Noreen Janda Sedap

Noreen (bukan nama sebenarnya, tapi kerana ada miripdengan pelakon Noreen Noor, kita panggil saja diaNoreen) berpaling dan mendapati bekas bapa mertuanyatelah melondehkan kain sarongnya. Batang bekas bapamertuanya yang hitam, panjang dan lebar itu semakinmenegang.Noreen berdiri terpaku di tengah kebun yang terpencilitu. Mereka tersembunyi daripada sesiapa jua, tempatyang Noreen datang untuk berjauhan dari orang lain.Untuk berfikir tentang bekas suami yang pergi begitusaja selepas menceraikannya.
Tanpa disangka-disangkabapa mertuanya ada di situ. Bapa mertuanya berjalan kearahnya. Dengan setiap langkah Noreen lihat batang bapamertuanya semakin menegak. Tetapi Noreen Noreen berdirikaku di situ.Noreen membiarkan bapa mertuanya itu memeluknya danmerebahkan badan ke tanah. Dia berasa semakin lemahapabila tangan bapa mertuanya menyelak skirtnya danseterusnya meraba-meraba tempat membusut yang hanyaditutupi oleh seluar dalam kecilnya.dalam sekejap masa saja rabaan itu menyebabkan bahagianbawah seluar dalam itu menjadi lembab. Tidak puas denganhanya meraba-meraba di luar, orang tua itu terusmenanggalkan seluar dalam kecil itu. Tempat rahsianyatidak lagi dibaluti oleh seutas benang pun. Tangan bapamertuanya masuk ke celah kangkang Noreen, sambil merabadan membelai tempat yang membonjol di celah kangkangnya.Buat seketika Noreen takut juga akan dilihat orang.Namun di sini tiada orang lain. hanya dia dan bapamertuanya saja. Dia amat dahagakan seks. Dah lama diatak dapat bersama lelaki yang dapat memuaskannya.Mungkin bapa mertuanya di kampung terpencil ini boleh.
"Aah..," Noreen mengeluh bila merasakan jari orang tuaitu mengentel klitorisnya.Tanpa disedarinya bapa mertuanya itu mulai bergerak kebawah. Bapa mertuanya mengangkangkan peha Noreen. Mukabapa mertuanya hanya beberapa inci daripada permukaanyang lembab itu. Noreen dapat merasakan kedua belahtangan bapa mertuanya memegang belah dalam pehanyasupaya tidak tertutup.
"Ooh.. Arrgh!" Noreen tersentak apabila mulut bapamertuanya tiba-tiba mengucup bibir pukinya.Dia dapat merasakan lidah orang tua itu seperti ularmencuri-mencuri masuk ke dalamnya. Nafas Noreen terasasesak apabila lidah itu keluar masuk dengan rancak kedalamnya. Sekali ke tepi dan sesekali ke bawah, kemudianke kiri dan kanan.Kemudian orang tua itu menindih tubuh Noreen yang montokitu sehingga batang yang keras itu berada tepat direkahan puk* bekas menantunya. Dia bergerak ke depansedikit sehingga tempat sulit mereka bersentuhan.
TanganNoreen ke bawah memegang batang pelir orang tua itu.Diusap-usap batang yang keras itu sebelum menyelitkankepala tombol itu di celah bibir buritnya. Melihatpelawaan dari Noreen itu bapa mertuanya terus menekanbatangnya masuk ke dalam puk* Noreen. Lubang yang basahitu dengan amat mudah menerima batang tersebut walaupunagak besar juga."Aah.." Noreen mengerang apabila batang itu masuksepenuhnya.Sambil menujah puk* Noreen dengan batangnya orang tuaitu juga tidak henti-henti menghisap puting tetekNoreen.
