Adik Ipar

Pada peminat laman cerita18sx aku nak cerita tentang kisahku ketika aku adakan hubungan persetubuhan dengan adik iparku siti dirumah nya dekat shah alam.
Kisah nya bermula ketika aku menumpang untuk beberapa lama dirumah nya kerana aku tidak mempunyai tempat tinggal pada masa itu jadi aku pun menumpang dirumah adik iparku siti dan suami nya zul itu pun setelah mereka pelawa aku dan isteriku jadi setuju lah daripada sewa rumah mahal dishah alam.
Pada suatu hari isteriku balik kampung kat kedah selama satu minggu entah macam mana sisuami siti pulak kena pergi outstation ke johor dari hari jumaat hingga ke hari ahad sisuami siti bagi tahu kat aku yang dia kena pergi johor aku kata tak apalah mungkin aku boleh tidur dirumah kawanku kat kelang dia pun angguk aje kira bereslah masaalah apabila sampai masa nya aku tak jadi tinggal kat rumah kawanku kerana dia pun balik kampung maka aku terpaksalah menemani siti kat rumah.
Apabila tiba waktu malam aku tak kemana bukan apa-apa pada petang itu aku saja-saja tidur ayam cuma baring-baring tapi mataku meliar ajer kira-kira pukul 6 petang ku lihat siti pergi mandi tapi yang best nya selepas mandi dia cuma berkemban aje puh bukan main putih kulit nya aku lihat kaki hingga ke peha bukan main geram aku dibuat nya batangku pun mula menegak aku pun sambil memerhati body nya bukan main solid dan kecil molek walau pun dah ada anak seorang tapi tak apa aku sabarkan perasaanku ini.
Kira-kira pada pukul 12 malam aku pun nak jalankan aku punya projeklah yang pasti siti mungkin tertidur kat luar kerana kat dalam bilik panas maka mudahlah tugas aku dia pun tidur pakai kain aje sambil memeluk anak nya aku memberanikan diri untuk keluar dan mendekati siti dimana aku pegang tangan nya dia terperanjat dan terbangun dia kata ada apa abang yus takut siti tadi kat tangan kau tu ada nyamuk jadi abang pun pukul lah kata ku tipu punya alasan lah nak hidup.
Aku pun mula bercerita dengan siti cakaplah hai,siti kalau zul pergi kerja luar tak sunyi atau takut kerrr dia jawab buat apa nak takut kat sini ramai jiran pun dekat-dekat aje sunyi memanglah sunyi tapi nak buat macam mana itu dah kerja dia siti kena sabarlah kalau tidak nanti gaduhlah hari-hari betul tak abang yus aku kata betul juga ia nak buat apa gaduh-gaduh kan buang masa aje. Entah macam mana aku mula memegang tangan siti semula dan aku mula cakap siti sesungguh nya dalam rumah ini cuma kita berdua aje dan anak siti masih kecil dia tak tahu apa-apa dan siti cakap ada apa bang yus rupa nya dia masih tak faham tentang perasaan ku ini.
Aku mula memberanikan diri lagi kali ini aku peluk tubuh siti dia meronta dan berkata abang jangan buat macam ni bang siti takut tapi aku tak beri dia lepas maka tambah kuatlah pelukkan ku ni lalu aku cium pipi nya dan aku pun kulum lidah nya dia mula kelemasan kini tubuh nya aku naiki dan aku sekarang diatas perut nya lidah nya masih aku kulum lagi dan aku membisikkan ketelinga nya sayangku siti kau tetap akan aku setubuhi daripada kau melawan lebih baik kau bekerjasama nanti sama-sama dapat nikmat pujuk ku nampak nya menjadi kini dia mula bekerjasama dengan aku dia mula cakap abang yus nak buat apa aku kata abang yus akan buat macam mana abang zul buat kat siti sayang ok jangan melawan lah ia dia pun mengangguk aje.
Kini siti sudah ku kusai sepenuh nya mula ku buka baju nya waoii buka main putih perut nya lalu ku cium perut nya bang sedap nya bila abang jilat perut siti bannnnggg ia ke siti ia bangnngg kini tangan ku pun membuka coli nya dengan tak sabar-sabar aku hisap tetek nya hoiii masih keras sebelah nya pulak aku uli-uli macam menguli tepung siti cuma sesekali dia cakap sedap nya bang sedap nya banggg abang zul tak pernah buat macm ni lah aku kata ia ke siti ia bangggg.
Kini tangan ku merayap bahagian bawah pulak aduh tersentuh akan bulu nya mak oiii best nya lalu ku buka seluar dalam nya kain juga aku buka kini siti dah telanjang bulat tidak ada seurat benang pun yang menutupi tubuh nya aku masih tetap diatas tubuh siti lagi kini aku mula mencari puki nya siti untukku nak jilat hoii mak puki nya bukan main tembam lagi kini aku jolok nya puki nya dan aku mula gentel bijik kelentit nya lepas tu aku jilat siti cuma mengerang bangbangbangnnngggg yus siti tak tahan ni bang namun puki nya masih tetap ku jilat siti masih tetap mengerang kesedapan lidah mula mejolok dalam lobang puki siti haiii bau aroma nya sungguh harum bagai taman-taman syorga.
Kini batang ku memang dah tegang dari tadi kat luar pun hujan namun kat dalam rumah ini akan ku basahi tubuh siti adik iparku dengan air mawarku yang pasti dia akan puas pada malam ini. Aku kangkangkan peha nya siti lalu aku pun masukkan lah zakarku kedalam puki nya siti hooiiii betapa nikmat nya aku pun membisikkan suara ketelinga siti hai sayang abang sungguh bertuah malam ini dapat menikmati puki siti lalu aku pun sorong zakar ku ini kedalam puki nya siti kemudian aku tarik siti cuma hhhaaa huuu hahhaahuu sementara mulut puki nya cuma dengar kocakkan air plupppppluppppluupppp aje setelah sorong tarik sorong tarik yang siti pun dah kalimaks dan tiba lah yang air syorga ini akan kutinggalkan dalam lobang puki nya siti apabila air terpancut siti sungguh erat memeluk tubuhku banggg yuusss bang yuss dah pancutkan air ia aku kata ia sayangku siti segala nya dah selesai tapi batang konekku ini masih lekat kat dalam lobang puki nya siti lagi aku dan siti pun berpelukkan sedar-sedar dah pukul 4.30 pagi maka ada masa lagi lalu aku pun sambung lagi apa yang aku lakukan keatas puki siti adik ipar ku ni.
Siti cakap kat aku yang dia tak pernah lepaskan air nikmat nya selama mana dia mengadakan hubungan dengan suami nya kerana terlalu cepat habis aku bagi tahu kat siti apa kah hari ini aje siti tak bang selagi abang yus mahu dan mampu siti tetap menyerahkan tubuh siti kepada abang maka mulai dari hari itu aku selalu lah menyetubuhi siti dan menikmati puki nya dan siti pun puas nya dengan aku bukan dengan suami nya kakak nya aku sapu adik nya aku balun. Nanti aku cerita lagi macam mana aku balun adik nya siti yang masih anak dara lagi kat rumah baruku ketika dia duduk dengan aku ( sekian sahaja jumpa lagi masa akan datang)

Iklan di Post