Aku dan Guru

Saya seorang pelajar yang berumur 15thn(tingkatan 3).Saya mempunyai seorang adik dan seorang abang.Ibubapaku adalan seorang yang sering sibuk dengan tugas-tugasnya sebagai pekerja.mereka sering pulang kerumah pada lewat malam.

Ketika mereka tiada saya dan adik saya sahaja dirumah.Abang saya bersekolah disekolah asrama.Hobi saya ialah berfantasi.Saya akan berfantasi apabila dalam keadaan bosan.Antara fantasi saya ialah tentang seks.saya sentiasa berfantasi melakukan seks dengan adik saya.Saya teringin menjadikan fantasi saya suatu kenyataan.

saya sering berfikir bagaimana caranya untuk mendekatkan diri saya dengan adik saya yang baru berumur 10thn.Saya sering menonton filem lucah kepunyaan bapa saya.

saya menemui Cd itu didalam begnya.Suatu hari saya dan adik saya tinggal berdua.seperti biasa ibubapa kami pulang lewat.adik saya bertanya kepada saya bahawa dia mahukan seorang adik.saya terfikir inilah cara untuk saya memberitahunya.saya bertanya kepadanya tahu tak bagaimana hendak mengandung.

Dia menjawab ia akan sendirinya mengandung.saya bertanya kepadanya hendakkah dia tahu caranya.dia menjawab ya.saya memberitahu kepadanya, jika kita ingin mempunyai anak kita perlu melakukan hubungan seks.dia seperti tidak percaya.dia hanya mengetahui seks itu adalah sesuatu yang buruk.Saya menerangkan perkara yang sebenar kepadanya, bahawa seks itu boleh dilakukan oleh suami isteri.saya bertanya kepadanya tahukah cara membuat seks.dia menjawab, berbogel..saya senyum sinis.

saya memberitahu cara membuat seks ialah seperti bercium,mengulum kemaluan lelaki dan menjilat kemaluan perempuan.apa yang memeranjatkannya ialah cara yang memasukkan kemaluan lelaki ke dalam kemaluan perempuan.dia seperti tidak percaya.saya berkata kepadanya saya boleh menunjukkan buktinya.didalam beg bapa saya mempunyai buku yang menunjukkan cara-cara membuat seks.gambar itu telah membuktikan kepadanya,tetapi dia masih ragu-ragu.

saya memgajaknya menonton vcd lucah.saya melihat bersama-samanya.Selepas habis cerita itu saya menceritakan lebih lanjut tentang seks. Pada pukul sepuluh malam adk saya sudah tidur.saya mengambil peluang ini untuk merasa kenikmatan seks ringn.adik saya memakai baju blaus.dia tidak memakai seluar dalam ketika itu.saya menyelak kainnya dengan perlahan dan menjilatnya perlahan-lahan.

esoknya saya bangun lewat kerana tidur dengan lewat. Ibubapa saya telah pergi ke tempat kerja.sewaktu saya turun ke bawah saya melihat adik saya tidur dengan menyingkatkan kainnya. Ternyata cerita yang dilihatnya mempengaruhinya. Dia telah terlelap dengan keadaan begitu.saya mendekatinya dan mengeselkan tangan saya dengan kemaluannya. Dia tersedar dan menyuruh saya hentikannya.

saya meminta kepadanya kebenaran untuk menjilat pepetnya.dia seperti takut.saya meyakinkannya dengan mengingatkannya tentang cerita lucah yang dilihatnya semalam menunjukkan keseronokan ketika dijilat.akhirnya dia mengalah.saya menjilatnya dengan perlahan lahan.dia tidak sangka keenakkan melakukannya. Ketika dalam keghairahan seks saya mengambil peluang menyur uhnya mengulum kemaluan saya. Saya merasa kenikmatannya.


 Ahhhhhh. Saya melakukan di atas kati dengan keadaan berbogel.saya menjilat puttingnya yang baru hendak membesat.walaupun kecil ia cukup untuk merangsangkan saya.Konek saya sudah tegang dan keras seperti kayu.

saya masih tidak meneroka lubang pukinya dengan konek saya kerana tidak mahu terlalu tergopoh gapah. Saya melakukannya setiap hari dalam seminggu.saya masih boleh bertahan dari menjolok pepetnya. Saya mendapat tahu bahawa bapa saya terpaksa pergi ke luar negara kerana ada tugasan penting.

