Haikal

adalah suatu hari tuh,aku ada kenal sorang cikgu nih.badannya mcm jennifer lopez.barangnya memang sesuai dengan bentuk badannya yang slim tuh.aku biasalah selalu skodeng cikgu.aku selalu berjumpa dengan cikgu tuh untuk memuaskan pelir aku yang tengah stim tuh.aku senyap jer bila cikgu tuh tengah ajar aku tapi aku tengah perhati kopek dier.tiba2,cikgu tuh tanya aku.aku termangu.lepas tu,dier tanya "awak dengar tak saya ajar nih?ke awk tengah stim?"aku mengangguk.maser tu,takder orang dalam bilik guru tu.cikgu tu terus angkat kain sarungnya dan geselkan betisnya yang putih melepak tuh.pelir aku semakin tegang dan raser mcm mahu pancut kat situ jer.lepas tu,dier terus ajak pergi rumah dier kat kuarters guru.cikgu ramai takder sbb masa cuti balik bermalam.maser tuh kul 11 malam.aku pun follow ler naik keter dier.dalam perjalanan ke rumahnyer,aku asyik perhati kopeknyer yang besar.akhirnya ,aku sampai kat rumahnye.lepas tu,dier tanya aku lapar ke tak.aku jawab laparla.lepas tu,dia buat air milo kat aku sambil aku tengok tv.lepas dier buat air,dia beritahu yang dier nak tukar baju.aku pun mengambil peluang ini utk skodeng barangnya.dier tak tutup pintu.aku nampak dier sedang bukak baju kurungnya dan menampakkan coli dan seluar dalam yang bewarna kuning susu.aku terdorong oleh nafsuku untuk masuk ke dalam biliknyer.dier terkejut...aku terusbaringkan dier atas katil.aku french kiss dier sambil meraba raba cipapnyer yang licin tuh.aku terus bukak colinya dan meraba dan mencium kopeknya yang besar tuh.dier mengeluh nikmat apabila kopeknya dihisap.aku terus bukak seluar aku dan dier pegang pelir aku sambil mengulumnya.aku pula sedang menjilat cipapnya yang sudah basah.dengan rasa nikmat,aku memasukkan pelir aku yang sepanjang 10 cm kedalam blackholenye.dia mengaduh kesakitan.maklumlah masih dara.aku terus mendayung di dalam lubang nikmat tuh.dier pulak sedang memegang batuku dan pangkal pelirku.lepas 25 minit,aku pancutkan maniku kedalm cipap cikgu tuh.aku terbaring di atasnyer dan pelirku dilap lembut olehnye dengan selimut.dia memakaikan aku spendernye sambil bercium - cium lembut.kami saling bertukar spender sebagai modal untuk masturbate.sebelum aku nak balik,aku ramas kopek dier buat kali terakhir dan cium bibir dier.dia tersengih malu.aku melambaikan tangan sebagai tanda perpisahan.sampai dia asrama,aku terus stim seorang di dalam bilik AL 109.lepas ni aku cerita pulak pasal aku dengan seorang awek di maktab nih ketika sedang berasmara di sungai sebelah maktab aku.