Kisah Seorang Isteri

Aku adalah wanita kampung yang diberi didikan agama yang secukupnya.... Oleh kerana cinta aku dibuang oleh keluarga kerana memilih sudin menjadi suamiku.Pada awal perkhawinan memanglah indah dan aku merasakan pilihan aku adalah tepat.Aku boleh dikatakan cantik berumur dalam 23 tahun,berkulit cerah aku ada iras-iras macam pelakon tiara jaquelina tuh,kata kawan-kawan aku masa sekolah dulu...ramai jugaklah jejaka-jejaka yang nak buat aku gf lah dan nak buat bini.
Tapi itu dulu...aku memilih sudin menjadi teman hidup aku...masa itu aku baru habis spm dan bekerja disebuah kilang aku bertemu dengan sudin..sudin ketika itu ialah supervisor aku.Setelah berkhawin...dan mendapat anak pertama sudin telah dibuang kerja kerana terlibat dengan dadah.nasib baik majikan aku tidak menyerahkan kepada pihak polis,kalau tidak tak tahulah apa nak jadi.Setelah beberapa bulan pihak syarikat aku hendak mengurangkan pekerja dan akan membuang pekerja,diantaranya termasuklah dengan aku..aku masih baru ketika itu cuma dapat sagu hati tak banyaklah sangat.Pada mula hari itu...hiduplah aku sebagai isteri sepenuh masa...suami aku masih dengan perangainya itu...kerana sayang aku terpaksa memberi wang simpanan aku kepadanya untuk membeli keperluan suamiku itu.
ketika itu aku dan suami aku menyewa sebuah rumah kepunyaan sepasang suami isteri,yang ku panggil pak aji dan mak aji...anak-anak mereka tidak duduk dengan mereka.Setelah 3 bulan suami aku tidak dapat memabayar sewa.Pak aji telah datang kerumah aku,ketika itu sudin sedang bermain dengan anak aku diruang tamu.Pak aji berbual-bual dengan sudin dan menyatakan bahawa sudah 3 bulan kami tidak membayar sewa...sudin meminta tempoh seminggu dua lagi.Setelah sampai masa yang dijanjikan sekali lagi pak aji datang,aku masih tidak berani bersua muka dengan pak aji.
Sehinggalah pada suatu hari pak aji datang aku ketika itu tengah mandi.Suami aku entah kemana.mungkin kerana lama pak aji memberi salam,pak aji pun masuk kedalam rumah,suami aku keluar tak kunci pintu ketika itu.bermulalah episod hitam dalam hidup aku,pak aji telah merogol aku.....aku cuba untuk menjerit,namun takut jiran-2 pulak mendengar.setelah puas aku diratah oleh pak aji.Pak aji berkata kalau sudin balik nanti,suruh dia jumpa pak aji...pak aji nak suruh aku dan sudin serta anak aku pindah kerumah sewa yang lain dekat dengan kebunnya...sambil itu sudin boleh jaga kebunya sekali......setelah kata putus dibuat,aku dan sudin berpindahlah kerumah yang dijanjikan oelh pak aji.perkara yang terjadi pada aku tempoh ahri,masih aku rahsiakan....setelah 3 bulan aku berada dirumah baru itu....selama itulah pak aji akan datang,itu pun masa suamiku tiada....rupanya -rupanya kegiatan suamiku telah diketahui oelh pak aji...dan setiap kali dia datang dia telah memaklumkan kepada sudin...pada suatu pagi sudin telah tercakap akan hal nya dengan pak aji...dari situlah aku mengetahuinya bahawa pak aji menyara sudin dengan dadah...kerana nikmat yang aku alami......
Satu pagi saida merasa loya hendak muntah. “Mungkin mengandung” bisik hati kecil-nya. saidamemberitahu Sudin. Sudin kelihatan biasa saja walau pun berkali-kali saida meyakinkan-nyamungkin benih Pak Aji, kerana kebelakangan ini setelah Sudin terlibat dengan dadah dia kurangbernafsu untuk meniduri isterinya. Kalau pun dia bersama air yang di-pancutnya keluar dengan lesu.saida menberitahu Sudin untuk bertemu dengan Pak Aji, kalau Mak Aji ada katakan baja dan racunsudah habis. Kalau Mak Aji tak ada beritahu Pak Aji yang saida hendak jumpa.
Selang beberapa jam Pak Aji tiba semasa saida dan Sudin sedang membersih halaman rumah.Sudin dan saida menghampiri Pak Aji dan mereka duduk di-atas pangkin di-bawah pokok jambu bol.saida memberitahu Pak Aji apa yang sedang di-alami-nya.Juga menyatakan kemungkinan benihyang sedang hendak subur ada-lah benih Pak Aji sendiri dan hendak mengugurkan kandungan-nya.Pak Aji menghalang tujuan saida untuk mengugurkan kandungannya dan dia bertanggong jawabdengan syarat Sudin dan saida merahsiakan semua perkara. Sudin bersetuju dengan syarat Pak Ajisanggup membiayai hidung-nya yang berair. Setelah semua kekusutan dapat di-urai Pak Aji mintadiri untuk pulang dan berjanji akan datang malam nanti.
