Kisah Rumah Warden

Semasa aku sekolah kat asrama dulu aku ni ramai kakak angkat. Aku tinggal di asrama lelaki. Pada satu hari salah sorang kakak angkat aku, kak hasni, ajak aku gi ke asrama pompuan tapi aku takut. For sure aku ni lelaki, dia kata takpa . Aku pun ikut lah. Aku tak tahu apasal dia pangil aku time tuh. Dahlah waktu malam pukul 12 pulak tuh...! Dia kata nak bawak aku gi rumah kakaknya. Aku pelik gak apasal...? Pastu barulah aku tahu yang kakak dia ni cikgu Manisah, seorang warden di asrama pompuan,dan juga cikgu bm aku. Pastu dia panggil aku masuk dalam rumah. Fulamak cantik siot permandangan dalam rumah tu, ada macam-macam gambar pompuan telanjang...! Pastu kak Hasni ajak aku mandi. Aku ikut jer, masa tuh dia bukak baju, coli, seluar pendek, dan spender. Peh besar gila tetek dia. Baru aku tahu apasal kak Hasni glamour kat sekolah...! Pastu dia suruh aku bukak pakaian. Aku ikut je. Belum sempat aku bukak spender sampai habis, dia dah mula kulum aku punya pelir. Aku pun tekan kepalanya sampai batu pelir aku pun masuk dalam mulut dia. Pastu aku dengar ada orang bukak pintu bilik air. Aku lihat cikgu Manisah masuk tanpa coli dan panties. Peh kakak ngan adik tetek sama besar, pantat sama putih, dan bontot sama gebu. Pastu dia datang jilat bontot aku. Aku dah tahan nih mana boleh dua-duanya nak jilat. Aku pun angkat kak Hasni Aku suruh dia baring dan aku jilat pantat dia. Manakala cikgu Maisah pula kulum aku punya pelir. Masa aku jilat pantat kak Hasni air pukinya meleleh keluar. Bau macam pantat kelintit dia terkeluar. Pastu cik Manisah kata "awak anak murid saya jadi awak kena jilat pantat saya juga." Aku menukar posisi dengan aku jilat pantat Manisah, sementara Hasni kulum kote ku. Peh.... best sial....! Hasni kata sedap. Manisah pulak mengerang "ah...! ahhhh...! Perghhh..... auww...! Best laju lagi-laju lagi." Pastu kami beralih tempat ke bilik tidur cikgu Manisah kerana bilik air tak begitu selesa. Dalam bilik, Manisah dan Hasni berebutkan kote ku. Mereka nak pantat masing-masing dijolok dulu. Aku terpaksa buat pilihan. Aku pilih Manisah dulu pasal puki dia takda bulu sangat. Aku jolok puki Manisah, manakala mulut aku bermain-main ngan pantat Hasni. Best sial....! Masa aku jolok puki Manisah, dia mengerang sambil masa tuh juga aku pancut dalam pantat dia. Meleleh air maniku keluar dari pukinya...! Pastu aku kena jolok burit Hasni pulak. Seperti tadi, tapi kali ni Manisah jilat bontot Hasni. Baru aku tahu yang Manisah ni suka lelaki dan juga pompuan. Pastu aku pancut dalam puki Hasni. Aku tak tahan lagi dan aku pancut pula dalam mulut mereka berdua. Banyak kali juga aku memancutkan air mani.....! Selepas aku pancut dalam mulut adik beradik tadi, aku biarkan mereka bergomol sesama sendiri. Pehh....! Best gak tengok lesbian nih....! Selepas selesai pergomolan mereka, kami menyambung kembali adegan tadi dengan membubuh sabun di atas badan masing- masing. Pastu kami tetidur hingga pagi. Nasib baik hari tuh hari minggu. Bila semua pelajar dah keluar ke bandar, kami menyambung zina kami hingga ke petang....! Itulah yang berlaku masa aku form 2.