Punggung Noreen bergerak rancak apabila pukinyakena main dengan begitu sekali oleh bapa mertuanya. Diamengerang tak henti2. Lubangnya berdecik-berdecikberbunyi apabila orang tua itu dengan laju memasuk danmengeluarkan batangnya. Punggung Noreen terangkat buatkali terakhir sambil dia merangkul tubuh bapa mertuanya.Dia sampai ke kemuncaknya apabila terasa bapa mertuanyamula memancut di dalamnya.Noreen terdampar keletihan. Peluh membasahi tubuhnya.Belum pernah dia kena main di tengah kebun begitu danbelum pernah dengan lelaki berumur 60 tahun. Masih hebatlagi orang tua itu rupanya. Mungkin dah lama dia takdapat, apa lagi setelah kematian isterinya tahun empatbulan lalu.
Tidak lama kemudian tanpa sebarangkata-kata, bapa mertuanya berlalu dari situ dan Noreenberedar pulang.Malam itu setelah makan malam, Noreen ke biliknya untuktidur. Sudah hampir pukul 12 malam baru bapa mertuanyapulang, entah dari mana. Walaupun pada siang tadi Noreentelah membiarkan dirinya disetubuhi oleh bapa mertuanya,dia bukan berhasrat untuk mengulanginya lagi. Mungkinkalau dengan orang lain tak apa, tapi tak kanlah puladengan bapa mertuanya sendiri. Mungkin tadi kerana nafsuseks yang sudah lama tidak dipuasi maka dia membiarkandirinya disetubuhi. Tetapi sedikit sebanyak dia terasamenyesal sedikit.Noreen sudah nyenyak tidur apabila biliknya dimasukibapa mertuanya.
Orang tua itu perlahan-lahan menghampirikatilnya. Bilik itu hanya diterangi oleh lampu malap ditepi katil. Tapi ia sudah cukup terang untuk bapamertuanya melihat tubuh Noreen yang hanya dibaluti bajutidur yang jarang dan singkat.Orang tua itu duduk di atas katil di tepi menantunya.Perasaan ghairahnya semakin membuak, apalagi melihatpeha Noreen yang terkangkang sedikit. Noreen memangsudah kebiasaannya tidak memakai pakaian dalam bila diatidur. Kurang selesa rasanya. Bulu-bulu hitam halus disekeliling kemaluannya dapat dilihat samar-samar olehbapa mertuanya. Tak sabar-sabar rasanya orang tua ituingin menikmati sekali lagi tubuh yang cukupmengghairahkan itu.Bodohnya anak aku meninggalkan perempuan yang secantikini. Engkau tak mahu, untung aku boleh pakai sepuas2nya,fikir orang tua itu. Buat apa dibazir. Apalagi dia jugasedar bahawa menantunya yang belum mempunyai anak itujuga amat dahagakan seks. Dalam umur yang barumenjangkau 25 tahun tentu dia ingin dibelai sentiasa.Dia sendiri juga sama, setelah ketiadaan isterinya sudahbeberapa tahun ini. Walau umurnya dah nak mencecah 60tahun, namun masih lagi kuat tenaganya. Dan sejakberduaan saja dengan menantunya itu, semakinmenjadi-menjadi pulak keinginannya.Dia menyentuh kedua buah dada yang membusut itu danmeramas-meramas lembut. Terdengar nafas Noreen turunnaik semakin kencang sikit dan puting buah dadanya mulamengeras dan berkerut-kerut.
Dia berhenti seketika untukmembuka butang baju tidur menantunya. Selesai membukabutang, dia terus saja menarik ke kiri dan kanan.Kemudian dia melucutkan kain yang dipakainya sendiri.Batangnya sudah terpacak keras. Mahu saja dia menindihtubuh menantunya, tapi dia sedar dia tidak harus gopoh.Dia harus mengghairahkan Noreen dulu supaya menantunyaakan mengikut apa sahaja kehendaknya nanti.Dia naik ke atas katil dan tidur mengiring di tepimenantunya yang masih nyenyak. Tangannya merayap semulake dada Noreen. Seronok dia meramas-meramas kedua belahbuah dada yang membusut itu. Sekali dia menggentelkedua-kedua puting yang menjadi keras semula. Sekalilagi nafas Noreen turun naik dengan cepat. Orang tua itumerapatkan tubuhnya ke tubuh Noreen.
