Mengawan dengan Kawan Anak

Aku tinggal di kuala lumpur sudah hampir 10 tahun.. sebelum ni aku menetap di melaka.. aku sudah bercerai dengan suami ku hampir 3 tahun.. aku bosan hidup dengan suamiku yang jarang berada di rumah.. aku hanya ade seorang anak lelaki yg bernama din.. selepas bercerai, aku dapat penjagaan anak.. sekarang anak ku telah berusia 21 tahun.. aku berpindah ke kuala lumpur setahun selepas bercerai kerana dapat peluang pekerjaan di sana di sebuah butik terkemuka di kuala lumpur..
anak aku dapat melanjutkan pelajaran ke ipta shah alam.. so kadang2 aku hanya tinggal sorang di rumah kerana anak aku duk di asrama.. anak aku akan balik setiap hujung minggu.. bila tinggal seorang diri, aku kesunyian dan terasa inginkan belaian seorang lelaki.. adakalanya, keinginan batin ku memuncak sehinggakan cipapku sentiasa berair tidak henti-henti.. aku terpaksa melepaskan nafsuku hanya menonton vcd lucah setiap hari.. suatu hari anak aku telefon aku, " ibu, boleh x din bawa balik kawan din hujung minggu ni?? kawan din tinggal seorang di asrama.." aku membenarkan din membawa kawannya pulang ke rumah..
aku menanti pulangan anak ku setiap hujung minggu.. din biasanya akan tiba sebelum tengahari kerana dia menunggang motor.. tibanya din di rumah, aku menyambutnya dengan penuh kasih syg.. aku cium pipi anakku setiap kali dia pulang kerumah.. setelah mencium pipi din, din memperkenalkan kawannya pada ku.. nama kawan din, rahman.. rahman menghulur tangan bersalam dengan ku dan mencium tangan ku.. aku rasa seperti karen kitika rahman mencium tanganku.. terasa kegahirahanku datang tiba2.. maklum lah aku dah lama tidak di sentuh lelaki lain.. aku tersenyum melihat rahman.. wajah rahman tampan, senyumannya manis, berbadan tegap.. membuat hatiku terpesona melihat rahman.. aku menyuruh din membawa rahman kebilik untuk berehat sementara aku menghidangkan makan tengahari..
setelah makanan terhidang, aku memanggil din dan kawannya rahman turun makan.. aku kagum melihat tubuh rahman yang hanya berpakain singlet dah berseluar bokser.. kami makan bersama.. sewaktu makan, aku cuba menyentuhkan kaki ku ke kaki rahman.. rahman tersentak, tapi hanya buat x tau je.. aku gosok2 kan kakiku ke kaki rahman.. rahman hanya diamkan diri dan teruskan makan.. tiba2 aku terasa seperti ade sesuatu meraba di celah peha ku, aku jeling kebawah, aku lihat kaki rahman , meraba2 peha ku.. aku tersenyum melihat rahman.. kaki rahman semakin berani merayap sehingga ke cipap aku.. dia cuba masuk jari2 kakinya ke dalam spender aku.. aku hanya mendiamkan diri.. akku terasa kesedapan bila jari kaki rahman mengusap2 cipapku.. aku x tahan, aku menolak kaki rahman ke bawah.. rahman tersenyum melihat gelagat aku.. selesai makan, aku meminta din mengemas meja sementara aku hendak membasuh pinggan di dapur.. din meminta rahman menghantarkan pinggan2 kotor kepada ku utk di basuh.. rahman memanggil aku, "makcik, pinggan ni hendak letak di mana??" aku menyuruh rahman meletakkan di dalam singki. rahman berpura2 tersentuh buah dada ku.. aku hanya tersenyum.. dan berkata, "nakal ek??.. kalau nak cakaplah.. untie boleh bagi.. ".. rahman tersenyum dan mencium pipiku.. aku faham, rahman dah dah terasa ghairah.. setelah selesai mengemas meja, din mengajak rahman masuk ke bilik untuk berehat..
aku menghabis keje di dapur.. setelah selesai, aku pergi mandi untuk bersihkan diri.. waktu tiba di bilik air ade orang.. aku tunggu di dapur sambil baca majalah.. tiba2 pintu bilik air terbuka.. rupa2nya rahman yang berada dalam bilik air td.. rahman menegur aku, "anti nak mandi ke??".. aku jawab "ye.. napa nak join ke??".. rahman tersenyum dan menjawab, "boleh ke??".. aku pun menganggukkan kepala.. tapi aku bertanya dulu, "din tengah watpe??".. rahman memberitahu din sedang tidor nyenyak.. din memang begitu, kalau dah tido, bom meletup pun x sedar..
