Jilatan Peng Kid

Nama aku Jojo.(bukan nama sebenar) Aku agak terkenal dengan sikapku yang peramah dan suka berjenaka. Barang siapa saja yang lepak dengan aku pasti tak akan kering gusi dengan lawak jenaka aku yang merapuuuu.
Aku ada berkenalan dengan seorang "datin" yang tak payahlah aku sebut namanya.Orangnya manis. Walaupun sudah mempunyai anak empat tapi body dia "bergetah" beb. Aku berkenalan dengannya sewaktu aku bermain bowling diSunway Piramid. Dari perkenalan yang pertama aku diajak untuk menemaninya untuk makan malam disebuah hotel terkemuka. Dari situ aku dapat tahu yang dia selalu bersendirian dan sudah pun bercerai dengan suaminya. Apa lagi aku pun tunjuklah macho aku macam jantan. Dan aku tahu yang dia jugak syok dengan aku. So makan malam tu tak disitu saja. Dia terus mengajak aku bersiar-siar dengan keretanya.
Apa lagi dalam kereta aku cuba mainkan peranan aku. Tangan aku mula menjalar kepahanya yang begitu terserlah. Datin hanya mendiamkan diri lalu bertanya padaku... "dah lama tak buat kerja nie??" Aku hanya diam dan terus mencium pipinya. Nampaknya Datin nie pun dah "gersang" terus dia ajak aku bermalam dirumahnya. Aku terima sahaja. Sampai saja dirumah mewahnya, sebaik sahaja Datin menutup pintu dia terus mengucup bibirku dan kami berkucupan buat seketika.
Untuk pengetahuan kalian semua Datin bukan lah perempuan yang pertama aku tiduri malah Datin hanyalah "spere" saja. Sebenarnya aku dah ada awek tapi saja nak rasa pantat lain pula.Berbalik kita pada cerita aku. Oleh kerana Datin orangnya kecil molek aku terus mendukung dia dan aku bertanya dimana biliknya. Sampai saja dibiliknya aku merebahkan Datin diatas katilnya. Apa lagi aku terus mengomol Datin dengan romantiknya. Aku bertanya pada Datin pernahkah dia tidur dengan "peng kid"?? Datin menjawab "first time" katanya dia dah lama dah tak dapat...
Aku pun terus dengan tugasku. Bibirnya ku kucup dan aku terus menjilat lehernya nampaknya Datin nie tak tahan bila aku menjilat bibirnya. Apa lagi Datin terus mengambil tangan aku dan meletakanya de buah dadanya. Aku pun menyuruh Datin membuka pakaian nya satu per satu. Tanpa membuang masa Datin pun bangun dihadapanku dan meleraikan satu demi satu sehingga dirinya tidak berpakaian lagi.Wow body dia macam anak dara walaupun "janda beranak empat". Aku menyoyot buah dadanya yang pejal dan terus menjilat badannya kalau nak tahu "peng kid" macam aku nie raja jilat. Maklumlah tak ada konek.
Sampai saja dekat pantat dia aku apa lagi terus menjilat-jilat dengan penuh nafsu, rupanya pantatnya dah basah beb. Lagi menyenangkan kerja jilatan aku. Datin sudah tak tahan sambil menekan kepala aku untuk terus menjilat. Aku menghisap biji kelentit Datin dan rasanya Datin dah pun klimaks. Datin menyuruh aku baring dan habis seluruh muka aku dijilatnya. Aku belum puas dan menyuruh Datin baring semula lalu aku masukkan jari aku ke lubang pantatnya. Datin hampir menjerit menahan kesedapan jemariku. Lubang Datin masih ketat rasanya betul le dia nie dah lama tak dapat.
Aku terus menyosong tarik jariku yang ada dalam pantat Datin. Lebih kurang lima minit juga aku bertarung dan Datin klimaks untuk kali kedua. Aku puas dengan cara tersendiri. Datin beritahu aku yang akulah "peng kid" pertama yang membuatkan dirinya hanyut dalam alam yang baru. Untuk pengetahuan korang aku bukan jenis "lesbian" yang aku juga harus dijilat dan di jolok tapi cukup sekadar bercumbuan, menjilat dan menggunakan jari aku sebagai pengganti konek. Sampai kehari ini aku masih lagi merasa pantat Datin yang begitu sayang dengan aku.