Ibu saya juga mengikuti kerana syarikat ibu saya mempunyai kaitan dengan syarikat bapa saya.ibubapa saya ingin membawa kami berdua tetapi PMR sudah hampir saya tidak dapat mengikuti.bapa saya meninggalkan adik saya bersama saya kerana tidak mahu saya tinggal keseorangan. Mereka langsung tidak memikirkan tentang adik saya.

Mereka pergi selama 1 minggu.ketika mereka di luar negara saya memujuk adik saya melakukan dengan lebih seronok.pada mulanya adik saya takut kerana Ia nampak menyakitkan.ketika itu saya membeli beberapa vcd untuk menunjukkan keenakannya.akhirnya dia tewas dengan godaan saya.pada malam indah itu saya tidur di bilik bersama adik saya. Kami tidur dengan keadaan tiada seurat benang pun yang ada di tubuh masing-masing.saya menyuruhnya kangkang dengan luas.

saya merasa geram belihat pepetnya yang tembam itu.saya melakukan dengan meniru vcd yang kami lihat ketika melakukan seks.saya memasukkan konek saya perlahan-lahan.ketika dalam perjalanan hendak sampai ke penghujung pepetnya tiba-tiba seperti sesuatu yang menghalang perjalanan yang indah itu.

itulah dinamakan kedaraannya.dia menjerit kesakitan.dia meronta-ronta dan menolak badan saya supaya tidak meneruskan kemaraan konek saya.saya berhenti seketika dan mencium bibirnya sambil mengentel putingnya.sambil itu saya memasukkan konek saya perlahan-lahan ke dalam pukinya.

ia lebih mudah kerana lubang itu sudah dilimpahi lendir.akhirnya konek aku masuk sepenuhnya.semakin lama semakin laju konek aku..adikku hanya menjerit keseronokan.setelah 15minit aku menjoloknya aku terasa seperti hendak memancutkan air mani.aku tidak berasa takut kerana adikku masih belum baligh.aku memancutkannya di dalam pukinya.aku berhenti kepenatan.

konek aku masih lagi tegang di dalam puki adik aku.aku hanya terus tidur dgn keadaan berbogel dan berpelukan.Pada pagi esoknya aku bangun agak lewat.adikku masih lagi tidur, mung kin kepenatan membuat seks untuk pertama kalinya.aku tidak bangun dari katil kerana hendak menunggu adikku sedar.aku ingin mandi sambil membuat seks dengannya.kami melakukan dengan lebih baik dari sebelumnya kerana adik telah memberi respon yang baik ketika membuat seks.

kami berlajar belbagai-bagai cara yang baru.Ketika selesai mandi aku masih belum mencapai klimax.Aku menyambung selepas makan di atas meja makan.aku melihat cara ini dari gaya ayah dan ibuku , aku meninjau dari tangga tanpa disedari oleh mereka.setelah puas aku dan adik berehat kerana ingin melakukannya malam nanti.aku melihat wajahnya yang ternyata kepuasan terpancar.

dia sudah mula suka dan tidak berasa takut untuk melakukannya lagi.semenjak itu kami melakukan agak kerap.jika cuti sekolah kami akan melakukan 3 kali dalam sehari.apabila waktu sekolah kami melakukan di waktu petang sahaja.adik aku tidak keluar bermain bersama-sama rakannya hanya untuk bersama aku membuat seks.ternyatalah dia amat menyukainya.

k ami meneruskan hubungan seks itu hingga kini.adik aku sudah berumur 15 thn.aku pula 20thn.masing-masing sudah pro melakukan seks.kini aku makin ghairah kerana dia mempunyai tetek yang besar dan kulitnya yang putih menaikkan nafsu seks.jika aku melihatnya sehari suntuk berbogel agu mambu untuk membuat 4 kali sehari?..aku harap aku dapat teruskan sehingga bila-bila walaupun dia sudah berkahwin.membuat seks dengan dia memang istimewa dari orang lain.

aku juga pernah melakukan dengan teman wanitaku tetapi kegairahannya berbeza?.hubungan kami lebih erat dari suami isteri.kami tidak malu antara satu sama lain.nafsu seks dia juga kuat kerana dia sanggup menunggu sehingga ibubapaku tidur pada lewat malam untuk memasuki bilikku dan melakukan permainan yang paling berharga dalam hidup kami.