Digesel-Digeselbatangnya pada peha Noreen sambil dia mencium buah dadamenantunya. Apabila mulutnya terjumpa terus saja diamenghisap puting buah dada yang keras itu. Tangannyapula merayap ke celah kangkang Noreen. Diamenggosok-menggosok puk* Noreen."Mm.." Noreen mengerang sambil pehanya dengan sendiriterbuka.Bapa mertuanya mengusap-mengusap bulu-bulu halus yangmenutupi kemaluan Noreen sebelum jarinya ke celah bibiryang sudah mulai lembab sedikit. Digosok-Digosok dandikuis-kuisnya lembut sehingga di celah-celah bibir itumulai basah. Mukanya meninggalkan dada Noreen. Diamencium pipi Noreen sebelum mulut mereka bertemu. MulutNoreen terbuka menerima lnoreennya. Jarinya mulai keluarmasuk kemaluan Noreen. Kemudian dua jari masuk ke dalamkemaluan menantunya pula."Uuhh.." tiba Noreen mendengus sambil membuka matanya.Terkejut seketika dia melihat muka bapa mertuanya hanyabeberapa inci dari mukanya.
"Huh..?""Bapak stim..""Kenapa tak kejutkan Noreen? Datang curi-curi pulak..
""Saja..""Kalau datang mintak takut Noreen tak bagi?""Heh heh.""Kalau mintak takkan lah Noreen tak bagi. Kan Noreenbagi petang tadi.."Dia tersenyum memandang bapa mertuanya."Mm.." dia memandang ke bawah sambil tersenyum apabilaterasa jari orang tua itu menggentel-gentel kelentitnya."Kamu ni dah lama tak kena, ya?""Kan petang tadi dah kena dengan bapak..""Yalah, sebelum tu maksud aku.""Kenapa bapak cakap begitu?""Aku gentel sikit, kamu dah cukup basah..""Memanglah dah lama tak dapat.."
Tangan Noreen memegang batang bapa mertuanya yang asyikmenyucuk-menyucuk pehanya. Dibelainya dengan lembut.Kemudian dilancapnya perlahan-perlahan sehingga orangtua itu pula yang mula mengerang. Noreen melepaskanseketika batang itu sebelum menolak bapa mertuanyasupaya tidur melentang. Dia menindih badan orang tua itutetapi dengan kepalanya ke bawah. Dipegangnya batang itusemula sebelum membongkokkan kepalanya. Noreen menjilatsekeliling kepala tombol itu sebelum dimasukkan ke dalammulutnya. Kemudian dia menghisap perlahan-lahan.Cukup stim orang tua itu dikerjakan Noreen denganmulutnya sehingga dia terasa akan pancut dalam sedikitmasa saja lagi. Dia pun tidak tahan sabar lagi. Terusdiangkatnya punggung Noreen supaya naik ke atasnya.Kedua lutut Noreen berada di sebelah kiri dan kanankepala bapa mertuanya.Terpampanglah kemaluan Noreen yang terbuka luas hanyabeberapa jengka dari muka orang tua itu. Tak sabar-sabarlagi orang tua itu pun menyembamkan mukanya ke puk*Noreen.
