Penangan Isteri Orang

Kisah yg aku nak beritahu korang ni adalah kisah benar yang telah berlaku kepada aku dan aku telah melakukan hubungan seks dengan isteri orang. Pengalaman yang tidak akan aku lupakan sampai bila-bila. Kisah ini berlaku pada tahun 1988.
Aku berkenalan H ( Bukan nama sebenar ) melalui IRC. Pada mulanya aku menyangkakan yang dia adalah anak dara, tetapi rupanya bini orang yang mempunyai masalah dengan suaminya. Menurut ceritanya dia mempunyai seorang anak hasil perkahwinan dgn suaminya itu. Dia juga merupakan bini no. 2, bini muda la kiranya nih!
Kami berkenalan cukup lama sebelum kami membuat keputusan untuk berjumpa. Tak silap aku setahun lebih baru lah kami ingin berjumpa. Bayangkan setahun lebih berkenalan, hanya bercakap dalam email dan telefon. Meluahkan masalah rumahtangganya kepada aku. Dan aku sebagai good listener hanya mampu mendengar keluhan dan tangisan beliau berkenaan sikap suaminya yang tidak menunaikan tanggungjawab dengan baik.
Masa mula-mula berkenalan tu tentulah masih malu-malu. Banyak yang disembunyikan. Tapi bila dah lama berkenalan, semuanya tiada malu-malu lagi. Bab nikah kawin, hubungan suami isteri semua dia cakap. Perempuan ni..... kalau kita layan baik, ayat power memang dah boleh racun la tu...!
Kekadang tu ada jugak dia sent email kartun lucah la, cerita lucah la, tapi semuanya dalam English. Aku macam biasala, enjoy dan gembira melayan darah muda dan nafsu seks aku yang kuat ini. Dan yang paling aku tak dapat lupakan ialah phone sex!
Pada masa tu malam, dia telefon aku. Gersang la tu, ehehehehe....! Suaranya manja, lembut dan amat mengghairahkan. Aku kalau dah dengar suara begitu mesti adik aku kat bawah tu mencanak...! Maklum la nafsu kuat...! Korang tahu apa aku buat? Aku suruh dia melancap sendiri gunakan jarinya. Dia ikut !!! memula tu dia segan sebab tak biasa, tetapi kalau dah ayat power, berjaya jugak aku pujuk dia untuk melancap sendiri. Suara dia masa tu jangan cakap la, perghhhhhhhhhhh...!
Memang aku pun time tu melancaplah sama mendengarkan suara dia yang sexy tu! Menurut beliau, dia mempunyai size breast 36 inci. Itu memang favourite... aku sukakan awek tetek besar. Korang tahu kenapa? Breast fucking best laa oi! Cuba korang try! Tapi awek korang kenala tetek besar, kalau tetek saiz 32 buat kejadah apa!! Setakat gesel dengan telor korang jer laaa..ahahahahahahahahahaha.
Tak silap aku, 2 kali kitaorang buat phone sex. Kali kedua tu siap dia klimaks lagi dengan suara tercungap-cungap menahan ghairah...
Nak jadikan cerita, dia turun KL sebab dia ambik cuti panjang. Nampaknya ikan dah masuk kolam ni... pikir aku. Kot mana-mana pun aku mesti tutuh dia secepat mungkin... bila memikirkan teteknya yang saiz 36 tu!!
Dia telefon aku waktu petang masa aku kat office. Dia kata dia ada kat KL rumah bapak dia. Dia kata malam ni nak jumpa. Aku pun apa lagi. Hati aku melonjak, adik aku juga terus mencanak! Malam tu aku pergilah rumah bapak dia somewhere dekat Ulu Klang. Kira bapak dia ni org kaya jugak la. Tapi korang kena ingat dia ni bini org. Isteri yg bermasalah dgn suami. Lama juga la tak dpt basahkan sawah dia tu.