Kami sentiasa mempelajari cara baru yang kami reka sendiri.Kami main setiap hari tidak kira penat asalkan kami dapat menikmati seks yang indah itu.Dia suka dijolok dengan cara apapun.semakin laju ge seran antara kones dan dinding pukinya lebih enak rasanya.kami juga membuat cerita lucah sendiri dengan merakamkan aksi kami.kami hanya meletakkan cerita itu diinternet supaya orang ramai dapat melihat aksi kami itu.kini aku dan adik aku sudah berkahwin.apabila suaminya kerja luar , aku akan dating kerumahnya untuk melakunan seks.

Suaminya sangat beruntung kerana mendapat isteri yang hebat di ranjang seks. Jika perkahwinan adik beradik boleh dilakukan sudah tentu aku akan mengahwininya lama dahulu.setiap kali hari jadiku dia akan menghadiahkan seks sepanjang hari apabila masa membenarkan.

Cikgu Faridah merupakan seorang yang tegas dan garang.Ramai pelajar
yang bencikan sikapnya yang selalu mendenda pelajar tak tentu
pasal.Asal ada sahaja pelajar yang buat hal habis satu kelas jadi
mangsa.kebetulan kelas aku pada tahun ini diajar olehnya.Setiap kali
diberi kerja rumah aku tak pernah siap.Nak buat macam mana aku tidak
begitu gemar dengan matapelajaran itu disebabkan oleh sikapnya.

Namun aku telah lama memendam rasa dengan cikgu faridah.Walaupun
sikapnya buruk namun ada sesuatu yang bagiku tidak buruk.Beliau
mempunyai bentuk badan yang menarik.Buah dadanya besar.Walaupun
beliau sering mengenakan tudung namun tidak mampu untuk menghalang
fikiran ku untuk berimaginasi tentang dirinya.Dia sentiasa ku buat
model untuk melancap.Aku sentiasa berangan-berangan dapat bersetubuh
dengannya.Kebetulan pula aku memang menggemari adegan sex secara
paksa atau nama lainnya rogol.

Hari ini hari selasa.dua matapelajaran terakhir adalah
matapelajaran pendidikan seni.Huh aku memang sudah sedia untuk
dimaki olehnya.Oleh kerana kerja yang disuruh selesaikan belum lagi
aku buat.tapi selalunya bukan sahaja dimaki.Aku juga sudah lali
dengan sebatan rotan yang datang dari tangannya.

Seperti yang telah ku jangka .Apabila tiba waktu pendidikan
seni.Hukuman pun dijalankan.Tapi yang peliknya kali ini aku yang
paling teruk terkena hukuman.Pelajar lain hanya setakat dirotan di
tangan.Aku bukan setakat dirotan ,malah dimaki hamun dan dihalau
dari kelas itu.Beliau berkata tidak tahan lagi melihat muka aku.Huh
panas betul hati aku hari ini.Naik segan aku dengan pelajar lain.Aku
pun mula berjalan keluar dari kelas tanpa ada tujuan.Aku pun singgah
sekejap di tandas untuk melepaskan geram.

Semasa didalam tandas aku pun melepaskan boring dengan menghisap
rokok.Wajah cikgu Faridah tidak hilang dari fikiran ku.Cikgu yang
sentiasa mendatangkan masalah kepada aku.Tiba-tiba aku mula terfikir
yang bukan dia sahaja yang boleh mendenda aku.Aku juga punyai daya
untuk mendenda dia.Mengapa aku tidak mendenda dia setelah dia buat
aku begini .Mungkin dulu dia tidak mendenda aku secara
keterlaluan.Tapi sekarang dia telah membuatkan sabar aku pergi ke
tahap kemuncak.Aku mula berfikir bagaimana untuk mencari peluang
untuk mengenakannya.

Bilik cikgu faridah sepatutnya terletak di bilik guru.Tapi mungkin
disebabkan beliau merupakan seorang guru panitia pendidikan
seni.Beliau sentiasa berada di makmal pendidikan seni.Kebetulan pula
makmal pendidikan seni sekolah aku terletak di bagunan paling
hujung.Bangunan itu sungguh sunyi.Cikgu faridah selalunya tidak
pulang awal.Setelah habis mengajar,beliau selalu berada di bilik ini
sebelum pulang.Tentulah aku tahu kerana sebenarnya sudah lama aku
perhatikan gerak-gerinya.Aku keluar daripada tandas dan terus menuju
ke makmal sains untuk mendapatkan peralatan untuk

menjayakan `projek’ aku ini.Apabila sampai di makmal sains aku
dapati tiada seorang pun di dalam.Pembantu makmal sains ini memang
seorang yang pemalas.Beliau sepatutnya menjaga makmal ini sepanjang
waktu persekolahan tapi sekarang entah kemana dia pergi pun aku tak
tahu.Aku ingatkan dalam dunia ni aku seorang sahaja yang pemalas
rupanya ada lagi spesis yang serupa macam aku.