Noreennya terus saja masuk ke celah-celah bibirpuk* menantunya sambil tangannya meramas-meramaspunggung Noreen yang lebar itu. Kemudian tangannyamembuka punggung Noreen, meninggalkan bur*t Noreenseketika untuk naik ke atas sikit mencari lubang juburmenantunya pula.Dijilatnya tempat itu pula sehingga Noreen kegeliandibuatnya. Sedap ada, geli ada, jijik pun terasa. Tapibiarkan kalau itu yang orang tua itu suka. Lama merekadalam posisi 69 itu sebelum Noreen bangun semula. Diabertinggung di atas bapa mertuanya. Dipegangnya batangorang tua itu sebelum dia melabuhkan buritnya ke ataskepala tombol. Dengan amat mudah sekali batang itu masukke dalam lubangnya yang memang sudah cukup basah.Apabila batang itu tenggelam sepenuhnya, Noreenmengemut2kan kemaluannya.
"Aah.." orang tua itu mengerang."Kenapa? Tak suka?""Ada ke tak suka?" bapa mertuanya menjawab."puk* kamu ni memang cukup sedap."Dia memegang punggung Noreen supaya tidak bergeraksebelum dia mencabut sedikit kemudian masuk semula. Diaselang seli melaju dan memperlahankan tujahan ke dalamNoreen."Oohh.." Noreen pula mengerang."Kamu? Tak suka?""Memanglah batang bapak pun sedap. Kalau tidak tak kanmau Noreen bagi kat bapak," dia berkata sambil menundukdan mengucup mulut bapa mertuanya.Sambil itu Noreen menggerak-gerakkan punggungnya sepertiorang sedang menari gelek dan dalam sekejap masa sajabur*t Noreen mengembang sedikit dan dia terus sampai kekemuncaknya. Orang tua itu terus mengocak puk* Noreensehingga menantunya mula ghairah semula
Noreen?""Mm?" menantunya menjawab manja."Kalau bapak mintak sesuatu, Noreen bagi tak?""Hmm, apa dia?""Boleh bapak pancut dalam mulut Noreen?""Terserah kalau bapak mahu.."Lalu orang tua itu mula menojah puk* Noreen dengan lebihlaju lagi. Apabila Noreen terasa batang itu menjadibegitu tegang di dalamnya dia terus mencabut batang tudari celah kangkangnya. Cepat-Cepat dia mengambil batangitu ke dalam mulutnya dan menghisap pula."Arrgh.." orang tua itu mengerang dan memegang kepalamenantunya dan air maninya terpancut di dalam mulutNoreen.Menantunya menghisap-menghisap hingga terkeluar semuaair mani dan ditelannya.

Apabila batang itu mulai lembikbaru dilepaskan dari mulutnya. Kemudian Noreen menngucupbatang yang telah begitu mendatangkan kepuasan kepadanyasedikit masa tadi. Seolah-olah susah nak dipercayai,batang yang sudah lembek itu telah berjayamembuak-buakkan nafsunya tadi. Mereka tertidur dalamkeadaan bogel.Kerana keletihan mereka tidur hingga ke pagi.
Bila orangtua itu terjaga Noreen tidur dengan membelakangi bapamertuanya. Dalam keadaan itu punggungnya berada rapat diperut bapa mertuanya. Kalaupun tidak kerana itu, memangdia sentiasa terjaga dengan batang yang keras. Selalunyakerana ingin ke bilik air. Dia bangun untuk membuang airkecil. Selesai saja dia masuk semula ke dalam.Noreen masih tidur dalam posisi yang sama. Orang tua itumengintai ke bawah. Jelas sekali dapat dilihat bibirkemaluan Noreen. Batangnya mengeras sekali lagi. Diamembongkok dan mengucup bibir puk* menantunya seketika.Lembab dan masin sedikit. Cukup menaikkan nafsunya. Diabaring semula dan memeluk Noreen dari belakang. Diamenggerak-gerakkan punggungnya sedikit sehingga kepalatombol pelirnya berada di pintu masuk ke kemaluanNoreen. Jarinya menguakkan bibir puk* Noreen sebelumdiselitnya kepala tombol pelirnya di celah-celah bibirpuk* menantunya.Posisi itu memang membuat lubang Noreen ketat sedikitdan agak sukar untuk dimasuki sepenuhnya. Dengan hanyakepala tombol saja di dalam orang tua itu menggerakkanpunggungnya. Tangan kanannya memegang punggung Noreensambil dia berbuat begitu. Lama kelamaan lubang itu jadibasah dan licin sedikit. Orang tua itu pun terus menekanbatangnya ke dalam sepenuhnya. Kemudian baru diabergerak-bergerak mengocak puk* Noreen.
