Kau Curang 2

Pada minggu itu Dilla sekali lagi difuck kekasihnya. Malam itu, di bilik study, aku
mainkan semula rakaman pada hari tersebut. Memang mereka fuck, kali ni di ruang
tamu di bawah. Dilla difuck doggie style, macam anjing betina! Dan aku dapat
melihat yang batang kekasihnya itu tak lah sebesar mana pun! Walaupun horny aku
dibuatnya.... hatiku bertambah sakit! Aku akan balas dendam, nak mulakan rancangan
aku esok!
Aku uploadkan video klip Dilla yang aku telah edit dalam sepanjang 25 saat, dgn
beberapa stills sekali, macam gambar2 dalam website lucah profesional! Aku karang
beberapa ayat utk menarik perhatian surfers.... "Malay pussy for sale!" "Pantat
isteri muda yang ketat dahaga kan anda!" "anal pun boleh!" "masih cute dan sexy"
dan beberapa lain lagi... dan buat announcement - sesiapa yang nak service Dilla,
contact aku dan buat bayaran. Aku akan upload kan utk dua hari saja... tawaran
terhad. kalau lama lama aku biarkan di alam siber tu nanti dapat pula dihidu oleh
agensi2 pemantau kerajaan... nahas aku nanti! Aku planned nak buat seberapa banyak duit dengan celaka Dilla ni. Aku yakin dengan gambar2 dan video klip2 dan body Dilla yang sexy tu akan menarik ramai pelanggan!
Setelah beberapa hari, laman web 'sementara' aku tu pun siap... Kemudian aku
contact beberapa kawan lama yang aku tahu ada menaruh hati dengan Dilla. Mereka ni
boleh bantu aku utk balas dendam. Aku beri mereka URL lamanweb aku tu. Kuldeep dan Bakar memberi jawapan positif...
Ini plan aku, aku nak ikat dan kurung Dilla di sebuah rumah atau chalet jauh dari
orang dan 'jual' Dilla aku ni pada sesiapa yang nak! Aku pasti ada yang gian nak
pantat Dilla ni... bukannya dia tak sexy... masih best lagi pussynya tu...dgn body
dan muka yang menarik! Pasti aku ada takers dan buyers! Sekurang kurangnya aku
dapat buat duit dan balas dendam sekali.
Dalam dua hari selepas aku menerima 25 jawapan positif...dan 15 bersedia nak
membayar RM250 sejam untuk menikmati dan meratah tubuh sexy Dilla. Aku tahu gambar gambar still Dilla dengan hanya g string dan bra lacey tu menarik batang2 yang gian ketagih nak pussy cute ini. Tambahan video klip itu menunjukkan wajah muka Dilla yg penuh perasaan semasa difuck bf nya.
Chalet yang aku tempah adalah di PD. Aku sewa tiga sekali. Yang tengah aku nak buat
tempat fucking Dilla, kiri dan kanan, aku book sekali. Tak mahu ada guests yang
mendengar jeritan dan suara mengerang Dilla masa dia kena fuck nanti! Aku sewa dua malam, bayaran yg aku terima online melebihi apa yang akan aku belanja. Setiap
pelanggan akan mendapat service sepenuhnya, lubang belakang pun boleh - itu yang
aku janjikan pada clients aku.
Selain dari tu, mereka tak perlu pakai kondom. aku maklumkan pada semua yang Dilla
ni bersih darri sebarang penyakit - dan akan aku minta seorang doktor datang
memeriksa Dilla sebelum hari bersejarah tersebut.
Aku stock bilik itu dengan minuman dan makanan, aku tak mahu keluar sehingga semua klien aku puas.... aku akan hanya duduk merakamkan Dilla difuck untuk diuploadkan ke blog aku....stills dan video klips.
