Shanna Kesayangan Ku Episod 2

Walaupun aku ingin lebih cepat tiba di rumah Shanna, aku tidak mahu memecut terlalu laju kerana keadaan jalanraya yang mempunyai banyak selekoh merbahaya. Mata ku juga terasa sedikit mengantuk. Lebih kurang 30 minit berada di atas jalanraya, kami pun tiba di perkarangan rumah Shanna. Keadaan di sekeliling agak gelap. Hanya ada sinaran cahaya daripada lampu-lampu jalan yang samar-samar. Rumah-rumah di situ sudah gelap kerana penghuni-penghuniny a sudah lama dibuai mimpi.

Shanna keluar dari kereta ku untuk membuka pintu pagar lalu terus membuka pintu rumahnya. Aku memandu kereta ku masuk ke tempat letak kereta dan berhenti di belakang kereta Shanna yang ditinggalkannya di situ sebelum dia keluar dengan ku. Setelah memastikan keadaan kereta ku selamat untuk ditinggalkan, aku terus mengekori Shanna masuk ke dalam rumahnya.

Shanna tidak menghidupkan lampu di ruang tamu. Keadaan agak gelap sehingga dia menghidupkan lampu bilik tidurnya yang samar-samar. Aku terus menyertai Shanna di dalam bilik tidurnya. Keadaan bilik tidur itu cukup kemas dan cantik. Haruman yang menyegarkan memenuhi ruang kecil itu. Katil yang cukup luas di tengah bilik itu menarik perhatian ku. Aku terus merebahkan tubuh ku di atas katil empuk itu. Tubuh ku terasa begitu selesa sekali setelah duduk di dalam kereta terlalu lama. Aku memandang sekeliling bilik itu. Shanna tidak kelihatan. Rupa-rupanya, ada bilik air kecil di dalam bilik tidur itu.

Aku sedang mengelamun ketika Shanna keluar dari bilik air kecil itu dengan hanya dibaluti oleh kain tuala putih yang menutupi tubuhnya separas peha. Aku sempat kagum melihat keadaannya itu. Shanna tersenyum lalu menghampiri ku. Aku segera menarik tangannya sehingga dia terduduk di sebelah ku. Dia mengucup lembut bibir ku. Aku membalasnya menjadi ciuman hangat.

“Sayang..I nak bersihkan badan I dulu.” Katanya lembut. “Badan I terasa melekit-lekit.” Tambahnya lagi.
“Boleh I ikut?” aku menggodanya.
“Tak boleh! Nanti lain jadinya!” katanya dengan manja. Shanna sempit mencubit lengan ku. Aku hanya tersengih. “You baring-baring lah, ok?”
“OK.”jawab ku pendek.

Shanna meninggalkan ku bersendirian untuk masuk semula ke dalam bilik air itu. Aku bingkas bangun lalu menanggalkan baju dan jeans ku. Mana mungkin aku mahu tidur dengan baju dan jeans. Kemudian aku naik semula ke atas katil dan masuk ke dalam selimut. Aku berbaring sambil menunggu Shanna selesai di dalam bilik air. Lama juga wanita itu di dalam bilik air. Aku hampir terlelap ketika dia keluar di situ. Aku segera bangkit lalu masuk ke dalam bilik air dan membersihkan diri seadanya. Tubuh ku terasa segar setelah aku selesai membersihkan diri.

Aku menyertai Shanna di atas katil empuknya. Dia sudah pun berada di dalam selimutnya. Dengan hanya bercelana dalam aku pun masuk ke bawah selimut. Sebaik sahaja aku berada di sebelahnya, aku terus memeluk mesra tubuh harum Shanna. Dia hanya memakai sehelai T-shirt tanpa bra. Di bahagian bawahnya dia hanya memakai panty.

