Sofea Oh Sofea

Hai.. Nama aku shakir dan kebanyakkan teman-teman aku memanggil aku kir. Dulu aku merupakan seorang guru komputer di sebuah kedai komputer di Perlis. Aku dah empat bulan bekerja di situ. boleh kira aku ni expert lah dalam kerja mengajar komputer dan membaiki komputer ni. Kedai nie selalunya banyak student pada hari sabtu dan ahad. tapi pada hari itu .mmm. hari selasa student tak banyak Cuma seorang dua ajer dalam jadual.. Jam dah menunjukkan pukul 9 pagi . aku mngeluh aih tak dating-datang lagi ker budak sofea nie.

kalau korang nak tahu si sofeanie dulu junior aku masa aku kat Sekolah.. Masa tu aku Tingkatan 5 dia plak Tingkatan 3 kira dua tahun jer muda dari aku.. Aku dah boring sangat dah menunggu . kalau ikut hati aku nak tutup jer kedai.. Dan tak semena-mena dia muncul.. fuh lega rasanya sebab dia dah datang kelas yang satu lagi pukul 3 .. ala lambat lagi. Tak sangka pulak hari nie dia nampak lawa dengan pakai skirt labuh warna biru muda dan Baju body-shirt fuh boleh jatuh jantung budy dia pun 34-24-36. Masa tu dah pukul 9.15 ..aku terus suruh dia duduk kat komputer dan aku pun suruh dia membuat latihan yang ada dalam buku. sambil mengajar aku sempat menjeliang kearah buah dadanya, mentang mentang pakai baju ketat buah dada pulak besar dan aku pun berangan macam mana lah rupa buah dadanya kalau tanpa baju. dia bertanya macamana nak buat nie aku pun pergi kebelakang dia sambil membongkok dan tangan kanan aku pun aku letakkan keatas tanganyayang berada di tetikus. wah lembut dan gebu kulit dia.. sambil mengajar aku mengusap ngusap tanganya sambil berkata tak boring ke belajar hari nie. dia kata boring gak.. tapi nak buat ape lagi selain dari belajar. aku pun apa lagi. ader can nie. kejap ye sofea aku kata.. lalu pun pergi kepintu kedai dan menguncinya. aku datang padanya dan aku kata. aper kata kita layan CD dia kata CD aper. kalau cerita sedih tak naklah.. eh cita best nie.. pasanglah.aku kata kita tengok kat komputer belakang lah. dia kata o.k.

aku pun pasanglah CD tu kat komputer dan dia terpegun dan berkata wow mana abg dapat. ader la. kami pun duduk rapat rapat dan aku cuba memegang tangannya. dia tak kisah daku pun terus merayap dari pangkal tanga ke atas tangan dan aku pun menarik bahunya ke bahu aku. wow aku rasa panas badannya yang bercampur dengan bau minyak wanginya. tangan kanan aku pun merayap dari bawah dan kearah buah dadanya dan aku pun mengusap - usap buah dadanya yang semakin tegang. aku bisik padanya sofea dari dulu lagi abg nak kata pd sofea yang abg sememangny suka dan amat mencintai sofea. dia pun menoleh kerah aku dah terus mata kami pun bertentang.. pucuk dicita ulam mendatang . sofea pun begitu jugak bang.. tangan aku terus merayap kedalam bajunya dan memegang buah dadanya yang besar.. tangan ku yang satu lagi terus menjalar kearah pehanya dan aku pun meraba-raba dengan syoknya dia kata. mmmmp.. geli la  bang.aku pun kata kida duduk kat sofa nak. dia mengikut saja. di sofa kami semakin syok dan kami bercium dari mengigit bibir ke menghisap lidah. wow. pandai jugak budak nie. aku bukak baju dia dan aku pun nampak colinya yg bewarna hitam. aku memegang tangannya dan memelatakkan keatas peha aku dan aku menyuruhnya memegang batang aku yang setengah tegang. sambil mulut ku berubah dari leher ke buah dadanya. yang dah tak ade coli. bila masa aku bukak colinya pun aku tak sedar

aku menjilat jialt dan menggomol teteknya . dia mengerang mmmp ahhhh. tanga ku terus merayap ke barang sulit sofea. aku korek dengan jari. dia mengerang mmmm geli bang.aku terus bukak abaju aku dan seluar dan masa tu aku lihat si sofea dah mengangkang.dan tangan dia pulak yang sedang mengorek buritnya ..aku bukak kain dia serta seluar dalam nya . aku menjilat sekita bibir buritnya. semakin kuat dia mengerang. aku gigit manja kelentitnya. da pun berkata mmmm bang lagi bang. aku terus mengetuk buritnya dengan batang zakar aku.. dan aku cuba jolok batang aku kedalam.ketat lagi. aku menolak kangkanganya lebih luas dan terus aku jolok.. Dia mengerang sakit bang.

 perlahan lahan aku jolok tarik dan jolok tarik kemudian semakin laju.mmmm sedap bang..mmmm lagi bang. nafas sofea turun naik. tangan kau meramas ramas teteknya. aku henjut kuat-kuat.panas betul burit sofea nie.lama aku peram batang aku kat buritnya sebab aku rasa macam dah nak keluar. tetiba sofea berkata bang sofeanak try isap abg punya boleh. aku pun terus tarik keluar btg aku dari buritnya dia terus memegang dan mengulum batang aku.best betul dia hisap. 15 minit kemudian aku menruskan proses henjutan tadi. aku lihat sofea dah dua kali climak. aku pun terus henjut. dan henjut. sehingga aku pun terpancut nasib baik sempat raik keluar. sofea tersenyum puas.

semenjak hari itu kami sentiasa keluar bersama. dan berasmara bersama bila tak ader org kat kedai atau rumah dia. tetapi jarang sekali aku bawak dia kerumah. Korang nak tahu bukan saja sofea tapi ade dua orang lagi student aku yang mengalami benda yang sama tapi tak selalu lah. he.he. rosak anak dara orang.

Iklan di Post