Kisah Tak Kesah

Kami sudah hampir 10 tahun duduk berjauhan. Aku tinggal di Kuala Lumpur manakala isteriku, Nikita duduk di Kota Bharu. Dulu kami duduk bersama ketika aku bekerja di Kota Bharu. Apabila aku berpindah ke Kuala Lumpur, aku tinggalkan Nikita dan dua anak di kampung kerana tidak mampu duduk di Kuala Lumpur dengan gaji yang kecil.
Aku biasanya balik dua minggu sekali. Oleh kerana kami berjauhan, maka dua minggu sekali aku dapat menyetubuhi isteriku. isteriku masih muda, umur 35 tahun manakala aku baru 40 tahun. Aku memang lelaki yang nakal. di Kuala Lumpur aku mempunyai ramai girlfriend tidak kira anak dara, janda dan bini orang yang kukenali melalui facebook.
Sebagai lelaki yang normal aku selalu keluar dengan mereka. Biasanya bila dah mesra melalui sms dan call, baru aku ajak mereka keluar. Ketika itu aku sudah intim dengan mereka maka di pertemuan pertama biasanya aku dapat mencium pipi, bibir mereka. Malah ada yang rakan facebook yang dapat kusetubuhi di pertemuan kali pertama.
Isteriku selalu mengesyaki aku ada girlfriend di kuala lumpur. malah aku pernah kantoi apabila di tengah malam Ida ada sms aku. Biniku mengamuk. Dia tanya siapa Ida. Sejak itu aku putus dengan Ida. Selepas putus dengan janda anak tiga itu, aku menjalin hubungan dengan perempuan lain pula, Ain, janda anak lima.
Aku seringkali bertukar girl friend sehinggalah aku puas dengan girlfriend yang disetubuhi aku sengaja sms mereka tidak kupadam dalam handphone. bila biniku baca sms dia, maka dapatlah aku putuskan hubunga dengan girlfriend tersebut.
Biniku agak comel. Dia bekerja sebagai kerani di sebuah bank di sebuah pekan di Kelantan. Sebagai wanita yang bertubuh slim, orang tak percaya dia sudah ada anak yang besar berusia 14 tahun. Orang ingatkan dia masih anak dara. dalam pada itu ramai juga lelaki yang menguratnya dan meinta no hp dengannya.
Biniku juga kesunyian di kampung. Bila ada boy friend maka hilanglah sunyinya. Boyfriendnya seorang polis berpangkat sarjan. Aku sering terbaca smsnya dengan boyfriendnya tapi aku tak kesah kerana biarlah dia layan boyfriendnya supaya aku dapat menjalankan misiku di Kuala Lumpur.
Aku pernah ketemu sms yang mengatakan I miss you, i love u. kuanggap itu semua sebagai perkataan biasa di antara dua kekasih asalkan mereka belum terlanjur. Dalam pada itu aku selalu terbayang isteriku disetubuhi boyfriendnya, Amir.
Aku bayangkan ketika aku tiada di rumah, Amir datang bertandang ke rumah. rumah kami jauh dari rumah orang di kampung. Jika ada kereta yang datang ke rumah pun tiada siapa yang tahu. Aku bayangkan pada suatu malam Amir mengajak isteriku keluar makan. Anak dua orang turut ikut emaknya pergi makan. Budak-budak memang tidur awal.
Bila sampai di rumah jam 10.30 malam, Amir dipelawa isteriku masuk rumah dan mereka menonton tv sedangkan dua anakku sudah masuk tidur. Mereka berbual di sofa panjang sambil menonton HBO. Dalam gelap itu Amir duduk rapat di sebelah Nikita.
Nikita yang sudah tukar baju tidur jarang nampak colinya dan seluar dalamnya. Amir tidak tahan melihat Nikita yang wangi semerbak dengan minyak wanginya. Amir pun mencium pipi Nikita. Nikita membalas ciuman itu dan bibir mereka pun bertaut.
Lama mereka beromen di depan tv itu. Amir meneruskan langkahnya dengan membuang coli Nikita dan dia pun menyingkap baju tidurnya dan menyonyot tetek kiri dan tetek kanan Nikita.
Nikita tidak tahan dihisap begitu. Amir menarik seluar dalam nikita dan dia terus menjilat faraj Nikita. Lama dia jilatnya sehingga air faraj keluar membuak-buak. Tangan Nikita membuka baju amir dan dan seluar Amir. Seluar dalam Amir turut dilucutkannya. Nikita terus memegang kote Amir dan terus menghisapnya dengan penuh lahap.
Mereka berada dalam posisi 69 di atas lantai. Nikita ajak Amir berpindah ke dalam bilik. maka Amir mendukung Nikita ke dalam bilik dan terus meletakkan Nikita di atas katil. tanpa membuang masa mereka terus beromen dan kote Amir yang panjang perlahan-lahan meneroka lubang faraj Nikita yang sempit itu.
Maka mereka pun terdampar kepuasan. Jam 12 malam Amir pun pulang meninggalkan rumah kami dan Nikita puas berlaku curang dengan Amir. itu semua adalah khayalanku.
Dah 2 minggu aku tak balik kampung kerana sibuk dengan urusan pejabat. Cuti sekolah kebetulan ada kenduri kahwin di rumah adik iparku di seremban. maka Nikita datang ke Kuala Lumpur dengan anak menaiki bas. Kami tidur di rumah adikku kerana takkan nak tidur di bilik sempit kami empat beranak.
pada malam itu aku pun meyetubuhi Nikita. Aku beromen sakan pada malam itu. Ketika aku main dengan isteri, aku bisikkan kepada telinganya ramai orang nak main dengannya. Nikita senyap mendengarbisikanku itu. Rupa-rupanya bisikan itu membuatkan aku lebih ghairah untuk main dengan isteriku.
Sambil main aku romennya dan aku bisik ke telinganya aku tak kesah kalau dia main dengan orang lain asalkan dia bahagia. Kami lebih seronok main malam itu sampai kami sama-sama mencapai orgasme pada malam tersebut.
"Betul ke abang tak kesah kalau saya main dengan orang lain," tanya Nikita dalam berbisik juga.
"Abang tak kesah,' kataku.
"ya ke? abang tak sayang saya?" tanyanya.
"pasal sayang Italah, abang tak kesah pasal abang tak sempat nak balik,' kataku.
"kalau gitu saya pun tak kesah kalau abang main dengan orang lain,' jawabnya sambil kami ketawa.
"Ke awak dah main dengan boyfriend awak?' tanyaku.
"Dah main," katanya sambil ketawa. Aku terus memeluk isteriku dan kami main sekali lagi. Selepas main dia ceritakan dia baru main sekali aja dengan polis itu di sebuah hotel di Cherating.
malam itu kami main dengan penuh ghairah. Rupa-rupanya fantasi boleh meningkatkan lagi keinginan seks suami isteri.

Iklan di Post