“Hmmm….harumnya body you…” Aku mencium aroma harum dari tubuh wanita itu. Shanna hanya tersenyum lalu mencium bibir ku. Aku segera membalasnya dengan hangat. Dari sekadar ciuman lembut, ia berubah menjadi kuluman penuh berahi. Tangan ku mula menjelajah ke perut Shanna, menyelinap ke dalam T-shirt nya dan terus mendapatkan gudukan isi pejal dan padat di dadanya. Aku meramas-ramas lembut pangkal buah dadanya dan sekali sekala memintal-mintal puting-putingnya yang sudah berdiri keras. Sementara itu, bibir kami masih bertaut erat. Lidah saling berlaga.

Aku melepaskan bibir Shanna untuk mencari sasaran lain. Bibir ku menemui lehernya yang jinjang. Kulitnya lembut dan harum. Aku membenamkan terus muka ku di situ sambil memagut kecil lehernya. Lidah ku juga mula beraksi. Shanna mendesah kenikmatan. Nafasnya mula kencang. Erangannya juga mula kedengaran apabila aku semakin galak menjilat dan mencium lehernya. Tangan ku pula semakin mengganas di dadanya. Gundukan buah dadanya diramas dan diuli ku semahu-mahunya. Putingnya ku pintal-pintal, picit dan ku tarik sehingga tubuh Shanna menggeliat.

Suasana sudah bertambah panas. T-shirt Shanna yang membataskan aksi kami segera ditanggalkan. Tubuh Shanna sudah telanjang sepenuhnya. Hanya panty nya sahaja yang tertinggal tapi aku belum lagi mahu menanggalkan nya. Aku sempat memandang tubuh Shanna sebelum meneruskan aksi kami. Sungguh mempersonakan sekali tubuh mulusnya itu sehingga aku tidak dapat menahan diri lagi dari terus membaham tubuh itu. Aku mencium tubuhnya bermula dari perut disertai dengan jilatan-jilatan bernafsu. Tangan ku juga tidak tinggal diam. Aku turut menggunakan hujung jari ku untuk meraba sambil menggaru lembut bahagian dalam peha Shanna. Sentuhan lembut itu benar-benar telah membuatkan nafsu Shanna bergelora. Dia meracau dan mengerang, menyebut sesuatu yang tidak jelas. Yang jelas, dia tidak mahu aku berhenti melakukan aksi ku.
Bibir ku menemui buah dadanya. Pangkalnya ku jilat-jilat dan kemudiannya naik ke putingnya. Aku menggigit-gigit lembut putingnya.

“Oohhhhhhhhh. …sayangggg. ..Sedap, sayang. Hisap puting I, sayang…pleasee. . Hisap kuat-kuat!” Shanna mengerang sambil merayu ku. Kedua-dua tangannya menangkap kepala ku lalu ditekannya ke bawah.

Aku membuka mulut ku seluas yang boleh lalu aku pun terus membaham buah dadanya. Dengan penuh nafsu aku menyedut bahagian atas buah dadanya dengan putingnya sekali. Tubuh Shanna terangkat ke atas. Dia mengerang dengan kuat sambil menarik kepala ku ke arah dadanya. Perlahan-lahan aku melepaskan buah dadanya sedikit demi sedikit sehingga putingnya terlepas. Bergantian buah dadanya aku kerjakan seperti yang diinginkannya.

Kemudian aku kembali mencium dan menjilati tubuh harum itu. Perut, rusuk, buah dada dan lehernya terus menerus aku kerjakan bersamaan dengan suara desahan dan erangan Shanna yang benar-benar membuatkan nafsu ku bergelora. Tangan Shanna juga turut menerokai tubuh ku. Tangan kanannya sudah lama mengusik batang ku yang sedang menegang keras. Dengan rakusnya dia menarik celana dalam ku sehingga batang ku tersembul keluar. Tangannya segera meraih batang ku itu lalu digenggam dan dikocoknya dengan lembut. Aku membiarkan sahaja perlakuannya itu kerana aku juga menikmatinya.

