UnderAge

Aku langsung tak menyangka yang aku akan dapat menikmati kelazatan bermain bersama dengan 2 gadis dara sunti seperti Lisa dan Farah semasa aku berusia 13 thn.Lisa ngan Farah ni tua setahun dari aku. Harapan Aku, lisa dan farah akan merasakan keindahan pengalaman semaam sehingga dia ketagihnya dan datang kepadaku.

Keesokan harinya, selepas aku habis sekolah,Aku balik ker rumah. Waktu tu dah petang dekat pukul 7.00 petang. Aku pernah dicabar utk meraba 2 org pompuan sekaligus dalam bas sekolah aku dan salah sorang pompuan tulah yang aku kenal sebagai lisa.Sebenarnya korang ingat aku nak ker buat cam tu,tapi aku terpaksa.Nak mendekkan cerita,aku pegi la rumah pada suatu petang, lisa sorang-sorang.Masa tu,dia tengah tengok vcd,cite apa aku tak tau.Bila dia nampak aku dah masuk ke depan pintu, baru aku perasan yang dia bukan duduk sorang kat rumah,tapi adalaa kawan dia yang bernama farah.Budak farah ni cun dan sexi nak mampus.Keluar rumah je mesti pakai baju yang 'hanging' je.tetek dia takdelaa besar sangat.(umor baru 14)Bapak farah nie share partner bapak aku. Masa aku masok rumah lisa tu, bra dengan underwear bersepah atas carpet.

Aku tanye diorang buat ape?.diorang gelak² sambil tengok aku semacam je.Tak lama lepas tu farah duduk sebelah aku dengan tangan yang tak reti duduk diam tu meraba² xxxx aku dari luar. Wajahnya nampak merah padam jelas pada kulitnya yang putih bersih., kelihatan manis dan ayu. Bibirnya yang merah dan kecil tersenyum malu sambil memperlihatkan giginya yang putih.Cutenye wajah dier bile senyum kat orang . Aku cuba ubah topik sebab aku tak berapa selesa ngan layanan si farah ni.Pastu lisa pulak datang depan aku, pastu membuka baju dia.Tak pakai bra. Tetek dia takde laa besar sangat.

Yang farah ni pulak dah bukak semua dah.Aku tengok cipap diorang dah basah dah.Petang tu mak bapak lisa balik kampung, lisa ajak farah teman dia kat rumah.Kebetulan dah aku ada diorang ajak aku join sekali. lisa yang dah tak tahan suruh aku jilat cipap dia.Aku tanya dia "sedap ke air cipap ni". Dia ngan farah gelak².Pastu farah jawab "kalau tak sedap, takde laaa orang tak pasal² suke jilat cipap".Masa aku tengah syok jilat cipap lisa, farah pulak merengek suruh aku jilat cipap dia. aku jilat pulak cipap farah sambil lisa mengisap batang aku.Sedap!!! rasa cam nak tercabut je batang aku.

"Faiz ..." farah berbisik perlahan, kelihatan takut dan gementar.

"Kenapa nak lagi?", hanya itu yang terucap. Fikiranku telah dikuasai oleh nafsu tak tau nak cakap apa.

"Tapi Faiz .... Farah takut laa. .."

"Takut apa" lisa mencelah."tak ada yang perlu farah takutkan. percayalah.", lisa cuba meyakinkan farah.

Aku memulakan permainan ini dengan menjilat,hisap dan gigit lembut kedua belah tetek farah. farah mengrang kesedapan "ahhh...ahhhh....ahhh".lisa pulak tak habis ² mengisap konek aku.

Tanpa berlengah lagi aku pun mencabut konek aku dari mulut lisa dan terus mengusap ke bahagian kelentit farah. farah sedap dan meramas batang ku sambil meng'guide' konekku ke lubang cipapnya. aku tahu apa yang farah nak dan aku terus memberikan kesedapan itu kepadanya. cipap farah yang dah basah tu senang je aku masuk dan aku kayuh perlahan ² .tetek farah pun ikut juga irama permainan kami.aku pegang tetek farah pastu mengisapnya perlahan².farah peluk kepala aku dengan kemas sehingga aku lemas.dekat tetek farah terdapat kesan gigitan aku.kesian diaa.tetek farah penuh ngan air liur aku.

setelah hampir sejam permainan ini berlangsung,aku memancutkan air mani ke atas carpet tempat kami bermain.farah dengan cepat terus mengisap konekku dan aku pulak mengisap cipap farah (posisi 69)"sedap jugak rasa air mani ni yek" kata farah. "air cipap farah pon sedap jugak" membalas kembali penghargaan yang diberikan kepada aku.selepas kami mandi bersama, farah pon meminta diri pulang ke rumah. msa tu dah pukul 7.30 pagi.sekarang tibalah masa aku ngan lisa pulak.aku buat benda yang sama pada lisa seperti mana yang aku buat pada farah.

sekian.....

Iklan di Post