aku menarik tangan rahman masuk ke bilik air.. setelah aku menutup pintu bilik air, rahman tiba2 mananggalkan tuala yang dipakainya.. nah!!! terpacak adik rahman yang dah menegang, panjang n besar batang man.. macam timun.. hehehe.. man terus mencium bibirku dengan rakus.. aku pun membalasnya dengan lemah lembut.. sambil itu tangan rahman merayap ke buah dada ku dan meramas-ramasnya.. aku rasa kesedapan.. rahman menanggalkan kesemua pakaian ku.. kami telah bertelanjang bulat.. rahman mencium bibir ku sekali lagi.. sesekali dia masukkan lidahnya ke dalam mulut ku.. aku menghisab2 lidahnya.. tangan rahman semakin berani merayap mencari cipapku, aku membuke sedikit kelengkang ku untuk memudahkan rahman membelai2 cipapku.. aku terasa nikmat sangat bila dia memasukkan jari ke lubang cipap ku.. aku pun tidak melepaskan peluang meraba batang rahman yang besar dan panjang tu.. fuhhh!!.. lama aku x sentuh batang lelaki.. aku melancapkan batang rahman.. rahman mengeluh kesedapan..
rahman turun mencium leher ku, bahu ku dan terus menghisap buah dada ku.. abis sekitar buah dada ku, di gigit dan hisap dengan rakus oleh rahman.. aku menolak kepala rahman kebawah dan minta rahman menjilat cipapku.. rahman hanya mengikut.. aku duduk di mangkuk tandas dan mengangkangkan kaki ku.. rahman menjilat cipap aku dgn rakus.. aku kesedapan.. "ahhhh!! sedap syg.. sedap sangat.. aahhhhhhh!!! lagi syg.. sedap sangat..."" mendengar rintihan aku itu, rahman semakin rakus.. dia masukkan lidahnya kedalam cipap aku.. aku merasakan kepalanya berpusing2 sambil memainkan lidahnya di dalam cipap aku.. aku berasa kekejangan.. aku menekan kepala rahman ke cipap aku.. aaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!.. aku klimaks buat kali pertama.. dah lama aku x rasa begini..
aku minta rahman berdiri dan aku hisap batang rahman.. btg rahman memenuhi ruang mulut ku.. aku maju undurkan kepalaku menghisab batang rahman.. sesekali, aku tekan kepala ku agar batang rahman masuk dalam2 ke rongga mulut ku.. aku menjilat2 kepala btg rahman.. aku hisab buah rahman.. rahman hanya memejamkan mata kesedapan.. aku hisab kembali batang rahman, aku maju undurkan kepala ku laju2.. aku nak rahman terpancut dalam mulut aku.. semakin lama, kepala ku semakin laju bergerak.. rahman minta aku berenti kerana dia rasa nak terpancut.. aku dapat rasakan batang rahman semakin menegang dan bergetar2 di dalam mulut ku.. crrrriiiiittttt!!! rahman terpancut dalam mulut ku.. aku menghisap habis semua air mani rahman.. banyak sangat.. dah lama aku x dapat rasa air mani lelaki yang lemak berkrim ni.. hehehe.. setelah itu, kami mandi bersama2.. aku tau, rahman x puas.. kerana batangnya telah tegang kembali.. aku menyatakan, kita sambung di dalam bilik lepas mandi ni.. rahman hanya tersenyum lebar..
selesai mandi, aku menyuruh rahman pergi tgk din di dalam bilik sementara aku menunggunya di bilik aku.. x lama kemudian, rahman muncul di pintu bilik aku dan tersenyum.. dia kate din masih tidor x sedarkan diri.. rahman terus masuk ke bilik dan menarik tuala ku.. aku telanjang bulat.. rahman melonderkan pula tualanya dan membaringkan aku di atas katil dan dia baring disebelah ku.. rahman mengucup bibirku dengan rakus sambil tangannya meramas2 buah dada ku.. rahman turun mencium leher ku, dan terus ke buah dada ku.. rahman menghisab buah dada ku puas2.. aku mengerang kesedapan.. ahhhhh!!!!! sedapnya syg.. rahman gigit puting tetek aku.. terangkat2 dada aku menahan sakit tp sedap.. tangannya turun pula meraba cipap aku.. dia menggetel2 biji kelentit ku sambil menghisab buah dada ku.. aku mengerang kesedapan.. ahhh!!! sedap syg.. aaahhhh!!! nafas aku semakin kencang.. rahman memasukkan jari2nya kedalam cipap aku sementara mulutnya masih menghisab buah dadaku.. aku mengeliat kesedapan.. bontot aku terangkat2 menahan nikmat.. ahhh!!!! sedapnya!!!! syg jolok laju lagi.. rahman melajukan jarinya kuar masuk cipap aku.. menjerit kesedapan.. I coming syg!!! i coming!!.. rahman x endar jeritan ku.. dia menggigit puting tetek ku dan melajukan pergerakkan jarinya di cipap aku.. aku mengejang dan mengeluarkan cecair klimaks membasahi tangan rahman..