Tepat sebagai di-janji Pak Aji tiba. Sebelum Sudin melangkah pergi Pak Aji menyuruh dia balikdalam masa dua jam kerana Pak Aji tidak akan menemani saida tidur kerana Mak Aji ada di-rumah.Sambil menunggu saida menidurkan anak-nya, Pak Aji berihat di-katil. Setelah anak-nya tidur saidakebilik dan mendapati Pak Aji sudah telanjang bulat dengan KALAM-NYA keras mencodak. “saidakalau lepas ini dan bila-bila saja saida mengandung dan pasti yang benih-nya hasil dari tujahanKALAM Pak Aji, cepat beritahu dan jangan cuba-cuba untuk menguggurkan-nya” Pak Aji bersuarasemasa saida hendak merebahkan badan di-sebelah Pak Aji dalam kaedaan sudah tidak ada seuratbenang di-badan. Bila saida sudah baring Pak Aji terun mengosok perut saida yang belum keteralagi akan kandungan-nya.
Pak Aji melebarkan kangkang saida. Sebelum KALAM-NYA di-benamkan Pak Aji menjilat-jilat alurlurah nekmat saida. Setelah puas dan saida sendiri sudah menyerah Pak Aji membenamkanKALAM-NYA yang di-sambut penuh takzim dengan satu kemutan mesra oleh lubang lembahnikmat saida. Pak Aji mendayung hingga lengguh seluruh angkota badan saida sebelum merekasama-sama sampai kepuncak jaya yang menbuatkan Pak Aji tersenyum puas.
Semasa saida sedang mengenakan pakaian Sudin balik dan senyum melihat Pak Aji tersandardi-sofasambil menghisap rokok daun-nya. Kami berbual buat seketika sambil menikmati kopi O.“Sudin, saida semasa Mak Aji ada-di-rumah, Pak Aji hendak tukar jadual. Akan datang hanyadi-sebelah pagi dan engkau Sudin jangan ke-mana-mana, duduk rumah jaga anak agar nanti diatidak menganggu” Pak Aji bersuara.“Tahu aja-lah kalau benih yang baru di-tanam mesti di-jirus air tiap-tiap hari baru ia-nya tumbuhsubur” Pak Aji bersuara lagi sebelum melangkah pergi.“Saya faham” Balas Sudin pendek.
Pagi esok-nya Pak Aji datang dan terus ke-bilik tidur. Sudin berada di-belakang rumah membersihkebun. Melihatkan yang Pak Aji sudah bersedia, saida memanggil Sudin untuk memerhati anakmereka yang leka bermain di-laman.Setelah semua-nya beres, saida melangkah masuk bilik sambil menanggalkan pakaian-nya. Melihatsaida datang Pak Aji terus menarik tangan saida untuk naik ke-atas badan-nya. Mereka bercumbuandengan KALAM Pak Aji bergerak ganas di-alur ponggong saida. Kedua-dua tetek saida di-nonyotsilih berganti. Merasakan yang lurah lembah saida sudah agak lecah, Pak Aji menyuruh saidamencangkung di-celah kangkang-nya sambil Pak Aji menyuakan KALAM-NYA tepat ke-sasaran.Merasakan yang kepala KALAM Pak Aji sudah mula hendak menerjah masuk, saida menurunkanbadan-nya membuatkan KALAM Pak Aji hilang dari pandangan. saida memusingkan badan-nyasambil mencangkung membelakangkan Pak Aji, kerana Pak Aji hendak meramas-ramasponggong-nya. Dengan berbuat demikian saida pula berpeluang melihat KALAM Pak Aji keluarmasuk dari cermin meja make-up.
Melihatkan yang saida sudah terair Pak Aji menyuruh saida berpusing menghadap ke-arah-nya.Dengan memeluk erat tubuh kecil saida, Pak Aji memusingkan badan-nya dengan saida kebawah.Dengan henjutan yang berterusan Pak Aji melepaskan satu pancutan padu untuk mengairi benihyang sedang bercambah agar ia-nya tumbuh dengan subur.Beres semua kerja dan sebelum melangkah perji, Pak Aji meninggalkan sedikit wang buat belanjadapur dan membeli untuk untuk memulihkan hidung Sudin yang berair.Melihatkan yang Pak Aji sudah pergi Sudin masuk ke-bilik dengan saida masih lagi baring terlentangkepenatan.“Boleh tahan lama Pak Aji mengemudi” Sudin bersuara sambil menghampiri dan menolak saidauntuk baring kerana dia hendak lihat lubang lurah saida yang baru di-terokai oleh KALAM Pak Aji.“Nasib baik siang, kalau malam pasti belum tamat lagi” saida bersuara.“Anak kita mana?” Tanya saida apabila melihat Sudin mula menanggalkan pakaian-nya.“Ada bermain di-ruang tamu” Jawab Sudin sambil menopok lurah saida yang masih lecah.
