Isteri Jiranku

Nama aku Zimi. Umur aku telah pun masuk 37 tahun. Cerita ini terjadi sewaktu umur ku 27 tahun dan aku telah berkahwin mempunyai orang anak yang masih kecil. Isteri ku tidak bekerja dan sepenuh masa berada di rumah. Dua anak ku tinggal di kampung. Hanya yang kecil berumur 4 tahun ada bersama aku. Aku bekerja di jabatan kerajaaan di KL. Aku menyewa di satu kawasan perumahan kos rendah. Oleh kerana isteri ku adalah seorang suri sepenuh masa, maka jiran ku yang mempunyai anak yang belum sampai setahun telah menyuruh isteri ku menjaganya kerana pada masa tu susah untuk mencari pengasuh. Tambahan pula keduanya bekerja.
Di KL, masa untuk keluar rumah adalah seawal 5.00 pagi. Maka selalunya suami jiran ku yang menghantar anaknya ke rumah ku dan aku ke pejabat lewat jam 7.30 pagi. Selalunya isteri aku yang menunggu kehadiran jiran ku itu di bahagian bawah manakala aku tidur di bahagian atas. Kadang-kadang isteri ku tidur di bawah kerana katanya senang terjaga di waktu jiran ku menghantar anaknya. Aku tidak mengsyaki apa-apa kerana aku tahu jiran ku jujur. Tetapi setelah sebulan jiran ku menghantar anaknya, aku lihat isteri ku kerap tidur di bawah. Maka aku mengambil peluang untuk mengintai apa yang berlaku.
Lalu suatu hari aku dengar pintu hadapan di buka, maka aku menyorok di celah tangga berhati-hati. Tanpa aku duga, aku lihat isteri ku mengambil anak jiran aku dan meletakkannya di dalam buaian, lalu aku lihat jiran ku mengekori isteri ku dari belakang dan memeluk isteri ku. Isteri tidak membantah lalu aku berfikir mungkin perkara ini telah lama berlaku. Aku lihat isteri ku yang tidak pernah memakai apa-apa pakaian dalam semasa tidurnya menggeliat apabila teteknya di ramas-ramas dari belakang.
Aku lihat isteri ku memberikan respon dengan meraba alat sulit jiran aku itu. Semakin lama jiran ku meraba kemaluan isteri ku, melondehkan kain batiknya. Isteri ku masih berdiri lalu jiran duduk melutut di celah kangkang isteri ku dan menjilatnya. Aku melihat isteri ku semacam tak tentu arah dan kakinya terangkat-angkat. Jiran aku, ku lihat tidak sabar-sabar dan membuka zip seluarnya lalu mengeluarkan senjatanya. Jiran ku menyuruh isteri ku menonggeng di mana tangannya memegang buaian dan aku lihat jiran ku memasukkan zakarnya ke dalam pantat isteri ku dan berlakulah adegan tolak tarik.
Di samping itu aku lihat tangan jiran ku tak pernah lepas dari tetek isteri ku yang berumur 25 tahun itu. Pada mulanya ingin aku sergah mereka tapi aku sendiri telah terlalu asyik dan aku membiarkan mereka. Seterusnya aku lihat mereka bermain dan jiran aku memancutkan airnya ke dalam pantat isteri ku dan setelah itu yang aku tak sangka isteri ku menghisap kemaluan jiran ku itu setelah airnya terpancut dan aku lihat isteri ku terlalu ghairah sedangkan dia tidak pernah melakukan begitu setelah air ku keluar. Setelah itu mereka mengemaskan pakaian mereka dan jiran ku keluar untuk pergi kerja. Aku perlahan-lahan tidur semula.
Keesokannya aku masih mengintai mereka. Kali ini lebih dahsyat lagi. Aku lihat isteri ku berpeluh-peluh. Begitu dahsyat. Rupa-rupanya jiran ku telah memasukan zakarnya ke dalam lubang jubur isteri ku yang tak pernah aku buat. Tapi aku lihat isteri ku seperti menikmatinya. Aku mengambil keputusan untuk memberitahu isteri jiran aku tapi bagaimana?.
Suatu hari aku berpeluang untuk bercerita hal ini pada isteri jiran aku. Dia amat terkejut dan tak percaya lalu aku memberi cadangan untuk mengintai mereka. Aku katakan pada isteri ku yang aku kena pergi kerja luar selama 3 hari begitu juga isteri jiran aku. Pada hari yang telah di tetapkan aku mengambil isteri jiran aku yang tidur di hotel di KL pada jam 5.30 pagi. Lalu membawa isteri jiran aku masuk ke rumah aku melalui jalan belakang. Pada masa aku dan isteri jiran aku masuk, aku lihat kedua-dua isteri dan jiran aku telah berbogel dan sedang bergomol dengan berbagai-bagai aksi. Isteri jiran aku terkejut dan ingin mengejutkan mereka tapi aku tak membenarkannya. Aku kata kita lihat saja dan dia pun setuju.
Semasa isteri jiran aku mengintai, dia terpaksa menonggeng dan aku di belakangnya. Tanpa aku sedari zakar aku telah keras dan terkena punggungnya. Aku ingatkan dia marah tapi nampaknya tidak malahan dia mengoyang-goyangkan punggungnya.
Aku terangsang dan secara perlahan-lahan aku menarik seluar dalamnya ke bawah dan aku sendiri mengeluarkan zakar ku. Dan secara perlahan-lahan aku masukkan zakar ku ke dalam pantatnya dan aku rasakan ketat. Maklumlah baru anak seorang dan aku cepat keluar air kerana tak tahan dengan adegan yang aku lihat. Seterusnya aku mengajak isteri jiran ku itu pulang ke hotelnya. Sesampai di sana, isteri jiran ku menangis kerana tidak sangka suaminya begitu. Lalu aku mencari peluang memujuknya dan seterusnya membelainya.
Terjadi hal yang aku inginkan di samping aku pun inginkan isteri jiran aku ini kerana dia wanita yang kecil molek dan seksi. Isteri ku cantik dan manis tapi mempunyai bentuk badan yang gempal sikit. Seterusnya aku tidur di hotel tu selama 3 hari 2 malam. Aku telah bersetubuh dengannya berbagai-bagai aksi temasuk lubang juburnya. Seterusnya kami merahsiakan perbuatan ini sehinggalah aku ditukarkan ke tempat lain setelah 3 tahun berada di KL. Yang aku pasti kedua-dua mereka mengandung sama-sama. Sehingga kini kejadian ini tak di ketahui mereka.

Iklan di Post