Sami India

Panggil aje aku Pn.Salmah.Kisah aku bermula bila aku mendapat tahu
yg suami aku mempunyai hubungan sulit dgn setiausahanya...aku pun
mendesaknya untuk berterus terang..suami aku mengaku yg dia memang
sayangkan setiausahanya itu dan mereka telah merancang untuk berkahwin
samaada aku setuju ataupun tidak.Hancur lebur hati aku bila mendengarnya.
apa boleh buat nak kecoh2 serang budak tu..itu bukan style aku,jadi
aku pun mengambil keputusan untuk mengunakan ilmu hitam
Diam2 aku pergi ke rumah seorang sami India yg dihebohkan "power"
oleh kawan aku Rozita.Aku pergi seorang diri tanpa pengetahuan suami
aku dan juga Rozita sendiri.Sami itu namanya Gopal yg tinggal lebih
kurang 30km dari tempat aku tinggal.Aku masih ingat lagi bila sami
Gopal memberitahu aku bahawa suami aku telah terkena ubat guna2
tg dilakukan oleh setiausahanya dan menyuruh aku meminum sejenis
air berwarana biru kononya penawar supaya aku tidak turut tunduk
kepada ilmu setiausaha suami aku.Selepas kira2 10min aku minum air
penawar biru itu aku rasa kepala aku pening seketika dan perasaan
nafsu ghairah yg sangat kuat menguasai diri aku secara tiba2.
Sami Gopal kemudian menyuruh aku berbaring menelentang di atas tilam
di ruang tamu rumahnya dan mula membaca jampi dalam bahasa india
dan menghembus berulang kali keatas tubuh aku.Selepas 5-6 kali dihembus
oleh sami Gopal aku merasa khayal..antara sedar dan tidak aku merasakan
tangan berbulu sami Gopal bermain2 di atas dada aku.Aku tidak berdaya
untuk berbuat apa2 kerana rasa ghairah yg amat sangat.Kedua2 buah
dada aku terasa amat tegang didalam baju t nipis aku.Puting aku
terasa menonjol,dan celah pantat aku terasa sungguh panas dan mula
basah.Aku dapat rasakan sami Gopal mengangkat kepala aku ke atas
bantal sambil menanggalkan pakaian aku satu persatu.Setelah aku
dibaringkan tanpa seurat benang pun ditubuh aku,sami Gopal mula
menjilat dada aku dan seterusnya mengulum puting buah dada aku dgn
rakus.Nikmat yg tak terkata aku rasakan saat jambang kasar sami
Gopal bergesel dgn kulit buah dada aku yg halus.
Aku merasa sangat bernafsu dan pantat aku semakin basah berair.Aku
perlahan2 mengerakakn tangan aku terus mencapai kepala sami Gopal
yg sedang berada di celah kelengkang aku.Aku menekan2 kepala sami
Gopal dgn kuat agar jambangnya bergesel dgn bibir pantat aku dan
juga supaya jilatan lidahnya dapat masuk lebih dalam lagi.
"Oooooohhhhhhh.....sseedddaaapppppnnyya ooohhhhh...."aku mengeluh
kesedapan bila aku merasakan sami Gopal menyedut2 biji kelintit
aku.
Aku mengerang sambil kedua2 mata aku terpejam kenikmatan. Kesedapan
aku semakin bertambah bila sami Gopal mula menjilat2 lembut di
sekeling lubang bontot aku...aduh!!!...sedapnya tak terkata bila
diperlakukan begitu rupa oleh sami Gopal..suami aku sendiri tak
pernah jejak lidah nya disitu...tapi sekarang seorang sami india
sedang lahapnya menjilat2 dan menyucuk2 lidahnya kedalam lubang
bontot aku.Semakin kuat aku meramas2 rambut sami Gopal kerana
kesedapan.Sami Gopal kemudian mengangkat kedua2 belah kaki aku dan
diletakkanya di atas bahunya yg hitam itu.Apabila dia menegakan
bahunya bontot aku terangkat sekali.Sami Gopal lagi sekali membenamkan
kepalanya di celah peha aku dan mula menjilat bibir pantat aku dgn
rakus dan lahap..sehinggalah untuk sekian kalinya lubang bontot aku
di kerjakan oleh lidahnya..tapi kali ini lebih nikmat...dgn mengunakan
kedua2 belah tangan hitam berbulunya,sami Gopal membuka seluas2nya
lubang bontot aku lalu dia menjelirkan lidahnya sedalam2 yg mungkin
kedalam lubang bontot aku sambil jari tangan kanannya
mengentil2 biji kelintit aku serentak.Satu kenikmatan yg tidak pernah
aku rasa selama aku bersetubuh dgn suami aku selama ini.