"Mm.." terdengar Noreen mengerang."Sedap..?" orang tua itu membisik di telinga Noreen."Mm.." terdengar bunyi dari mulut Noreen."Nak bapak teruskan?""Mm.. Sedapnya Bapak.."Orang tua itu bangun. Dia mengangkat peha kanan Noreensupaya menantunya tidur melentang. Kemudian sekali lagidia menekan batangnya ke dalam puk* Noreen yang sudahbasah."Oo.. Oo.." Noreen merengek apabila terasa kemuncaknyasemakin dekat."Laju lagi Bapak," dia memberi arahan.Bapa mertuanya menuruti saja kehendak Noreen. Diamemperlajukan tujahan batangnya ke dalam bur*t Noreensehingga tubuh menantunya tiba-tiba kejang dan dia terussampai ke puncak kenikmatannya. Tak semena-mena orangtua itu mencabut batangnya walaupun dia belum pancut.Kepala dia turun ke bawah. Sekali lagi dia menjilat puk*Noreen.Menantunya menggeliat keseronokan sambil disua-suakancelah kangkangnya kepada orang tua itu. Orang tua itumenghisap kelentitnya seketika sebelum merayap ke atasdan menindih tubuh menantunya. Noreen mencari-mencaribatang yang keras itu dengan tangannya. Apabila terjumpaterus dibawanya ke pukinya sekali lagi. Dia mahumerasakan batang itu di dalamnya. Sambil meletakkanhujung pelir bapa mertuanya di pintu kemaluannya, diamengangkat punggungnya.
"Aa.. Hh," dia mengerang apabila batang itu tenggelamsepenuhnya ke dalam buritnya. Punggungnya bergerak kekiri dan kanan yang menyebabkan batang itu keluar masukdari dalamnya."Sedapnya Pak.." dia membisik di telinga bapa mertuanya.Orang tua itu merangkul tubuh Noreen sambil punggungnyabergerak laju ke depan dan belakang. Batangnya semakinrancak keluar masuk dari puk* menantunya yang sudahcukup basah itu. Tidak lama kemudian dia menekan jauh kedalam sambil melepaskan pancutan demi pancutan ke dalam.Selesai sarapan mereka ke kebun. Noreen menolong bapamertuanya di kebun dengan tekun. Hampir tengah harimereka kembali semula ke rumah. Noreen menyediakanmasakan tengah hari. Setelah makan, orang tua itu kebilik mandi. Selesai mandi, dia menyalin pakaian danberehat di atas sofa di ruang tamu. Setelah selesaimandi dan mengenakan baju-T serta kain sarong, Noreendatang membawa minuman kepada bapa mertuanya. Sambilduduk di samping bapa mertuanya dan menikmati minumankopi, Noreen mempelawa untuk mengurut tubuh orang tuayang nampak keletihan itu. Orang tua itu setuju sahaja,tetapi mengajak Noreen ke dalam bilik.Dia berbaring di atas katil dan Noreen mula mengurut.Mula-Mula di bahu dan belakang, diikuti dengan betis danpeha pula. Kemudian Noreen menyuruh bapa mertuanyamengalih kedudukan supaya dia boleh mengurut bahagiandepan pula. Apabila orang tua itu mengalih posisi,ternampak sesuatu menongkat kain sarongnya. Diatersengeh. Noreen pura-pura buat tak nampak sambil diamengurut. Tiba-tiba orang tua itu menyentuh buah dadaNoreen. Dibiarkannya sahaja. Orang tua itumeramas-meramas kedua tetek Noreen.
