memasang perangkap. Bedah merasa begitu yakin bahawa satu ketika Malek pasti akan masuk ke dalam perangkap yang sentiasa dipasang olehnya. Untuk itu dia tidak perlu tergopoh-gapah. Dia hanya menunggu masa dan ketika yang sesuai untuk bertindak.

Bersambung...

Iklan di Post