Setelah 20min lidah sami Gopal menjilat pantat dan bontot aku serentak.
Sami Gopal mengarahkan aku supaya menonggeng
"saya mau kasi tau sama awak,awak punya punggung sudah itu kena
sama itu perampuan punya sihir...kalu tunggu lagi lama..lagi
susah..sekarang saya mau kasi itu sihir hilang...awak itu tonggeng
betul2 ..kasi awak punya punggung ada naik tinggi.."
Tanpa banyak soal aku pun terus menonggengkan bontot aku "kaw-kaw"
depan muka sami Gopal.Aku lihat sami Gopal memandang ke arah lubang
bontot aku sambil menelan air liurnya.Kemudian sami Gopal mula
mengurut perlahan2 daging bontot aku yg putih pejal dgn sejenis
minyak.aku merasa khayal semula. Bontot aku terkemut2 menahan
kesedapan urutan tangan sami Gopal.
"Awak kasi awak punya punggung lagi angkat tinggi..awak punya
kepala kasi jatuh atas bantal....awak juga mesti pandang sama
saya punya muka bila saya kasi ubat awak punya punggung..ada
paham?" Aku memganguk perlahan tanda memahami arahanya.
Sekarang aku berada diposisi meniarap,muka dan dada aku di atas
tilam sementara bontot aku terangkat tinggi keatas.Sami Gopal
merenggangkan kedua belah kaki aku dan mula melumurkan minyak ke
celah2 rekahan bontot pejal aku yg terbuka luas.
"Oooohhhhhhh....Oooohhhhhh...." satu erangan kesedapan terkeluar
dari mulut aku.
Sami Gopal menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula memainkan
jarinya di tepi lubang bontot aku.Aku meramas tilam kesedapan.Sambil
itu jarinya cuba menyucuk lubang bontot aku.
"awak jgn kasi kemut...biarkan saja"
Aku cuba merehatkan otot2 bontot aku dan tanpa disedari jari hitam
sami Gopal yg licin berminyak dgn mudah masuk kedalam lubang bontot
aku.
Setelah berjaya memasukan jarinya Sami Gopal mula mengerakkan jarinya
keluar masuk lubang bontot aku.
"Argghhh.....Ooouggghhhh....Arggghhhh......Oooohhhhhhh..." Sedapnya
aku rasa waktu itu.
Setelah perjalanan jari hitam sami Gopal lancar keluar masuk lubang
bontot aku,dia berdiri di belakang aku sambil jarinya masih terbenam
dalam lubang bontotku.Aku melihat sami Gopal melucutkan kain yg
di pakainya dan tersembullah akan batang zakarnya yg sungguh besar
dan panjang tegang mencanak ke atas...batangnya aku lihat hitam
berkilat..urat2 kasar timbul disekeliling batangnya tg lebar itu.
Sementara kepala zakarnya kembang berkilat...wow besarnya...
"Awak mau buat apa ni" tanya aku pada sami Gopal.
"Jgn takut,ini saya mau kasi buang sama itu sihir"kata
sami Gopal sambil dia melumurkan minyak ke serata batang besar
zakarnya.
Selesai berkata2 sami Gopal menarik jarinya keluar dan terus menusukkan
batangnya ke lubang bontot aku.
"Aarrgghhhhhhhhh!" Aku menjerit kesakitan sambil mengangkat
kepala dan dadaku ke atas.
"Awak jgn kemut!!..kasi teran sikit" arah sami Gopal yg sedang
merenggangkan daging bontotku.
