dik Ela

Aku ader seorang kawan pompuan. Disebabkan dia nie lebih muda maka aku panggil dia dik Ela. Aku berkawan rapan dengan dik Ela semenjak aku menolong dia dalam satu masalah problem yang dia dah tak tahu nak buat cam mana. Sejak itu aku selalu gak ajak dia keluar - pergi makan dan ronda-ronda. Tempat yang aku kerap pergi dan ltuju dengan dik Ela ialah di tepi Lapangan terbang. Kami selalu lepak dalam kereta yang sengaja aku parking di bawah pepohon yang redup. Dulu memang banyak pohon rendang tapi sekarang nie dah tak ade dah - kena tebang sebab nak besarkan jalan.

Kau orang tentu tahu apa yang kita orang bualkan bila berada dua-duaan dalam kereta kan - tentulah pasal seks. Mula-mula aku tanya dik Ela pernah tak dia tengok konek lelaki. dik Ela kata pernah gak tengok tapi konek adik dia yang belum bersunat ajer. Aku bagi tahu dik Ela yang konek lelaki yang dah bersunat nie lebih besar, panjang dan lebih keras. Lalu aku offer dia untuk tunjukkan konek aku..

Mula-mula tu dia takut campur shy-shy cat la. Aku pegang tangan dik Ela dan letakkan di celah peha aku. Bagi dia rasa berani sikit. Pas tu.. aku suruh dia gosok la… apa lagi adik aku pun bangun la… Tersentak gak dik Ela bila dia dapat rasakan satu benda yang keras dan berbonjol dalam seluar aku.

Konek aku lak satu hal gak…. Bila digosok dan diusap dengan manja maka makin naik minyak lah dia… membesar dan terus mengeras. Bila aku dah tak tahan aku suruh dik Ela bukakan zip seluar aku dan masukkan tangan dia. dik Ela terus mengengam dan meramas-ramas konek aku bila aje tangan dia masuk ke dalam seluar aku.

Besar dan kerasnya, kata dik Ela. Aku buka mata dan tengok dik Ela. Dia senyum je. Aku mula menggesa dik Ela agar mengeluarkan konek aku dari tempat persembunyiannya. dik Ela angguk dan mula menarik konek aku keluar. Bila dah berada di luar, dik Ela terpaku dan membelek-belek konek aku. Habis solan ditanya pasal konek aku. Aku pun jawablah sekadar untuk merangsang nafsu dia. Dalam kepada otak aku mula memikirkan bagaimana nak suruh dik Ela kulum konek aku yang sedang membesar tu.

Sambil mengosok konek aku, aku mula memaut tengok dik Ela dan memberikan dia satu ciuman di pipi. Tak cukup dengan itu, aku mula mencium bibirnya. Aku menberi isyarat kepada dik Ela agar membuka mulut dan aku mula mengulum dan menghisap lidah dik Ela. Lama gak kami bertaut. Kemudian aku menjolok lidah aku ke dalam mulut dik Ela dan dia pula mula menyedut dan mengulum lidah aku. Pas tu aku menjilat tengok dan mengigit perlahan-lahan cuping telinga dik Ela.

Aku dapat rasakan nafas dik Ela dan tak menentu. Mengeliat semacam jer… tandanyer dik Ela dah mula naik stim. Dengan menggunakan sedikit psikologi aku menyatakan yang aku cintakan dik Ela.. . sambil aku mengigit dan menjilat cuping telinganyer.

Sebagai membalas tanda sayang aku padanya, aku minta agar dik Ela mengulum konek aku. Tanpa berlengah dik Ela.. tunduk dan mula menjilat dan memasukkan konek aku ke dalam mulutnya. Bila konek aku dah kena lidah dik Ela..aku dapat rasakan satu kenikmatan dan tiada tandingannyer…jiwa aku melayang jauh. dik Ela pulak mengulum dan menghisap perlahan-lahan, mula-mula kepada konek aku dihisapnyer… pas tu di turun ke batang…. Bila dah habis batang aku di jilatnyer.. barulah dia memasukan konek aku ke dalam mulutnyer sedikit demi sedikit.