Sudin menyonyot tetek saida sambil menjolok-jolok lubang lembah saida dengan jari-nya. saidamengusap-usap batang Sudin yang sederhana size-nya. Bila sudah benar-benar keras Sudinmembenamkan batang-nya yang masuk dengan mudah ke-dalam lubang lurah nikmat saida.Tipah kurang pasti bila anak-nya yang baru pandai berjalan berada di-tepi katil memerhatikan dengankehairanan perilaku Sudin yang sedang membuat aksi sorong-tarik batang-nya di-dalam lubang lurahsaida. Baru beberapa kali henjut saja Sudan sudah terair dan terkulai lesu di-atas badan saida buatbeberapa ketika sebelum berlalu pergi.Tipah mengangkat anak-nya dan di-tiarapkan ke-atas tubuh-nya yang masih bertelanjang bulat untukmenetek sebelum terlena di-atas badan saida. Dengan cermat saida mengalih anak-nya untuk baringdi-atas tilam sebelum ke-dapur untuk menyediakan makan tengah hari. Petang-nya saidamenghulurkan wang pemberian Pak Aji dan menyuruh Sudin membeli barang-barang keperluandapur sebagaimana yang telah di-senaraikan dan menyuruh Sudin menghantar pulang dulubarang-barang sebelum dia lepak di-sarang-nya.
Saperti biasa buat beberapa ketika Pak Aji pasti datang di-sebelah pagi tanpa mis. Setiap kali diaberkunjung KALAM-NYA mesti di-belai mesra oleh kemutan manja lubang lurah nikmat saidaSatu petang bila kandungan saida mencicah lima bulan dengan tidak di-sangka-sangka Pak Ajiterjenggul di-muka pintu dengan wajah yang berseri-seri. Melihatkan yang Pak Aji datang Sudinsenyum kerana dia begitu pasti yang Pak Aji akan membelikan ubat untuk mengubati hidung-nyayang berair kalau tidak di-ubati.Pak Aji memanggil Sudin seraya menghulurkan sedikit wang untuk membeliV.C.D Blue ceritaperempuan mengndung. Menurut kata-nya, dia akan tinggal dan menemani tidur saida selamasebulan kerana Mak Aji sudah ke-Ipoh menguruskan anak sulung mereka yang baru bersalin.Setelah Sudin pergi dan melihatkan yang anak saida sedang lena, Pak Aji menghampiri dan terusmengusap-usap perut saida yang sedang membesar.“Bukankah malam nanti Pak Aji hendak tidur sini” saida bersuara setelah merasakan yangtangan-nya di-tarik menuju ke-bilik.Pak Aji hanya diam sambil menyuruh saida memegang KALAM-NYA yang mengeras dan terjulurkeluar dari celah zip seluar-nya
Di-dalam bilik mereka menanggalkan pakaian. saida baring terlentang sambil Pak Ajimengusap-usap perut-nya yang sudah berisi. Puas mengusap Pak Aji menjilat-jilat hinggake-lembah dan bermain seketika biji kele*tit saida dengan lidah-nya. Setelah puas menjilat, Pak Ajimembetulkan kedudukan sebelum membenamkan KALAM-NYA hingga ke-pangkal.Pak Aji baru mula hendak membuat aksi sorong-tarik-nya apabila Sudin pulang. Sudin terus ke-bilikdan itu-lah pertama kali bagi diri-nya melihat secara live aksi sorong-tarik senjata sulit seorang lelakike-dalam lubang rahsia seorang wanita. Sebelum ini dia pun tahu yang saida mengangkang buatsantapan KALAM Pak Aji, tetapibelum pernah melihat. Pak Aji memandang ke-arah Sudin sambilmendayung dengan melemparkan satu senyuman penuh makna. Sudin membalas senyum yangPak Aji lemparkan dan mencium pipi saida yang sedang menahan henjutan Pak Aji dengan setia.Sudin memerhatikan gelagat mereka hingga selesai. Sekali sekala Sudin membongkok menghisaptetek saida.Ada juga saida mencuba meraba batang Sudin, tetapi tak di-izinkan. Bila Pak Ajimencabut KALAM-NYA yang masih keras setelah selesai permainan baru Sudin percaya tentangsize-nya yang pernah saida ceritakan.