rahman mengambil selimut dan mengelap cipap aku sehingga kering.. kemudian dia menjilat cipap aku dgn ganas.. aku mengerang sekali lagi kesedapan.. ahhhh!!!! rakusnya syg.. gelilah... rahman teruskan jilatan.. dia menghisab mengigit2 biji kelentit aku.. aku semakin kesedapan.. rahman memasukkan semula jarinya ke dalam cipap ku sambil dia menjilat biji kelentit ku.. aku rasa ngilu kesedapan.. aku cuba menolak kepala rahman tp tidak terdaya.. aku mengerang kesedapan.. aaaahhhh!!!! syg!!! ngilunya!!!! i x tahan.. ku gerak2kan punggungku kekiri kekanan.. tp rahman masih tetap menjilat biji ku dan melajukan pergerakkan jarinya dalam dalam cipap ku.. semakin lama, semakin laju pergerakkan tangan rahman.. aku kesedapan.. syg, i x tahan.. dah datang lagi.. aaahhhh!!!! aaaaaarrgggggggggg!!!!!!.. aku klimaks buat kali kedua.. hmmmm.. badan aku terkejang.. x sangka rahman pandai melayan aku.. aku terasa puas..
rahman mengankangkan kaki aku, dan memasuk btgnya ke dalam cipap aku.. aduh!!! sakit sgt.. btg rahman terlalu besar dan panjang.. aku menyuruh rahman memasukkan perlahan2.. maklumlah, aku dah lama x dapat batang lelaki sejak berpisah dgn suami aku.. rahman menekan kuat lagi batangnya kedalam cipap aku.. ccrrruuuppp.. batangnya masuk sepenuhnya kedalam cipap aku.. aku menahan sakit, tapi sedap.. rahman mengoyangkan punggungnya perlahan2 sambil dia mencium2 bibir dan leherku.. tangan kirinya pula meramas2 buah dada ku.. aku terasa nikmat dengan belaian rahman.. rahman meneruskan ayunannya.. aku kesedapan.. semakin lama, ayunan rahman semakin laju.. terasa btgnya menujah2 ke rahim aku membuatkan aku terasa senak.. aku di buai keayikan.. ayunan rahman semakin laju.. aku semakin mengerang kesadapan dan terasa hendak klimak sekali lagi.. badan aku mengejang.. aaahhhh!!!!! aku klimaks buat kali ketiga.. rahman masih menggoyangkan punggungnya menujah btgnya dalam cipap aku.. sesekali dia menghisab tetek aku dengan rakus.. mengerang kesedapan.. lagi syg!!! lagi!!! sdp sgt2... tiba2 rahman membangunkan aku dan mencium leher dan mulut ku.. punggung di angkat2.. tujuahan batangnya semakin terasa di dinding erahim ku. aaaahhhhhhhhh!!!!!!!! sedapnya.. aku rasa lebih selesa dengan begini.. rahman semakin agresif.. " i dah nak terpancut.. pancut dalam or luar??.. aku menyuruh rahman pancut dalam.. bila dengar aku suruh pancaut dalam, rahman membaringkan aku semula dan melajukan ayunannya.. caranya ni membuat aku mengejang terasa akan klimaks sekali lagi.. aku menjerit!! dah datang lagi syg.. rahman melajukan ayunannya.. dan.. CRRRIIIIITTTTTTTTTTT... rahman terpancut dalam cipap ku.. dalam masa yang sama, aku juga klimaks buat kali yang ke4..
rahman rebah di atas dada ku dan membiarkan btg mengendur sendiri di dalam cipapku.. aku berasa keletihan dan puas sangat2.. x kusangka, rahman seusia dengan anakku lebih hebat dari bekas suami ku.. x pernah kurasakan kepuasan seperti ini.. terima kasih rahman...