Shanna Kesayangan Ku Episod 1

Aku merenung skrin laptop ku. Mata ku tertumpu pada sebuah nickname di dalam chatroom yang aku sedang sertai.

“Shanna 4328… Siapa lah kamu ini agaknya?” aku tertanya-tanya sendiri.

Watak ‘Shanna 4328’ itu benar-benar menarik perhatian ku. Sejak dia mula-mula masuk ke dalam chatroom, dia menyapa sesiapa sahaja termasuk aku. Bahasanya ringkas, lepas-lepas dan santai, seringkali juga berbau lucah. Kadang-kadang lucu juga si Shanna 4328 itu. Aku menyenanginya.
Begitulah awalnya aku mengenali Shanna. Aku tetap memanggilnya ‘Shanna’ walaupun aku sudah tahu nama sebenarnya. Kali pertama mendapat kiriman photonya aku memang terpesona bila melihat wajahnya. 100% wajah wanita melayu. Berusia 35 tahun, hitam manis, bertudung biru muda sambil tersenyum manis. Bibirnya cukup sensual pada pandangan ku. 3 bulan setelah mengenalinya aku sudah tahu serba sedikit mengenai dirinya. Dia telah bersuami dan mempunyai 3 orang anak.

Selama mengenalinya, kami sering berbual-bual di dalam private room. Bermula dengan perbualan biasa sehinggalah ke perkara-perkara yang agak peribadi. Aku akhirnya mengetahui bahawa Shanna sebenarnya digantung tidak bertali oleh suaminya. Menurutnya, suaminya itu telah meninggalkan dia begitu sahaja. Shanna tidak tahu samada dia sudah diceraikan ataupun tidak. Setahun lebih dia cuba berurusan dengan suaminya itu tetapi usahanya sia-sia. Akhirnya dia membiarkan sahaja semuanya. Disebabkan kebingungan, Shanna mula chatting di internet. Katanya boleh menghilangkan kebosanan dan stress. Aku mengiyakannya sahaja.

Semakin lama kami semakin akrab. Perbualan kami tidak lagi terhad kepada perbualan biasa malah kami berbual mengenai apa sahaja termasuk urusan seks. Shanna tidak segan mengakui bahawa dia memang menyenangi seks yang sihat tetapi semenjak ditinggalkan oleh suaminya, dia tidak lagi merasai kenikmatan itu. Sebenarnya, sebelum ditinggalkan, suaminya memang sudah dingin terhadap Shanna.

Entah apa sebab sebenarnya Shanna tiba-tiba ‘menghilangkan diri’ pada suatu ketika. Lebih dari sebulan dia tidak masuk ke dalam chatroom. Aku menjadi tertanya-tanya. Dalam tempoh ‘kehilangan’nya itu aku akui memang merinduinya. Sebelum kehilangannya itu kami sangat mesra malah sering ‘berpeluk-pelukan’ dan ‘berciuman’ di dalam private room. Ketiadaannya membuatkan aku merasa kehilangan. Namun Shanna akhirnya muncul juga pada suatu malam. Aku tidak menyedari kehadirannya sehinggalah dia ‘private message’ aku. Sungguh aku merasa cukup gembira dengan kehadirannya sehingga aku menghujaninya dengan ikon ‘kiss’ smiley yang banyak. Shanna juga mengakui yang dia juga rindu pada ku. Kami berbalas-balas ikon ‘kiss’ dan ‘pelukan’.