Aku masih mahu menikmati gosokan dan kocokan tangan Shanna itu tetapi aku juga ingin memberikan kenikmatan yang sama kepada wanita itu. Perlahan-lahan aku menukar posisi aku yang sedang separuh menindih tubuhnya. Aku menanggalkan pantynya perlahan-lahan sambil mencium perutnya. Shanna membantuku dengan mengangkat sedikit pantatnya yang lebar dan berisi itu. Aku menarik pentynya sehingga ia terlepas dan melemparkannya ke atas lantai. Setelah itu aku kembali menyentuh bahagian dalam pehanya sebelum mulutku menemui gundukan isi yang ditutupi bulu-bulu halus di celah kangkangnya itu.

Aku terus menyentuh gundukan itu. Terasa hangat. Jari ku meneroka semakin jauh, menyentuh pula belahan vaginanya yang sudah basah dan licin. Kemudian aku menemui klitorisnya. Aku mengelus-elus lembut ketulan isi yang turut basah dan licin itu. Shanna mengerang kuat apabila aku semakin keras mengelus dan menggentel klitorisnya. Sementara itu mulut ku sekali lagi menyerang buah dada dan lehernya.

“Sayang….sedap tak?” Aku sempat berbisik di telinganya sambil tangan ku terus beraksi di vaginanya.
“Sangat sedap sayang… Jangan berhenti! Ohhhhh…. Sayang…cium pussy I, pleasee… I nak rasa you cium pussy I, yanggg… Ohhhhh…pleaseeee” .

Aku tidak menunggu lama dan terus mengambil kedudukan yang cukup selesa di celah kangkang Shanna yang sudah terbuka luas. Aku melipat lututnya dan aku terus sahaja mencium bahagian dalam pehanya dengan lembut. Kemudian, tanpa mengangkat muka, aku terus menjilat sehingga ke vaginanya. Sebaik sahaja lidah ku menyentuh klitorisnya, Shanna terus memekik kenikmatan. Suaranya bergema di dalam bilik itu. Lidah ku terus memberus dan menggentel klitorisnya sehingga tubuhnya turut bergerak-gerak. Pantatnya terangkat-angkat apabila aku menyedut dan menghisap klitorisnya. Aku juga meramas-ramas buah dadanya untuk memberi sensasi dan kenikmatan yang lebih.

Cukup lama rasanya aku menjilat dan menghisap vagina wanita sehingga ke satu saat dia memekik lagi bersamaan dengan gerakan tubuh yang agak keras. Kedua-dua pehanya mengunci kepala ku sambil tangannya menekan kepala ku ke bawah. Itulah saat dia mencapai orgasme nya yang pertama. Otot-ototnya terasa keras dan kejang. Aku membiarkan dia menikmati setiap detik orgasmenya sehingga dia mereda. Cairan licin yang membasahi vaginanya tidak ku sia-siakan. Semuanya aku jilat dan telan semahu-mahunya. Tidak cukup dengan itu, aku menghisap saki baki yang masih ada di dalam vaginanya.

Apabila Shanna sudah mereda, aku pun bangkit berdiri di tepi ranjang. Seperti mengerti apa yang aku ingin lakukan, Shanna pun turut bangkit dan duduk di tepi ranjang menghadap ke arah ku. Shanna terus mencapai celana dalam ku dan melurutnya ke bawah sehingga terlepas. Batang ku tersembul dan mengacung ke hadapan. Shanna terus menggenggam dan mengocoknya. Perlahan-lahan, masih dipenuhi dengan nafsu, Shanna membuka mulutnya. Dalam beberapa detik sahaja, batang ku sudah pun berada di dalam mulutnya! Sungguh… ianya amat nikmat sekali. Seluruh batang ku dihisap dan dijilatinya semahu-mahunya. Biji-biji nya juga tidak terkecuali. Aku melihat perlakuannya dengan penuh rasa kagum. Wanita itu kelihatannya seperti benar-benar kehausan seks.

“Sayang…” Shanna memandang ku. “I tak pernah buat macam ni dulu. Husband I tak bagi. Sekarang I nak buat apa yang lama I inginkan. You don’t mind?”
“No, honey. You buat lah apa sahaja yang you mau. Malam ni, I milik you.”