"Itu nak mengurut ke nak apa tu..?" Noreen berkatasambil ketawa."Tengah urut le ni.." orang tua itu tersengeh."Nak Noreen urut kat sini juga?" perempuan muda itumenyentuh tempat yang menongkat kain sarong bapamertuanya."Urut situ pun bagus juga.." kata orang tua itu."Tapi biar aku urut kau dulu. Nak?""Mm.." jawab Noreen manja."Kalau nak, Noreen baringlah."Tanpa disuruh dua kali, Noreen pun merebahkan badannyake katil. Bapa mertuanya menyuruhnya meniarap. Noreenmengikut perintah lagi. Orang tua itu bangun dan dudukdi atas punggung Noreen sambil tangannya mula memicitbahu menantunya. Kemudian tangannya ke bawah pula, kepinggang dan seterusnya ke betis dan peha. Bila bahagiandalam pehanya diurut, Noreen menggeliat keenakan. Memangdia sudah mula terangsang. Dari tadi pun, ketika diamemicit tubuh bekas bapa mertuanya kehangatan telahmerebak ke seluruh tubuhnya. Apalagi bila melihat batangorang tua itu menongkat kain sarungnya, tanda bahawabekas bapa mertuanya sekali mahu memain pukinya.
"Bapa rasa Noreen buka semua pakaian. Lagi senang bapaurut..""Ya ke?" kata Noreen sambil menoleh ke belakang, melihatbekas bapa mertuanya tersengeh saja."Bapa bukakanlah untuk Noreen.." dia menyuruh manja.Tanpa disuruh dua kali orang tua itu melondehkan kainsarung dan membuka baju Noreen. Bekas menantunay itumemang tidak memakai pakaian dalam jadi terdedahlahtubuhnya yang putih melepak untuk ditatap dengan geramoleh orang tua itu. Bekas bapa mertuanya itu terusmelucutkan kain sarung yang dipakainya sendiri."Nak bapa urut dengan lidah ke dengan ini?" katanyasambil mengisyaratkan batangnya keras menunjuk langit."Suka hati Bapak lah.." jawab Noreen sambil ketawa.Orang tua itu kembali duduk di atas buntut Noreen.Batangnya diletakkan di rekahan punggung Noreen sambildia menggerak-menggerak punggungnya ke depan danbelakang. Noreen menggeliat kegelian. Dapat dirasakancelah kangkangnya mulai basah sedikit. Orang tua itumenindih belakang Noreen dengan tubuhnya. Dikuakkanrambut Noreen untuk mencari belakan tengok Noreen.Dicium dan dijilatnya hingga ke telinga.
"Mm.." Noreen mendengus apabila cuping telinganyadijilat.Tak disangkanya orang tua itu begitu mahir sekalimemainkan peranan untuk memuncakkan keberahiannya. Kalauseminggu dulu dia hanya menyayangi orang tua itu sebagaibekas mertuanya, tetapi kini perasaan sayang yang timbulsudah berbeza. Sayangnya kini sebagai seorang kekasih,apalagi kekasih yang cukup mahir dan hebat di ranjangsekalipun sudah lebih dua kali ganda umurnya sendiri.Walau bekas bapa mertuanya tidak sekacak bekas suaminyadulu, namun itu tidak dikisahkan sangat oleh Noreen.Ternyata orang tua itu lebih hebat dari anak lelakinyasendiri dalam cara memuaskan perempuan. Dan itu yanglebih penting untuk Noreen kini. Dalam dua hari ini diamerasa lebih puas digomoli daripada setahun lebih hidupbersama suaminya dulu yang kurang mahir memberikankepuasan seks kepadanya. Dan si tua yang pernah bergelarmertua ini ternyata tahu di mana terletak segala kuncieros