Satu lagi adalah security di resort tersebut, aku nak beri Chief security tu, satu
round dengan Dilla, free! Aku yakin dia mesti nak punya! Aku tak mahu diganggu
semasa klien2 aku datang memuaskan nafsu mereka dengan Dilla.
akhir sekali aku nak pastikan masa yang dipilih adalah masa subur Dilla. Aku nak
buntingkan dia dengan klien2 aku ni... biar lah siapa pun...aku dah naik geram sangat!
Apabila semua nya dah ready, akupun memberitahu Dilla yang kami akan bercuti di PD.
Kami check in dan aku mulakan plan aku. "Ini hadiah I pada you, sayang." aku ada membeli sepasang bikini kecil dan sexy, dan beberapa helai bra dan g string yang sexy. "Hei bang... thnks. Ohhh wow! sexy ni!" Dilla terus saja menanggalkan t shirt dan jeans nya. "I nak model untuk you bang...hehehehe!!!" Dilla memang mempunyai body yang sexy, buah dada yang masih tegang... saiz sederhana tapi tegang... dengan puting yang menonjol jika horny... staistics yang menarik 34 24 36. flat tummy... ada sedikit baby fat... pussy yang cantik dengan buku di tri kemas... sedikit saja yang ada di tundunnya yang tembam itu.
"Bangg... keciknya! Eee!!! Horny I abang...bila pakai ni.!!!" Dilla memperagakan pakaian dan body sexynya padaku. Aku pun mengambil beberapa shots dengan kamera kompak ku... "show me sayang... be sexy for me..." aku arah Dilla beraksi seksi utk ku. baru 34 tahun tapi mempunyai body macam 20an... emang sexy Dilla isteriku ini... memang aku horny dibuatnya tapi sakit hatiku belum pulih... memang sakit hati tapi kini aku dikawal oleh nafsu. Dilla menari nari dan bergerak....dia naik ke katil dan menonggeng... menunjukkan punggungnya yang tak dilindungi apa2...kecuali string... aku snap beberapa lagi sehingga aku tak tahan dah...

Macam nak selambak keluar buag dada Dilla...dan bottomnya g string lagi.... Aku bertambah horny. Dilla menari nari memperagakan bodynya itu... aku bangun dan kami kiss. Aku terasa amat horny sekali... Dilla aku baringkan dan aku selakkan g stringnya ke tepi dan pussynya aku jilat. "baik aku fuck you dulu sayang, sebelum orang lain tiba ni...' aku kata dalam hati.
"Ohhh abanggg!!!! Ohhh!!!" Dilla mengeloh sebaik saja lidah danbibir ku mencecah pussy lipsnya. Beberapa minit saja Dilla dah mengemut dan mengeloh ...dia mengalami klimaks nya yang pertama... aku terasa air pussy Dilla... pertama kali dia klimaks semasa aku menjilatnya...dalam beberapa bulan ini. "Masukkan banggg!!! Cepat lah bangg!!! Tak tahan sayang ni.... " aku melucutkan pakaianku. Dilla bangun dan membantu sama... dibelai dan diraba rabanya batang aku. "Ohhh banggg!!! besarr lah batang abang sayang tengok besar lah kali ni...hmmm..." Dilla menjeling dan senyum.
Dilla merebahkan badanya dan membuka pehanya... lutut naik... "Come into me bangg!!! Fuck meee!!!" Dilla horny dan manja. Aku ambil beberapa shots lagi dengan Dilla mengangkang begitu...dan horny... kemudian aku pun memasukkan batangku ke dalam pantat isteriku yang curang itu! Tak tahu dah berapa batang yang dah masuk menjamah pantat isteriku ini... tapi Dilla memang sundal yang pandai membuat lelaki horny!
Kami fuck macam dua manusia yang dah lama tak merasai sex... bukan make love, tapi kami fuck! Yang best sekali dia nampaknya enjoying the session dengan aku! aku klimaks di luar dan di mukanya... kami rest sebentar... dilla terlena.
Kemudian aku ikat tangan Dilla ke posts katil... dia suka... aku nak biarkan dia begitu , senang untuk pelanggan2 aku nanti...