Bila berjumpa aku, paras dia boleh tahan jugak. Chinese look, badan sedikit besar tetapi tembam. Banyak air ni... pikir aku. Tetapi tang tetek tulah yang buat aku tak tahan. Besar tuuuuuu !!! Aku rasa lebih dari 36 size dia tu. Apa lagi.... adik aku masa tu mencanak giler bila tengok tetek yang besor giler tu! Dia pakai seluar dengan baju hitam. Cukup lawa dan kena la dengan badannya yg tembam dan banyak air tu.
Kitaorang pegi lepak kat Uptown. Masa sampai uptown, semua orang dok tengok dia. Korang tahu kat mana yang diorang tu suka tengok? Kat mana lagi kalau tak kat tetek dia. Badan dia dah la rendah sedikit dari aku tapi kat dada tu membuak-buak macam nak terkeluar je dari baju tu. Aku pun geram tengok macam tu. Kitaorang lepak situ lebih kurang 2 jam. Masa tu dah pukul 12 lebih, aku pun nak hantarlah dia balik. Lepas tu aku tak der pikir lain.... pikir nak menutuh je. Maklum la... air dah naik kepala. Lagi pun memang dah lama aku tak menutuh kangkang pompuan.
Masa tu nak ajak lepak rumah aku dah lambat, bebudak semua dah balik. Susah la... line tak clear. So aku just pretend macho anto dia balik. Sampai kat parking lot bawah bumbung (apartment parking memang ada bumbung) kitaorang lepak dalam kereta sambil berborak-borak pasal seks. Masa tu tangan aku dah mula pegang tangan dia. Lembut dan halus.... sungguh menyetimkan...!
Memula kat tangan lepas tu kat peha pula. Aku ramas sikit... Aku tengok dia dah pejam kata menahan kesedapan...! Waaaa... boleh tahan respon dia. Lepas tu aku kuatkan lagi ramasan dan rabaan aku..... hingga tangan ku mula naik ke pangkal pehanya.
Suara dia jelas sudah berubah. Kedengaran dengusan halus orang menahan ghairah. Matanya dah lama pejam. Mata aku? Tak payah cakap la.... dah lama dok target kat tetek dia yang gedebak besar tu....!!
Dari pangkal paha.... lama lama naik ke atas lagi. Bak lagu enjit enjit semut... sapa sakit naik atas.....! Sampai dapat gak aku cekup tetek dia. Aku pegang dari sisi je sebab kami duduk dalam kereta secara sebelah menyebelah. Dia pakai baju berkain lembut, so dapatlah rasa tetek dia dengan seronoknya. Besar gila cakap lu....! Kalau letak kat muka ni... sure lemas aku dibuatnya. Lama jugak la aku ramas tetek dia from luar baju.
Suara dia semakin kuat mendengus menahan ghairah. Naik turun dada dia. Adik aku jangan cerita la.... Masa memula pegang lagi dah stim giler. Aku tak puashati... Aku selukkan tgn aku masuk ke dalam baju dia. Kebetulan pulak baju dia jenis butang kat depan.... senanglah kerja aku... Aku pun bukak satu butang sampai dapat masuk satu tangan kat situ.
Dapat pulak ramas teteknya dalam baju dia tapi masih diselaputi bra kaler hitam. Adik aku mencanak giler. Nak jadikan cerita aku ni memang jenis jarang pakai spender... so bila dah mencanak giler... keras bak batang ku tu bak besi. Aku masih tak puas hati... tetek dia pula makin lama makin keras. Aku beranikan diri dan bukak kesemua butang baju dia. Suara dia makin kuat mendengus, bunyi macam lembu betina kena tutuh dgn lembu jantan je. Butang bajunya sudah habis terlucut... selak sikit je dah boleh nampak bra hitamnya. Tetek dia punya la besar.... Aku ukur dengan tapak tangan aku pun tak mencukupi....!!
Kena pakai 2 tangan ni.... fikir aku. Lepas tu aku kiss bibir dia, dia balas...! Malah dengan rakus pula menggomol bibir aku macam tak mau dilepaskan...! Dia punya cium... mak aiiii... lemas aku. Habis lidah aku dia hisap-hisap. Maklumlah.... bini orang... tentulah pengalaman banyak...!
