About

Kenangan Dengan Janda Indon

Cerita ini berlaku beberapa tahun yang lalu semasa saya masih lagi menuntut di sebuah IPTS di ibukota. Pada masa tu saya dah nak habis study dah, so banyaklah masa free. Jadi saya pun mintalah kerja kat satu supermaket. Masa rehat tengah hari kat situ, saya selalu melepak sementara tunggu time masuk kerja balik. Pada satu hari tu tiba-tiba seorang minah Indon yang kerja kat situ datang menghampiri saya lalu mula buka cerita. Sembang punya sembang maka saya dapatlah tahu yang dia ni dah pernah kahwin dan ada 2 orang anak yang tinggal kat kampung. Dari perbualan itu juga saya dah dapat tahu berdasarkan reaksi dia yang dia ni agak ligat sikit. Orang yang berpengalaman ni tajam sikit deria dia. Dari gaya dia, saya dah tahu yang dia ni boleh ngap punya. Di pendekkan cerita, saya offerlah kat dia yang saya nak ajak dia keluar pada hujung minggu tu. Oh lupa pula nak bagi tahu yang minah Indon ni, umur dia lebih kurang 34 atau 35 tahun macam tu dan dia bagi tahu nama dia Siti, so saya panggil dia kak Siti.
Tapi cara dia dressing nampak macam dia ni jenis yang ikut trend juga. Body tu taklah padu sangat tapi kalau yang jantan tu sure stim juga kalau dia bogel. Maksud saya dia agak sederhana. Lepas saya offer keluar, dia kata tak payahlah nak buang duit jalan-jalan tak tentu pasal. “Bagus kalau lepak saja kat rumah akak kalau nak rehat”, kata dia. “Eeemmmmm ini memang nak kena joloklah minah ni”, kata saya dalam hati. Tapi saya ni jenis yang tak gopoh sangat. “Ok lah”, saya kata kat dia. “Tapi tak syoklah kalau kawan serumah akak nampak saya melepak kat situ”. “Iissshhhh apa pulak tak elok, dia orang bukannya nampak, lagipun akak ni menyewa kat bilik sebelah belakang. Awak masuk ikut belakang mesti boleh punya”, kata dia. Pada hari yang dirancangkan saya pun pergi dengan kak Siti ke rumah yang dia kata dia sewa tu. Masa jalan tu kita orang jalan jauh-jauh sikit, takut orang syak. Maklumlah ramai kawan-kawan saya yang datang kat shopping kompleks yang ada supermarket tempat saya kerja tu. Jadi kena ambil langkah berhati-hati. Silap-silap dia orang nampak saya jalan dengan minah tu, naya saya dibuatnya. Ialah nanti saya nak kata apa kat dia orang. Adik bukan, kakak bukan, ipar duai jauh sekali. Sebaik saja sampai kat tempat dia tu, saya agak terkejut juga pasal rumah yang dia kata rumah sewa tu rupa-rupanya terletak dekat satu kawasan kongsi pekerja Indonesia.
Sampai kat situ kak Siti kata, “Akak akan tunjukkan awak bilik akak, bila generator padam nanti, awak ketuk tingkap akak dan lepas tu awak masuk”, kata dia. Memang pandai kak Siti ni bab-bab macam tu. Maklumlah dia dulu makan garam. Lagipun puki dia dah lama tak kena jolok. Jadi otak yang lembab pun jadi pintar bila masa nak buat projek. Tak percaya tanya diri sendiri, terutamanya kepada yang kelentong bini atau laki tu. “Bisa diaturrrrrr., kak Siti”, kata saya. Lebih kurang pukul 11 malam baru saya boleh masuk. Lama juaga saya menunggu kat situ pasal ramai pekerja Indon yang masih bersembang dekat luar kongsi mereka. Bila saya ketuk, kak Siti pun perlahan-lahan menuju ke ruang belakang untuk buka pintu. Kak Siti cuma pakai kain sarung saja masa tu. Kote saya jangan cakaplah. Dah memang dari petang tadi dah keras dah bila teringatkan nak memantat dengan kak Siti malam tu. Sebaik pintu belakang buka, saya pun meluru masuk ke bilik kak Siti, sandal yang saya pakai masa tu dia yang tolong bawa pasal saya takut orang lain nampak saya masuk ke situ. Sebaik saja masuk ke bilik, kak Siti terus menghampiri saya. Macam biasa, tanpa kata dan bicara, ayam pun terus berlaga. Perlahan-lahan saya tarik kain batik kak Siti. Tiada halangan. Zupppp., terburai. Sebelah tangan tarik kain batik, sebelah lagi pegang tengkuk kak Siti. Kami bercium dalam keadaan berdiri. Mula-mula slow, kemudian makin panas dan “Aarrhhhhhhhh.”, erang kak Siti masa saya mula beralih arah ke tetek dia. Kak Siti memimpin saya baring di tilam nipis dia. “Nipis pun nipislah sebab ada kak Siti kat bawah saya malam ni”, bisik saya dalam hati.