di seluruh pelosok tubuhnya.Pinggul Noreen mula terangkat-terangkat menerima geselanbatang yang besar dan keras di celahan punggungnya yangmasih padat dan gebu itu. Pehanya terbuka sehingga tubuhorang tua itu berada di celah kangkangnya. Bahagiandepan kemaluannya ditekan-ditekan pada tilam di bawahperutnya. Namun itu untuk meredakan sedikit kegatalanyang semakin menjadi-menjadi di celah kangkangnya. Orangtua itu menggerakan tubuhnya ke bawah sedikit sehinggakepala tombolnya sesekali tersentuh dengan bibirkemaluan Noreen.Terasa kebasahan di celah bibir itu di hujung pelirnya.Dia tahu bekas menanntunya kini sudah betul-betul beradadi bawah taklukannya. Dia tersenyum puas kerana berjayamemperoleh perempuan muda dan cantik ini bukan dengankekayaan atau ketampanannya, tapi dengan batangnya yangkeras dan besar itu. Dia yakin Noreen sanggupmengabdikan diri kepadanya selagi dia masih berupayamemuaskan. Dia sendiri juga sanggup melakukuan segalanyasupaya Noreen akan tetap tinggal serumah dengannya.Memang dia mengidamkan tubuh Noreen yang menggiurkan itusejak pertama kali dia menatap wajah Noreen. Oleh itudia berhasrat memuaskan segala hajatnya walaupun sampaiseribu kali.
Sengaja dia ulit-ulitkan kepala tombolnya kelopakkemaluan bekas menantunya itu, namun tidak jugadimasukkan. Setiap kali kepala tombol itu tersentuhpintu farajnya setiap kali pula dia menanti dengandebaran untuk merasakan sekali lagi benda yang telahberkali-berkali membuatnya orgasme. Namun dia kehampaanapabila setiap kali pula hujung pelir itu merenggangkandiri darinya. Dia sememangnya kepingin sangat merasakanlubangnya diterobos dengan ganas oleh batang yang kerasitu. Namun bekas bapa mertuanya itu begitu sadis sekali,membuatnya tertunggu-tunggu. Dia mmenghembus nafaskehampaan sekali lagi.
"Cepatlah, Pak!" Noreen merayu."Cepat apa?""Masukkanlah cepat..""Mm..? Sayang nak apa sebenarnya ni?""Noreen nak batang Bapak lah.." Noreen merenggek sepertianak kecil mahukan susu."Ya ke? Nak sangat-sangat? ""Mm.. Nak sangat-sangat. .""Nak dekat mana?"Kini Noreen sedar bahawa orang tua itu sebenarnya mahumendengar dia mengucapkan kata-kata lucah."Noreen mahu bapak.. Kongkek puk* Noreen yang sudahbasah ni, Pak.." dia sekali lagi merasakan hujung pelirbekas bapa mertuanya di rekahan."puk* Noreen dah tak tahan lagi kalau tak dapat rasabatang Bapak itu.."Mendengar kata-kata yang sebegitu lucah dari mulut bekasmenantunya membuat makin terlonjak nafsu seksnya.Hatinya terasa sedikit megah bahawa perempuan semuda dansecantik Noreen sekarang sudah ketagih dengan batangnyayang besar itu. Dia mengambil bantal untuk mengalasbahagian bawah perut Noreen. Dalam keadaan begitu Noreentertonggeng sedikit dan mahkota di celah kangkangnyaterbuka untuk digunakan sepuas-puasnya. Orang tua itusekali lagi mengacukan hujung pelirnya ke belahan yangdipagarai bulu-bulu halus di celah kangkang Noreen.Tangannya ke kemaluan Noreen dan dengan menggunakankedua ibu jarinya dia merenggangkan bibir yang dibasahilendir itu.