“Kemana you pergi menghilangkan diri lama sangat?” tanyaku.
“Sorry, sayang. I jatuh sakit.”
“Sakit?”
“Aa’aa. I terpaksa balik ke kampung, berubat kat sana.”
“Kenapa tak pergi hospital?”
“Tak boleh, sayang. I kena buatan orang. Pasal itu lah I berubat cara kampung.”
“Buatan orang? Siapa yang buat?”
“I tak nak cakap pasal perkara itulah, sayang. Biarkan sahaja. Perkara dah lepas.”
“Owh, ok. Sekarang ini macamana? Dah sihat?”
“Aa’aa. Dah sihat macam biasa. Monday nanti dah boleh kerja balik.”
“Baguslah kalau macam tu. Sekarang ni you kat mana? Rumah?”
“Yup. I baru sampai petang tadi.”
“Anak-anak apa khabar?”
“Semuanya sihat, yang. Dia orang masih kat kampung. Sekarang ni kan cuti sekolah.”
“Ya tak ya jugak. So, you seorang lah kat rumah tu?”
“Aa’aa. I seorang je. Rumah ni terasa sunyi lah. Anak-anak tak’de.”
“Kalau sunyi, pergi lah jalan-jalan. Sekarang kan baru pukul 8 malam.”
“Tak nak lah. Lagipun I tak suka jalan-jalan seorang malam-malam macam ni.”
“Kalau jalan-jalan dengan I mahu tak?”
“Sekarang?”
“Ya. Sekarang!”

Sebenarnya tempat tinggal Shanna tidaklah begitu jauh dari tempat tinggal ku. Dia di bandaraya K. Aku pula di bandar kecil S. Jaraknya hanya lebih kurang 30 minit perjalanan menggunakan kereta.

“Tapi you kan jauh kat S?” Shanna masih ragu-ragu dengan cadangan ku.
“Jauh tu, tak lah jauh sangat. Kalau I driving sekarang, I boleh sampai before 9.00 p.m. You belum habis bersolek, I dah sampai kat K! Hehehe..”
“OK lah. I tunggu you. Kita jumpa kat mana?”
“You tunggu je kat rumah. Sampai nanti I call you, OK?”

Akhirnya aku segera memecut keretaku di jalanraya. Untung sahaja kereta pada waktu itu agak kurang di atas jalan sehingga aku dapat tiba di bandaraya K sebelum pukul 9 malam. Tiba di situ, aku memberhentikan kereta ku di tepi sebuah jalan lalu aku segera menghubungi Shanna.

“Shanna? I dah sampai ni.”
“Cepat juga? Ni mesti bawa kereta laju-laju!”
“Jangan membebel, please! You ni dah ready ke belum?”
“Dah! Kita jumpa kat mana?”
“I datang jemput you kat rumah. You bagi I alamat rumah you.”

Shanna memberikan alamat rumahnya dan setelah itu aku pun segera menuju ke alamat tersebut. Tidak terlalu sukar untuk aku mencari rumahnya kerana aku memang pernah pergi ke kawasan perumahan itu. Tiba di depan rumahnya, aku menelefon Shanna lagi untuk memaklumkannya dan dia segera keluar mendapatkan aku. Hati ku agak berdebar-debar juga pada waktu itu kerana itu merupakan pertemuan pertama kami. Aku menarik nafas dalam-dalam untuk cuba menenangkan diri.
Shanna mengenakan seluar panjang labuh dan blouse berlengan panjang. Semuanya serba hitam termasuk tudungnya yang lebih kelihatan seperti selendang untuk menutup rambutnya. Sebaik sahaja Shanna duduk di sebelah ku, dia menghulurkan tangannya untuk bersalam dengan ku.

“Hi.” Katanya dengan suara yang cukup manja. Gayanya kelihatan agak manja.
“Hi. Dah lama menunggu?” Aku menyambut tangannya yang terasa lembut. Aku belum dapat melihat jelas wajahnya kerana keadaan sekeliling agak gelap.
“I sempat menonton TV tadi!”
“Sorry. Kereta I tak boleh pergi laju lagi. Hehehe.”

Belum pun sempat Shanna berkata-kata lagi, aku menarik tangannya yang masih digenggam ku lalu segera aku mencium pipinya. Pipi itu terasa lembut sekali. Aroma harum dari tubuhnya menusuk ke dalam hidung ku membuatkan aku merasa tenang. Shanna tidak cuba mengelak ciuman ku.
“Next time, I akan cuba sampai lebih awal. Promise!” kataku, masih mengenggam tangannya.
Shanna hanya tersenyum. Aku mencium pipinya lagi. Aku melepaskan genggaman ku lalu memalingkan wajahnya ke arah ku. Bibirnya yang sensual itu terus dicium ku dengan lembut.
Di luar jangkaan ku, Shanna terus memainkan lidahnya dan tentu sahaja aku tidak mahu hanya sekadar mengucup. Aku menekan bibir ku untuk melakukan french kiss. Kami akhirnya berkuluman hangat. Beberapa saat berlalu dan bibir kami berpisah. Aku masih lagi menatap wajahnya.

