Skandal Besan

saya bekerja di sebuah bank tempatan dan berkahwin dengan isteri saya seorang chinese convert kira-kira 3 tahun lalu. ketika itu umur saya 27 dan isteri saya baru 22. kami suka sama suka, dua-dua masih virgin masa kahwin tetapi kami juga agak open about sex and teringin cuba something different..... selalu jugak tengok filem blue together, nude massage dsb tapi setakat itu saja lah
kira-kira 1 tahun lepas kami berkahwin, mak saya meninggal dunia. bapa saya (49thn) tinggal dengan adik lelaki saya di rumah di kampung dan kadang kala datang ke rumah kami di ibu kota. kisah ini terjadi kira2 empat bulan lepas mak saya meninggal dunia. masa tu saya tiada di rumah sebab outstation ke kuantan. menurut isteri saya, lepas makan malam cerita di tv agak steamy dan ketika itu dia sedang menonton dgn bapa saya. bila selepas beberapa adegan 'panas', bapa saya mula tak senang duduk. isteri saya rasa tentu bapa saya horny sebab dah lama tak dapat 'hak suami'. kami tau dulu parents saya pun blues juga dan very active (pernah pasang telinga daa...)
anyway, lepas tu bapa saya bangun ke tandas. semasa dia dlm tandas, isteri saya sms saya, sambil mendengar di tepi pintu tandas. katanya dia rasa bapa saya dah terlalu 'turn-on' dan dia kesian pada bapa saya. saya balas "you nak buat apa?" dia tanya "boleh ke dia tolong release kan tension bapa saya"; saya kata "asalkan jangan lebih-lebih". lepas 10 minit bapa saya keluar dia tanya samada bapa saya ok. bapa saya buat2 tak faham.
isteri saya cakap, dia faham kalau bapa saya tak tahan sebab dia (isteri saya) pun dah seminggu tak dilayan oleh saya (sebab dia period sebelum saya outstation). bila isteri saya ajak dia tengok cerita 'sexy' untuk release tension, bapa saya diam. lepas tu dia kata ikut suka isteri saya tapi dia tak nak nanti ada masalah. isteri saya cakap saya sporting, asalkan tak lebih-lebih. lepas itu isteri saya pun pasang cerita basic instinct 2. dari semasa ke semasa bila isteri saya jeling memang nampak togkat ayah saya mencanak naik. mula2 dia try sembunyi lepas tu bila wife i buat tak tau dia pun buat tak tau bila kain pelikat dah jadi khemah. bila habis cerita isteri saya masuk bilik untuk tidur. dia main sendiri (masturbate0 sambil berbunyi kuat sikit supaya bapa saya dengar. isteris saya sengaja buat bapa saya steam dan sure dia pun main sendiri kat luar sambil mendengar hiburan dari isteri saya.
malam esoknya, isteri saya tanya kalau bapa nak tengok cerita blue pun ada... bapa saya diam saja. bila isteri saya pasang dia tak membantah. bila part yang steam tu memanglah mencanak naik tongkat bapa saya. isteri saya pun tak tahan, dia usap-usap tetek sendiri slow-slow sambil tengok adegan di tv. lepas tu isteri saya kata, bapa jangan marah, saya tak tahan, saya nak pegang anu saya. tapi kalau bapa tak suka, saya boleh masuk bilik sekejap 'lepaskan tension'. bapa saya kata ini rumah kau, buat lah apa, bapa tak kisah. isteri saya terus mengusap-usap tundun dia dari luar gaun (isteri saya suka pakai gaun selabuh lutut), sambil tangan lagi satu usap tetek dia dari luar t-shirt. mula dia pun merengek-rengek sikit sambil mata menjeling pada bapa saya.
lepas tu dia kata kalau bapa tak tahan, go ahead lah, kita sama-sama dah lama tak dapat ni.... bapa saya diam, tapi lepas dua tiga minit sambil menjeling isteri saya dia mula mengusap-usap tongkat dia dari luar kain pelikat. tak sampai 10 minit tangan bapa saya laju naik turun dan dah kesampaian. melihat bapa saya isteri saya pun mempercepat usapan dia dan juga kesampaian tak berapa lama lepas itu walaupun tak buka baju. tak beberapa lama selepas itu, cerita pun habis dan mereka masuk tidur.
besoknya isteri saya pulang dari kerja awal dan dia dapati bapa tengah tengok video semalam. bapa kata semalam dia tak dapat cocentrate! dengan selamba isteri saya kata why not bapa jangan tutup dengan kain, kalau nampak tongkat lagi best, dan kalau bapa don't mind, dia pun nak join bapa masturbate. bapa saya terdiam, tapi mengangguk. isteri saya masuk bilik dan salin baju, cuma pakai skirt pendek tanpa panties dan kemeja terbuka 2 butang kat depan. lepas tu isteri saya pasang video blue lain. bila cerita baru 10 minit, isteri saya masukkan tangan kedalam skirt dia dan usap-usap tundun dia. dia minta bapa saya keluarkan tongkat dari seluar dan sama sama masturbate. lepas bapa saya keluarkan tongkat isteri saya terus buka lagi 3 butang baju (tak ada bra).