"Sayang, tolong masukkan batang Bapak.." dia memberiarahan.Tanpa menoleh tangan Noreen dengan cepat saja kebelakang mencari-mencari batang itu. Apabila ketemuterus saja ditariknya dan diselitkan di celahan buritnyayang sudah siap direkahkan oleh orang tua itu. Hanyaselepas orang tua itu menekan kepala tombol itu ke dalambaru Noreen melepaskannya. Tangannya kemudian kehadapanuntuk membantalkan kepalanya."Sedapnya, Pak.." dia merenggek lagi sambil punggungnyabergerak ke kiri dan ke kanan perlahan.Tapi tiba-tiba.. Phhaapp..! Orang tua itu merejambatangnya ke dalam dengan puk* Noreen dengan pantashingga tenggelam sepenuhnya dan perutnya menghempappunggung Noreen."ADUH.. Oh mak.." janda muda itu berteriak kuat.Walaupun memang dia sudah bersedia namun kemasukanbatang yang besar itu ke dalamnya dengan tiba-tiba bukansaja membuat dia terkejut tetapi terasa senak sebentar.Liang farajnya terasa nyilu namun dia merasakan satukelainan pula. Walau berbeza caranya tetap enak jugadirasakannya. Selalunya dia akan merasa batang dimasukansedikit, dicabut dan dimasukkan lagi sedikit demisedikit ke dalam sebelum girl thingynya dia dienjot denganlaju. Orang tua itu menggembangkan batangnya sampaiNoreen terasa lubang kemaluannya dipenuhi sepenuhnyasampai ke pintu rahim.Noreen terasa pinggulnya dicengkam sebelum diikutidengan batang itu ditarik keluar semulaperlahan-perlahan sehingga kepalanya saja berada didalam. Kemudian sekali lagi rejaman cepat ke dalamnya.Kali ini Noreen sudah bersedia. Kedua tangannya kebelakang untuk merenggangkan lagi lubang cipapnya."Oh.., Pak..!" Noreen mengerang."Sayang suka main macam ni?""Sedap, Pak. Kuat lagi Pak, Noreen dah nak sampai ni."dan dua rejaman lagi kemaluannya sudah menggembang dandia sudah orgasme."Ohh.. Aarrgghh..!" Noreen meraung, diikuti denganledakan umpama bom air dii celah kangkangnya.Selepas itu bekas bapa mertuanya saja menarik danmenekan dengan laju sehingga sekali lagi Noreenmenggerang-menggera ng dibuatnya. Janda muda itu membalastindakan itu dengan mengemut-emutkan liang farajnya.Biar dia rasa pulak, fikirnya.
Kini giliran orang tuaitu pula mendengus apabila merasakan liang girl thingy Noreenseperti mengurut-mengurut batangnya. Semakin diamelajukan permainannya, semakin galak pula dia merasakanbatangnya dikemut. Akhirnya dia sendiri juga tidak dapatbertahan lagi untuk kali terakhir dia terjunam ke dalamlubang nikmat itu. Buat sejenak dia menahan nafas dandiikuti dengan pancutan jauh ke dalam rahim Noreen. Diamerangkul kemas pinggang Noreen sehingga ke pancutanterakhir."Arrgghh..!" dia mendengus.Kehangatan pancutan itu juga dengan sendirinya membuatNoreen sekali lagi sampai ke kemuncaknya walaupun tidaksehebat kali pertama tadi. Orang tua itu bongkok menciumpipi bekas menantunya yang dibahasi keringat."Enak ya kalau kita boleh begini selalu?" dia berbisikdi telinga Noreen."Kenapa tidak boleh?" Noreen menjawab."Terserah. Kamu boleh tinggal selama-lamanya di sini."Dia tersenyum memikirkan kepuasan yang bakal dinikmatibersama Noreen pada hari-hari mendatang.Di luar matahari sudah terbenam dan petang bertukarmenjadi malam. Perlahan-Perlahan batangnya yang sudahsederhana keras tercabut dari celah kangkang bekasmenantunya dan dia tertiarap di samping Noreenkeletihan.

Iklan di Post