Pak Amir dan Anaknya

“Hmm budak ni berbadan solid, berambut panjang hingga sampai melepasi punggung, mata dia sayu, bibir pulak selalu basah bagikan kena gincu,” dalam khayalannya Pak Amir tengah menghisap bibir anak bungsunya sampai puas.
Malam yang dinantikan Pak Amir datang jua. Dari senja Pak Amir dah sediakan kain pelikat yang agak usang dan hanya memakai baju singlet longgar berkopiah putih dah buruk, sambil duduk di beranda Pak Amir berpikir anak yang mana satu yang untuk pertama kali dibahamnya dalam lamunan.
Pak Amir menilai kecantikan ketiga puterinya satu persatu, semua ada kelebihan tersendiri sehingga sukar Pak Amir untuk memilih antara anak haruan mana yang dia ngap lebih dulu.
Pak Amir terbayang akan keindahan buah dada anak sulungnya yang berkulit putih melepak, bersaiz 36C.
“Kalau lah budak tu ada baby, mesti kenyang sakan baby tu nenen kat mak dia,” Pak Amir bagaikan terlupa bahwa dia tengah hisap rokok, sehinggakan puntung rokok dia hisap bagai buah dada anak sulungnya.
Pak Amir bayangkan pula puteri tengah yang kerap di panggil Angah.
“Hmm… budak nii tinggi semampai, jalan lembut, suara agak parau manja, mata dia pulak wehhh…”
Tanpa disedari kain pelikat Pak Amir telah membumbung bagai khemah kanopi. Dengan bersahaja Pak Amir membelai kote tuanya sambail bercakap sendirian.
“Sabar… sabar jang, kijang dah dalam perangkap,” kata Pak Amir pada kote yang dah tak tahan nak menembus kain pelikat Pak Amir.
Pak Amir alihkan pula bayangan pada anak bungsunya yang baru je berumur 12 tahun. Tetiba je air mazi Pak Amir tersembur keluar tanpa dia dapat tahan lagi.
“Hmmm nampaknya semua anak aku dah jadi hamba aku,” dalam hati Pak Amir berkata.
Malam semakin merangkak dengan bergerak jam dinding membawa ketiga anak dara Pak Amir ke dalam mimpi masing-masing, sedangkan Pak Amir tengah buat pilihan untuk masuk bilik mana terlebih dahulu. Untuk masuk ketiga-tiganya malam ni juga tak mungkin, jadi Pak Amir berpikir panjang bukan kerana takut tapi bak kata pepatah `tupai ragu akan buah’ itulah yang Pak Amir pikirkan sejak senja lagi.
Dengan berpuas hati Pak Amir memilih bilik anak bungsunya yang berdekatan dengan pintu biliknya. Secara perlahan-lahan Pak Amir membuka kunci pendua bilik anaknya tanpa diketahui oleh anak bungsu Pak Amir yang tengah lelap dibuai mimpi.
Pak Amir sengaja tak mematikan lampu bilik sebab dah tau bilik setiap seorang anak daranya kedap bunyi dan cahaya. Perlahan Pak Amir mula meraba buah dada anak bungsunya.
“Hmmm… dah pakai coli jugak budak ni,” bisik hati Pak Amir bila mendapati anak daranya itu dah pakai coli.
Pak Amir memandang bibir basah gadis 12 tahun itu dengan penuh nafsu dan dengan lemah lembut Pak Amir menghisap bibir anak daranya. Berdecak decak bunyi Pak Amir menghisap bibir anak bungsunya itu.
Satu persatu kain yang melekat di tubuh Pak Amir tercampak entah ke mana sehingga orang tua tu bagaikan budak yang hendak mandi yang kembali tidur semua di katil. Dengan mengangkang dan anak bungsunya berada di tengah-tengah, Pak Amir mula menjilati muka anak bungsunya itu.