kali ini tanpa menonton tv, masing-masing melihat each other dan masturbate sendiri. kata isteri saya, orgasmnya sangat kuat dan air mani bapa saya pun terpancut kuat hanya selepas 5 minit sebab masing-masing dah terlalu turn on!
lebih kurang 30 minit lepas itu, isteri saya masuk ke bilik untuk mandi. bila dia mandi, dia perasan macam ada orang kat luar pintu. tentulah bapa saya masih turn on, mungkin cuba mengendap(?). jadi isteri saya buka pintu dengan tiba-tiba, memang tercegat bapa saya di situ dengan tangan memegang tongkatnya di luar seluar. terkejut bapa saya dan cuba pergi dari situ. isteri saya terus pegang tangan bapa saya, tarik masuk dalam bilik air (isteri saya bertuala ketika itu) dan terus memegang tongkat bapa saya. lalu diusap perlahan-lahan. bapa saya hanya memejam mata dan kata "sedap, sedap". isteri saya melondehkan tualanya dan terus mengusap tongkat bapa saya. lepas itu dipegang tangan bapa saya dan diletakkan di atas teteknya. lalu dilajukan urutan tongkat bapa saya sampai bapa saya terpancut lagi sekali petang itu sambil meramas-ramas tetek isteri saya.
itu sajalah kisah buat kali ini. sebab malam tu saya pun sampai balik ke rumah dan mendengar cerita steam dari isteri saya. malam tu kami masing-masing rakus di atas katil. isteri saya sengaja 'bising' supaya bapa saya di bilik sebelah mungkin dapat dengar. tentulah bapa saya pun tertanya samada saya dah tahu atau tidak apa yang terjadi antara dia dan isteri saya.
besok pagi kami breakfast sama-sama dan bapa saya seolah-olah tidak mahu pandang mata saya. kami terus berbual-bual hal semasa. lama-kelamaan saya rasa dia tak senang hati. jadi saya kata padanya saya appreciate bapa selalu very open about things in the family, dan saya appreciate dia datang jaga wife saya masa saya outstation. bila isteri saya bangun ke bilik, saya pun bisik pada bapa yang saya tak kisah kalau isteri saya tolong releasekan tension bapa, lagi pun saya pun tahu sure isteri saya pun syok jugak. lebih baik saya tahu apa dia buat dari dia buat hal dengan orang yang saya tak kenal.
bapa saya mengangguk dan kata dia harap saya tak marah sebab dia pun kempunan, tapi dia tak mahu cari perempuan luar. dan dia berterima kasih because kami husband and wife really sporting dan faham hal ni. susah bagi dia dan dia malu, tapi at the same time dia ada needs. saya kata as long all of us have fun, then no worries! in fact saya kata we'll be open about it and don't mind kalau bapa 'ter'nampak love show kami.
oleh kerana hari sebelumnya saya baru balik outstation, hari tu saya off day. isteri saya pun tak ke pejabat. lepas habis minum pagi saya ke bilik dan ajak wife saya have sex. kami pun menjalankan aktiviti kami tanpa menutup pintu bilik. lepas beberapa ketika saya perasan bapa saya menonton kami dari luar bilik tapi kami buat tak tahu dan meneruskan aktiviti kami. isteri saya bisik pada saya nak ajak bapa masuk bilik supaya dia boleh tolong usap tapi saya tak setuju dulu. isteri saya dapat tengok bapa saya sedang main dengan 'tongkatnya' dari luar seluarnya. tak lama lepas itu bapa saya masuk ke biliknya dan isteri saya minta permission ikut bapa saya sekejap. isteri saya masuk bilik bapa saya dalam keadaan telanjang dan kali ini saya pulak yang menonton dari luar.
ketika itu bapa saya sudah keluarkan koneknya dari seluar dan isteri saya terus melancapkan konek bapa saya dengan menggunakan air pelincir dia sendiri yang disapu dari celah kangkangnya. bapa saya hanya melihat sahaja sambil bersandar di hujung katil. isteri saya menoleh ke arah saya dan menjelingkan lidahnya (itu 'sign' saya bila nak minta dia jilat/hisap konek saya). saya hanya angguk menandakan "up to you". terus isteri saya menjilat kepala dan sekeliling konek bapa saya sambil melancapkan batang itu. merah padam muka bapa saya.... selepas beberapa minit dia menolak kepala isteri saya dan terus terpancut air maninya ke atas katil. isteris saya tersenyum dan terus keluar. kami masuk ke bilik dan sambung permainan kami.