Sambil dik Ela mengulum konek aku, dalam keadaan mata ku yang terpejam menikmati keindahan dan keseronokan itu, tangan aku mula menjalar ke dalam baju dik Ela. Mencari buah dadanyer. Aku angkat colinya dan aku kuakkan ke atas. Mula-mula aku meramas buah dada kiri dan kemudian aku beralih pula ke sebelah kanan. Puntingya menegang dan keadaan buah dadanya pejal… maklumlah belum di teroka lagi. dik Ela mengulum konek aku dan aku pula meramas-ramas buah dadanya. Ader la lebih kurang setengah jam kami menjalankan akitiviti berkenaan.

Dan otak aku mula memikirkan pula bagaimana nak merasai cipap dik Ela. Pada hari berikutnya, kalau tak silap ingatan aku pada waktu tengahari. Aku bertanya dik Ela bagaimana dengan pengalaman dia pada hari itu. Dia kata seronok dan kalau boleh nak buat lagi. Aku pun mengajak dik Ela untuk pergi ke satu bangunan. Kami naik ke tingkat 5 kerana aku rasa tingkat nie tak der orang sebab ader dewan dan bukannya pejabat.

Aku naik berasingan. dik Ela naik guna lif dan aku guna tangga. dik Ela punya pasal, tingkat 5 pun sanggup ku daki. Sesampai saja aku di tingkat 5, aku memerhati sekeliling dan mengajak dik Ela untuk masuk ke toilet wanita. Aku menguncikan pintu depan dan terus memeluk adik Wan. dik Ela membalas pelukan aku dan kami berkucupan untuk seketika.

Sambil mengulum lidah dik Ela, tangan aku terus meraba dan mula memasuki baju dik Ela. Tangan aku mencari buah dada dik Ela. Aku meramas perlahan-lahan buah dada dik Ela. Tangan dik Ela pula menggosok-gosok konek aku. Setelah konek aku keras dan mula mengembang, dik Ela membuka zip seluar aku dan mengeluarkan konek aku. dik Ela meramas-ramas dan mula menarik-narik konek aku.

Aku sudah jadi tak menentu dan terus menjilat dan mencium bertubi-tubi tengkuk dan seluruh pipi dan telinga dik Ela sambil meramas-ramas buah dada dik Ela. dik Ela aku tengok kelemasan dan mula menunjukkan reaksi berahi dan ghairah. Aku menanggalkan baju yang dik Ela pakai sambil tu aku turut membantu dik Ela untuk melurutkan seluar yang aku pakai.

Kini aku dan dik Ela sudah separuh bogel. Aku terus menggomoli dik Ela dan membuka coli yang membaluti buah dada dik Ela. Demi tercabut saja coli, aku merenung dan mengamati buah dada dik Ela yang masih segar dan bugar. Cantik dan menawan. Aku mula menjilat tetek dan putting dik Ela. Sambil menjilat yang kiri, tangan aku yang satu lagi meramas buah dada dik Ela yang sebelah kanan.

Bila aku menjilat tetek dik Ela di sebelah kanan, yang kiri menjadi mangsa ramasan aku. Setelah puas menjilat dan meramas tetek dik Ela, aku memberani diri untuk membuka seluar dik Ela. dik Ela turut sama membantu aku untuk membuka seluarnya. Setelah aku lurutkan seluar dik Ela, aku nampak di celah peha dik Ela sudah basah. Aku lalu meletakan tangan kanan di di permukaan cipap dik Ela lalu menggosok-gosok di situ. dik Ela sudah memejamkan mata dan hengusan nafasnya menjadi semakin kuat dan mengeluarkan bunyi.

Aku menanggalkan baju yang ku pakai. Kini aku sudah berbogel sepenuhnya tapi dik Ela masih lagi memakai seluar dalam. Aku memeluk dik Ela sambil tangan dik Ela menggosok-gosok konek aku. Aku suruh dik Ela mengulum konek aku. dik Ela duduk dan mengadap konek aku. Diramasnya konek aku dan dik Ela mula menjilat kepala konek aku hingga ke batang. Turun dan naik. Pas tu dik Ela meramas-ramas telur aku. Aku jadi semakin stim dan tak terkawal.. dik Ela memasukan konek aku ke dalam mulutnya dan mula sorong dan tarik. Aduh mah sungguh enak dan nikmat sekali.

