Aku, Malek Dan Kiah Bahagian 1

Ini adalah kisah diri aku. Sebagaimana kebanyakan lelaki lain, aku mempunyai nafsu terhadap perempuan. Yalah, lelaki mana yang tidak, kecuali yang gay sahaja. Tetapi nafsu aku ini bukannya pada anak dara sunti, tetapi pada perempuan yang telah berkahwin pada isteri orang lain. Nak tahu kenapa? Aku pun tak tahu. Mungkin sebab thrill untuk memikat perempuan yang telah berpunya. Kalau anak dara tu senang lekat sebab dia pun sedang mencari jugak.



Isteri orang ni lagi susah nak tackle, dan apabila dah dapat bukannya boleh bawak keluar sesuka hati di taman. Kena sorok sorok dan senyapsenyap dari pengetahuan suaminya dan masyarakat yang lain. It is the thrills and the adventures of cheating with another mans wife are the ones that made it really erotic. Aku mula mengenali nafsuku ini bila aku bertemu Kiah, isteri rakan karibku Malek, semasa kami belajar di overseas.



Kiah ni memang cantik orangnya. Kulitnya yang sawo matang beserta dengan rupa paras gadis kampung Melayu menyebabkan aku geram padanya dan menambahkan keingKiahn untuk aku take up the challenge untuk memikatnya. Obsesi aku terhadap Kiah semakin membuak dari hari ke hari. Setiap Malekam, aku teringatkan wajahnya. Aku sanggup mengumpul gambar gambarnya yang aku ambil tanpa pengetahuannya dengan menggunakan kamera zoom aku, dan kemudian merenung gambarnya itu setiap Malekam sambil melancap batang zakar aku sehingga ke klimaksnya sambil berfantasi seolah olah aku menyetubuhi Kiah.



Tahun berganti tahun. Kami semua telah pulang ke Malekaysia sibuk dengan karier masing masing. Kiah dan Malek telah mempunyai tiga orang anak, dan aku pula telah mempunyai seorang girlfriend bernama Ara. Walaupun sibuk dengan tugas masingmasing, kami sentiasa membuat gathering setiap hujung minggu: semua rakanrakan akan berkumpul di rumah masingmasing mengikut giliran dari minggu ke minggu. Setiap gathering, aku mendekati Kiah, mencium perfume yang dipakainya dan menghidu rambutnya tanpa disedari olehnya, suaminya mahupun rakan rakan yang lain.



Kadangkala, aku akan mengambil gambar group kami (kononnya), tetapi sebenarnya aku zoom kamera hanya pada Kiah seorang. Hubunganku dengan Ara adalah intim hanyalah sebab aku berfantasi bahawa Ara itu adalah Kiah. Setiap kali aku meniduri Ara, aku memejamkan mataku dan menganggap yang aku sebenarnya sedang menjamah tubuh Kiah. Walaupun kadangkala aku memanggil nama Kiah semasa aku sedang bersetubuh dengan Ara, dia tidak perasan kerana nama mereka hampir sama. Sehinggalah satu hari apabila Ara mengajak aku berkahwin, aku sedar bahawa selama ini aku telah menipunyayang aku telah menggunakannya untuk memuaskan nafsu aku sendiri.



Aku tidak boleh mengahwini Ara kerana aku tidak mencintainya dan aku tidak boleh membiarkan dirinya ditipu lagi. Aku mengambil keputusan untuk break-off dengan Ara. Dia mula mula tidak dapat menerimanya dan menjadi emotional. Hampir dua bulan dia mengamok. What a mess. Tapi akhirnya, dia dapat menerima hakikat bahawa aku benarbenar tidak mencintainya. Dalam salah satu dari gathering biasa kami, Kiah terus meluru kepadaku..



"Jantan apa kau ni Malek? Setelah sedap kau tebuk dia, kau sanggup tinggalkannya begitu saja?" Kiah dengan lantangnya mempertahankan kaum wanita sejenis dengannya.

"I have my reasons, Kiah" aku jawab perlahan.

"Reasons? And what reasons might that be?" jawabnya dengan nada yang marah.

"Yang aku nampak, engkau hanyalah seorang yang irresposible!" Aku tidak menjawab.

"Well?" sambung Kiah. Aku masih menyepi. Jawapan yang ada masih rahsia kecuali pada diriku sahaja.

