About

Syikin Dipukau Bomoh

Seperti biasa Bomoh Ismail menunggu mangsanya datang berubat ke rumahnya. Jika pesakit yang datang berubat dengan Bomoh Ismail adalah lelaki atau orang yang sudah berumur maka Bomoh Ismail akan mengubatinya seperti biasa dan didapati begitu mujarab sekali, lantaran kemujaraban jampi serapah Bomoh Ismail itulah namanya mula masyhur dan terkenal hinggakan ramai yang datang bertandang ke rumahnya. Tetapi jika pesakit yang datang berubat ke rumahnya adalah wanita cantik dan muda jelita mulalah Bomoh Ismail menggunakan ilmu pukaunya untuk menodai mangsa tersebut malampaui batas kesedaran mangsanya.
Sedang Bomoh Ismail leka mengulung rokok tembakau jawa beserta campuran cengkih, datanglah sepasang suami isteri yang baru berkahwin ke rumahnya untuk mengadu masalah yang mereka alami. Setelah dipelawa masuk ke dalam rumah Bomoh Ismail yang tinggal berseorangan tanpa anak dan isteri kerana isterinya sudah lama meninggal dunia lalu si suami tadi menyatakan hasratnya pada Bomoh Ismail.
“Pakcik.. saya Salleh dan ni isteri saya Shikin, kami baru 2 minggu berkahwin masalah kami ialah setiap kali kami ingin bersama dengan isteri saya pada malam hari isteri saya tiba-tiba saja meracau dan mengamuk-ngamuk, kami pernah cuba melakukan hubungan suami isteri tu di siang hari atau di tempat percutian tapi ternyata gagal juga, isteri saya tetap akan mengamuk-ngamuk bagaikan orang gila, boleh pakcik tolong tengokkan masalah kami?” Si suami mula menceritakan masalah mereka kepada Bomoh Ismail.
“Emm.. sebelum kamu berdua bernikah ni dulu ada tak orang lain menaruh hati pada Shikin ni?” Tanya Bomoh Ismail sambil memerhatikan wajah Shikin.
Cantik Syikin ni, mungkin masih dara lagi, ini peluang baik, bisik hati kecil Bomoh Ismail.
“Ada pakcik, sebelum saya berkahwin dulu saya pernah tolak pinangan seseorang.” Jawab Syikin dengan bersungguh-sungguh sambil mengesyaki lelaki yang ditolak pinangan itu dahululah yang buat mereka jadi begini.
“Baiklah pakcik boleh tengokkan, tapi tak boleh berubat hari ni kerana hari ni hari Ahad kamu kena datang hari lain selain hari ni, siang pun tak kisah, bawa sekali 7 jenis bunga yang berasingan beserta beras. Lagi satu hanya si pesakit sahaja datang tanpa ditemani oleh sesiapa.” Terang Bomoh Ismail pada kedua-dua pasangan ini.
Dalam hati Bomoh Ismail kali ni dia dapat lagi mangsa terbaru menerusi ilmu pukaunya itu nanti.
“Err.. pakcik, dalam kes kami ni siapa yang perlu datang saya atau isteri saya?” Tanya Salleh lagi bagi mendapatkan kepastian.
“Mengikut lazimnya golongan wanita yang sering dituju untuk niat yang tak elok ni sebab wanita ni lemah lagipun unsur iri hati ini wujud ke atas wanita sebab tu isteri awak meracau-racau bila kamu berdua ingin bersama.” Jelas Bomoh Ismail lagi menyakinkan kedua-dua pasangan ini.

“Baiklah kalau begitu pakcik, kami berdua beransur balik dululah petang esok isteri saya datang bawa segala yang pakcik pesan tadi, emmmm. bunga 7 jenis dan beras kan pakcik..? Beras tu banyak mana pakcik?” Tanya si Salleh lagi bagi memastikan mereka tidak tersilap bawa nanti.

“Iya.. 7 jenis bunga yang berbeza serta beras kira-kira satu pot tin susu.” Jawab Bomoh Ismail sambil menjeling lagi ke arah Syikin.
Lalu setelah bersalaman dengan Bomoh Ismail mereka berdua pulang ke rumah.