Aku tarik tangan kanan dia.... letak kat atas adik aku yang tak berlapik tu. Keras... katanya sambil tersenyum menjelingi aku. Lepas tu mata dia pejam balik. Aku suruh dia bukak cangkuk bra dia.... dia pun bongkokkan sikit badan dia dan bukak cangkuk bra hitam tu. NAH....!!!!! Terpampanglah 2 buah gunung Kinabalu tu kat depan muka aku!!! Punyala besar....!
Dengan puting yang keras menegang. Dengan tetek yang tegang dan keras. Aku pun tak buang masa terus gomol tetek dia yang membelon tu. Keduanya aku gomol sekali gus dengan rakusnya. Dia ketawa manja. Mungkin gelihatinya bila tengok gelagat anak muda.... first time dapat tetek besar saiz 36.
Aku hisap, sedut, gigit..... semuanya aku buat. Aku pegang kedua tetek dia... memang besar dan keras. Puting dia jangan la cerita... punyala keras dan agak besar. Maklumla tetek yang dah digunakan untuk menyusukan anak. Tapi masih lagi keras dan sedap dihisap.
Tangan dia masa dah masuk dalam seluar tanpa disuruh. Punya la sedap adik aku kena genggam. Dengan telur sekali dia usap. Sedap shiot....! Dia urut adik aku dari bahagian bawah dengan perlahan. Apa lagi.... makin mencanaklah adik aku tu dibuatnya.
Aku dah tak tahan.... aku suruh dia buat blow job. Dia OK je.... terus bongkokkan badan ke arah adik aku. Dikulumnya pelir aku secukup dan sekuat hatinya. Ber slurp.... slurpp... bunyi hisapan mulutnya yang kuat itu. Aku dah stim giler masa tu. Mana tahan beb.... dia memang terer giler mengulum pelir aku. Bini orang la memang hebat... sedap shiot adik aku bersarang dalam mulut dia....!
Cara dia kulum tu sebijik macam cerita blue mat salleh yang biasa aku tengok tu. Pandai dan cukup bertenaga aksinya. Habis pelir aku yg panjang 6 inci tu dibahamnya. Bukan setakat hisap dalam mulut.... disedutnya pulak... Adoiiiiiii...! Masa tu aku dah tak tahan betoi..... rasa macam nak pancut je. Aku tahan.... mesti maintain beb..!
Dia pulak masih lagi dengan skill kuluman stail blue tu..... ke atas dan ke bawah. Tangan aku? Tak henti henti dok ramas tetet dia yg besar gedabak tu. Ber serot serott... bunyi kuluman dia... kuat....! Lepas tu aku suruh hisap telur aku.
Punya la terer dia hisap.... sampai aku kuasa lagi nak maintain.... terus memancut. Sayang tak sempat aku nak pancut kat dalam mulut dia..... Tapi dia just hisap pelir aku bila dah habis air mani aku keluar. Punya la best. Sayamh aku pancut awal sangat. Cilakak betoi....! fikir hati aku. Tapi nak buat macam mana..... air dah banyak bertakung kat kepala aku tu.
Lepas tu kami berciuman..... dia tandakan badan aku dgn lovebite dia sambil berkata, I'll be back for this.
Aku paham sangat maksud dia.... nak lagi la tu...! Tapi bukan sekarang la..... sebab jam masa tu dah nak pukul 1.30 pagi. So lama jugak la kami beromen dalam kereta aku tu. Aku basah dia pun basah. Last last sempat jugakla aku pegang celah kangkang dia.... ummm.... panas suam beb....! Aku cakap kat dia yang next time tu.... aku nak yang ini pulak. Dia senyum manja dan terus kiss aku. Dia cium pipi aku dan terus bergerak naik ke atas rumah.
Puas hati aku. First time jumpa dah dapat blow job..... fikir aku. Boleh tahan dia ni. Namun gambaran tetek dia jugalah yang terpangpang dalam kepala aku di sepanjang perjalanan balik ke rumah. Tetek saiz 36 tu.....!
Selepas ini cerita aku menutuhnya di hotel Parkroyal.

Iklan di Post