Setelah hampir lima belas minit mengulum konek aku, aku bangunkan dik Ela dan kami berkulum lidah pula untuk seketika. Sambil berkucupan aku menurunkan seluar dalam dik Ela ke bawah. Bila sampai di lutut aku mula menurunkannya dengan menggunakan kaki aku. Dari mulut aku mula menjilat tengkuk, turun ke buah dada, ke pusat dan terus ke bahagian sulit dik Ela. Aroma yang keluar dari cipap dik Ela cukup memberahi dan menambah stim aku.

Kat situ ader sedikit bulu. Cantik sungguh cipap dik Ela. Pandai dia trim bulunya. Aku memulakan aktiviti kegemaran aku iaitu menjilat cipap dik Ela. Aku duduk dan terus menjilat, menarik dan menjolok cipap dik Ela dengan lidah aku. Semakin banyak air dik Ela yang keluar. Aku mendonggak ke atas dan melihat dik Ela sudah terpejam sambil tangannyer menarik-narik rambut ku. Aku teruskan aktiviti jilatan kau.

Untuk aktiviti seterusnya aku mengajak dik Ela untuk masuk ke bilik di dalam tandas tu.. Aku mendudukan dik Ela yang tengah stim dan berahi tu di atas mangkuk tandas. dik Ela duduk dengan keadaan terkangkang. Aku mula menjilat lagi cipap dik Ela. Semakin ku jilat semakin banyak air dik Ela yang keluar. Dengan menggunakan lidah aku mula menjolok-jolok ke dalam cipap dik Ela. dik Ela mengerang sambil menarik-narik rambut ku. Kemudian aku bangun dan mula menghalakan konek aku yang sedang keras memanjang itu tepat-tepat ke cipap dik Ela. Aku mula menekan secara perlahan-lahan. dik Ela menolak aku kerana sakit.

Aku minta dik Ela tahan dan dengan hentakan yang kuat aku menujah konek aku ke dalam cipap dik Ela. Tunjuhan aku yang kuat itu telah memecahkan dara dik Ela. Aku terus menolak masuk konek aku hingga sampai ke pangkalnya. Aku berhenti sekejap untuk melihat reaksi dik Ela. Semasa aku menunjah masuk tadi dik Ela memeluk aku dengan erat sekali. Apabila pelukan dik Ela sudah mulai longgar aku menarik sedikit konek aku dan memasukan semula. Aku tarik dan masuk. Semasa aku tarik, aku dapati ader lendir merah di konek aku.

Setelah cipap dik Ela aku rasa sudah boleh menerima konek aku, maka aku terus melakukan proses sorong dan tarik. Dari perlahan kepada selaju-lajunya. dik Ela terhenjut-henjut menurut getaran dan gegaran kemasukan konek aku. dik Ela memenjam mata dan mengertap bibir menahan asakan aku sambil menikmati keseronokan bersetubuh. Proses sorong dan tarik aku berjalan dengan lancar dan tiba-tiba aku mendapati dik Ela memeluk aku dengan kuat. Serentak dengan itu aku dapati tubuh dik Ela mula kejang dan konek aku digrip dengan kuat sekali. Tahulah aku yang dik Ela sudah klimaks.

Aku berhenti sekejap untuk memberi ruang dik Ela klimaks. Aku meneruskan sorong tarik aku dan akhirnya aku juga sudah mula sampai ke penghujungnya. Aku menarik konek aku dan serentak dengan itu terhambur keluar cecair putih dari konek aku. Terpanjut dan melekat di tubuh dik Ela yang keletihan. dik Ela membuka mata dan satu senyuman terukir di bibir dik Ela. Kami berehat seketika kerana keletihan dan aku bersama dik Ela duduk di atas mangkuk tandas sambil berpelukan.

Selepas itu kami bangun, membasuh kemaluan masing-masing. dik Ela mencium aku tanda puas dan aku membalas ciuman dik Ela juga kerana puas. Kami memakai kembali pakaian kami dan bercium semula untuk berpisah. dik Ela turun ke bawah menggunakan lif dan aku menggunakan tangga.

Aktiviti kami bersetubuh dalam tandas ini berlanjutan pada keesokan hari, minggu dan bulan berikutnya. Aku dan dik Ela menikmati keseronokan persetubuhan dalam toilet. Tapi kini dik Ela sudah berkahwin. Dan aku mula mencari ganti ‘dik Ela’ ku itu.

Iklan di Post