Kisah Zarida

Kisahnye bermula begini....Abis makan pun aku ajak Zarida beredar.. masa dalam kereta, aku saja bukak enjin kereta dulu... tapi belum start lagi.. Zarida bertanya kenapa tak start lagi.. aku dengan tipu daya nya kata lah.."biar enjin panas dulu.." Lepas tu aku bukak topik lain... aku tanya kat Zarida yang dia dah ader bf ker belum.. dia kata dah clash...ooo baru aku tau.. aku pun cuba masuk jarum dan tanya kat dia yang dia pernah cium ker pakwe dia... dia terperanjat ngan soalan aku dan tersenyum."Takkk.." Jawabnye sambil mencebik.. eleeehhhh aku tau.. mesti pernah punyee...Kemudian aku kata kat dia yang aku ader beli present kat dia untuk mlm jamuan perkenalan .. tapi Zarida beriya-iya nak present tu mlm tu jugak.. aku kata mana boleh... nanti tak surprise... tapi dia tetap merengek2 nak present tu jugak... aku pun kasi la sebungkus baju..(baju tu agak sexy sikit sebab belahan butang pada dada agak lebar) Aku pun cakap pada Zarida.. ok presents tu u boleh ambik tapi u mesti pakai baju mlm ni gak sebab i nak tengok saiz nye ngam ngan u atau tak.. dia mengangguk dan keluar dari kereta dan pergi ke toilet stesen minyak yang berdekatan untuk menyalin pakaian.."adik" aku dah keras sikit...aku pun cepat-cepat buang underwear dan hanya memakai seluar panjang...tapi nampak menggelembung la sluar tu.. biar... biar nanti dia stim la tengok aku..hehehehhe.. Lepas salin.. Zarida masuk semula dalam kereta dengan memakai baju baru yang aku belikan tu..Fullamakk... cantiknye.... puji aku pada Zarida..terserlah keputihan pangkal dada dia... ternampak sikit colinya yang warna hitam..walaupun dada nya tak besar sangat (32-24-33) tapi cukup menggairahkan bagi aku... "Tak seksi sangat ke camni, Hakim?" tanya zarida... "Ehhh .. ok la tue... sesuai pun dengan u" Jawab i sambil memuji dia.. "I ader satu lagi surprise untuk u" kata aku.. "apa dia??" "ok..ida pejam mata dulu...."
Dia pun pejam kan mata dia.. kali ni aku tak kisah dah... aku perlahan-lahan hampiri dia.. dan akupun terus cium bibir dia.. Zarida yang terperanjat dengan kelakuan aku tu pun membuka matanya.. tetapi dia tidak menolak ku..seolah2 memang dia pun ingin mencium ku.. kami pun terus berfrench kiss.. lama jugak.. Aku pun terus ambik posisi di atas dia..sekarang ni.. aku dan dia berkongsi seat kereta..mmemrmmmm... kami bercium... errmmm... tangan aku kemudian memeluknya di belakang badan.. jari-jari aku meraba-raba belakang badannya yang halus...kemudian aku memasukkan jari ku kedalam baju nye dari belakang..ersssss..... semakin kuat erangan Ida ni.. jari-jariku cuba mencari pin colinya untuk aku bukak.. selepas berjaya.. aku mula memainkan jari aku di pusatnye pula... masa ni kami masih lagi berciuman..ermmmmmmmmerrmmmmmm cuma erangan dari ida yang membangkitkan lagi nafsu aku..kini.. aku menaikkan jari aku ke dada..perlahan-lahan aku meramas dadanye...... errrrrrrsassssse errrrmmm.......Zarida mengerang keenakan... Aku yang dah tak boleh sabar lagi terus memicit dan memulas dada zarida dengan penuh lembut daan pantas... semakin pantas nafas zarida yang aku dapat rasakan.. ermmm.. aku pun terus bukak bra dia.. mmm.. putingnye berwarna coklat cerah... aku terus menghisap putingnya itu..mmmmmm... putingnye masih kecil .. masih lembut... mmm.. kemudian aku pun terus mencium pusat dia...dan terus ke bawah ke seluar dia.. Zarida terus pegang aku dan tidak membenarkan aku terus ke situ..katanya.. dia belum bersedia.. aku memujuknye.. dia tetap enggan.. kemudian aku berkata yang aku cuma nak lick... setelah lama memujuk dia pun kasi dengan syarat.. lick sahaja..aku pun terus buka seluar dia...... Wow... bulu nyer dah di trim...cipapnye tembam pula tu... aku pun terus menjilat di lubang nye...terasa lendir dan basah di sekeliling lubang Ida..emmm...aku terus menjilat kelent*t...ahhhhhssss..ngerang ida terasa yang lubang nye masih sempit dan daranya masih ada..aku pun terus menerjah lidah ke dalam lagi..aaahhh......errrrrrssssssss.......Zarida makin kejang dengan kelakuan aku tu.. aku pun terus mengasak bertalu-talu dengan lidah ku...... terasa air sudah banyak yang kluar.....sedang asyik menjilat tiba-tiba Zarida memegang kepala ku dan menekan ke dalam dengan lebih kuat lagi..aku tau dia sudah hampir klimakxx.. aku pun dengan laju menerjah lidah ku.. hampir mengenai daranya....ahhhhhh.. ahhhhhhh..ermmmmmmmmm.. Zarida mengerang perlahan....dan akhirnya... dia telah pun klimaks...... aku pun bangun dan segera menciumnye di mulut... Kemudian aku meminta dia mengolom aku kerana aku belum lagi kluar...
Zarida kemudian terus mencapai konekku yang besar berwarna pink tu..mula-mula dia hanya memainkan konekku ke atas dan ke bawah... aku rasa amat besssttt bila dia menggenggam konekku kerana tangannya punyalah lembut dan putih kemerahan.. ermmm.. aku pula yang jadi tak tahan... aku pun terus duduk di seat aku balik dan terus buka seluar.... Zarida yang dari tadi hanya menunduk dan melihat konekku tu terus mendekati dan menjilat konekku..... aku yang memang tengah tak boleh tahan tu teruss menekup kepala Zarida dan menekannya agar dia mengolom konekku itu.... dia pun mula memasukkan konekku ke dalam mulutnya dan mengolom..... ERRRRSSS.. ERSSSSS... aku pula yang tak boleh tahan... aku menyuruh Ida mengolom laju-laju...dia pun menurut... aaaaaahhhh.. aaahhh.. enaknyee...ermmm.... sambil tangan aku meramas dadanya... aku pun bersandar... ermmmmmm... Tiga minit kemudian aku dah rasa yang aku tak boleh tahan... aku suruh ida sux laju2.. emm.. yeahh.. it's comin..baby... it's comin..... aahh..ahh.... aku pun terus memancutkan air mani ku ke dalam mulut Ida... kelihatan Ida masih lagi meneruskan kolomannye agar aku sampai tahap klimakxx yang terakhir.. aaaaahhhh... aaaaahhhhh..uuhhhhhhhh akhirnya aku sudah selesai... Ida pun bangun.. aku bertanya apa yang dia rasa air mani ku itu... dia kata.. biasa je.. tawarr... emmm aku pun berikan ciuman yang terakhir dan mengemaskan diri... kemudian kami pun meneruskan perjalanan ke hostel....Kami terus berhubungan lagi sehinggalah kami lost contact 2 tahun lepas

Iklan di Post