“Sayang, kalau berterusan macam ini, tidak jadi jalan-jalan kita nanti.” godanya. Aku tersengih.
“Kalau tak jadi pun, I tak kisah. Asalkan dapat jumpa you.”
“Jom lah. I teringin nak menonton wayang.” Katanya lagi.

Akhirnya kami pun meluncur meninggalkan rumah Shanna menuju ke pusat bandaraya. Aku membawa keretaku menuju ke sebuah panggung yang biasa aku kunjungi tetapi Shanna agak kecewa kerana kesemua cerita yang ditayangkan tidak menepati seleranya. Aku mengajaknya ke sebuah restoran untuk minum sebelum mencari panggung yang lain.

“Shanna, I tak tau panggung wayang yang lain selain dari yang tadi tu. Kita nak pergi panggung mana lepas ni? Tanyaku ketika kami sedang minum. Aku memandang tepat ke arahnya. Aku sempat melirik ke arah gundukan isi di dadanya yang membusung, dibalut oleh baju sendatnya.
“Habis tu kita nak kemana?”tanyanya kembali.
“Entahlah. Tapi I dah lama teringin nak duduk kat tepi pantai malam-malam macam ni. I nak menghirup udara pantai.”
“Good idea!” mata Shanna bersinar-sinar. “Kita pergi Santubong Beach!”tambahnya lagi.

Kami segera menghabiskan minuman kami dan setelah itu kami terus menuju ke Santubong. Waktu ketika itu sudah menunjukkan pukul 10 malam. Kami tiba di Santubong lebih kurang sejam kemudian. Aku meletakkan kereta ku di sebuah tempat letak kereta dan kami terus berjalan ke arah pantai. Di pantai, kami berjalan bergandengan umpama sepasang kekasih. Setelah puas berjalan di atas pasir pantai, kami duduk di atas sebuah batu besar menghadap ke laut. Angin yang menderu sejuk benar-benar menyelesakan. Udaranya terasa begitu segar.

Aku menyandar pada dinding batu. Shanna pula duduk di sebelah kananku, dan bersandar pada dada ku. Wangian harum dari tubuhnya bercampur dengan udara segar memang membuatkan aku selesa sekali. Aku memeluk tubuhnya dengan erat. Aku mendekatkan hidungku ke tengkuknya untuk menghirup wangian harum dari tubuh Anna tetapi terhalang oleh tudung yang dipakainya. Perlahan-lahan aku cuba melepaskan tudungnya. Shanna tidak menghalangku. Tudung yang sudah terlepas itu aku letakkan disisi ku. Aku turut melepaskan ikatan rambut Shanna. Rambutnya yang panjang melepasi bahu itu terurai sebaik sahaja dilepaskan dari ikatannya. Aku mencium rambutnya.

“Hmm…rambut you cantik.” Pujiku dengan spontan.
“Thank you.”jawabnya.
“Wanginya you ni!” Aku terus mendekatkan lagi hidungku sehingga ia bersentuhan dengan tengkuk Shanna. Spontan sahaja tubuhnya bertindakbalas kerana kegelian.
“Geli, yaaang!”Shanna terus menangkap kepala ku.

Aku tidak memperdulikan kata-katanya. Aku terus mencium dan kadang-kadang menjilat kecil kulit tengkuknya. Lama-kelamaan, reaksi Shanna mula berubah menjadi desahan dan erangan lembut. Aku meraba-raba bahagian perutnya dan setelah itu tanganku mula mendapatkan gundukan buah dada yang membusung itu. Shanna tidak menghalang tangan ku. Sengaja aku tidak terus meramas buah dadanya melainkan hanya menyentuh dan memicit lembut di sekitar pangkal buah dadanya.