Aku lantas masuk ke dalam makmal lalu mencari cecair yang berlabel
chloroform.Setelah cecair itu aku jumpai aku terus mangambilnya dan
erus aku sorokan di tempat yang tidak ada ramai orang lalu-lalang
sementara hendak menunggu waktu persekolahan tamat.Kerana pelajar
yang memiliki cecair ini adalah satu kesalahan dan boleh dikenakan
hukuman yang berat.Apatah lagi cecair itu aku curi dari makmal.

Waktu yang aku nantikan sudah tiba .Setelah hampir 2 jam aku
merayau tanpa tujuan.Dari jauh aku lihat seorang demi seorang
pelajar kelas ku beredar pulang.Akhirnya keluarlah seorang cikgu
yang pada aku akan menjadi mangsa nafsu buas aku hari ini.beliau
berjalan seorangan menuju ku makmal pendidikan seni.Aku memang
sebenarnya sudah bersedia dengan sapu tangan yang telah ku letak
cecair chloroform,lalu pelahan-perlahan aku mengekorinya dalam jarak
lebih kurang 30 meter.Setelah dia sampai di pintu makmal dia pun

mengeluarkan kunci dari dalam beg tangannya untuk membuka pintu

makmal yang berkunci.Peluang inilah yang aku tidak sia-siakan.Dari

belakang aku terus menerkamnya.dengan menutup mulutnya dengan

menggunakan sapu tangan tadi.Tidak sampai beberapa saat beliau pun

rebah.Aku terus mengheretnya masuk ke dalam makmal.Dan mengikat

kedua belah tangannya dengan menggunakan tali pinggangku.Pintu

makmal aku tutup dan aku kunci dari dalam.




