Terima Kasih Suzana

Ni cerita main ngan Suzana di sebuah massage parlour di PJ. Amboi, pertama kali tengok dia, zakar dalam seluar ku terus tercacak dengan begitu cepat. "Apa khabar bang?" tanya Suzana sebaik saja membuka pintu bilik di situ. Aku tergamam memandang tubuhnya yang solid berketinggian lebih kurang 5 kaki 2 inci, kaki bersaiz 5 dengan tumitnya yang lebar dan bulat.

Suzana terus mengarahkan aku berbogel untuk diurut. Diapun turut berbogel sama menampakkan dua gunung yang solid berputing keras kerana terangsang melihat zakarku sepangjang 6 1/2 inci yang dah keras dan tegak ke arahnya.

Sebaik saja menangkup, Suzana mula mengurut sehingga tersentuh batang zakarku. Air maziku telah mula meleleh kerana membayangkan bagaimana Suzana akan ku kudakan nanti. Suzana nampak macam "ganas" sikit. Sesudah mengurut bahagian depan badanku, Suzana memberi isyarat memulakan hubungan sek dengannya. Aku cukup tak sangka Suzana sanggup mengulum batangku yang dah berlendir dan melalukan blowjob dengan pantas. Hampir-hampir aku tewas... Suzana cukup hebat, setiap titis air maziku ditelannya begitu saja. "Masin" katanya.

Setelah kulum mengulum, Suzana, budak Sarawak tu, mula duduk atasku. Aku ingat dia dah mula nak "merogol" aku tapi cepat-cepat memakaikan kondom kepada batangku yang tercacak keras. Biasalah, diaorang tak nak main kalau tak pakai kondom, takut penyakit! Dah tu, dia masukkan batangku dan mulalah berdecap-decup bunyinya. Lama jugak, rasa nak patah batangku dikerjakan Suzana. Tiba giliran aku menindih tubuhnya. Kedua-dua tapak kakinya yang lembut dan licin berada dihujung hidungku yang menghidu dan menjilat-jilat kakinya sambil batang zakarku melayang pantat Suzana yang mula longgar. Aku tujah sepantasnya dan sekeras-kerasnya. Kesian Suzana...."Sakit ke" aku tanya. Dia menidakkan dengan menggeleng-gelengkan kepala. Aku ni klien, kenalah layan macam mana pun. Sambil mengiring, aku tujah lagi dengan pantas.... Suzana kerap mengerang..ahhhhh, uuuhhh, aduhhh...issssst... macam-macam bunyi. Aku mengenakan stail doggy pulak. Aku belasah cukup-cukup. Dalam hatiku berkata "Kenapalah kau budak Melayu sanggup buat macam ni, nah rasakan". Aku ajak Suzana berdiri dan dia tersandar ke dinding sambil terkangkang luas. "Plaak, klecik, klecik..." masuk lagi batangku. Bila aku cuba mendukungnya, dia mengelak... Suzana dah tewas. Dah hampir setengah jam. Masa sejam package massage tu dah hampir tamat. Suzana mengingatkan ku. "Ah! Abang boleh tambah sejam lagi", jawabku yang mula seronok main dengan Suzana, tapi sebenarnya dia dah tewas.

"OK lah, Zana baring, abang kerjakan kaki Zana", aku offer main kakinya. Dia heran habis... apa pulakni nak main kakinya. Kaki Suzana turn on bagiku. Lembut habis, licin tapi kukunya dibiarkan panjang-panjang tapi kemas dan rapi. Aku tiarapkan Suzana supaya senang nak menujah tumit lebarnya yang solid dan lembut. Kondom ku cabutkan, Suzana membiarkan aku menggolekkan kepala batang yang berair ke atas tumitnya. Aku sondol-sondol, aku gesel-gesel ke tapak kakinya sehingga ke hujung jari kaki Suzana. Kaki sebelah dalam kulumanku. Suzana kegelian. Tumit Suzana mula lecak dengan air maziku.

Akhirnya aku tekan batangku kuat dengan menggesel dari tumit ke tapak kaki Suzana, bertalu-talu sehingga aku rasa sungguh sedap dan kepala batangku mula berkilat. Aku dapat rasakan air mani mula menuruni batang dan akhirnya memancutkan sekurang-kurangnya ENAM pancutan pekat air mani ke atas tumit kaki Suzana dan meleleh-leleh ke tapak kaki Suzana. Aku puas.

Suzana aku ucapkan terima kasih kerana dapat memenuhi kehendak seks ku.

Iklan di Post