Sahabat Suamiku

Tepat jam 11 malam suamiku sampai di sebuah kedai makan bandar kami. Dia dan kawannya Mudi baru sampai dari Kota Bharu. Pagi tadi mereka pergi ke sana kerana membeli batik sutera di Ketereh, Kelantan, Mudi adalah kawan baik suamiku dari Sabah. Ku kenali Mudi sejak kami duduk di Sabah lagi 20 tahun dahulu.
"Panggil Nor datang makan sate," kata Mudi. Suamiku pun call aku suruh pergi ke kedai sate itu yang terletak 2km dari rumahku. Aku bawa Myviku manakala mereka berdua sudah berada di kedai itu.
"Apa khabar Nor? Lama betul tak jumpa," kata Mudi.
"Khabar baik. Maria macam mana? Sihat ke dia?" jawabku sambil bertanya khabar isterinya yang turut kukenali.
'dia sihat," jawab Mudi.
"Malam ini terus nak pi Kuala Lumpur ke?" tanyaku
"Dah lewat, Rasanya nak tidur di hotel di sini," jawabnya.
"Bawa kereta sorang-sorang bahaya juga malam-malam. Balik pagi esoklah," kataku,
"Memang penat. Kalau ada orang urut badan best," kata Mudi.
"Nor pandai urut," kata suamiku.
"Kalau N0r nak urut boleh juga," kata Mudi.
"Urutlah Nor. Kesian Mudi," tambah suamiku lagi.
"Boleh juga," jawabku kesipu-sipuan.
Selepas makan kami check in di sebuah hotel bajet. Mudi memang mahu tidur di situ. Manakala kami naik bertiga ke biliknya.
Aku sudah bersedia mahu mengurut Mudi yang berbaring di atas katil, tiba-tiba hansphone suamiku berdering.
"Ada di mana Zaki? Aku ada di T Shoppe. Datanglah segera,"kata Ramli kawan suamiku.
"Nor urut Mudi. Abang nak pi jumpa Ramli di T Shoppe.Lepas urut call lah," kata suamiku terus meninggalkan aku dengan Mudi di bilik hotel itu.
Mudi sudah menanggalkan baju dan seluarnya. dia hanya memakai tuala aja berbaring di atas katil. Manakala aku masih pakai baju t shirt dan seluar jeans.
"Kalau nak urut buka baju dan seluar Nor. Berkemban pakai tuala aja," kata Mudi.
"okaylah," kataku sambil membuka t shirt dan seluar jeans dalam bilik air. Lima minit kemudian aku keluar dengan berkemban tuala mendapatkan Mudi di atas katil.
"Wau seksinya Nor, "kata Mudi.
"Seksi apa dah tua," kataku.
"Tua pun masih solid tubuh Nor," kata Mudi lagi.
Mudi menaiarap. Aku terus mengurut tubuh Mudia dari atas hingga ke bawah. Kemudian dia menelentang. Sambil berurut sambil kami berborak. Oleh kerana kami dah kenal, maka semua nama yang dia sebut aku kenal. Jadi lebih rancak perbualan kami.
"U ni cantik," puji Mudi.
"Taklah," jawabku.
"Mari i pegang tetek u," kata Mudi sambil membuka tualaku. Tersembul buah dadaku.
Mudi terus memicit-micit tetekku.
"Tegang lagi. Inipun Zaki tak pandai hargai u. Masih cari perempuan lain," kata Mudi.
"Ala dah biasa,. dari muda hingga sekarang perangai Zaki tak berubah. Masih kaki perempuan. dah lali," jawabku.
Mudi terus menghisap tetekku. Aku kegelian, Namun aku terus memicit tubuhnya. Aku lihat kotenya sudah tegang dalam tualanya.
Dia buka tuala dan terpacak kotenya yang lebih besar dari kote suamiku.
"hisap Nor," arah Mudi.
Aku terus hisap selama 10 minit. Mudi tak tahan dan terus membaringkan aku dan menjilat pukiku. Lama dia jilat pukui, Air mazi sudah banyak keluar. Kemudian dia naik ke atas tubuhku dan mencium bibirku. Kami lama berkuluman lidah.
Aku sudah tidak tahan lagi. Mudi pun menyuakanah  kotenya ke dalam lubang pukiku yang sudah banyak air.
"Sempitnya lubang u," kata Mudi.
"Minum jamu sempitlah," jawabku sambil terasa betapa besarnya kote Mudi menujah pukiku.
Akhirnya kami sama-sama capai klimaks. Aku sempat duduk di atas kotenya yang tegang sebelum air mani kami terpancut. Kami sama-sama puas.
"jangan beritahu Zaki," pesanku.
"Entah-entah Zaki sekarang sedang main dengan girlfriendnya," jawab Mudi sambil ketawa.
20 minit kemudian suamiku sampai. Aku yang sudah pakai baju dan seluar jeans duduk di atas kerusi menatap tv manakala Mudi sedang menaip buku barunya di meja sebelah.
"Dah lama habis urut?"tanya Zaki.
"Lama dah. Pandai betul Nor urut," kata Mudi sambil memberi RM100 kepada Nor sebagai upah mengurut.
Kami pun balik ke rumah. Zaki tidak mengesyaki apa-apa yang berlaku di antara kami sebentar tadi.

Iklan di Post