"Lets go, Malek" Kiah memberitahu suaminya.

"I dont want to be around this filth!" Semasa mereka meninggalkan gathering tu, Malek menepuk bahuku..

"Gimmie a call if you want to talk about it"



Malam itu aku tidak dapat tidur. Fikiran dah berserabut. Keesokkan harinya, aku tidak menghubungi Malek, tetapi isterinya..



"Kiah, I need to talk to you."

"I have nothing to listen to you" Kiah menjawab ringkas.

"You want to listen to this", aku membalas.

"Kalau kau nak tahu reasons why I dump Ara, jumpa aku waktu lunch nanti"



Semasa lunch, aku bawa Kiah ke sebuah restoran di Kuala Lumpur.



Kenapa baru sekarang nak beri tahu? Kiah bersuara sebaik sahaja kami duduk di meja makan.

SeMalekam masa I tanyakan pada you, apasal senyap?

Sebab I only want to give the reasons to you jawabku.

To me? Kiah memotong ayatku.

I rasa the rest of us pun has the right to know

Shut up and listen Jawabku tegas.



Kiah menyandarkan diri di atas kerusinya sambil menyimpul kedua belah tangannya. Aku mengambil nafas panjang.



Okay, kau nak tahu sangat kenapa I dump Ara, well this is the answer. Aku merenung terus ke dalam matanya.

Kiah, ever since the first time Ive saw you, I have been crazy about you. Setiap Malekam aku teringatkan kau, I have been fantasizing with your pictures. Ya, Kiah, aku melancap setiap Malekam dengan gambar gambar kau. Ara? She is nothing but a tool for my fantasy. Setiap kali aku mengucup bibirnya, bibir kau sebenarnya yang aku kucup. Setiap kali aku mengusap rambutnya, menjilat lehernya, merapa badannya, itu semuanya sebenarnya adalah perbuatanku pada kau. And everytime I fucked her, it is you whom Im really fucking



Muka Kiah terus pucat, tangannya menggeletar mendengar kata kata lucah yang baru aku ucapkan padanya. Dia kemudian meletakkan tangannya ke atas meja. Aku terus mencapainya. Apabila aku memegang tangannya, dia terkejut dan menariknya balik. Kiah kemudian bangun dari kerusinya, masih dalam keadaan terkejut sambil berkata..



I, I have to.. Go.. Aku terus mengekorinya keluar dari restoran tersebut. Kiah terus menahan sebuah teksi yang berhampiran. Aku dengan pantas memegang tangannya.

Let me go, you sick bastard! dia menjerit.

Everything I said to you is the truth, Kiah. I want you

I am a married woman! I am married to your best friend!

I dont care.

I am a mother of three children! I have a wonderful husband and a perfect family

I still dont care. Air mata mengalir keluar dari mata Kiah.

Let me go, please jawabnya perlahan.



Aku melepaskan tangannya. Dia terus masuk ke dalam teksi dan mengarahkan pemandu itu beredar dari situ dengan segera. Kiah menutup matanya dengan tangannya sambil menangis. Selepas insiden itu, aku tidak berjumpa Kiah selama hampir sebulan. Setiap kali ada gathering, Kiah tidak ikut Malek sekali.



Mana bini kau, Malek? tanya Azlan, kawanku.

Tak sihatlah, ada kat rumah jaga budak budak jawab Malek selamba.

Hai, takkan tiga minggu tak sihat, mengandung lagi ke? Azlan berjenaka.

Taklah, I think three is enough jawab Malek sambil tersenyum.

You alright? aku menghampiri Malek

Sejak dua tiga minggu ni aku nampak kau muram semacam je

Im fine, well Malek menarik nafas panjang.

Sebenarnya tak jugak.

What happened? aku menanya.

Tak tahulah, Malek. Sejak dua tiga minggu ni, Kiah asyik naik angin je. Itu tak kenalah, ini tak kena lah. Malek memulakan ceritanya.

Kiah ada beritahu kau sebabnya? aku memberanikan diri bertanya.

Tak pulak, itu yang aku bengang tu. Mood dia ni unpredictable lah. Malek menggelengkan kepalanya.

Next week turn rumah kau pulak. Hopefully, kita orang dapat cheer her up aku menjawab.