Farid keluar ke balcony. Dilla masih bogel, tapi tangannya terikat. Diikatkan nya
ke frame katil.... senang pelanggan2ku nanti, kata hatinya. Farid pun menghisap
rokok sambil mengenagkan nasibnya.
"Celaka Dilla ni!!! Memang tak patut apa yang dibuatnya ni!!! Tapi oleh kerana
terlalu sakit hatinya..... dia nak balas dendam dengan cara ni. Sanggup Dilla fuck
dengan orang lan!" kata hati Farid. Asap yang dihembusnya hilang ditiup angin laut.
Pemandangan cantik. Puas diamain pussy Dilla.... seminggu dua ni, memang sedap dan puas pulak apabila dia fuck Dilla. Dulu tak rasa pulak macamni!?" kata hatinya
lagi. Memang Dilla sexy... dan pandai menarik perhatian lelaki, dan menaikan
keghairahan lelaki.... manja dan mengada ngadanya amat perfect! Sekejap aje, dah
tegang batang Farid.
"Hello Encik Farid...." Farid menoleh ke sebelah.
"Kepten? Hi..."
"Itu pompuan ada ka?" kata captain Ganesh. Dia chief security di resort tu. dan
farid dah berjanji akan memberi dia satu peluang free fuck bersama Dilla. Farid
angguk. "saya kata sayaberi you first class punya security, tak ada orang yang akan
tanya sama you lah...di sini..." Ganesh tersenyum mengurut urut misai tebalnya.
"Dia ada di dalam.... sudah ready. You mau sekarang ka?" farid tanya. "Tak boleh
tunggu ka?"

"Come on my friend... when I watched you CD ahh... that woman sexy lah. Beautiful
some more. Saya tak tahan, saya tengok ulang2...." Ganesh menjawab pantas, nampak dia excited teruja sangat2...
"You mahu now? ala... you ni , tak mahu ke check safety, takut ada org2 lain yang
datang sibuk2 yg lain dari list yg saya beri tu..." Farid nak Ganesh tunggu dulu,
sebab dia tahu dari saiz badan captain ni, batangnya tenbtu saiz besar...XL - extra
long and extra large. kalau dia main Dilla dulu, takut longgar pulak nanti.
"Saya gerenti tak ada lah.... bagi saya dulu lah... hehehehe! saya sudah keras dari tadi lagi Farid... saya nampak you jalan sama dia tadi, saya sudah keras!" ganesh semacam merayu pulak. Leher Ganesh panjang nak meninjau ke dalam bilik untuk melihat Dilla...
"Hmmm.....you tengok lah kat dalam... dia ada atas katil tu." balas farid.
"Hmm... ohhh!!! Sexy banyak lah... saya tak tahan lah tengok dia macam tu...please lah farid..."
"We agreed last week that you can hv her after lah..." farid ingatkan Captain Ganesh....tentang janji mereka.
"Ok lah.... like this, we exchange lah..... Lydia is our new waitress... very sexy man! we exchange, I go get her and you can main dia lah farid." Ganesh cuba menyakinkan Farid.
"Lydia? Sexy ke?" Farid mula interested.
Ganesh mengeluarkan handfonnya , "Ini gambar dia lah....nampak? sexy kan? Kacuk Cina India lah....cantik!" Farid tersenyum. Memang cantik budak nya... gambar Lydia sedang duduk di katil.... topless...nice size... sexy pose...dan senyum lagi. "Agaknya ni diambil lepas Ganesh dah fuck dia ni..." kata hati Farid.
"Ok, you get Lydia into next room lah. Bilik sebelah ni... beritahu lah dia yang dia kena layan I. Kalau dia tak nak, aku tak mahu lah!" balas Farid. "Nanti dia jerit2.... problem je." kata Farid.