Keesokan harinya Syikin datang bersendirian membawa apa yang dipesan oleh Bomoh Ismail semalam. Setelah dijemput masuk Bomoh Ismail membawa Syikin masuk ke bilik rawatanya lalu Bomoh Ismail mengarahkan Syikin meletakkan barang-barang yang dibawanya itu ke tepi pintu bilik dan mengarahkan Syikin duduk berlunjur di dalam bilik yang tidak berpintu itu cuma ditutupi tirai langsir bewarna kuning sahaja. Sambil membaca jampi serapah pukaunya lalu dihembus ke atas umbun-umbun Syikin.
Mata Syikin mula pandang satu arah tepat kehadapan tanpa sebarang kata atau senyum yang terukir dibibirnya. Itu tandanya ilmu pukau Bomoh Ismail sudah berkesan.
“Sekarang pakcik mahu tengok apa yang ada bersarang dalam badan kamu.” Terang Bomoh Ismail pada Syikin.
Syikin tidak menjawab hanya menganggukkan kepalanya sahaja. Bomoh Ismail mula memegang atas dada Syikin lalu menekan-nekan bahagian atas dada Syikin. Diturunkan sedikit tangannya hingga mengenakan sebelah kanan buah dada Syikin. Kini tangan Bomoh Ismail melekap pada buah dada kanan Syikin. Bomoh Ismail menekan-nekan buah dada Syikin. Syikin tidak sedikit membantahpun apatah lagi bersuara.
“Kalau kamu rasa sakit cakap ye.. pakcik nak kesan kat mana benda tu duduk dalam tubuh kamu.” Jelas Bomoh Ismail lagi.
Bomoh Ismail makin ghairah apabila tanganya dari tadi melekat pada buah dada Syikin. Bomoh Ismail mula meramas-ramas buah dada Syikin dari luar baju kurung yang dipakainya itu. Kini nafsu serakah Bomoh Ismail mula mengusai tubuhnya tangannya lagi satu mula meramas buah dada kiri Syikin pula. Dan kini kedua-dua buah dada Syikin diramas-ramas hinggalah Bomoh Ismail rasa puas.
“Sekarang kamu baring di sini” Sambil menunjukkan bantal usang yang memang tersedia dalam bilik tu.
Syikin menuruti sahaja. Bomoh Ismail mula menyelak baju kurung Syikin hingga menampakkan bahagian perut Syikin yang putih melepak. Bomoh Ismail mengosokkan-gosokkan tangannya di bahagian perut Syikin tanpa beralas seurat benang pun.
Lalu disingkapkan lagi baju Syikin hingga melepasi paras coli yang dipakai Syikin. Maka terlihatlah coli bewarna putih yang dipakai oleh Syikin itu. Syikin sudah terpukau dan membiarkan sahaja apa perbuatan Bomoh Ismail terhadapnya kerana ketika itu dia bukan dalam keadaan normal dia telah dipukau oleh Bomoh Ismail.
Bomoh Ismail menyelak coli Syikin ke atas dan terlihatlah puting tetek Syikin yang bewarna coklat kemerah-merahan itu. Tanpa menunggu lama Bomoh Ismail terus menghisap puting tetek kanan Syikin itu.
Alangkah bertuahnya Bomoh Ismail dapat merasa terlebih dahulu tetek Syikin yang masih fresh itu. Dinyoyotnya sepuas hati kiri dan kanan puting Syikin kerana Bomoh Ismail tahu Syikin telah dipukaunya hanya mata Syikin yang terkebil-kebil tanpa menyedari apa-apa yang sebenarnya terjadi.
Setelah hampir 20 minit Bomoh Ismail menikmati puting tetek Syikin sepuasnya kini Bomoh Ismail menyelak kain baju kurung yang dipakai Syikin ke atas hingga menampakkan seluar dalam Syikin yang juga bewarna putih itu.
Dengan perlahan Bomoh Ismail menarik seluar dalam Syikin, cuma kain sahaja yang masih tersarung sedangkan selaput di dalamnya telah di buka oleh Bomoh Ismail.
Tanpa berlengah lagi Bomoh Ismail menjilat kemaluan Syikin semahu-mahunya. Agak lama Bomoh Ismail menjilat cipap Syikin ini maklumlah bukan selalu Bomoh Ismail mendapat mangsa yang masih dara ni.