Buah dadanya yang terdedah berhayun-hayun mengikut gerakan tubuhnya. Aku segera mencapai buah dadanya lalu meramas-ramasnya. Putingnya ku tarik-tarik dan picit-picit. Semakin lama, semakin keras hisapan yang dilakukan oleh Shanna membuatkan aku semakin mendekati orgasme ku. Aku segera memberhentikan Shanna. Aku menyuruhkan membalikkan tubuhnya sambil berlutut. Sudah tiba masanya untuk kami melayari bahtera kami. Shanna mengerti kemahuan ku dan tanpa berlengah dia membuat posisinya di hadapan ku. Aku mendekatinya lalu memeluk tubuhnya dari arah belakang. Aku sempat mencium dan menjilat seluruh bahagian belakang tubuhnya sambil meramas buah dadanya yang bergantungan.

Setelah puas menciumnya, aku membantunya untuk menungging di hadapan ku. Aku yang berdiri di belakangnya dapat melihat dengan jelas belahan vaginanya yang diapit oleh pehanya. Pantatnya pula lebar, bulat dan penuh berisi. Aku tidak mampu menahan kegeraman ku lalu aku segera mencengkam pantatnya. Kemudian aku membenamkan mulut ku di belahan vaginanya. Aku menghisap vaginanya dengan kuat sehingga bunyi-bunyi nikmat kedengaran dengan jelas. Pantat Shanna bergerak ke kiri dan kanan. Kadang-kadang dia menyuakan pantatnya ke muka ku. Sebelah tangan ku pula sibuk di buah dadanya, memicit dan menarik-narik putingnya.

Suara desahan dan erangan Shanna kembali memenuhi ruangan bilik itu. Nafas kami menderu laju dan keras seperti nafsu kami yang sudah tidak tertahan lagi. Pada mulanya aku ingin melakukan doggy style tetapi kemudiannya berubah fikiran. Aku ingin melihat Shanna mengalami orgasme sepuas-puasnya. Aku memberhentikan aksi ku lalu naik ke atas katil. Aku berbaring terlentang dengan batang ku menegak.

“Mari, sayang….”Aku menarik lembut lengan Shanna.

Shanna menurut sahaja. Matanya kuyu. Nafasnya berat. Perlahan-lahan aku membantunya menaiki tubuh ku, mengambil kedudukan mengangkang berhadapan dengan ku. Aku menahan pantatnya sambil sebelah tangan ku memegang batang ku. Aku menggosok-gosok batang ku pada clitoris nya. Dirangsang sedemikian rupa, Shanna bertambah bernafsu. Dia tunduk mencari mulut ku dan terus mengulum dengan hangat sekali. Aku membalas kulumannya sambil menggentel clitorisnya.

“Ahhhhhhhhh.. ..sayang. ..”Shanna melepaskan kulumannya lalu mendesah.

Aku memaut tubuhnya lebih rapat ke tubuhku. Mulut kami bertemu lagi. Jari ku pula masih ligat menggosok dan menggentel clitorisnya. Setelah cukup puas dalam keadaan itu, aku menggenggam batang ku lagi dan mengarahkannya ke lubang vagina Shanna yang sudah basah dan licin. Shanna yang sudah lama menanti mula menurunkan pantatnya perlahan-lahan. Agak sukar juga batang ku untuk memasuki ruang vaginanya sehingga aku harus membetulkan kedudukan ku di bawah tubuh Shanna. Akhirnya batangku tenggelam habis di dalam vagina Shanna. Hangat. Nikmat. Aku mendiamkan seketika batang ku sambil memeluk tubuh Shanna dengat erat sekali. Kemudian aku menarik perlahan batang ku dan menolak semula ke dalam vaginanya.

“Ohhh….sedap sekali, sayang! Pussy you sedap sangat!”Aku sempat memujinya.

Shanna tidak menjawab. Hanya desahan dan rintihan nikmatnya sahaja yang kedengaran. Buat sementara waktu, aku tidak memberi ruang untuk Shanna beraksi. Aku menyodok vaginanya dari bawah sambil tangan ku memeluk tubuhnya. Beberapa kali kepala batang ku bertembung dengan dinding vaginanya, menimbulkan sensasi dan nikmat yang sungguh luarbiasa rasanya. Shanna semakin kuat terangsang. Sodokan ku semakin laju dan keras. Pelukan ku semakin erat. Aku membenamkan muka ku di lehernya dan menghisap kulitnya. Shanna menjerit halus.

