Adik Iparku Gundik Ku

Aku bekerja kilang, shift aku sudah lebih 3 tahun asyik malam aje. sedangkan bini aku pula
kerja pejabat (siang lerrrr), so memang susah untuk kami bersua muka. pagi dia pegi kerja,
aku baru nak balik. petang aku nak pi kerja, dia baru nampak batang hidong. Kami hanya buat
projek 2 x seminggu (hari sabtu dan ahad), memang balon gila2 la coz dah seminggu x dapat.
Nak dijadikan cerita pada tahun lepas, adik ipar aku yang baru lepas SPM datang duduk kat
umah aku. Aku tolong carikan kerja kilang dekat kawasan rumah aku, tapi dia kerja tak sampai
3 bulan mintak berhenti coz penat katanya. So, aku suruh dia duduk rumah je la, boleh tolong
kemas rumah dan masak coz bini aku memang tak sempat nak masak. Hari berganti bulan, aku
mula perasan bahawa CD Blue simpanan aku mula berkurang. Mulanya aku syak bini aku dah
buang coz dia tak suka tengok. Satu hari tu ketika aku tengah tidor dalam bilik aku
terdengar suara macam orang mengerang kesedapan. Intai punya intai rupa rupanya adik ipar
aku tengah tengok gambar Blue kat ruang tamu. Aku biarkan dia stim sampai dia main cipap
dia sendiri.
Masa tu la aku buka pintu. Dia yang tengah sedap mengerang tu tak sedar aku datang
menghampiri dia dari belakang. Apa lagi, aku pon terus pluk dan ramas tetek dia yang
tengah ranum tu. Inatkan dia nak lari, rupa rupanya dia dah tak tahan, terus pegang
batang aku kat dalam kain pelekat. Sambil dia urut batang aku, aku isap tetek dia,
mengerang mengalahkan minah saleh kat filem blue tu. Aku tengok dia dah tak sabar nak isap
batang aku macam dalam filem tu, aku pon sumbat la batang aku dalam mulut dia.
Perghggggg.... Experience beb. Rupanya dia dah biasa buat blowjob dengan xboyfriend dia.
Sambil dia blowjob, aku mainkan kelentet dia yang dah basah tu. Dia menegerang kesedapan.

Aku angkat dia masuk bilik. letak dia terlentang, aku dah tak tahan, terus letak butuh aku
yang dah keras tu kat cipap dia, aku tekan msuk kepala sikit rasa cam ada sesuatu yang
menghalang. Aku tanya dia, tini ada dara lagi ker? dia anggok. Saja nak berdiplomasi, aku
tanya dia lagi
"Boleh ker abang nak masukkan batang abang nie?" dia anggok lagi.
Hmmmm.... Green light nampaknya... So ak pon terus tekan je lerrrr.....
“Aghhhhh sedapnya cipap anak dara nie......”

Aku rendam dalam 1 minit batang aku coz aku nak rasa kemutan cipap anak dara. Maklum la dah
lama aku tak rasa cipap ketat macam nie sejak dari aku kawin 5 tahun dulu. Fuhhhhh....
Rasa macam nak putus beb.....
Bila aku nampak dia mula reda, aku pon henjut turun naik, dari perlahan makin laju sampai
peluh penuh menymbah badan adik ipar aku nie. Kuat meraong rupanya budak nie. Sedang baik
punya layan hayon tiba tiba rasa badan dia begegar semacam jerrr.... Rupanya dia dah
klimaxs...... Aku biarkan batang aku terendam dulu, biar dia climaxs sambil menikmati batang
aku. Lepas tu aku hayon lagi...... dia dah terkulai, aku tak mahu tunggu lama terus aku
tekan dalam dalam dan tembak air nikmat aku kedalam cipap dia yang sedap tu. Kami terkapar
sama-sama dilautan kenikmatan.
Kemudian aku bawak dia pergi farmasi beli pil perancang supaya tak mengandong. Sejak dari
itu boleh dikatakan setiap hari aku akan balon tini.....