Sebenarnya memang aku rindukan Kiah. Aku memang looking forward nak berjumpa dia minggu berikutnya. Aku dah tak kisah pada apa yang aku cakapkan padanya masa di restoran tempoh hari. Setiap hari aku mengira waktu bila akan dapat berjumpa dengannya. Walaupun aku boleh berjumpa dengannya secara personal di pejabatnya, tapi aku mengambil keputusan untuk tunggu hingga gathering rumah Malek.



Pada hari tersebut, aku segaja melambatkan diri. Aku mahu lihat reaksi Kiah apabila aku sampai. Apabila tiba di rumah Malek, semua rakan rakan telah berada di situ. All the guys tengah melepak kat living hall sementara yang ladies tengah sibuk berceloteh di dining. Budak budak kecik pulak tengah asyik bermain di luar rumah. Aku perasan Kiah bersama mereka. Mula mula dia kelihatan tenang, tapi setelah sedar bahawa aku berada di dalam rumahnya, dia nampak semakin gelisah.



Sepanjang Malekam itu, aku mencuri curi bermain mata dengan Kiah tanpa pengetahuan Malek dan rakan rakan yang lain. Setiap kali ada seseorang buat lawak, aku akan merenung Kiah dengan tajam. Kiah makin lama makin tak senang duduk. Dia beralih dari satu tempat ke satu tempat, bermain main dengan tangannya yang kadangkala semakin menggeletar. Ada kalanya matanya akan bertemu dengan mataku, tetapi dengan pantasnya dia akan cuba mengalihkan perhatiannya ke tempat lain. Akhirnya Kiah semakin gelisah dan masuk terus ke dapur.



Malek, aku nak tumpang tandas kau sekejap lah kataku pada Malek sambil berjalan menuju ke dapur rumahnya.

Haa.. Ada kat belakang tu. jawab JaMalek sambil melayan rakan rakan yang tak kering gusi berjenaka.



Aku masuk ke dalam dapur dan mendapati Kiah berada di situ sedang menyiapkan air untuk para tetamunya. Aku dengan perlahan menutup pintu dapur supaya rakan rakan di luar tidak nampak kami berdua.



What the hell are you doing in my house? Kiah menanya dengan nada yang marah bercampur gelisah.

Suami kau yang ajak aku sini. Aku datanglah. aku jawab selamba saja.



Kiah terus senyap. Dia terus membuat kerjanya di dapur membancuh air. Tetapi jelas bahawa dia tak dapat nak concentrate dengan apa yang dia lakukannya sendiri. Aku mendekatkan diriku kepadanya dari belakang secara perlahan-lahan.



Aku dengar kau ada gaduh dengan laki kau? aku bisik di telinganya. Kiah tersentak sekejap. Air yang disediakannya tertumpah sedikit ke dalam sinki dapurnya.

Kalau iya pun, its none of your fucking business Kiah menjawab.

No, Kiah. I think its all got to do with my fucking business jawabku kembali.



Aku kemudian dengan pantas memeluk pinggannya dari belakang. Kiah dengan meletakkan dulang gelas gelas minuman yang disediakannya di atas dapur dan terus berpusing menghadapku sambil tangannya cuba untuk menolak dadaku keluar.



Zack! Get you bloody hands off me! Kiah meninggikan suaranya kepadaku sambil bergelut untuk melepaskan dirinya dari pelukanku.

Or what? aku bertanya sambil tensenyum sinis.



Aku menguatkan lagi pelukanku pada Kiah. Inilah pertama kalinya aku mendapat rasa tubuh Kiah yang sekian lama aku idamkan. Dalam sekelip mata sahaja, batang zakar aku menjadi keras dan tegang. Aku mengalihkan tangan kananku dari pinggang Kiah ke punggungnya dan kemudian meramas sambil menekan punggungnya itu ke arahku sehingga batang zakar aku yang keras itu menekan celah kangkangnya.



Zack! Kiah mula panik

Kalau kau tak lepaskan aku, aku akan jerit sekuat kuatnya! dia mengugut.

Nak jerit? aku mengacahnya.

Jeritlah. Jerit sekuat kuat hati kau. Biar suami kau dan rakan rakan kita semua tahu yang kau dan aku sedang berpelukan dengan intim dalam dapur kau ni.