Aku mula terasa agak penat setelah beberapa minit di dalam keadaan itu. Aku melonggarkan pelukan ku dan membenarkan Shanna mengangkat tubuhnya. Dia pula yang akan memulakan aksinya. Punggungnya diangkat sehingga batang ku hampir terlepas dari lubang vaginanya. Kemudian diturunkannya perlahan tetapi dengan agak keras, melurut batangku sehingga ke pangkalnya. Didiamkannya sebentar. Lubang vaginanya berdenyut dan tiba-tiba mencengkam batangku. Vaginanya mengemut batang ku dengan kuat sekali. Aku melihat wajah Shanna. Dia kelihatan amat bernafsu, menikmati setiap yang dilakukannya. Matanya terpejam. Mulutnya terbuka. Terdengar desahan yang kuat. Tangannya berpegang kuat pada bingkai katil.

Shanna bangun lagi dan sekali lagi dia menurunkan pantatnya, membenamkan seluruh batang ku di dalam vaginanya. Batang ku dicengkam dan dikemut dengan kuat lagi. Aku sungguh terpesona melihat aksinya. Akhirnya aku turut serta kerana aku sudah tidak tahan lagi melihat buah dadanya yang bergantungan seolah-olah meminta untuk diramas dan diuli. Aku terus mencengkam buah dadanya, meramas dan mengulinya dengan kuat. Putingnya ku picit dan tarik-tarik sehingga Shanna meraung nikmat. Di bahagian bawah, aku menolak batang ku ke atas dan bertahan sekuat yang mampu untuk mengimbangi aksi Shanna yang nampaknya bertambah agresif. Pergerakannya semakin galak. Tolakan ke bawahnya semakin terasa lebih berat dan padat sehingga katil itu bergoncang.

Melihat Shanna semakin agresif, aku pun turut menjadi agresif. Aku sudah tidak puas dengan hanya terlentang di bawah tubuh indah Shanna. Aku mengangkat separuh tubuh ku dan bertahan dengan siku kiri ku. Mulut ku terus menyambar buah dada Shanna. Putingnya yang keras dan kemerahan itu ku hisap sambil pangkal buah dadanya ku ramas. Dalam waktu yang sama juga aku menyodok-nyodok batang ku dengan kuat ke dalam vagina Shanna. Bergantian buah dada dan puting Shanna aku hisap penuh nafsu. Shanna meracau, merintih, mengerang dan mendesah silih berganti. Sambil itu dia terus menekan dan mengemut batang ku dangan vaginanya.

“Ohh..yes.. yesss…Ohh. . sedap, sayang! Jangan berhenti! Ohhh…ohhh! !”
“Ohh..fuck me with your pussy! Sedap pussy you, Shanna!”

Kami sudah bermandi peluh tetapi masing-masing sudah tidak memperdulikan nya. Shanna tiba-tiba mengubah pergerakkannya. Dia mula mengayak dan menggosok vaginanya pada bulu-bulu di pangkal batangku dengan kuat.

“Oohhh..sayang. . I’m cumming…I’m cumming..!!” Shanna sudah memberikan isyarat bahawa dia sudah menghampiri orgasmenya. Gerakannya dipercepatkan dan dikeraskan lagi. Dia tidak lagi turun naik tetapi lebih kepada mengayak-ayak batang ku. Klitorisnya digesel-gesel pada bulu-bulu di pangkal batang ku.
“Ohhhhhhhh… .sayaaaaaaaaaann nnggg!!! I’m cumming!! Oohhh!!! Oohhh!!!” Shanna menekan batang ku dengan keras sekali, menguras seluruh tenaganya untuk mencapai orgasmenya yang paling nikmat. Berkali-kali dia menekan kuat vaginanya ke bawah, membenamkan batang ku di dalamnya yang mengeluarkan cairan licin yang cukup banyak sehingga batang dan kangkang ku turut basah dan licin. Suara raungannya jelas kedengaran kuat sehingga aku terpaksa menutup mulutnya dengan mulut ku agar suaranya tidak kedengaran sampai ke luar rumah itu.