Dengan penuh hati hati Pak Amir berusaha membuka pengait coli dan kain batik yang dikenakan serta seluar dalam anak bungsunya itu. Tatkala Pak Amir telah berjaya membuka kesemua kain yang melekat, anak bungsunya itu terjaga dan dengan cepat Pak Amir berkata, “shhh… jangan bising. Ayah sedang menghalau roh jahat yang tadi masuk ke dalam badan sayang. Diam diam ya sayang, ayah tengah berubat keras ni.”
Entah mengapa anak bungsu Pak Amir percaya bulat-bulat kata kata ayahnya. Dengan ikhlas dan rela, dia biarkan sahaja Pak Amir menjilati dan meraba seluruh tubuhnya dengan percaya penuh ayah tengah menghalau jin jahat.
Dengan gopoh Pak Amir berusaha secepat mungkin untuk memasuki anaknya, namun dia harus berhati-hati supaya anaknya tak tercium niat hantu yang ada dalam hati Pak Amir .
Si bungsu membantah bila Pak Amir menghisap buah dadanya, namun dengan cepat Pak Amir berkata, “tengok la ni dah bengkak pasal jin tu la.”
“Dulu sayang tak macam ni kan?” tanya Pak Amir sambil dijawab anggukan kecil anak bungsunya itu.
Tanpa membuang waktu lagi Pak Amir berusahan menebusi kemaluan anak gadisnya itu.
“Sayang tahan yer ayah nak simpan benda kat lubang kencing sayang supaya jin tu tak boleh masuk ikut lubang tu!”
“Tapi ayah, kenapa nak simpan kat sana pulak? Ishh tak nak la ayah, tak nak lah!” protes si bungsu dengan rasa tak nak.
”Sayang, ayah dah nak habis ni, hanya tinggal tu je yang belum. Ala kejap je, lepas tu dah la habis la rawatan,” pujuk sang ayah penuh harapan.
Tanpa menunggu kerelaan anak bongsunya, Pak Amir segera menyumbat benda tumpul miliknya ke dalam lubang yang masih sebesar lubang semut itu. Dengan penuh tenaga Pak Amir berusaha untuk memasukkannya.
“Ayahhh!!! Aduh sakit!!! Ayah… tak tahan. Aduh huwaaa sakit yah!!!” pekik dan jerit si bungsu tak dihiraukan Pak Amir sehingga dia berjaya membenam keseluruhan batang kotenya.
Di kala kesemua kote Pak Amir terbenam, Pak Amir sempat melirik ke sela peha anak bungsunya itu mengalir sedikit darah yang bermakna kehancuran dara si bungsu. Pak Amir masih belum bertindak hanya mendiam diri dengan kote tertanam dalam kemaluan si anak yang bagaikan handak koyak menerima batang yang bukan ukuran budak 12 tahun.
Setelah tangisan si anak agak reda barulah Pak Amir mulai mendayung secara pelan pelan sehingga membuat muka si bungsu bagaikan tak bernyawa.
“Ayahhh… lama lagi ke? Dah tak tahan ni ayah.... huwaaaa tak nak, tak nak! Tak nak ayah. huwaaa sakit...” jerit si bungsu yang hanya boleh didengar ayah dan anak itu sahaja tanpa tembus keluar bilik.
”Sabar sayang, sikit lagi. Ayah dah nak tutup lubang tu. Ayah aaahh ahhhh… sayang aaaa...” jerit Pak Amir dengan mengeluarkan serta merta kemaluannya dari lubang si bungsu dan dengan cepat Pak Amir semburkan ke muka si bungsu sampai kering air mazi Pak Amir.
Pak Amir mengucup bibir anak bungsunya sambil berkata, “hmmm sayang dah bebas dari segala pengaruh jin jahat, kalau ada masa malam esok ayah datang balik sampai sayang betul betul sihat.”
”Jadi? Saya belum sihat lagi ayah?” tanya si bungsu hairan.
“Hmm belum lagi sayang....”
Sampai jumpa lagi.
Anak yang mana pulak yang dibaham Pak Amir. Untuk pengetahuan semua kini anak-anak Pak Amir dah ada yang beranak tiga. Pak Amir pulak dah hilang entah ke mana sejak anak-anaknya tahu perbuatan itu adalah salah!