Aku turut mencium pipinya dan sekali sekala aku memagut bibirnya dari arah samping. Aku sengaja tidak mahu melakukan ciuman berghairah untuk memancing nya. Cukup sekadar memagut dan menghisap bibirnya. Shanna semakin kuat bereaksi. Aku sedar bahawa nafsunya sudah menaik. Aku memutarkan tubuhnya sehingga dia menghadap ke arah ku. Tubuhnya aku sandarkan pada peha kiri yang aku angkat. Kedudukannya itu memudahkan tangan kanan ku menerokai tubuhnya.

Aku menatap wajahnya dalam cahaya yang samar-samar itu. Begitu ayu dan manis pada pandangan ku. Aku mendekatkan wajah ku ke wajahnya lalu bibir kami bertemu. Mula-mula hanya ciuman lembut tetapi kemudiannya berubah menjadi french kiss yang hangat dan nikmat. Shanna tidak lagi menahan dirinya. Dia merangkul ku dan menghisap lidah ku semahu-mahunya. Aku hampir lemas dibuatnya. Untuk mengimbangi perlakuannya, aku mula menerokai tubuhnya dengan tangan kanan ku yang bebas. Aku mula menyentuh buah dadanya. Kedua isi pejal itu diuli dan diramas ku dengan agak kuat.

Tidak puas dengan itu, aku memasukkan tangan ku ke dalam bajunya. Terasa hangat. Aku menyentuh kulit pangkal buah dadanya. Halus sekali rasanya. Perutnya yang sudah terdedah itu juga ku usap-usap lembut sambil aku melayani serangan mulut Shanna. Tangan ku menemui klip bra yang dipakai oleh Shanna. Ianya terletak di hadapan dan dengan mudah sekali aku melepaskannya. Kini, buah dadanya terdedah dan tersembul bagaikan ingin melompat. Tanpa melihat, aku terus menyambar buah dadanya. Terus diuli, diramas dan digentel-gentel putingnya yang rasanya sebesar kuku jari tangan. Putingnya berdiri keras!

Aku melepaskan aksi french kiss kami kerana aku ingin sekali melihat buah dada Shanna yang sedang dikerjakan oleh tangan kanan ku. Saat aku menatapnya, aku sungguh terpesona dangan kemolekan buah dadanya. Cukup padat dan pejal serta tidak keterlaluan besar. Mungkin sekitar 34c. Tanpa diminta atau disuruh, mulut ku terus menyambar putingnya. Aku menghisapnya dengan lembut dan kemudiannya memutar-mutar lidah ku di sekeliling putingnya. Selesai satu, aku berpindah pada puting yang satu lagi.

Shanna memang sudah mendesah-desah dan mengerang tidak keruan lagi walaupun suaranya seperti ditahan-tahan. Kemudiannya, aku mula menghisap dan menyedut puting dan isi di pangkalnya berkali-kali dengan kuat dan bernafsu. Tubuh June terangkat-angkat bila aku menghisap buah dadanya. Bersamaan dengan itu, dia mengerang nikmat.

“Uuuhhhhh…. …uuuhhhhhh. ……..hhaahhhh …….”
Aku berhenti. “You like it, sayang?”tanya ku menggoda.
“Ohhhh..yes.. .Buat lagi, sayang. I love it!”Matanya terpejam.

Aku melepaskan serangan ku pada buah dadanya untuk menerokai leher Shanna yang halus dan lembut kulitnya. Aku mula mencium lembut dan kemudian mengubahnya kepada jilatan dan hisapan penuh nafsu berahi. Aku menerokai setiap inci lehernya. Shanna menggeliat kegelian dan kenikmatan. Kali ini, dia sudah tidak terkendali lagi. Berkali-kali dia menangkap kepala ku dan menghujani mulut dan wajahku dengan ciumannya.

Aku mengubah corak serangan ku. Kali ini, bergantian leher, dada dan buah dada Shanna diserang oleh mulut dan lidah ku. Suara desahan dan erangan serta pekikan kecil June sudah jelas kedengaran. Bimbang juga aku kerana takut didengari oleh seseorang yang mungkin kebetulan berada hampir dengan kami. Namun, aku sudah dikuasai oleh nafsu. Aku sudah tidak peduli lagi.