Aku membaringkan tubuh ku semula sambil memaut dan memeluk tubuhnya dengan erat sekali seolah-olah tidak mahu melepaskannya. Mulut kami masih berkuluman. Aku menyodok batang ku semula dengan kuat ke dalam vagina Shanna dan mendiamkannya. Vaginanya terus sahaja menyepit dan mengemut batang ku dengan sisa-sisa tenaga yang masih ada di dalam tubuh itu. Beberapa minit berlalu dan tubuh Shanna mula mengendur. Tension yang berada di dalam tubuhnya mula reda.
Namun, aku ingin dia merasai sisa-sisa orgasmenya. Shanna masih lagi kelihatan bernafsu walaupun agak kendur. Aku menolak tubuhnya perlahan-lahan sehingga dia terlentang di sebelah ku. Tanpa berlengah, aku terus mengambil posisi di celah kangkangnya yang ku buka luas. Aku membenamkan muka ku di celah kangkangnya. Mulut ku terus menempel pada vaginanya dan lidah ku mula beraksi lagi. Shanna merintih apabila lidah ku bertemu dengan clitorisnya. Lidah ku menyapu ketulan daging lembut itu. Perlahan-lahan, aku menghisapnya.

“Sayang…ohhh! ! Ngilu, sayang…! Geli! Sedap!” Shanna kembali meracau dan merintih.

Melihat reaksinya begitu, aku memperhebatkan gerakan lidah dan hisapan ku. Lidah ku menyapu dinding-dinding vaginanya, menjilat cairan licin yang membasahi vaginanya. Hisapan-hisapan ku menimbulkan bunyi-bunyi nikmat yang benar-benar menambah berahi. Tangan ku pula bermaharajalela di dada Shanna, meramas dan menguli buah dadanya. Shanna mengangkat kakinya dan meletakkannya di bahu ku. Tangannya meramas-ramas rambut ku.

Aku tidak mahu menunggu lama lagi lalu bangkit, membetulkan posisi ku. Kangkang Shanna aku kuakkan luas-luas sehingga vaginanya ternganga. Aku sempat mengelus-elus vaginanya sebelum aku menggenggam batang ku, mengarahkan kepalanya ke lubang yang sudah basah dan licin itu. Shanna menanti, mengangkat pehanya dan melebarkan lagi bukaan kangkangnya. Perlahan tapi cukup pasti, aku menolak batang ku ke dalam lubang vagina Shanna. Batang ku meluncur dengan mudah.

Kepalanya bergesel dengan dinding vaginanya. Shanna mengerang nikmat. Dia mengangkat kepalanya, melihat ke arah kangkang kami. Dia kelihatan begitu kagum dengan pemandangan yang dilihatnya. Batang ku sedang memasuki tubuhnya! Aku membenamkan seluruh batang ku sedalam-dalamnya dan membiarkannya seketika. Kemudian aku menarik batang ku sehingga kepalanya hampir kelihatan. Aku sengaja tidak menolaknya ke dalam lagi. Kepalanya ku main-mainkan di mulut lubang vagina yang memerah itu.Shanna hilang sabar! Dia merentap pinggang ku dan menarik tubuhku ke bawah sehingga tubuh ku menindih tubuhnya. Kakinya terus mengunci pinggang ku.

“Sayang…jangan mainkan I, pleasee.. Puaskan I, sayanggg… I dah lama tak rasa macam ni. Puaskan, I….” Shanna merayu dalam rintihannya.