"tak lah... tak jerit lah. I gerenti dia akan mahu lah." Ganesh tersenyum. "SEXY... You tak percaya ka? I will ask her to come her? Can ?" Ganesh nampak yakin. "Dia suka sex lah Boss...sure you suka punya lah..." dan menyakinkan.
"OK lah, Captain, you pergilah panggil dia datang ke bilik sebelah." Farid teruja juga nak tahu minah yang Ganesh kata sexy ni... dan suka kan sex ni...
Ganesh tersenyum dan membuat call. "baby... u dtg ke bilik 234 now, I nak u layan member I ni... Ye... now. "
"tak pe, tinggalkan je..."
"pakai sexy ok?"
"Ye..... I gerenti best punye... u dtg ok syg?"
Ganesh memandang Farid. "Dia datang nanti.... dalam10 minit lagi..." Ganesh memeluk bahu Farid. "Best dia ni ... ketat lagi.... kalau dia bagi u blow job... mind blowing lah..." Farid tersenggeh je. "Boobs dia...Pergh!!" Ganesh mendepakan tangannya depan dadanya... "macam ni boss! Best... kalau you letak pipi you... woooshh!!! best!! Nak tit fuck pun boleh, sebab besar... boleh selit tengah2..." ganesh dan farid ketawa sama2.
Farid membenarkan Ganesh masuk ke bilik. Dilla masih terlena. "Thank you boss! Kalau you nak lain lain girl saya kasi!" ganesh terus saja ke katil.
"Lydia akan datang kan?" Farid tanya lagi...
"Ya lah... you pergi tuinggu dan dia tahu number bilik..." Ganesh dah mula meraba raba buah dada Dilla. Farid meninggalkan mereka.
Semasa farid menutup pintu, dia terdengar suara Dilla mengerang. Pasti Ganesh dah mula menjilat pussy Dilla... kata nya dalam hati. farid terus ke bilik nya dan menunggu Lydia.
"Ohhh sedapnya bang...." Dilla merasa nikmat pussy dan kelentitnya dijilat Ganesh. Matanya masih lagi tertutup. Kenapa pulak ada rasa macam misai menggesel kelentit dan tundunnya...Dilla membuka mata dan terperanjat "Ohhh!! Ohhh!!! You siapa? Who are you?" Ganesh masih menjilat jilat bibir pussy dan kelentit Dilla.
"Hehehehe!!! I am Farid's friend... he said you want to be fucked!!!" Ganesh terus saja membuka kangkang Dilla dan sambung menjilat. "Ohhh!!! beautiful pussy... " Ganesh menjolok lubang pussy Dilla... "Ohh ketat lagi.... mesti sedap ni..." kata bekas pegawai tentera itu. "Batang I mesti masuk dalam dalam ni cik Dilla." katanya lagi.
"Jangan lah encik... no...no! pleaseee!! who are you! where is Farid?" Dilla mula panik....tetapi nikmatnya dah mula menyelubungi bodynya...
"mahu saya stoip ka?" ganesh menarik mukanya tapi jarinyamasih lagi menjolok jolok dan menggesel gesel pussy Dilla. Ganesh pandai menaikkan kegarahannya.
"Ohhh !!! No!! No! Dont stop! jangan berhenti...jilat I lagi...please..." Dilla dah mula hilang kawalan. Nafsu dah mula mengawal fikirannya. Lagi pun Dilla memang tak puas dengan seorang lelaki...dia mahu lagi.
'Ohhh eat my pusssy! you! you bastard!" Dilla mula menggunakan kata kata kesat kerana terlalu ghairah. Dilla dah mula nak klimaks. Ganesh masih lagi menyedut dan menjilat pantatnya. "Ohhh I dah nak cum...!!! Ohhh!!!" Peha Dilla mengepit dan memancutkan air ke muka Ganesh.... meleleh air pussy di muka Ganesh. Dia memang pandai menjilat pussy dan menghisap kelentit... dalam beberapaminit saja Dilla dah mula klimaks.....

Iklan di Post