Rompak dan Rogol

Kes ini benar benar berlakuatas diri saya, ini bukanpengalaman tetapi ini
dikirapersitiwa buruk tak dapatdilupakannya. i nie anakperempuan yang boleh
dikatakan anak manja sekali kerana iadalah satu-satunya anak kepada ibubapa i,
kehidupan famili iagak mewah, ayah seorang bisnesman terkenal dibandar
kluang,emak seorang suri rumah dan oleh kerana anak seorang je,mereka sangat
sayang terhadap saya, walaupun kehidupankami mewah i tidak lah morden sangat.
okey, kisah nya berlakupertengahan bulan februari 2010, masa itu ibubapa i
terpaksapergi penang untuk menziarahi orang tua. masa itu i malas nakikut mereka,
so hanya i seorang je tingal rumah, kira kira 7pmada dua lelaki bangsa india
berpakainan kemas berdiri gaterumah i dan melonceng bell, dia kata nak bagi card
kahwin padaayah i, dia kata famili friend dgn ayah saya, so i pun percayakata
kata dia dan ajak dia masuk rumah, lepas masuk je ruma,perangai dia dah macam
lain, dia terus keluarkan pisau daripocket tunjuk kat lehir i, masa tu i pun tak
tahu buat apa, dahpenik, selepas 2 3 minit dua orang lagi masuk rumah,
ruparupanya mereka bertiga nak rompak rumah i, mereka ikattangan kaki i, rantai
subang i semua diambil, hampir semua bilik diperiksa kecuali bilik parent i
kerana telah di kunci, merekabawa i kebilik, semua pakaian ditanggal kan, mereka
raba teteki, ada seorang jilat pepet i, i cuba minta tolong jangan buat padasaya,
tetapi mereka tidak hirau kan i, so akhirnya hampir 3 jammereka rogol saya, i
tidak boleh buat apa, bertiga sekali main,seorang masuk pepet, lagi satu orang
masuk kat belakang, dandan seorang lagi masuk kat mulut i. masa itu i hampir nak
mati,cuma tuhan je tahu betapi sakit dan seksa di alaminya. imerayu terhadap
mereka, langsung tidak di hiraukan, i jadimangsa pada mereka, salah seorang
daripada merekamengambil video clip melalui h/phone kesemua agenda.... danmereka
diarahkan supaya jgn report pada polis, kalu tidakmereka akan sebarkan video clip
kepada famili, internet,semua... lepas tu mereka balik. h/phone i dirompak so tak
dapatcontact sesiapa pun, masa tu i tak larat untuk jalan, nakminum air pun tak
boleh, i retus baring nya, pintu rumah i semuaterbuka, tak tahu nak minta tolong
drp siapa, lalu i baring jeatas lantai tanpa pakaian... dan tidur ke pengsan ke
tak tahulah.. jadi keesokan pukul 4 baru sedar... lutut badan kepalaamat sakit
sekali, so pakai pakaian balik, then i minta h/phonedaripada jiran i then i call
kawan i datang rumah..d an terusdihantar klinik. famili i telah pun dilapor kat
polis, so isu ini telahpun ditahui oleh saudara mara, kawan kawan, cikgu
cikgumurid murid sekolah saya... i amat rasa malu sekali apabilabertemu dgn
mereka semua. kini tunang saya pun dahtinggalkan saya kerana i telah dirogol. dah
2 bulan berlaku..sekarang i tak berkeja lagi, tingal kat rumah je, kamisekeluarga
berpalning nak pindah rumah.. munkin pergi penang,tingal dgn datuk nenek...
sekarang i ingin mencari kawan baru.