petang itu bapa saya balik ke rumahnya dan isteri saya nak bershopping di bandar utama dengan kawan dia. oleh kerana saya keletihan saya hanya menghantar dia ke sana dan terus ke rumah in-laws saya yang berdekatan. bapa mertua saya seorang taukeh cina yang ada mistress. jadi dia selalu tak ada di rumah dan isterinya pun dah buat tak kisah. semua ahli family terima keadaan ni. bila saya sampai mak mertua saya (saya masih panggil Mem atau kadang-kadang Mrs Chew) tengah rehat menonton tv. mak mertua saya walaupun dah tak slim masih ada shape yang baik dan kulit belum berkedut, umur hampir 50 tapi masih bergetah.
kami berbual2 dan entah macamana saya tertanyakan soal batin pada dia. dia pun dgn selamba jawab dah lebih setahun tak merasa tapi dah terlewat nak cari boyfren, tak ada sesiapa yg nak. saya pun terus cakap kalau Mem nak release sexual tension, saya sudi tolong dan saya pujilah sedikit sebanyak bagi dia syok. dia kata dia tak naklah nanti isteri saya marah. saya suruh dia sms isteri saya minta permission supaya saya boleh tolong Mem in any way. dia terkejut, tapi dia kata ok, dia nak tengok apa reaction isteri saya sebab dia tahu isteri saya pun open minded, sebab itu diorang boleh terima bapa diorang ada girlfren lain.
isteri saya pun balas kata "no problem, asalkan hubby dia balik in one piece". lepas dia tunjukkan sms isteris saya, saya terus peluk mak mertua saya dan attack tetek dia. lepas tu saya cium tetek dia dari luar baju. selamanya mak mertua saya diam saya sambil tersengih-sengih. bila saya nak bukak baju dia, dia ajak saya masuk dalam bilik. dalam bilik, dia biar saja saya bukak seluruh pakaian dia. lepas tu saya pun bukak pakaian saya tinggal underware saja.
oleh kerana first time, saya tak nak kejutkan dia jadi saya cuma menjilat seluruh bahagian yang selama ini tersembunyi dari padangan saya. biji kelentitnya yang agak besar mendapat perhatian yang lama dari lidah saya sampailah dia tak tahan kegelian dan orgasm. setelah berehat 10 minit (dia kata terasa different seluruh badan sebab dah lama tak rasa), dia mula main dengan konek saya. lepas itu dihisapnya konek saya sampailah saya terasa nak pancut dan menarik konek saya untuk dipancut keluar. lepas itu kami baring dan tertidur.
entah berapa lama selepas itu pintu bilik dibuka, isteri saya yang tercegat di situ. katanya dia balik naik teksi sebab tak nak kacau kami (?). mak mertua saya terkejut dan cuba tarik selimut untuk tutup badannya tapi isteri saya cuma tersenyum dan tanya dah habis ke, kalau dah, dia pulak nakkan saya. lepas itu dia terus buak pakaian dan naik atas katil dan peluk saya. kalau pagi tadi depan bapa saya, kali ini kami beraksi di hadapan emak dia pula. emak isteri saya yang agaknya masih terkejut hanya duduk diam di situ, keluar pun tidak, tutup mata pun tidak. lepas kami bercium-cium, kami pun terus menjalankan aktiviti suami isteri, yg dimulakan dengan adegan 69. saya menyongsangkan badan dan menjilat kelentit isteri saya sementara isteri saya menhisap konek saya di hadapan emaknya sendiri.
kemudian kami teruskan dengan aksi seperti biasa sampailah kedua kami orgasm. sepanjang 'show' kami kira-kira 25 minit tu, mak mertua saya berada di sebelah sambil mengusap-usap tetek dan alurnya sendiri. bila kami selesai, isteri saya minta saya tolong selesaikan emaknya. saya pun memasukkan jari ke dalam puki mak mertua saya dan menyorong tarik dengan laju. tak berapa lama lepas itu dia pun menggigil lagi dan terus diam tersenyum.
Kami pun balik ke rumah meninggalkan dia.
Hujung minggu hadapannya kami berdua di rumah. Tiba-tiba Mem Mrs Chew(emak mertua) saya datang dengan teksi. agaknya kepingin, kami pun faham ajelah. setelah berbual-bual kosong sekejap, dia tanya kami dah buat sex ke hari ni, dia seronok nak tengok. wife saya kata apa kata kalau kita tengok cerita blue (kebetulan saya baru dapat yg baru. kami pasangkan dan tengok bersama2. masa tu kami berdua hanya berseluar pendek tanpa underware. seronok cerita orgy 3 couple (6 orang).
lepas 5 minit wife saya mula mengusap kote saya, lepas tu dikeluarkan dari seluar dan dijilat-jilat sambil gilir-gilir melihat arah tv. kemudian dia ajak mak nya join sekali hisap kote saya. Mem pun terus join sambil tangannya yg lagi satu mengusap-usap tundunnya dari luar..

Iklan di Post