Kiah dah mati akal. Tenaga yang ada pada dirinya tidak cukup kuat untuk melepaskan dirinya dari pelukanku yang semakin kuat. Air matanya mula menitis.



Zack! suaranya semakin sebak.

What the hell do you want?

Kan aku dah beritahu kau tempoh hari. I want you aku terus menjawab.



Kemudian tangan kiriku terus memegang belakang kepalanya dan menariknya ke arahku. Aku terus mengucupnya dengan kucupan yang paling berahi. Apabila mulut kami bertemu, Kiah semakin panik. Dia cuba untuk bergelut melepaskan dirinya tetapi tidak terdaya. Dia juga cuba menjerit di dalam mulutku.



Hhmm!! Mmnn!! Mnnggh!! suaranya ditenggelami di dalam kucupanku.



Apabila Kiah cuba menjerit, mulutnya terbuka sedikit dan aku dengan pantas mengambil kesempatan itu untuk menjulurkan lidahku ke dalam mulutnya sambil meraba raba lidahnya. Kucupanku pada Kiah semakin berahi apabila aku menolak ke seluruh badan Kiah dengan tubuhku sendiri ke belakang menyebabkan dia hampir jatuh ke lantai, tetapi belakang badannya tersentak pada sinki dapurnya.



Aku mengangkat keseluruh badan Kiah dan menyandarkannya pada sinki tersebut. Kakinya sekarang tidak lagi terjejak pada lantai. Semuanya ini dilakukan tanpa aku melepaskan mulutku dari mulutnya. Oleh kerana tubuh badan Kiah sekarang berada tersepit di antara tubuhku dan sinki dapurnya, kedua belah tanganku sekarang bebas bergerak. Tangan kiriku terus mencapai buah dada kiri Kiah dan aku meramasnya dengan penuh nafsu, sementara tangan kananku pula menyelak kain Kiah dan terus meramas faraj di celah kakinya.



Apabila aku menjumpai seluar dalam Kiah, aku cuba menariknya keluar. Kiah terus bergelut. Kemudian aku menyeluk tangan kananku ke dalam seluar dalamnya dan terus meraba sambil meramas faraj Kiah. Dalam pada aku sedang menanggalkan seluar dalam Kiah, tiba tiba suara Malek kedengaran dari luar dapur..



Kiah, Kiah. Are you in there, sayang?



Setelah mendengar suara suaminya yang akan masuk ke dapur, Kiah semakin panik..



Mmaarggh!! Uurggh!! jeritnya sambil memukul mukul aku dengan tangannya.



Aku melepaskan mulutku dari mulut Kiah. Air liur dari kedua dua mulut kami melimpah turun ke dagu dan leher Kiah. Aku dengan pantasnya mengangkat diri aku dari tubuh Kiah apabila aku mendengar tombol pintu dapur dipusing. Aku terus bergerak ke arah bilik belakang. Oleh kerana Kiah sebelum ini tidak mempunyai sokongan tempat untuk dia berdiri, dia terus terjatuh ke atas lantai apabila aku melepaskannya dia. Dengan pantas dia bangun menghadap sinki apabila pintu dapur dibuka. Dia tidak sempat untuk menarik balik seluar dalam yang tersangkut di lututnya tetapi dia sempat untuk memperbetulkan kainnya menutup kakinya semula. Buah dada kirinya lagi masih terkeluar dari baju dalamnya.



Sayang, apa yang you buat dalam dapur lama ni? jenguk Malek kepada isterinya.

Tak ada apa apa Bang, Kiah cuma nak buat air je ni jawab Kiah sambil membelakangkan suaminya.



Keadaannya di hadapannya memang kusut. Mulut, dagu dan lehernya penuh dengan air liur kami berdua, buah dada kirinya masih tergantung keluar dari bajunya dan beberapa butang bajunya juga terlucut. Air matanya juga bergelinangan keluar.



Cepatlah sikit, ramai orang yang haus ni tegur Malek yang langsung tidak sedar apa yang telah terjadi pada isterinya itu.



Malek kemudiannya keluar dari dapur tersebut. Aku melihat Kiah dari dalam bilik belakang. Dia melepaskan nafas yang panjang dan kemudian tercungap cungap menangis. Apabila dia sedar yang aku sedang merenungnya, dia berhenti menangis dan membalas renunganku tetapi dengan perasaan yang benci. Sambil pendangannya tidak berganjak dari mataku, dia menarik semula seluar dalamnya ke atas, memperbetulkan buah dadanya ke dalam branya dan membutangkan semula bajunya. Aku mengampirinya dengan perlahan.