Setelah aku meneran sedikit..hampir separuh batang zakar sami Gopal
terbenam ke dalam bontot aku.Dia berhenti seketika lalu mengembangkan
batang dan kepala zakarnya..
"Ooohhhhh.... Arrgghhhh... sedapnya... ooohhhhhhh.."
Kemudian dia menarik keluar batangnya dan menusukkan kembali
sehingga kesemua batang besar zakarnya terbenam jauh kedalam dasar
lubang bontot aku.Zakar sami Gopal seakan2 berdenyut2 bila aku
mula mengemut batangnya.
"Sekarang saya mau awak menjilat bibir awak ..masa saya tarik dan
tekan saya punya batang, lagi banyak awak jilat .. lagi cepat itu
sihir hilang!" aku mengangukkan kepala aku tanda paham apa yg
patut aku lakukan.
Sami Gopal mula menarik keluar dan menusukkan batangnya dgn ganas.
Setiap kali menerima tujahan batang sami Gopal setiap kali itulah
aku menjilat2 bibir aku sambil mengerang kesedapan.Tanpa disuruh
aku mula mengosok2 akan biji kelintit aku serentak dgn tujahan
demi tujahan sami gopal di lubang bontot ku.
Kesedapan yg tak terhingga aku rasakan bila sami Gopal mula melakukan
tujahan zakarnya dgn laju
"Aarrggghh..sedapnya.. laju lagi gopal..ooohhhhhhh...sedap...
sedap....aarrrggghhhhhh...ooooohhhh..ooooohhhhhhhhh....
laju lagi....." Sebelah tangan hitamnya memegang pinggang dan
sebelah lagi menarik rambut aku kebelakang.
Aku mengikut gerakan sami Gopal sambil menggayak-ayakkan bontot
aku ke kiri dan ke kanan.
Tiba2 aku rasakan kesedapan itu semakin tinggi darjah kelazatannyanya..
aku berada di puncak nikmat..
"Ooohhhhh...sedapnya..." keluh aku kesedapan saat air mani
aku mula terkeluar membasahi seluruh lubang pantat ku.
Sami Gopal semakin lama semakin laju menghentakkan batangnya keluar
dan masuk... peluh sami Gopal menitis2 di atas belakang aku. Sehinggalah
aku rasakan sami Gopal menghentak dan membenamkan seluruh batangnya
kedalam bontot aku dgn satu hentakan yg kuat dan padu. Aku dapat
merasai yg batangnya semakin keras dan kembang
"Aaaaaaaarrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!" sesuatu
yg panas mula terpancut dalam lubang bontotku.
lebih 5 kali aku rasakan zakar sami Gopal mengembang ketika air
mani pekatnya memenuhi seluruh ruang bontot ku. Aku masih menggentel
biji kelintitku ketika sami Gopal merapatkan badan berbulunya
menindih dan memeluk aku dari belakang.
"Kemut sama saya punya batang.. ooohhhh... kemut lagi.."
arah sami Gopal.
Aku terus mengemut zakar sami Gopal dgn satu kemutan yg istimewa.
Sami Gopal segera mencabut batang zakarnya dan melumurkan air
maninya yg masih melekat di zakar ke atas bontot aku.
"Jgn basuh ini sampai esok pagi"katanya sambil mencium bibirku.
Setelah mengenakan pakaian dan bersedia untuk pulang,sami Gopal
berpesan supaya petang esoknya aku datang lagi kerana dia mahu
membuang sihir di kawasan pantat aku pula.
"Hari ini tak sempat.. esok ya?" katanya sambil menepuk2
daging bontot aku yg baru saja di kerjakannya.
"Baiklah..saya balik dulu.."
Semenjak hari itu aku dan sami Gopal selalu melakukan "anal sex"-sedap...
lubang bontot aku semakin longgar..tapi aku tak kisah..janji aku
puas.Sementara suami aku pulak..aku memberi kebenaran untuk dia
berkahwin dgn setiausahanya.Ini memberi aku lebih banyak masa dan
peluang untuk aku memuaskan nafsu aku dgn sami Gopal yg sangat lahap
untuk meluaskan lagi lubang bontotku.

Iklan di Post