Lalita Adik Saudara Ku

Adik saudaraku piaw!!.nie nak cerita kat kenkawan tentang adik sedara ku lalita(nama samaran)namaku boboy(samaran) kisahnya begini,cuti semester lepas saya telah ke rumah makcik di tmn senangin.saya ke sana selalu ke sana untuk cuti kerana banyak tempat memancing ikan.lalita adalah satu-satunya anak tunggal makcikku.laki macikku telah bercerai dgn nya.lalita suka memancing ikan juga(hobi). pada petang hari ke dua aku tinggal di situ ,aku dan lalita bersiap untuk memancing ikan di sebuah terusan 30km drpd rumahnya.apabila barang kami siap dimasukan dlm kereta, lalita pun menutup bonnet belakang .tangannya telah naik ke atas untuk menarik bonet so i ternampak perutnya serta pusatnya .wowwwww bisikku putihhhhh.mulalah kubayangkan rupa badannya dariatas hingga kebawah.dan seterusnya bendayg tak elok telah bermain di fikiranku. katau dapat cipap dia, confirm putih mesti bulu halus.buah pun mari mulalah ku phikir cara nya.aku start kereta menuju ke tempat yg di tujui.aku takda semangat memancing tapi semangat sexxxxx.dlm perjalanan dia sembang macam
biasa aku pun bersembang tapi pemikiran ku ke lain.aku mulakan ita kamu ada balak?umur ita 22 thn pelajar kolej swasta.tak de la h.aku selamba bertanya lagi !! kamu kenalsex tak?sikit sikitje .kenapa boy tanya semua nie?tak cuma boy rasa ...rasa ....rasa...cakaplahh malu lalu .nak try!!!jawab ita selamba. aku terdiam sebentar.akhirnya aku menjawab yaatapi takde peluang .i cuma melancap kalau i stim (kena tipu sikit)u pernah main sorang2  ke tanya ku?boy... jawabnya kalau u nak make love terus-terang je .jangan nak belok sana sini.u r not a man laaaa woww !!! kata ku dlm hati ini confirm banyak pengalaman .lalita menyuruh aku terus terang.aku tergaman.akhirnya aku kata aku dahaga kan badannya.dia menoleh pada ku dgn perasaan marah .aku terdiam dan  menumpu pada jln raya .tiba tiba tangannya merayap  pada butuhku lalu dibukanya butang tracksuit aku
dan meramas konekku.besttttt!!!.aku berhentikan kereta.aku memandangnya ,dia berkata naper
tak biasa ke ?.belum sempat aku berkata  apa-apa dia terus mengulup batang ku .punggung ku terangkat argghhh....arghhh........aku meraung syoknya. sebentar kemudian dia menyuruh ku untuk menjilat.apa lagi
kamikaze laa .aku sembam muka ku pada seluarnya mak oii dia pakai g string underwear laaa .aku makin gaihrah
aku tarik seluar dalamnya dan terus mencari kelintit nya wow ketul dagingnya merahhh!!pinggulnya mula terangkat iehhhh....ieh..... arghhhh....... lagi  !!! lagi!!!! aku pun rancak lah .tiba tiba terpancut air mazi ita
diikuti raungan ahhhh....ahhhh......uihhhh...seeeee.aku da tahu ita dah climax.ita terbaring lesu.kini giliran aku .kami menukar tempat ke belakakang seat kereta ,aku naik  atas badan ita meramas teteknya .aku membuka colinya lalu terpacaklah dua gunung kinabalunya yg putih .putingnya tebal dan kemerahan.aku jilat kau- kau konek ku kembali tegang 100% .aku cuba terokai cipapnya . nampak mudah menyusuk ,aku sempat bertanya ita
pernah buat sex ? ya jawabnya ngan jiran ita dan rakan kolej tanpa berlengah aku melayari bahtera . sesekali terdengar ita menarik nafas panjang aku mengommol dan survay satu badannya  fiuhhhhh..... ita ak nak climax nie .ah ... ah... ahhhh...ita menjawab; pancut tang muka ku aku bangun ita mencapai konek ku lalu melancap hingga
uihhhhhclimmaxahhh....mmmmhhhh...ehhhiii.wahhhhh bestlah ita .dia tersenyum.sejak itu kami sering melakukannya.aku bangga ada pantat free untuk lepas air ku. sekiannnn.

Iklan di Post