Lecturer

hai.. okeylah first of all aku kenalkan diri aku.. okeylah...
engkaurang boleh jeer panggil aku joe.. okeylah.. sebenarnya
sekarang ni aku masih lagi study.. kat salah sebuah university di
united kingdom.. tak yah laah aku bagitau university apa.. nanti
apa plak jadik nyee kan.. ini aku cerita kisah yang benar2 terjadik
pada diri aku laah.. tak bohong punyeer... oklah... buat
pengetahuan semua lah kan.. study kat oversea ni punyelah
banyak dugaannya... aku masa first year dulu.. still boleh kontrol
lagilaah.. lebih2 lagi pasal sex instinct ni.... depa mat saleh ni..
bukannya boleh pakai sangat.... sex bebas katakan..

oklah ni aku nak mula bercerita nii... peristiwa ni berlaku lebih
kurang seminggu lepas.. masa tu aku sedang asyik jeer lepak kat
dalam lab.. biasaklah buat apa lagi mentenet laah... sedang aku
duk asyik gitu.. tiba2 datanglah lecturer minah saleh ni laah.. aku
selalu jumpa dia.. lagipun dia selalu jeer duk lalu-lalang kat tepi
class aku.. okeey.. hangpa nak tau tak.. oh lupa plak aku nak
bagitau nama minah saleh tu... nama dia Janet(bukan nama
sebenar).. umur dalam lingkungan 30-an kot.. tapi dia punya body
kira not bad laah...

okeey start citer.. dia datang kat aku.. and then dia tanya aku
pasal comp. design... ohh.. rupa2nya dia ada musykil sikit pasal
autoCAD.. so dia datanglah jumpa aku suruh settlekan problem
dia.. lagipun aku ni bukan nak bangga dirilah kan.. kira allrite lee
jugak pasal2 design ni... masa tu jam kat tangan aku around kui
10 malam... aku pun pegi jeer laah ikut dia masuk dia punyaa
bilik.... ini first-time woo.. aku masuk bilik lecturer selama ni pun
mana ada aku masuk bilik2 camni... tak biasa lah aku... okeey..
sampai jeer bilik dia dia suruh laah aku duduk kan.. aku pun
dengan selamba duduk jee laah.. and then dia tanya aku whether
nak coffe atau tea.. aku jawab jeerlah 'coffee'.... okey.. lepas tu
dia pi lah keluar sat.. pi buat coffee... aku lepak jeer lah bilik dia...
selang 4-5 minit lepas tu dia datang laah.. sambil tatang 2 cawan
kopi.. dia bagi aku.. aku balun jeer lah...

lepas tu... bile dah habiss kopi tu aku hirup dia pun bawak aku kat
meja komputer... dan ceritalah masalah dia (pasal design ni
leer)... masa dia cerita tu.. punyeerlah dekat dia ngan aku.. aku
agak dalam sekaki kot.. dia punyeer bau.. pehhhh....memang
tangkap stimm jeer gua... tapi aku yang tak tahan bau mat saleh
ni satu jeer.. depa ni jarang mandi... tak macam melayu..
campak mana pun mandi sure tak miss punyeer... lepas tu aku
dengan macho nyeer cubalah settlekan masalah dia pasal
design tadik tu leer... memang tak jadik masalah bagi aku.. sebab
aku dah biasa benar pasal design nii..

okeey... aku agak dalam sejam lepas tu bileee semua kelija aku
dah nak abiss... dia pun datang kat aku.. dia tanya.. 'u got any
problem'.. aku dengan pantasnyeer laah jawab rite now.. nope..
i'm okeey.. # lepas tu kan.. ni yang aku nak citer nii... dia duk kat
atas meja komp. tu laah kan... masa tu dia pakai skrt merah.. dia
tenung kat aku... aku cubalah kontrol sikit... gila luuu..... panic aku
dibuatnya masa tu... and then dia pegang aku punya dagu.. dan
dia suruh aku tenung dia... aku selamba jer laah tengok jeerlah
muka dia... tapi aku ni pun jenis jahat punye kaki.. mata aku
masa tu banyak tertumpu kat atas dada dia... pehh... punyalah
besau payu dara minah sampai tetiba jeer nak meleleh air kat
bawah pusat aku tu... lepas tu kan.. dia dengan selamba.. jeer
duk main2 kat atas dada aku... aku diam jeer laah.. nak ajeer aku
pikul minah saleh ni balik rumah.... bergomol atas katil bilik aku
lagi best.. lagi syookkk... aku dengan automaticly stim leer beb
bila dah org buat camtu....