Setelah beberapa minit beliau pun sedar dari pengsan.Dilihatnya

kedua belah tangan terikat,dan aku berdiri megah di hadapannya.Aku

terus menjerit”oh kau pandai-pandai denda aku ya?sekarang kau rasa

denda aku pula ha ha ha”cikgu faridah terkejut lalu terus menjerit

meminta tolong.Lantas aku berkata”jeritlah sekuat manapun takde

orang yang akan dengar”.Sambil ketawa besar aku terus menghampirinya

dan aku berkata `sekarang kita akan mulakan permainan’.Cikgu faridah

terus menangis meminta tolong dan meminta supaya dirinya jangan

diapa-apakan.’hoh aku memang sudah lama mengidamkan badan kau ni he

he,hari ini kau rasakan penangan aku’.Cikgu faridah menjadi semakin

takut terlihat wajahnya sungguh pucat.Tetapi bagiku semakin dia

takut semakin menaikkan nafsu aku.Aku gemar melihat dia dalam

ketakutan.’Ah mugnkin selama ini aku hanya melepaskan peluang yang

sentiasa ada di depan mataku’.Aku pun memulakan permainan dengan

memeluknya dari belakang .Cikgu faridah dari tadi tidak henti-henti

meminta tolong supaya dilepaskan.Aku pun meletakkan kedua-dua belah

tangan ku di teteknya.’wah sungguh enak sekali beruntung betul suami

kau ya dapat `pump’ payu dara macam ni hari-hari’.Aku pun mula meramas-

ramas teteknya.Walaupun tangan aku terletak di luar baju kurungnya

tapi sudah cukup untuk aku rasakan kepejalan teteknya.Setelah puas

mengepam payu dara.Aku pun menukar sasaran.”sekarang aku nak rasa pula

bontot kau’.Aku pun terus meraba-raba bontotnya sesekali menepuk-

nepuk bontotnya yang memang bagi aku first class.”Kau ni kalau jadi

pelacur,memang boleh




jadi pelacur kelas atasan’.Cikgu faridah dari tadi tidak berhenti-

henti meminta tolong dan ini membuatkan aku rasa semakin

menyampah.Lantas aku ambil’butterfly’ dari dalam beg aku dan terus

aku hunuskan ke mukanya lalu berkata’sepatah lagi perkataan keluar

dari mulut kau habis kau aku kerjakan,kalau kau taknak mati baik kau

senyap’Cikgu faridah terus diam menahan tangisan.’Bagus ,sekarang

ikut cakap ok?’.Aku terus mengeluarkan konek aku dari dalam

seluar.Konek yang setiap hari aku lancap dengan hanya bertemankan

imginasi wanita di hadapan aku sekarang.Tapi bertuah betul aku hari

ini dapat yang `real’.Cikgu faridah terkejut apabila melihat konekku

yang besar di hadapan mukanya.Dengan perlahan aku berkata’sekarang

kolom’.Cikgu faridah enggan berbuat demikian dan ini membuatkan aku

naik marah lalu aku menarik kepalanya yang masih bertudung hampir ke

konek ku lalu memasukkan konekku ke dalam mulutnya dan

menjerit’hisap’.Dalam ketakutan Cikgu faridah terus mengolom konek

aku secara paksa.Walaupun ianya secara paksaan tapi aku dapat

rasakan ianya sungguh sedap sekali memang beruntung lelaki yang

koneknya dihisap oleh cikgu ini.Dan lelaki itu termasuklah

aku.Setelah beberapa saat aku melajukan `rentak permainan’ dengan

menggerakan kepala cikgu faridah dengan laju.Cikgu faridah terpaksa

mengikut rentak aku mana tidaknya setelah aku ugutnya dengan

kejam,mungkin kerana terlalu takut.Setelah puas membuat aksi

mengolom aku seterusnya menyuruh cikgu faridah menghisap telur

ku.Dia dengan terpaksa menghisap telur ku dengan perlahan .Aku dapat

merasakan kenikmatannya ketika cikgu faridah menghisap kedua biji

telur ku.Sungguh lembut sekali lidahnya.




Setelah beberapa minit bermain `blowjob’aku pun menjadi tidak sabar-

sabar merasakan permainan yang sebenarnya.’Sekarang kita akan

mulakan permainan sebenar,dengar sini aku tidak akan buka pakaian

kau.apa aku nak buka Cuma kain kau sahaja kita akan bermain

secara `fullyclothed’”.Sebenarnya aku memang berminat bermain secara

fullyclothed dan sekarang aku akan merogolnya dengan baju dan

tudungnya masih dipakai.Aku dengan pelahan membuka kainnya,dan

melihat celana dalam yang dipakai sudah basah.aku terus

menangggalkan celana yang berwarna putih itu.cikgu faridah hanya

berdiam diri sahaja terpaksa melihatkan kejadian tidak

diingini.Setelah membuka celananya aku terus menepuk-nepuk

bontonya,’memang sedaplah bontot kau ni’.Aku membuka kakinya lebar-

lebar dan terus meletakkan tangan aku ke sasaran yang sebenarnya

iaitu pantatnya yang bagiku sungguh montok sekali.Pantatnya

dikelilingi bulu-bulu yang agak lebat betul-betul menaikkan nafsu

aku.Cikgu faridah hanya melihat sahaja perbuatan ku.Aku terus meraba-

raba kelentitnya dan ku lihat dia hanya memejamkan matanya

menahan `steam’.




Setelah puas meraba cipapnya,tibalah acara kemuncak untuk majlis

hari ini.Aku dengan cepat baring secara mengiring di belakangnya dan

memasukkan konek aku ke dalam pantanya.Aku bermain

secara `doggystyle’.Aku menggerakkan pinggang aku secara perlahan

ke depan dan ke belakang.Aku mendongak lalu memejamkan mata menahan

nikmat sex.Waktu inilah aku rasakan seperti bulan jatuh ke bumi

memang sedap sekali pantatnya.’Kalaulah aku dapat main dengan kau

hari-hari memang sedap’.Dan aku terus melajukan rentakku.Aku dapat

mendengar Cikgu faridah berdengus dengan perlahan.Mungkin kerana

sekali lagi dia menahan nikmat.Menahan nikmat dengan orang yang

merogolnya.Aku seterusnya menukar posisi.Sekarang aku akan

merogolnya dari arah depan pula.Sambil aku menghayun badan sambil

aku menguncup bibirnya.Sungguh enak sekali bermain pada posisi

ini.Sesekali tangan aku akan meramas-ramas teteknya yang pejal.Aku

juga mencuba bermacam-macam posisi yang aku tiru dari filem `blue’

yang pernah aku tonton.Memang betul-betul menyelerakan aku.Bermacam-

macam aksi aku lakukan.