Kami terus bercium. Macam biasalah. Saling menghisap, menjilat, melumat dan menyedut. Nafsu masing-masing masa tu memang dah high. Dada kak Siti berombak kencang. “Janda yang dah lama tak main ni memang buas”, bisik hati saya. Sesekali kak Siti menghembuskan nafasnya yang tersekat-sekat. Tanda dia stimlah tu. Tapi saya tak gopoh. Saya masih lagi nak romen dia puas-puas. Biar dia betul-betul basah. Kami berdua terus menghisap dan melumat. Saling bertukar air liur dan menghisap lidah pasangan. “Eeeeeeeeeemmmmmmmm.”,erang kat Siti perlahan. “Dahhhh laaaaahhh tuu.”, kata dia. Kak Siti boleh tahan juga dalam beromen ni. Pandai sungguh dia. Kat mana dia belajar tak tahulah. Maklumlah orang berpengalaman. Dengan bau gula-gula kiss me yang dia kulum sebelum itu membuatkan saya begitu bernafsu terus bercium dengan dia. Lepas puas bercium, barulah saya beralih ke leher dan tengkuk kak Siti. Dekat situ saya menjilat dan mengigit perlahan. Daripada situ saya terus turun ke bahagian dada dan berhenti dekat puncak gunung everest kat Siti. “Eemmm. emmmmmmmm.”, rengek kak Siti bila puting susu dia yang dah tegang tu saya hisap dan jilat. Putting susu kiri dan kanan silih berganti. Kak Siti mengelinjang hebat. Dada kak Siti berombak kuat menandakan dia dah stim. “Emmmmmmmmmmm. emmmmmmmmm.”, hanya itu yang keluar dari mulut kak Siti masa tu. Kepala dia sekejap beralih ke kiri, sekejap ke kanan menahan gelora kenikmatan yang dah lama dia tak rasa sebelum itu. Melihatkan kak Siti dah betul-betul stim, saya pun mulakan langkah yang seterusnya. Selepas menjilat manja di bahagian perut dan sekitar pusat saya turun ke bahagian yang lebih sensitif.
Betul-betul diatas cipap dan bulu puki kat Siti. Saya hisap dan jilat seketika. Kak Siti seperti tak sabar. Kepala saya ditariknya ke bawah lagi. Betul-betul di depan lubang kenikmatan kak Siti. Dapat saya perhatikan ada tompokan basah dicadar tilam kak Siti. Tahulah saya bahawa air nikmat kak Siti telahpun meleleh keluar tanda dia betul-betul stim. Tanpa rasa was-was saya mula menghisap dan menjilat sekitar kelentitnya. Mula-mula tu saya cuma jilat. Sekali sekala saya masukan lidah saya ke dalam lubang pantat kak Siti yang basah merekah tu. Boleh tahan juga pantat dia ni. Taklah bau hamis sangat. Dia dah basuh dulu kot. Apa pun saya betul-betul berselera. Dengan air puki kak Siti sekali saya tak pedulikan. Saya jilat dan hisap kelentit kak Siti dengan rakus. Masa tu kak Siti terus mengejang, merengek kecil dan meramas keras rambut saya yang dok sibuk puaskan nafsu dia masa tu. “Eemmmmmmmmmmmmmm. aarrrrrrhhhhhhhhh. auuuuuuwwwwwwww.”, erang kak Siti dengan keras tapi tersekat sekat. Mungkin dia takut orang lain dengar agaknya. Sekali sekala kak Siti menjelirkan lidah menahan nikmat di perlakukan macam tu. Ada masanya dia mengetap bibir menahan geram sambil mata terbeliak besar. Saya perhatikan semua gelagat kak Siti pasal saya akan jadi lebih stim bila lihat perempuan macam tu.