aku pun tanpa segan silu pi laah belasah dia punya payu dara
dulu... besau sioot.. pehh.. macam buah kelapa muda jeer aku
rasa.. ni betul ni.. first-time aku dapat barang mat saleh nii... aku
apa lagi.. bukaklah baju dia tu.. and then aku jilat laah.. pehhhh..
dia punya rasa cam nak pecah kepala konek aku nii... sedap....
lepas tu kan aku tengok si janet ni dah tak boleh tahan kan..masa
tu dia still lagi kat atas meja...aku pun kangkang leer dia punyeer
kelangkang luas2.... bukan apa.. lagipun aku ni.. gelojoh sikit....a
ku tengok seluar dalam dia tu dah basah gileer dah.. tinggal nak
'tutuh' jeer.... aku secara gentlemen lah kan main2 dulu kat luar
tu.. menggeliat minah tu.... at last aku dah tak tahan leer main2
kat luar.. aku pun bukak laah dia punyeer tudung dalam tu..
pehh.. terkezut aku tengok pantat minah saleeh nii... sebijik cam
dalam tape blue laah.. menggelebeh.. tapi aku suka camtu.. aku
apa lagi.. jilat jeer laah. Pantat si janet tu.. punyeerlah banyak air
dia yang keluar tu tak leh nak citer laah... lagipun aku dengar
nafas dia turun naik... amik ko.. ingat melayu ni tak reti keer..
heheheh..

Bila aku dah sampai tahap maksima... aku tengok pun peliaq aku
nii.. dah tegang gileer dah... aku pun dukung lah si minah saleh
tu... bawak kat atas meja besau sikit..... apa lagi... aku tutuh jeer
laah minah tu... pehh.. terasa longgar jeer lubang tu.. nak kaata
peliaq aku ni kecik sangat tak lah jugak..kalau tak silap aku..peliaq
aku ni.. ada laah dalam 8 inchi panjang.. dan ukurlilit dia tu adalah
sebesar penumbuk budak umur 9 tahun.. tapi still rasa longgar
lagi.. ahh.. lantaklah at least aku dah jalankan tanggungjawab aku
as hero pada malam tu..

lepas tu aku rasa tak syok lah beb nak tutuh pantat dia..aku suruh
jeer dia suck batang konek aku.... selamba jeer lepas tu dia turun
ke bawah.... and then hisap batang konek aku.. haa.. part ni
paling aku best.... nak terpancar aku punyeer ayak kat atas mulut
dia.. tapi aku still dapat control lagilaah kan.. biasaklah
macho-guy... lepas tu... biasaklah mat saleh ni.. dia nak cara
dodgy jugak... aku sebenonya tak best mana cara camnii.. tapi
selamba jeer laah... mendengus si janet tu kena hentak ngan
adik botak aku nii..ish..ish..sampai sekali tu terkeluar' fuck me
harder baby.. ahh.. ahh.... fuck me... ahh.. ahh.. aku pun dah tak
dapek nak kontrol lagi daah....

Lepas tu aku suruh berenti guna cara dodgy nii... dia nak jeer.. no
hal nyee..and then aku dukung dia...(dia ni tak lah tinggi mana,
dan tak lah berat mana pun).. dengan senang jer lah aku dukung
dia.. aku pun duduk laah kat tepi meja tu.. aku pun sumbatlah
adik botak aku tu kat dalam pantat dia.. aku angkat.. aku turunkan
dia.. pehh.. cara ni.. aku best.....tak sampai 5 minit lepas tu aku
dah tak tahan lagilaah... i said.. i'm coming.. i'm coming.... aku
pun berenti dukung dia.. and then aku baringkan dia.. lepas tu aku
sumbat batang konek aku kat dalam mulut dia... pehh... nikmak
sungguh rasanya...

Itu jeer lah pengalaman aku first-time ngan mat saleh niii....
terpulanglah kaorang nak caya atau tak.. tapi itulah.. menda ni
kalau nak compare ngan malay.. ngan malay lagiii best

Iklan di Post