Tangan kanan ku yang bebas aku pergunakan untuk meramas-ramas dan menekan celah kangkang Shanna. Jari-jari ku menggaru dan mengusap lembut di situ. Aku dapat merasakan vaginanya yang di bawah celananya itu bereaksi berdenyut. Aku bertambah geram. Tubuh Shanna juga bereaksi setiap kali jari-jari ku memainkan celah kangkangnya. Gerakan tubuhnya seperti menyua-yuakan celah kangkangnya untuk diusap dan diramas oleh tangan ku. Aku tidak puas meramas begitu lalu aku mencari button dan zip celana panjangnya. Kedua-duanya aku lepaskan tanpa perlawanan dari June. Dia seperti merelakannya malah dia turut mengangkat sedikit pantatnya untuk memudahkan aku melurutkan celana panjangnya sehingga celana dalamnya terdedah.

Aku menelan ludah melihat suatu pemandangan yang begitu indah. Tangan ku terus menyusuri pehanya yang halus dan lembut. Perlahan sahaja tetapi menyebabkan kesan yang amat dirasai oleh Shanna. Pehanya bergerak-gerak, mungkin kerana dia menahan rasa geli dan nikmat. Setelah puas berbuat begitu, aku menyusuri bahagian dalam pehanya. Aku tidak menyentuh terus vaginanya kerana sedikit agak sukar. Pehanya tidak dapat dibuka lebih luas kerana celananya masih ada di situ. Namun, itu tidak menghalang ku.

Perlahan-lahan aku mula menyentuh bahagian atas vaginanya yang masih ditutupi celana dalamnya. Aku mengusap-usap lembut. Sambil itu, aku masih lagi menghujani mulut dan tubuh Shanna dengan ciuman dan kucupan serta jilatan lidah ku. Ada kalanya aku berhenti untuk menatap tubuhnya dan mengambil nafas. Vaginanya terus ku layani dan celana dalamnya mula lembab. Aku yakin yang vaginanya sudah lama bereaksi terhadap sentuhan ku. Aku tidak mahu menunggu lama lalu aku menyelinapkan jari ku di bawah celana dalamnya. Hmm..bulu-bulu halus tersentuh oleh jari ku. Aku mengusap di situ. Kemudian aku mula mencari sasaran seterusnya. Jari ku menemui belahan vaginanya. Terasa hangat dan licin. Klitorisnya sudah terasa kembang. Aku menggentelnya. Shanna terpekik lembut.

“Haahhhhhhhhhhhhhh. …..sayangg. ..” hempasan nafasnya kedengaran berat.

Aku menatap wajahnya. Dahinya berkerut. Matanya terpejam. Hanya mulutnya yang terbuka sedikit sambil nafasnya menderu laju.

“You suka, sayang?”
“Suka, yaangg…Oohhh. ..uuhhhh. …lagi, sayang! Jangan berhenti, pleaseee!”

Mendengar pengakuan itu, aku bertambah girang dan bernafsu sekali. Aku percepatkan gentelan ku pada klitorisnya. Beberapa kali juga jari ku menyelinap masuk ke dalam lubang nikmatnya yang sudah basah dan licin itu. Sambil itu juga aku meneruskan serangan ku pada bahagian-bahagian lain di tubuhnya yang sensitif terutama sekali buah dada dan lehernya dengan mulut dan lidah ku. Aku langsung tidak memberi ruang untuk Shanna menguasai ku atau membalas kembali apa yang aku lakukan terhadapnya. Apabila dia kelihatan seperti mahu mencium ku, aku mengelak dengan mencium buah dadanya atau lehernya. Dia mengetahuinya dan itu membuatkan dia semakin kuat bereaksi.

Sekitar 20 minit kami berada dalam aksi itu. Aku hampir kepenatan. Reaksi Shanna sudah menunjukkan tanda-tanda dia akan orgasme. Aku menunggu sehingga dia menghampiri ke puncak. Aku segera memperhebatkan serangan ku. Tidak lama kemudian aku merasai sedikit ketengangan pada otot-otot pehanya. Dia akan segera orgasme.

“Sayanggg…. I nak keluar…I nak… keluar…..”katanya tertahan-tahan. “Sikit lagi, sayanggg…. Sikit lagiiii..Jangan berhenti! Jangan berhenti..! Oohhhhh…Uuhhhh. .”