Selepas yakin yang kak Siti dah puas dijilat dan dihisap, barulah saya berhenti. Tanpa arahan, dia dengan sendirinya melorotkan seluar dalam saya dan mula mengulum. Batang dan telur saya dihisap dan dijilat oleh kak Siti silih berganti. Kami tak banyak berbicara masa buat seks pasal takut orang lain dengar. Lagipun masing-masing dah stim. Mata kuyu semacam, mana nak ingat benda lain. Ingat nak hisap dan jilat saja. Bila saya rasa benar-benar tegang, saya minta kak Siti berhenti. Kak Siti senyum manja sebab sebentar lagi dia tahu yang batang saya akan masuk ke cipap dia. Dengan isyarat mata, saya minta kak Siti naik atas saya. Dia tak menolak. Dengan perlahan dia pegang batang saya dan mula mengarahkannya ke lubang cipap dia yang penuh berair tu. Kami bercium mulut lagi sebelum kak Siti mula mengenjot. “Emmmmmm.”, desah kak Siti masa batang saya masuk ke lubang puki dia. Lubang yang dah berair dan stim macam tu memang tak ada masalah. Blesssss., semuanya dah masuk dalam. Kak Siti mula menghayunkan pinggulnya. Makin cepat dan cepat. Sambil menghayunkan pinggul, mulut kami bertaut rapat. Kami tetap bercium. Saya suka cara ni sebab saya lambat sikit terpancut kalau main cara ni manakala sesetengah perempun cepat climax bila main stail ni. Lebih kurang 3 minit macam tu, kak Siti dah ada tanda-tanda nak climax. Gerakan pinggul dia makin hebat dan kuat. Goyangan dia makin laju dan padu. Badan kak Siti mula tegang dan mengejang. Lidah saya disedutnya makin dalam dan tak lama selepas tu kak Siti berteriak dalam mulut saya sebab kami tetap bercium. “Eemmmmmmmmmmmmmm. aaarrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhh. eeeemmmmm.”, erangnya memanjang sambil kepala saya dipeluknya erat. “Akakkkk dahhhhh. keluarrrrrrr.”, kata dia lemah.
Masa tu barulah dia berhenti dan melepaskan ciuman dari mulut saya. Kak Siti bangkit dan baring sebelah saya. “Awak pula atas”, bisik kak Siti perlahan. Sambil tersenyum saya mengangguk. Tanpa di minta kak Siti mengangkang luas. Saya pun apa lagi, kote dah keras nak mampus nak tunggu apa lagi. Apam montok dah sedia depan mata.Saya mula mengarahkan batang saya ke cipap kak Siti. Sekali tusukan semuanya dah masuk. Kak Siti berdesis kecil masa tu sambil memandang ke arah batang saya yang sedang memasuki lubang pantat dia. “Dah lama akak tak rasa macam ni”, kata dia. Kuyu dan stim mata dia masa tu. Saya mula jalankan tugas. Saya tahu kak Siti angau, jadi saya henjut kuat-kuat. Nampak gaya dia pun suka. Dia bukannya anak dara. Lagipun dia tengah dahaga. Memang yang macam tu gaya yang dia nak. Yang kuat dan padat. Kak Siti mengetap bibir masa saya mula henjut. Suara desahan mula kedengaran masa saya mula meningkatkan kelajuan henjutan. Dia berdesah pun tak kuat sangat pasal takut orang dengar. Berdasarkan matanya yang sekejap celik dan tutup sambil macam meneran tu, saya tahu yang kak Siti memang betul-betul dilambung kenikmatan. Oleh kerana saya pun lama dah tak main, saya pun taklah bertahan lama sangat. Lagipun yang tu first round. Taklah lama sangat. Tapi dapat juga puaskan kak Siti. Dia pun tak lama nak sampai pasal dia pun stim sangat dan dah lama tak main. Pada ketika saya nak pancut, saya bagi tahu kak Siti. “Akakkkkkkk punnnnn.”, kata dia dalam erangan nikmat dia.
“Eeemmmmmm. lajuuuuuuuuuuuuuuu”, kata dia sambil memeluk rapat pinggul saya masa tu. Bahagian rusuk saya dicakarnya hebat. Tersentak saya masa tu tapi pasal saya tahu yang dia tak dapat nak tahan sedap dia tu, saya biarkan sahaja. Dipautnya rapat tengkuk saya dan minta saya cium mulut dia. Sekali lagi kak Siti menjerit kecil sambil mengeranggg. “Aaarrrrrrrrrrrrhhhhhhhh.”, jeritnya memanjang. “Akakkkkk keeeluuuuaaaaarrrr lagi”, katanya. Pada masa yang sama saya juga dah nak sampai ke puncak kenikmatan. Kami berdua terpancut hampir serentak. Kak Siti mula lemah dan longlai dalam pelukan di bawah saya. Sebelum saya cabut batang saya dari lubang puki kak Siti, sekali lagi saya cium kak Siti dengan penuh ghairah. Kalau saya tak sumbat mulut dia dengan cara mencium mulut kak Siti, saya risau jiran dia akan dengar. “Sebab itulah akak nak awak cium akak masa akak tengah sedap”, kata dia. “Takut orang lain dengar kalau tak buat macam tu”. Apa pun bila bercium dengan kak Siti, saya akui saya betul-betul lemas. Memang syok. Pandai betul dia. Kita orang kongkek sampai pukul 5 pagi. Banyak kali. Tapi saya kena keluar awal daripada kongsi dia takut orang lain bangun dulu. Maklumlah Indon yang kerja kontrak, dia orang pun bangun awal juga. Saya pun terus balik ke rumah.