“Puas Pak Aji” Sudin bersuara semasa hendak melangkah menuju ke-bilik air.“Tanya saida” balas Pak Aji.saida mencebikkan bibir sambil membisikkan sesuatu ke-telinga Sudin. Sudin mengelengkan kepaladan terus ke-ruang tamu menantikan Pak Aji siap berpakaian.Saperti biasa sebelum round kedua bermula, Pak Aji menghisap rokok daun-nya sambil menghirupkopi O special.Pak Aji senyum apabila Sudin menghulurkan beberapa keping V.C.D blue yang di-pesan-nyasebelum beredar.“Sudin kalau engkau rasa malas hendak keluar walau pun Pak Aji tinggal di-sini tak payah-lahkeluar, beli benda yang engkau perlukan dan hisap di-sini. Takkan engkau hendak tidur luar selamasebulan, lagi pun engkau sudah lihat permainan Pak Aji dengan saida dan kalau saida izinkan apasalah-nya sekali sekali kita beraksi bersama” Pak Aji bersuara.
“Betul cakap Pak Aji tu bang” sampuk saida.“Tak apa-lah malam ini biar saya lepak di-tempat biasa, malam-malam berikutnya saya cuba tinggaldi-rumah” Sudin bersuara dan terus pergi.Pak Aji duduk di-ruang tamu seorang diri dan menanggalkan pakaian-nya setelah Sudin pergi sambilmenonton V.C.D blue yang baru Sudin belikan. saida di-bilik menidurkan anak-nya. Setelahanak-nya tidur saida menanggalkan pakaian-nya, (perbuatan biasa kalau Pak Aji bermalamdi-rumah-nya) dan terus mendapatkan Pak Aji di-ruang tamu Pak Aji sedang asyik menontonadengan seorang Negro sedah membalun seorang MEM yang sarat mengandung sambilmengosok-gosok KALAM-NYA yang sudah keras.Melihat saida datang Pak Aji membetulkan duduk-nya kerana dia hendak saida baring berbantalkanpeha-nya untuk memboleh-kan-nya mengosok-gosok perut saida dengan selesa. saida kegelianapabila KALAM Pak Aji mengesel-gesel pipinya.Setelah puas mengosok perut dan lurah saida, Pak Aji menyuruh saida mengambil lembet keranadia hendak mendayung sambil menonton V.C.D blue. saida setuju kerana dia pun hendak menontonsama, maklumlah sebelum ini dia sendiri belum pernah menonton cerita demikian.Lembet di-bentang dan saida terus baring menghadap T.V. Entah bila sedang saida asyik menontonT.V KALAM Pak Aji di-rasa-nya sendat di-dalam alur lurah nekmat-nya Pak Aji tekun menghenjutwalau pun penglihatan-nya di-tumpukan ke-screen T.V Dengan rangsangan dari cerita yang terpapardi-screen T.V dan di-tambah dengan pergerakan keluar-masuk KALAM Pak Aji saida sudah terairbuat beberapa kali.
saida kurang pasti Bila Pak Aji melepaskan ledakan cecair pekat-nya Apa yang dia tahu Pak Ajisudah mencabut kalam-nya dan baring di-sebelah saida sambil mengosok-gosok dan menjilat perutsaida yang membuncit.Tamat V.C.D pertama Pak Aji memasang yang kedua selepas membersihkan badan sambilbersandar di-sofa menghisap rokok sambil menghirup kopi O. saida sedang bebaring berbantalkan peha PakAji Belum pun tamat cerita yang sedan mereka tonton KALAM Pak Aji sudah mula bergerak denganliar di-bawah kepala saidaPak Aji bangun mematikan T.V dan lampu di-ruang tamu. Setelah pasti yang semua switch telahdi-matikan Pak Aji menatang saida. Sebelum melangkah ke-bilik Pak Aji Mencium dan menjilatperut saida. Dengan cermat Pak Aji membaringkan saida di-atas katil. Sebelum membenamkanKALAM-NYA Pak Aji menjilat-jilat alur lembah dan biji kele*tit saida buat seketika.Melihatkan yang saida sudah bersedia Pak Aji membenamkan KALAM-NYA. saida menahan dengan sabar tujahan KALAM Pak Aji sehingga dia puas.
Sebulan penuh Pak Aji belayar menyusuri lembah nikmat saida dengan KALAM-NYA sebagaikemudi dan penunjuk arah. Ada juga sekali sekala Sudin bersama bila dia tak gian. Tetapi kasihankebanyakan masa-nya dihabiskan sebagai penonton saja. Belas juga saida tengokkan, tetapihendak buat macam mana kerana dia sendiri tak bertenaga.Setelah Mak Aji pulang dari Ipoh terpaksalah saida melayan karenah Pak Aji di-sebelah pagi. PakAji terus mengemudi hingga saida melahirkan anak kedua. Seorang bayi lelaki persis Pak Aji.
bersambung....

Iklan di Post