Tiba-tiba aku menghentikan semuanya. Aku berhenti menciumnya. Aku berhenti mengganyang vaginanya. Aku menarik tangan ku. Shanna tersedar dari khayalnya.

“Sayanggg!!!! Kenapa berhenti? I dah mau sampai tadi.”

Aku diam sebentar, membiarkan Shanna terpingga-pingga dan tertanya-tanya. Aku menatapnya sambil tangan ku masih memeluk pinggangnya. Melihat aku masih belum menjawab pertanyaannya, Shanna segera bertanya lagi.

“Kenapa, yang?”
Aku akhirnya menjawab. “Tidak ada apa-apa, sayang. I cuma tak mahu meneruskannya. Itu saja.”
“Kenapa? U tidak suka dengan I?”
“Bukan begitu. You lihat lah tempat ni. Kalau kita teruskan tadi, kita akan make love atas batu ni. Kalau ada orang tiba-tiba muncul dan lihat kerja kita itu, bagaimana? Lagipun, I rasa tidak selesa duduk lama-lama macam ni. Atas batu pula tu”

Sebenarnya, semua yang aku katakan itu hanyalah sekadar alasan sahaja. Niat sebenar aku menghentikan permainan itu hanya satu sahaja. Aku ingin melihatnya meminta ku membuat yang lebih daripada aksi kami sebentar tadi. Aku melihat jam tangan ku. Waktu menunjukkan pukul 12.42 tengah malam. Shanna memandang ku dengan pandangan yang sayu.

“Sudahlah, sayang. Malam dah lewat. Kita pulang saja, ok?” kataku sambil membantunya merapikan tubuh dan pakaiannya yang terdedah dan terlepas sana-sini.
“Tapi…..” Shanna kelihatan mahu memprotes.
“Apa dia?”Tanya ku, cuba untuk memancingnya.
“Dah tengah malam ni, sayang.”katanya. “Tak payah pulang ke S. I tak sedap hatilah kalau you pulang seorang diri. Nanti kalau apa-apa hal terjadi kat jalan, you juga yang susah.”tambahnya lagi.
“I boleh tidur dalam kereta.”
“Rumah I kan ada. Buat apa tidur dalam kereta? You tak sudi ke datang ke rumah I?”
“Bukan tak sudi. You tak jemput pun.”jawab ku bersahaja.

Shanna mencubit lengan ku sehingga aku mengaduh kesakitan. Dia kelihatan seperti kegeraman.

“Rasakan!”katanya.
“Sakit lah. Apa ni main cubit-cubit pula?”
“You ni buat I geram tau! Dah lah tadi tiba-tiba berhenti. Lepas tu kata I tak jemput dia.”

Aku hanya tersengih. Aku kembali membantunya mengenakan semula celananya. Aku sempat mengucup pipinya sebelum dia mengenakan kembali tudungnya.

“Kat rumah you nanti, I tidur kat mana?” aku coba menggodanya.
“Rumah I ada 2 kamar tidur. Satu untuk I, satu untuk anak-anak I. You nak tidur mana?” Shanna pula yang menggoda ku. Hampir tidak menjadi strategi ku.
“Itu kan rumah you. You yang jadi tuan rumah. So, terpulang dengan you nak suruh I tidur mana.”jawab ku sekenanya.
“Kalau I suruh you tidur dalam toilet, bagaimana?”Shanna cuba bercanda.
“Kalau dalam toilet, lebih baik I pulang ke S!”
“Jangan! I tak mau you pulang.”Shanna segera menarik lengan ku. “Hmm….I nak you kongsi bed dengan I, ok?” katanya lagi dengan gaya yang sedikit manja lalu terus berdiri.

Aku pun turut berdiri. Kami berjalan balik ke kereta ku bergandengan seperti mana ketika kami datang ke tempat itu beberapa jam sebelum itu. Cuaca sejuk sudah lama mengigit kulit sehingga kami terpaksa berjalan lebih cepat untuk sampai ke kereta. Sebaik sahaja kereta ku dihidupkan, aku pun terus memecut meninggalkan tempat itu.

Bersambung...

Iklan di Post