Setelah hampir 20 minit berperang.Aku dapat merasakan yang aku

sudah sampai ke puncak.Aku sudah sampai untuk klimax.Waktu inilah

yang paling aku suka.Apabila aku rasakan air mani sudah hendak

keluar,aku cepat-cepat menarik konek aku keluar dan meletakkan konek

aku di depan mukanya.Lalu aku menjerit dengan

kuat “aaaaaaaaaaaaaarrrrghhhhhhhhhhh”.Dengan kuatnya aku memicit-

micit konek aku di depan mukanya lalu terpancutlah air mani aku

membasahi muka cikgu faridah.Banyak juga air mani aku keluar.Mungkin

disebabkan hari ini aku dapat cikgu Rubitah yang real.Habis basah

muka cikgu Rubitah bukan sahaja mukanya sahaja yang basah malah

tudungnya juga menjadi sasaran tembakan aku.Aku pun terus menempekan

konek ku ke mukanya dan sekali lagi aku menyuruhnya mengolom untuk

membuang sisa-sisa air mani yang tinggal.




Setelah puas aku berehat sekejap sambil memandang cikgu faridah.Dia

langsung rebah tidak bertenaga baru dia tahu penangan pelajar yang

selalu didendanya.




Setelah puas berehat aku dengan lantang berkata `servis kau memang

sedap sekali’sambil terseyum.Cikgu faridah hanya diam sahaja pasrah

dengan apa yang terjadi keatas dirinya.’Kau ingat acara hari ini dah

tamat he he belum lagi…..’.Aku terus megeluarkan handphone kamera

dari beg aku lalu aku terus membuka bajunya dan sekarang tinggallah

cikgu faridah berbogel dengan hanya tinggal tudung sahaja di

kepalanya dan tangannya yang masih terikat.Aku terus mengambil

gambar cikgu faridah yang berlumuran air mani di muka.Setiap sudut

aku tidak tinggalkan.Aku juga menyuruh dia membuat beberapa

gaya `pose’ yang bagiku seperti gaya seorang pelacur.




Setelah banyak gambar aku ambil aku pun terus bersuara `kalau kau

bagitahu sesiapa siap kau aku bagi gambar ini dekat suami kau’ biar

dia ceraikan kau ha ha `.”dengar permainan hari ini sudah berakhir

tapi aku belum habis lagi dengan kau ,kalau kau taknak aku sebarkan

gambar ini,kau perlu servis aku bila bila masa aku perlukan

kau `.Cikgu faridah pun menghanggukkan kepala tanda setuju.’Bagus

sekarang kau boleh pulang’.Aku dengan perlahan membuka ikatan

tangannya.Dia dengan segera memakai semula pakaiannya lalu pergi

meninggalkan aku.Namun sebelum sempat dia pergi,aku sekali lagi

meramas teteknya dan berkata `ingat bila-bila masa yang aku mahu’.




Keesokan harinya aku lihat cikgu faridah tidak banyak

bercakap.Mungkin disebabkan peristiwa hitamnya dengan aku.Tapi mulai

sekarang aku sudah mempunyai pelacur atasan aku sendiri.Cikgu

faridah akan memberi layanan kepada aku bila bila masa yang aku

mahu.Kami sentiasa menjalankan projek di makmal yang sunyi

itu.Mungkin kerana terlalu malu atau sayang kepada suaminya dia

terpaksa mengambil risiko ini.Cikgu faridah tidak lagi mendenda aku

dia hanya berdiam diri sahaja dan kurang bercakap.

Beberapa bulan selepas itu aku dapati perut cikgu faridah semakin

membusung besar.Setahu aku,tidak pernah aku memancut ke dalam

pantatnya.Aku lebih gemar mebasahkan mukanya dengan air mani

aku.Tapi yang jelas aku tidak pernah menggunakan kondom semasa

beraksi.Mungkin juga bayi dalam kandungan adalah anakku.Tapi aku

tidak kisah semua itu kerana cikgu faridah tidak akan memecahkan

rahsia hubungan kami.Mana mungkin dia mahu orang lain tahu yang anak

dalam kandungan itu bukan milik suaminya.Aku berhenti melakukan

projek dengan nya memandangkan dia sedang hamil.Tapi aku telah

memberitahunya yang dia mesti menggantikan waktu hamilnya untuk

memuaskan aku setelah dia beranak nanti.Dia hanya mengikut sahaja

telunjuk ku.

Iklan di Post