Aku hanya tersenyum. Shanna terus menyambar mulut ku dan kami berkuluman lagi dengan hangat. Tangannya memeluk ku dengan erat. Kakinya yang mengunci pinggang ku berusaha untuk menarik-narik pinggang ku ke bawah. Aku mengerti keinginan Shanna lalu mula menuruti gerakan kakinya. Aku mula dengan agak lembut dan perlahan tetapi gerakan kaki Shanna agak keras. Aku mempercepatkan gerakan pinggang ku. Semakin cepat dan keras. Shanna melepaskan kulumannya. Mulutnya terbuka. Desahannya mula kedengaran lagi diikuti dengan rintihan dan erangannya.
Pergerakan pinggang ku sudah tidak terkawal lagi apabila melihat Shanna yang semakin hanyut dan khayal dalam kenikmatan. Rintihan dan racauannya sudah tidak keruan lagi. Bergoncang tubuh sensualnya mengikut sodokan batang ku. Aku menguras segenap tenaga ku untuk memompa dan menyodok lubang vaginanya. Bunyi-bunyi nikmat jelas kedengaran dari celah kangkang kami. Apabila agak penat menindih tubuhnya aku mengangkat tubuhku dan bertahan dengan tangan. Sekali sekala Shanna mengangkat kepalanya untuk melihat batang ku menerjah ke dalam lubang vaginanya. Semakin bernafsu jadinya dia.

“Tunggu dulu, sayang..”Shanna tiba-tiba menahan gerakan ku. Dia menolak sedikit tubuh ku sehingga batang ku terlepas dari vaginanya. Dia mengambil T-shirtnya lalu mengelap batang ku yang berkilat dan licin disebabkan cairan dari vaginanya. Kemudian, dia menggenggam batang ku dan mengarahkan kepalanya ke vaginanya semula. Aku menekan lagi. Agak sendat. Aku menggesek-gesek dinding vaginanya dan batang ku meluncur masuk lagi.

“Ohhhhhhhhhhh. …..sedap, sayang! Buat macam tadi. Tekan dalam-dalam, sayanggg!! Ohhh… Make love to me, pleaseeee… Make me cum!!” Shanna kembali merayu ku.

Aku menyodok dan menghentak lagi. Kami kembali beraksi tanpa menghiraukan keadaan sekeliling lagi. Peluh membasahi tubuh kami, menimbulkan bau erotik yang sukar digambarkan. Kepala batang ku berdenyut, menandakan aku akan sampai ke kemuncak tidak lama lagi.

“Sayang….I dah nak sampai…” Aku mempercepatkan lagi pergerakan ku.

“Tahan, sayang… I’m almost there too!! Oohhhhh….. oohhhh… uuhhh…Sedapnya , sayang. I love it! I love you!”

Aku memompa sekuat-kuat tenagaku. Aku memeluk tubuh Shanna sambil menghisap lehernya. Erangan dan rintihan Shanna bergema di telinga ku. Kakinya turut sama menekan-nekan pinggang ku. Tubuh kami melekat bagaikan satu. Beberapa kali aku membetulkan posisi kami yang berubah disebabkan oleh pergerakan tubuh kami yang agresif dan ganas.

Akhirnya, dengan satu tujahan yang keras dan dalam, batang ku menyemburkan isinya memenuhi liang vagina Shanna. Vaginanya turut mengemut kuat batangku seolah-olah memeras segala isinya untuk keluar. Aku menyodok-nyodok batangku semula beberapa kali dengan harapan Shanna akan ikut orgasme. Tepat seperti jangkaan ku.. Tubuh Shanna mengejang lagi walaupun tidak sekuat orgasme pertamanya. Kami berpelukan erat. Aku membiarkan batang ku tetap berada di dalam vagina Shanna sehingga kami benar-benar terkulai.

Selang beberapa waktu, aku berbaring di sisi Shanna, tersenyum melihat dirinya yang kelihatan seperti benar-benar puas setelah sekian lama tidak menikmati hubungan badan yang benar-benar nikmat. Nafasnya masih menderu laju. Aku menarik tubuhnya merapati tubuhku lalu memeluknya dengan hangat. Aku meramas lembut buah dadanya sambil memainkan putingnya. Shanna menoleh ke arah ku sambil tersenyum. Dia mengucup lembut bibirku dan aku pasti malam itu tidak akan berlalu begitu sahaja tanpa pertarungan nafsu yang benar-benar hebat .

Iklan di Post