Apa lagi yang kau nak? suara Kiah antara kedengaran dan tidak.

Dah puas meraba isteri orang? sambungnya.

Belum, jawabku ringkas.



Aku terus meninggalkan dapur itu. Malam itu aku tersenyum di atas katilku. Di dalam fikiranku, aku cuba bayangkan apa yang sedang berlegar di dalam kepala otak Kiah pada ketika ini. Sanggupkah dia memberitahu Malek tentang apa yang berlaku pada dirinya siang tadi? Aku rasa tidak. Kalau ada sudah tentu dia memberi amaran kepada Malek tentangku sejak insiden di restoran tempoh hari. Keesokkan paginya, aku menghubungi pejabat Kiah.



Minta maaf, encik, jawab receptionist pejabatnya.

Puan Kiah ambil MC Hari ini



Aku pun bergegas ambil emergency leave and terus pergi ke rumah Kiah. Apabila aku sampai di rumahnya lebih kurang jam 9.30 pagi, aku dapati yang dia baru pulang dari menghantar ketiga tiga anaknya ke taska. Sebaik sahaja Kiah perasan kehadiranku, dia terus berlari masuk ke dalam rumahnya. Aku terus mengejarnya dan sempat menolak pintu rumahnya terbuka sebelum dia dapat menutupnya. Apabila telah masuk aku terus mengunci pintu rumahnya dari dalam. Aku kemudiannya terus menghampiri Kiah. Pada mulanya dia cuba berundur dua tiga tapak bila aku mendekatinya, tetapi langkahku kebih panjang menyebabkan aku dapat mencapainya dengan senang. Aku terus memeluk tubuh badannya dengan erat.



Zack.. Kiah memulakan kata kata.

Aku tidak berdaya nak melawan kau.. Tolonglah lepaskan aku dia merayu.

Tidak, jawabku.



Aku mengusap rambutnya dengan perlahan sambil merenung terus ke dalam matanya. Rupa Kiah comot betul pagi itu. Inilah pertama kalinya aku melihat Kiah tanpa sebarang makeup pun padanya. Rambutnya tidak terurus, matanya masih merah akibat kekurangan tidur, pipinya berbekas air mata yang telah kering. Selalunya aku akan bau wangian perfume di badannya, tetapi pagi ini badannya yang belum mandi itu berbau masam, sementara nafas mulutnya masih berbau air liur basi semalam. Tetapi yang anehnya, shalwat aku semakin berahi. Nafsuku terhadap Kiah semakin memuncak.



Aku melihat tubuh badan Kiah dan menghidu bau badannya sebagaimana keadaan semula jadinya, bukannya berselindung di sebalik topeng kosmetik atau wangi wangian tiruan. Aku dengan perlahan merendahkan mulutku dan terus mengucupnya dengan perlahan dan penuh kasih sayang.. Tidak seperti yang aku lakukan semalam. Pada mulanya, apabila bibir kami bertemu, Kiah tersentak sebentar kerana menyangka yang aku akan mengasarinya. Tetapi setelah merasai kelembutan kucupan yang berbeza itu, tubuh badannya semakin relaks. Setelah hampir dua minit kami berkucupan, Kiah dengan perlahan menarik mulutnya keluar.



Jangan, Zack.. ulangnya.

Kalau Malek dapat tahu tentang perkara ni he will kill us both

He wont find out, aku membalas.



Aku mengucup bibirnya kembali. Kali ini Kiah merelakan kucupanku. Dengan perlahan dia memeluk leherku. Aku pun mengangkat dan mendukung tubuh badannya naik ke tingkat atas rumahnya. Aku terus mendukungnya masuk ke dalam bilik tidurnya dan dengan perlahan membaringkan tubuhnya di atas katilnya. Sepanjang perbuatan ini, aku tidak sekalipun melepaskan kucupanku itu. Setelah membaringkan Kiah di atas katilnya, aku duduk sebentar sebelahnya dan melihat tubuh badannya dari atas sehingga ke bawah.

Bersambung...

Iklan di Post