Setelah basah mulut Bomoh Ismail dek air cipap Syikin yang turut keluar meleleh dari cipapnya itu walaupun Syikin dipukau namun keghairahan Syikin tetap dirasai oleh batin Syikin, jasadnya saja yang terpukau. Terpejam celik juga mata Syikin menahan kenikmatan dan kegelian namun dia bagaikan terkena pil khayal tanpa dalam keadaan waras.
Bomoh Ismail megarahkan Syikin bangun duduk bersila, lalu Bomoh Ismail menanggalkan seluarnya dan menghulurkan batangnya ke muka Syikin.
‘Sekarang kamu kulum batang ni” Arah Bomoh Ismail kepada Syikin.
Syikin yang hanya mampu menurut sahaja terus mengulum batang Bomoh itu. Kira-kira 15 minit dikulumnya batang Bomoh Ismail itu lalu Bomoh Ismail mengarahkan Syikin baring semula.
Kini tibalah masanya Bomoh Ismail memasukkan batangnya ke dalam lubang cipap Syikin itu.
Ternyata Syikin masih dara lagi. Dihunusnya kuat-kuat batangnya agar menembusi selaput kedaraan Syikin dan apabila berjaya Bomoh Ismail terus menghayunkan batangnya. Tatkala itu berkerut juga dahi Syikin menahan asakan Bomoh Ismail itu mungkin Syikin turut merasai kesakitan itu.
Kira-kira 20 minit hayunan Bomoh Ismail lalu Bomoh Ismail memacutkan maninya ke perut Syikin. Bomoh Ismail boleh main lebih lama lagi kerana beliau banyak ilmu dan petua dalam hubungan seks ini tetapi memandangkan pesakit itu sedang berubat dan Bomoh Ismail juga khuatir kalau ada pesakit lain datang waktu itu ke rumahnya. Jadi Bomoh Ismail kena main cepat-cepat agar rahsinya tidak bocor atau disyakki oleh orang lain.
Setelah selesai Bomoh Ismail mengarahkan Syikin mengelap airmani yang masih meleleh diperut Syikin dengan tuala yang diberikannya dan mengarahkan Syikin memakai semula seluar dalamnya dan membetulkan keadaan colinya yang telah terangkat ke atas tadi.
Kini barulah Bomoh Ismail mengubat penyakit Syikin itu betul-betul dengan menggunakan beras dan bunga tadi. Bomoh Ismail memang bijak walaupun dia baru sahaja menodai Syikin tadi tapi dia tetap ubatkan Syikin agar suami Syikin nanti jadi percaya.
Setelah selesai mengubati penyakit Syikin itu Bomoh Ismail berpesan pada Syikin bahawa dia perlu datang sebanyak 7 kali lagi bagi memastikan sakitnya betul-betul sembuh walhal Bomoh Ismail mahu mengulanginya lagi perbuatan terkutuknya itu terhadap Syikin.
Dan malam ini Bomoh Ismail mengarahkan Syikin dan suaminya cuba untuk melakukan hubungan seks kerana mahu mengetahui samada ianya telah berkesan atau tidak.
Sebelum Syikin pulang Bomoh Ismail meminta nombor telefon suami Syikin iaitu si Salleh dari Syikin. Syikin memberinya dan terus pulang ke rumahnya tanpa mengetahui yang daranya telah dirobek oleh Bomoh Ismail sebentar tadi.
Keesokkan harinya Bomoh Ismail cuba menelefon Salleh lalu menayakan adakah mereka sudah boleh melakukan hubungan seks? Dengan penuh rasa gembira Salleh memberitahu bahawa dia sudah boleh melakukan hubungan seks dengan isterinya. Salleh tidak henti-henti mengucapkan terima kasih kepada Bomoh Ismail.
Lantaran kegembiraan yang teramat sanggat itu Salleh tidak menyedari langsung bahawa isterinya telah kehilangan dara, mungkin kerana sebelum ini Salleh langsung tidak dapat menyentuhi isterinya dan apabila malam tadi dah dapat dia terlupa atau tidak mengetahui tentang kedaraan isterinya itu.
Bomoh Ismail tidak sabar memanti kenjungan Syikin lagi sebanyak 7 kali lagi kerumahnya atas alasan untuk berubat walhal dia ingin meratah sepuasnya tubuh Syikin itu..