Kongkek Cikgu

Petang tu...selepas latihan sukan aku tak balik kerumah ,cikgu Nora
mengajak aku
balik kerumahnya terus.Untok pengetahuan pembaca aku belajar kelas
tambahan (tusyion)
matematik dengan cikgu Nora.Cikgu Nora mengajak aku balik kerumahnya
untok membantunya.
Hari tu cikgu Nora memandu begitu laju sekali.Sampai dirumah
dia menyuroh memberitahu ibu ku yang aku balik lewat kerana membantu
cikgu.Ibu ku
membenarkannya.
Sampai dirumah tiada orang lain cuma kami berdua saja.
"Cikgu...mana adik cikgu Leha tuuuu"
"Dia balik KL ada hal.lusa baru balik"
Aku memang dah bias dengan rumah cikgu Nora ni.
"Tutup pintu tu dan kunci"katanya.Sambil tu cikgu Nora terus membuka
baju T nya yang
basah berpeloh masa sukan tadi
sambil menuju kebilik air.Aku jadi terkejut.Cikgu Nora langsung tak
malu dalam hati ku..
Aku terus menuju keruang tamu dan terdengar bunyi air paip.
Bermakna cikgu Nora tengah mandi.
"Man...kamu tak nak mandi ke?"
"Tak apalah cikgu,saya tak bawa baju."kata ku.
"Mari sini tolong saya sekejap"teriak cikgu Nora
Aku pun terus menuju kebiliknya....berdebar aku bila nampak
cikgu mandi telanjang dengan tidak tutup pintu bilik air.Aku jadi
tersipu sipu dan
agak malu.Aku pun keluar semula."Hei..Man ..marilah sini kan cikgu
panggil ni...."
Dengan malu malu aku menghampirinya.Aku jadi tak tentu hala
dibuatnya.Semua tuboh cikgu aku nampak.teteknay ...pukinya pun aku dah
nampak.
"Man buka laci tu ada sabun "aku pun ambil sabun tu dan menghulurkan
padanya sambil
memandang kearah lain.
"Hei..Man tengoklah sini.."Semasa aku menghulurkan sabun tu
cikguNora terus menarik tangan aku masok keBilik air tu.Habis semua
basah baju aku...
cikgu memeluk aku dengan erat sekali di bawah pancutan air.
"Man mandilah sekali dengan cikgu ya"katanya sambil membuka
baju aku..Masa tu butoh aku dah mula menegang.
"Bukak lah seluar tu Man" Dngan malu aku pun membuka seluar
aku yang dah basah tu.Apa lagi menonjollah keluar butoh aku tuuu."EEEE
dah tegang
butoh Man ..."dengan rakusnya cikgu terus memegang butoh aku...cikgu
terus melumor
butoh aku dengan sabun .Aku rasa geli dan menggigil sambil memegang
kedua dua bahu
cikgu Nora.
"Sedap tak Man kena lancap"aku mengangguk.Aku memberanikan diri
memegang tetek cikgu.
"OH..berani ya pegang tetek cikgu"
aku jadi malu.Cikgu terus menghalakan teteknya kemuka ku.
"Man..hisap tetek cikgu.."sambil tangan terus melancap butoh aku.
"Oh..Man sedapnya.."cikgu terus memaut badan aku ajak dudok.
Cikgu Nora memalingkan badan nya dan mengulum butoh aku .Aku betul
betul sedap..cikgu
melekapkan pukinya dimulut ku."Man ...hisaplah..cikgu punya tu..."katanya.
Aku pun tungu apa lagi..itulah pertama kali aku tengok perempuan
telanjang.Apalagi
menjilat pantat.Macam macam rasa
ada .Masin ..payau .Sedap juga pantat kata hati ku.
"Oh Man....dahlah bangun,naik atas katil ya..."pintanya.
Aku lihat muka cikgu merah padam.
"Nanti basahlah tilam tu"kata ku.Cikgu terus menarik tangan ku naik
keatas katil.
"Man...hisap tetek cikgu lagi" aku menghisap tetek cikgu.Puting tetek
cikgu dah mula
naik.Tangan cikgu tak lepas lepas memegang butoh aku.
Tanpa disuroh aku menghisap pantat cikgu sekali lagi.Aku menjilat
jilat dicelah pantat
cikgu,aku menjolok pantat cikgu dengan jari dia betul betul sedap.....
"Man ..dahlah mari main"
"Cikgu saya takut.."
"Apa nak ditakutkan "Cikgu memegang butoh aku dan menhalakan kepantatnya...
"Man...tekan Man.."cikgu memaut rapat badan aku..
Aku terasa butoh aku masuk agak sakit masuk kedalam pantatnya.Terasa
butoh aku macam
diramas ramas didalam pantat tu..
"Man...cikgu dah tak tahan lagi ni Ooooooo sedapnya..Man"
"Aduh ..Man sedapnya...."cikgu pelok badan ku sekuat kuatnya
sambil mengangkat punggongnya.
"OH..Man cepat Man..Cikgu dah Man....Oooooooo"
Aku terus menarik butoh aku sikit dan menolak masuk .Aku lihat muka
cikgu berpeluh
peluh.Aku pun terasa air mani terpancut didalam pantat cikgu..
"Cikgu....ooo sedapnya cikgu "sambil terus menekan butoh ku kedalam
pantatnya.
"Man...dah lah ..keluarkan"
Aku mencabut keluar butoh aku.....
"Terima kasih Man..."